Gå til innhold

A long way to go:147-60kg= 87 kg må bort


Gjest FruFleksnes

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,7k
  • Created
  • Siste svar

Ja! Nettopp! Det høres rett og slett helt fantastisk ut. Jeg har vært inne på Bergans-sida og sett på jakka, og den er kjempefin.

 

Nå har jeg bestemt meg for at jeg skal gå med en sånn neste høst.

 

Da må jeg gjøre som du: Stålkontroll med maten.

 

 

Fønix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Synes det er helt unødvendig å svare med sitat.

Som jeg har skrevet tidligere, er det kjente som følger med meg her inne. Derfor sletter jeg innleggene etterhvert.

Når noen svarer med sitat på innleggene mine, får jeg ikke slettet dem.

Så kan dere som alltid MÅ bruke sitat, slette det for meg?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripper inn her ( eller dundrer, alt ettersom- jeg har gått opp noen få kilo som jeg jobber intenst med fram til jul.....) og vil bare heie deg fremover.

Takk for oppvekkerne vedr julegodtet. Det skal ikke røres før jul! Og da smaker det mye bedre også :D

 

Du er ei knakende flott jente, og et stort forbilde, Caroline!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt lei meg på dine vegne jeg altså FruFleksnes, her har du gjort en kjempejobb både for deg selv og i å inspirere andre også skal noe av gleden bli borte fordi andre ikke kan styre sin nysgjerrighet. Fy! Vi trenger sannelig ikke flere stressfaktorer enn de vi allerede har i dette gamet! Kanskje det hadde vært en måte å starte en helt ny tråd hvor du kunne være anonym?

 

Uansett: stå på og vær stolt av deg selv!:):P

 

PS: og angående julegodt; jeg prøver meg med total-avhold av det søte i år, (bortsett fra dessert julaften og en liten likør eller to til selskapsbruk, det vil jeg tillate meg) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Frustrert frue

Vi har ganske likt utgangspunkt og jeg vet jeg har spurt deg før og fikk vite at du spiste 1600 kcl om dagen.

 

Hadde du regnet deg frem til dette, eller var det et valg du tok selv?

 

Jeg kunne jo tenke meg å følge i ditt fotspor men min kursleder insisterer på at jeg skal ha 2200 kcl om dagen. Jeg har fulgt det i 4 uker nå,men jeg går så tegt ned...

 

Veier og noterer absolutt alt ,har lavt stoff skifte det kan jo kanskje ha noe å si men jeg tar jo medisiner for det.

 

Har du noen tips til meg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...