Gå til innhold

A long way to go:147-60kg= 87 kg må bort


Gjest FruFleksnes

Anbefalte innlegg

Gjest Krusmynte

Så godt du ser ut! Sunn og frisk og fresh i helhvitt som fremhever den ekle, ekle brunfargen vi andre mangler... *ler* Men snart avgårde på ferie, og så er det striskjorte og havrelefse igjen. Og tro du meg - jeg trenger dere og! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,7k
  • Created
  • Siste svar
Gjest engebert

For en forandring,og så flott du er,og så fin i fasongen du er blitt,og all huden som har strammet seg på plass. Mannen din må jo være skikkelig nyforelsket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frustrert frue

Du er bare helt utrolig !!

skulle virkelig ønske jeg hadde din viljestyrke... Jeg har viljestyrke når det kommer tiltrening,men tydeligvis ikke når det kommer til maten,men jeg gir aldri opp :).

 

Håper en dag jeg kan inspirere like mange som du har gjordt.takk for at du deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du har kost deg i ferien! Du er nå utrolig flink uansett om det har sneket seg på noen gram, synes jeg!

Synd at jeg gikk glipp av de siste bildene dine, har ikke vært inne her på leeeenge. Men du kommer vel med noen fancy høstbilder også?!?!

Kos deg med siste sommerdagene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal du høre:

 

Jeg hadde tenkt å slutte å skrive i forumet her fordi jeg har gått opp 5 kilo i sommer, i stedet for ned 5 kilo, og da tenkte jeg at jeg ikke hadde noe her å gjøre mer. Så kommer du, min store inspirator, og har gjort det samme. Og ikke nok med det, du angrer ikke en gang! Så BRA!

 

Så da fant jeg ut at kan du, så kan jeg. Moro å følge med deg videre!

 

Fønix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sååå ærlig og såååå tøff!!! Tusen takk for det:) det krever mot og en egen styrke. jeg beundrer deg, her jeg sitter:) Har ikke greid å ta meg inn igjen denne uka på grunn av uventede , men veldig koselige feriegjester. Men jeg er klar for nye utfordringer, bare jeg får konsentrert meg om oppgaven. Jeg gleder meg til å komme igang med treningen for fullt igjen!

dette skal vi greie sammen!!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å være tilbake i godt gammelt spor. :D

 

Kan jeg spørre deg om hvor mange kurs du har gått på?

 

Skal straks begynne på mitt 3., men etetrsom jeg fortsatt skal ned myye, så lurer jeg på hvor mange kurs jeg vil føle at jeg trenger. Vet jo ikke det før etterhvert, men greit å høre andres erfaringer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære frue :) du er verdens tøffeste dame :o Det er egentlig først nå at du ser helt tydelig at du virkelig har knekt koden!! Gamle deg ville bare spist enda mer, blitt deprimert osv, men nå tar du bare tak med en eneste gang og snur trenden. Noen kilo opp og ned i sommerferier er vel vanlig for de aller aller aller fleste i befolkningen, forskjellen på de tynne er at de gjør akkurat som deg, skeier ut i en periode istedetfor 15 år som de av oss som ikke er fullt så tynne *kremte* gjør.

 

Du er fantastisk :) stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest friskusdama
Hei kjære frue :) du er verdens tøffeste dame :o Det er egentlig først nå at du ser helt tydelig at du virkelig har knekt koden!! Gamle deg ville bare spist enda mer' date=' blitt deprimert osv, men nå tar du bare tak med en eneste gang og snur trenden. Noen kilo opp og ned i sommerferier er vel vanlig for de aller aller aller fleste i befolkningen, forskjellen på de tynne er at de gjør akkurat som deg, skeier ut i en periode istedetfor 15 år som de av oss som ikke er fullt så tynne *kremte* gjør.

 

Du er fantastisk :) stor klem[/quote']

må bare få signere denne. du er helt utrolig dyktig. Lykke til videre på ferden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...