Gå til innhold

A long way to go:147-60kg= 87 kg må bort


Gjest FruFleksnes

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,7k
  • Created
  • Siste svar

For en flott bukse. Jeg og vil ha en sånn, hvor får man fatt i en slik??

 

Det er kjekt å ha en belønning som man VIRKELIG ønsker seg. Har funnet ut at hvis belønningen ikke er helt det store blir heller ikke motivasjonen den store.

 

Kjekt at du er tilbake igjen for jeg følger alltid med vektnedgangen din og synes det er helt fantastisk hva du har klart. Så på mandag du hadde fjernet listen med vektnedgangen. Det synes jeg var litt trist for jeg tror sikkert mange ble motivert av å se det du har fått til. Men du har kanskje dine grunner for det.

 

Ha en fin kveld videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest friskusdama

sier jeg bare, hvilken vei du har gått. Og så utrolig moro å ha ei skikkelig gulrot nå mot slutten. Det gir i allefall meg håp og tro på at dette faktisk går ann. Stå på videre, og gleder meg vilt til å høre når buksa er innkjøpt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... du er jo blitt DEN rypa, så en sånn bukse fortjener du virkelig!!!

Det er fantastisk det du har prestert, Caroline!

Og tenk på hva du har spart helsevesenet for!

Artig at du og sambo virkelig prøvde å komme inn i den gamle buksen:) Synes jeg ser dere, stå der og balansere:):D

Skal du fortsatt gjemme den buksen, til skrekk og advarsel, eller er den havnet i søpla?

Ha en fin dag!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært morsomt å se bilder av den seansen, ja. Ser for meg noe ala to venninner av min søster i samme Onepiece'en.... *fnis*

De buksene du nevner har jeg aldri hørt om, faktisk. En rask runde på Google viser at kjendisene har en greie for modellen Marrakesh med skikkelig 70-talls sleng som jo er in igjen, og at de faktisk har en modell som heter Oslo!

 

Om du har fortjent så dyre bukser når målet er nådd? Så absolutt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jammen en god historie:) skjønner godt herr Fleksnes...vi er ikke alle like modige som du!!!!:) Kanskje kan vi håpe på et nytt bilde når den nye buksen er innkjøpt?!?!

 

Takk for hyggelige tilbakemeldinger; Bolledama' date=' Henna, friskusdama og solvik :D

 

Henna: MiH-bukser selges i alle større byer i Norge!

Sjekk på nettet. Kan også kjøpes via nettbutikker i Norge og England.

Men de er DYRE, kr 1500;/ 1600; (Synes jeg fortjener det......)

 

solvik: To personer i en bukse, er komplisert, utrolig vanskelig å holde balansen, trodde vi skulle falle over ende...

Har faktisk tatt bilder av den seansen. Jeg ville vise det til dere, men "Herr Fleks" ønsker ikke å vise bilde av seg på forumet.

Den buksen skal jeg gjemme, til skrekk og advarsel (ps! Det var den buksen som falt ned påsken 2010!!! Husker?)

 

Klem[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vært kjempeflink FruFleksnes, og det er så inspirerende å lese tråden din :D

 

artig at dere begge fikk plass i den buksen :)

 

Masse lykke til med de siste kg og veien mot den nye tøffe buksa!! dette klarer du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det store buksefallet, ja... *fnis* Husker godt den!

 

Anyway - ville bare si at nå er jeg tilbake! Foreløpig på egenhånd, men kan hende jeg tar et kurs til, vil vente en uke eller to og se hvordan det går først....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... jeg liker ikke at du er lei deg!!! Jeg blir ordentlig sint for at noen kan snakke stygt om deg. Du som virkelig har vist oss alle en viljestyrke man ikke skulle tro var mulig og et resultat som er helt utrolig! Du har inspirert oss alle til ikke å miste motet, men stå på.

Kjære deg, ikke ta dette innover deg, for tenk tilbake og kjenn godt etter, tenk på alt du har vært gjennom for å oppnå det du har greid. Ikke la noen få ødelegge for deg ved å spre negative tanker.

Du er blitt så flott og feminin og tar deg strålende ut!!!:) Og jeg tror tilogmed du er blitt en gladere Caroline...fortsett å være det:)

Trøsteklem er sendt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er frekke som fy! "Blitt for mager i ansiktet" du liksom. Hadde man nå bare kunnet drive med punktslanking hadde de fortsatt ikke hatt rett til å si noe sånt, men man kunne kanskje forstått det litt bedre. Og hadde man kunnet drive med punktslanking hadde ihvertfall ikke puppestørrelsen vært det første stedet jeg forsynte meg! *ler*

Det er rart, det der, hvordan folk får seg til å si sånne ting. Vedder på at de ikke sa noe til deg når du var kraftig overvektig, men av en eller annen grunn er det visst en oppfatning av at det er greit å kommentere at folk er tynne, eller som i ditt tilfelle at du har tatt av i ansiktet. Jeg forstår på en måte hva man kan mene - f.eks. synes jeg at en jeg kjenner ser eldre ut etter at hun gikk kraftig ned i vekt etter et samlivsbrudd enn hun gjorde før mens hun var helt vanlig slank. Men jeg sier det da ikke til henne - jeg er jo ikke idiot! Folk er så uomtenksomme og tenker ikke på at å kommentere sånne ting kan være like sårende som å kommentere at folk er feite. Eller å spørre hvor mye man har gått ned i vekt... Nei vet du hva. Blir provosert på dine vegne, kjenner jeg!

Gjør som Solvik sier - ikke bry deg! Hev deg over dem og gå med hodet høyt hevet for du har vært superflink både i forhold til slankingen og i forhold til å hjelpe andre med motivasjonen og du ser fantastisk flott og fornøyd ut på de bildene vi har vært så heldig å få se.

 

You go girl!

 

(eller du kan jo bare ta en frekk en tilbake om at "du er jo litt rundt i ansiktet nå - du har ikke vurdert kurs selv?". Fnis!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ikke hyggelig Fru Fleksnes. Men det er nok helt som Krusmynte sier at det er så "lov" å kommentere ting hos folk som er slanke. Du kan jo spørre folk tilbake: hvorfor sa ikke du noe til meg da jeg var på det største, det var vel DA jeg ødela det pene ansiktet mitt. Men det er veldig uvant å se folk som har gått ned mye og skinnet blir jo litt stort, det hender at jeg skvetter selv når noen har slanket seg. Nei, vi får vel bare ta lærdom av det og huske å ikke komentere ting selv. Hold fast ved ditt eget syn og stoltheten over ditt nye eller egentlige jeg! Jeg har konsekvent sluttet å spørre eller kommentere når folk har gått ned, jeg har fått sånne spørsmål av de utroligste på de mest upassende tider. Åh jeg har ønsket meg hull i gulvet mange ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har konsekvent sluttet å spørre eller kommentere når folk har gått ned' date=' jeg har fått sånne spørsmål av de utroligste på de mest upassende tider.[/quote'] Egentlig er det jo ikke nødvendig å spørre folk om de har gått ned eller tilsvarende. Jeg synes det er litt kjekt at folk ser det, men foretrekker at folk sier "hvor godt du ser ut!" fremfor "gid, hvor mye har du tatt av?".....

På samme måte opplevde jeg da jeg var sykemeldt at det var slitsomt å hele tiden få spørsmålet om hvordan jeg hadde det, og gjerne fra folk som egentlig ikke hadde noe med det. Det var faktisk bedre at folk bare sa at det var kjekt å se meg. For da kunne jeg selv avgjøre hva og hvor mye jeg ville fortelle. Så den prøver jeg å adoptere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær sterk og hev deg over det.

Dette dreier seg om- tror jeg- ren og skjær misunnelse. Din innsats står det sånn respekt av, men ikke alle klarer å "svelge" det. Det er dem som er tapere. Ikke du.

 

Fortsett bare på veien din du solstråla, her inne unner vi deg i alle fall suksess!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baksnakking, ja. Herlig. Enkelte elsker jo holde på med sånt, og ville nok gått under om de ikke hadde noe å sladre om. Jenter kan være aldeles grusomme mot hverandre! Og enkelte ting hadde det kanskje vært like greit at vi ikke visste hva de sa om oss....

Uansett - jeg tror absolutt på den misunnelsesteorien. Nå kan de ikke lengre si at "stakkars, så svær hun er" og da blir det heller "herregud så mager hun er blitt i ansiktet". Like ille begge deler spør du meg....

 

Tror jeg kommer på middag hos deg i helgen, jeg! :) Høstgryte og rødvin, og nå ligger oppskriften på eplene i tråden min. Ser for meg at det blir en god helg, ja. Enjoy!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du hever deg over det.

 

Når det gjelder baksnakking så er jeg helt enig. Jeg synes at det er ille når folk gjør det, men jeg må innrømme at jeg har virkelig gjort det selv. På et tidspunkt oppdaget jeg at jeg var i et miljø som var gjennomsyret av baksnakking, på en slu måte. Vi unnskyldte oss med at vi tømte oss selv og at det var av omsorg for den det ble snakket om alt ettersom hva som passet for oss selv. Men så fant jeg ut at det ble en vond sirkel. Jeg visste at når jeg ikke var tilstede så var det meg som var tema osv og jeg kjente at det gjorde meg så utrygg. Det har resultert i at jeg har nesten helt kuttet kontakten med de folka og DET er vondt. Når det gjelder å si ting til så har det alltid vært min regel, men jeg har nok erfart at det er ikke så mange som takler å høre ting direkte heller. Det beste er å akseptere seg selv og andre som vi er. Ingen har valgt sine egne gener og det er lite ved personligheten vi klarer å gjøre mye med....

Dessuten så synes jeg at det er dårlig gjort å si sånt uten å kunne si hvem som har sagt det. Da ligger jo lojaliteten hennes hos hun som sa det ?...

 

MEN ja, dessverre. Missunlighet er fælt. Jeg har fra jeg var liten vært utstyrt med noen spesielle evner, å du å mye jeg har lidd for det. Jeg har fått helt panikk for å være den som får til noe for jeg lærte fort at det gir missunelsesbølger.

 

God helg og hold fast på hvor flink du er. STOOOR klem til ei lita dame!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du bør absolutt gå på fest. Vise at du hever deg over det. Egentlig burde vi jo ikke ta avstand, men vise at det er andre ting å snakke om. Jeg tror kanskje at det er litt trend å snakke om annet. Er vel ikke for ingenting at "gammel" ofte henger sammen med "sladrekjerring"! Og vi er jo gamle bikkjer som har lært å sitte for å være i ditt utrykk, vi har lagt om livet på det vanskeligste punktet av alle. Jeg lærte å la være å snakke om andre da ei vennine sa det litt sånn på hint, i førsten rodde jeg bare at hun var litt "from" for hu var virkelig en av de værste til å lage partier, snakke om den ene den gangen og den andre neste gang. Men hun har VIRKELIG forandret seg. Og det imponerte og påvirket meg.

 

Lykke til videre flinka! For meg er det jo helt uviktig hvordan du ser ut. Den viljestyrken og målbevisstheten din overgår det meste. Tusen takk for at du deler med oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...