Gå til innhold

A long way to go:147-60kg= 87 kg må bort


Gjest FruFleksnes

Anbefalte innlegg

Gjest solvik

Gratulerer med flott resultat :D

Det er kjempemotiverende å komme på neste 10- kilo, håper det er min tur neste gang.

Hadde et fint resultat denne uka jeg også, Ned fra 112 til 110,6 , det skal bli minus 1,4 !juhuuuu:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,7k
  • Created
  • Siste svar
Gjest Smukkeline
Hei dere!!

I uken som er gått har jeg brukt treningsapparatet mye. Har hatt det ganske tøft fra lør til man' date=' har vært SÅ sulten selv etter måltidene. Har allikevel klart å holde meg til riktige mengder.....og det er jeg veldig stolt av. Har hørt engang at når man får en slik sult, er det fordi kroppen forbrenner så mye!! Noen her som har hørt om det/ vet noe mer????

 

Nå har jeg vært på vekten og fått belønning for slitet: MINUS 2,5 KG, fra 129,3 til 126,8 OG MINUS 11 CM ;) HELT UTROLIG!!!!

Kjenner det virkelig har skjedd noe denne uken, men at det skulle vise så mye er gledelig!!!! YES YES.....

 

Ønsker alle en fin uke

Hilsen Caroline[/quote']

 

Grattis!! Du er bare så vanvittig flink!! Og så hyggelig at du oppmunterer både meg og andre her inne!! Knallbra, Caroline :) Fortsett sånn - så blir 2010 et år du aldri glemmer he he...

 

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xankix

Gratulerer så mye med et kjempe resultat:) det er jo bare helt utrolig det er et tall man skal være stolt av.

Også kjempe bra at du har klart å holde deg til måltidene selv om du har følt deg sulten etter maten.

 

håper du får en bra uke med gode valg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jeggggg

Hei Caroline.

 

Var inne og lagde en profil i januar, men det gikk ikke så bra, nå er jeg klar for den store innsats!!

 

Leste nogle av dine innlegg, da jeg var her sist og jeg er virkelig imponert!!! utrolig så bra det går for dig!

 

Tenker på hvor langt jeg ville ha nåed, hvis jeg hadde fulgt opp??

 

Lykke til videre, ser inn til dig igjen :-)

 

Sille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Jeg må bare gratulere deg med dine fantastiske resultater. DAMN - jeg er imponert! Selv har jeg bare holdt på i litt over en uke, og er glad for hvert gram.....

 

Og så var det veldig deilig å lese innlegget ditt om sikkerhetsbelte på fly. Du kan tro jeg har sittet rimelig fortvilet flere ganger og tenkt at "dette går ikke, hva gjør jeg nå????". Har imidlertid hittil klart å få det igjen, men ikke uten fare for tarmslyng.... Forhåpentligvis er det ikke så lenge til jeg slipper den problematikken mer...

 

Lykke til videre, lusker nok innom her flere ganger for litt inspirasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Var ute på en aldri så liten flytur i går, og flyet hadde heldigvis laaaange setebelter... *fnis*

 

Ja, jeg går på kurs. Leverte min andre rapport på mandag - hadde da gått ned 2,4 kg, noe jeg selvsagt er fornøyd med. Har valgt nettkurs denne gangen, grunnet mye jobbreising er det vanskelig å kunne komme på møter en gang i uken. Hotell-, kantine- og restaurantmat gjør det også litt ekstra vanskelig å få veid maten riktig, men gjør nå mitt beste.

Foreløpig ting alt tatt i betraktning gått relativt greit, nå må jeg bare komme avgårde med trimmen (noe en seig forkjølelse etterfulgt av en festlig bihulebetennelse hittil har satt en effektiv stopper for)

 

Lykke til videre til deg!

 

Tove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Caroline.

 

Har lest noen av innleggene dine her inne og jeg har lyst til å fortelle deg hvor utrolig inspirerende du er.

Utrolig bra resultat du har og for en innstilling! Alltid positiv og klar til å muntre opp andre. Er så herlig med sånne mennesker - det blir aldri nok av dem : )

 

Beste hilsen Unne

 

Ny og utforskende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adriane06

Ja, du er virkelig fabelaktig! Har lest igjennom innleggene hos deg siden sist jeg var inne, og du er så FLINK!!!! hipp hurra for deg!

 

Klem Adriane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke vært like streng som deg men har kuttet ut alkohol føler at det ligger lengst ned på min liste over hva jeg vil bruke kalorier til.

Men jeg har brukt kosemerker hvis jeg har vært borte i selskap eller noe men stort sett ikke hjemme. Har jeg ikke hatt lyst har jeg ikke tatt noe. Har kjøpt en pakke med 4 påskeegg fra freia somm er fylt med eggkrem. Det er noe jeg alltid har spist og mange pakker og nesten krise når det forsvant fra butikkene. Men den står forsatt urørt.

 

Hvis du ikke lyster på det og vil bruke kosemerkene på noe annet så er jo det ditt valg. Som du sier at savner det ikke litt usikker på på det når man er "avvendt" sukker er jo noe man blir avhenig av.

 

Men har du virkelig lyst til å kose deg med ETT marsipanegg synes jeg kan gjøre det med god samvittighet.

 

Det her er mine tanker vet ikke om de hjelper deg noe

Forsatt god søndagkveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

Kjenner meg godt igjen i det du skriver om feiring av Påske :D I år blir det annerledes også for min del. Blir mer fokus på aktivitet, kos ved peisen med en god bok etc. Men jeg kommer nok til å ta et par glass vin på påskeaften og kanskje en øl i solveggen (men kun en - hvis det er strålende vær).

 

Jeg er vanvittig glad i marsipan, men har de siste årene klart å holde meg nogenlunde i skinnet! Tidligere kun jeg spise nærmest ubegrenset! Har fått en pose med Anton Bergs påskeegg (har ikke åpnet den ennå), og har tenkt å bevilge meg ett sånt i løpet av påskeferien, resten får de andre som er med!

 

Det er viktig å ikke være for streng med seg selv, hvis ikke tror jeg det er lettere å sprekke "totalt" - det er dette med den gyldne middelvei igjen da... men det å spise noe, man egentlig ikke savner og ikke har lyst på, er jo ingen vits i da :D

 

Jeg er sikker på at du, Caroline, kommer til å klare påsken med glans!!

 

Smukkeline

 

PS! Ble vel egentlig ikke så mange råd her, men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart30

Heisann Caroline!

 

Først må jeg jo henge meg på heiagjengen her, du er jo kjempeflink!

 

Kanskje du skal ta det egget på påskeaften, ikke for å "unne" deg det, men fordi du vil ha et normalt forhold til å kunne spise usunne ting avogtil? Så kan du heller "unne" deg en ekstra skitur eller ansiktsmaske?

Det jeg mener er at usunne ting ikke skal være belønning, for min del tror jeg en god del av kiloene har kommet på fordi jeg har "fortjent" god mat/vin/sjokolade etter en slitsom dag, "jeg har jo vært så flink"...

Igår unnet jeg meg en tur på treningssenteret (og det kjentes faktisk som en belønning) og lot oppvaskmaskinen stå utømt så lenge, ble helg likevel;)

 

Bare en tanke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke deilig at folk sier hvor flotte man blir, kjenner meg igjen at det er flaut og man vil lissom ikke at man skal snakke om det.

Men det er hardt arbeid vi legge inn for å gå ned og innerste inne er jeg glad for de gode tilbakemeldingen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...