Gå til innhold

A long way to go:147-60kg= 87 kg må bort


Gjest FruFleksnes

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,7k
  • Created
  • Siste svar

Ja. da hadde det blitt litt av et kurs du! Som gammel kursleder og pedagog så hadde det nok blitt noen arbeidsoppgaver ja.... Tenker Leeplay hadde kommet til å kjørt oss på treninga!!!!

 

Men vi skal vel komme oss gjennom sommeren også, det må vi bare tro på!

 

Vi kan jo lage en slags avtale om meldeplikt, men det er jo ikke sikkert man får meldt hver uke. Vi er f.eks alltid så mye på farten og på hytta så er det ikke alltid jeg får dekning på pcen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig med deg Caroline, synes flere butikker skulle fått grønne kasser og ikke hatt alt stående ved kassen. Får vel håpe at de snart er borte nå som de er på halvpris.

 

har flere ganger tenkt at man skulle hatt sånne lapper som hesten så man bare ser rett fram og ikke til sidene og alt som kan friste hehe.

 

Nyt fridagen din og ha en strålende helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kos deg på shopping håper du kommer hjem med masse lekre klær til en kropp som stadig blir bedre og bedre;)

 

Godt å kle seg opp som kiloen forsvinner. Tenker meg at du blir kjempe flott i nye klær;)

 

ha en super vårdag

 

klem anki

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du fant noe fint:)

 

Ja i dag er det virkelig vår i i luften. Kjørte gjennom Oslo i dag og det minnet om rene 17. mai, så mye folk var det ute.

 

God helg til deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her eim! Selv når jeg var 147 kg' date=' kunne jeg ikke se i speilet at jeg var sååå tung....men på foto så jeg hvor ille det var. Det ble til at jeg gikk bort når det skulle tas bilder/ tilbød meg å ta bildet![/quote']

 

Bilder ja.....jeg hater å bli tatt bilder av! Stikker av så fort jeg ser et kamera..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

syns dokke e so flinke alle som skriv her, er helt imponert!

eg starta på internettkurs for tre veker sia, men har prøvd i mange år uten særleg resultat.

startvekt 136.

er altfor glad i mat og sjokolade. har de noken goe tips for å bli like flink som dokke e?

og du caroline: du skreiv 20.03. til sissi om nokre enkle og sunne middagsoppskrifter du hadde fått av en kokk, kan eg finne dei, har du lagt dei ut ein stad?

vil og gjerne være med på "sommerkurs/veiing" som de skriv om.

 

Siz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg jo så slank nå i forhold til før' date=' svever nesten.....men fikk beina fort ned på jorden igjen. For å si det enkelt: det var MYE jeg ikke passet på handleturen lørdag!!

 

Kjøpte 2 bukser, noen topper og 1 kåpe/jakke. Tenker som så, at for hver gang blir det kjekkere å kjøpe klær fremover :D

 

Caroline[/quote']

 

Åhhh, jeg kjenner følelsen. Jeg har bestemt meg- nå skal det shoppes... og så blir jeg sååå skuffet når jeg ikke finner det jeg er ute etter .

 

Men du var jo flink da, jeg kommer skjelden hjem med så mye på en gang. Det var flott:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjøpe nye sko er det artigste jeg vet. Fort gjort å prøve og jeg finner alltid noe som passer og noe jeg liker!

Høres ut som du har hatt en lei historie med din overvekt og dine bein. Tenk så mye bedre de har det nå allerede:)

 

Jeg har ikke vært plaget så mye med ødemer, men noen ganger når det er veldig varmt. Det har vært verre for knær og rygg. Men nå når jeg trener så mye så går det helt fint.

 

utrolig hva trening og vektnedgang kan gjøre for kroppen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...