Gå til innhold

A long way to go:147-60kg= 87 kg må bort


Gjest FruFleksnes

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,7k
  • Created
  • Siste svar
Gjest Krusmynte

Tenk så bra dere fikk trimmet mage(latter)musklene på den turen! At det skjedde sammen med venner på fjelltur er nok like greit - tror det hadde vært hakket mer pinlig om det skjedde midt i byen.... Men - det er jo et tegn på at du er på goood vei i riktig retning!

 

Og de der eggene i kartong har jeg aldri sett det helt store med. Heldigvis! Cadburys Creme Eggs derimot. Det er godt det! Og heldigvis ikke er tilgjengelig her i landet (såvidt jeg vet, og er det det vil jeg ikke vite!!!).....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihi... må le litt jeg også når jeg leser om buksefallet ditt ;) Kan levende forestille meg at dere knekker sammen i latter alle sammen :) Kjempebra at du har latt være å spise påskeeggene dine, det står det respekt av!

 

Et spørsmål: bruker du kosemerkene dine i løpet av uka?? Er usikker på om jeg skal gjøre det eller om jeg skal la det være så lenge jeg klarer meg uten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Caroline!

 

Gratulerer med et strålende resultat:)

Nå kan du være SÅÅÅÅ stolt av deg selv, fy fader du har vært flink!Tenker dine nærmeste også er stolt av deg nå!

Og så er det det der med å leve mens man lever, man kan jo ikke sette alt på vent til etter at man er blitt slank. Det er jo urettferdig både overfor seg selv og andre.

Og marsipanen som du har hatt i veska hele påsken- tenk at du virkelig greide å la vær- gi dem til en som er "spikertynn" eller la dem gå i dunken ;)

Jeg lo godt av buksefallet ditt, det måtte jo være årets latterbombe og særlig når dere var en venninnegjeng på tur. Tenker dere kommer til å "fnise" i mange år av den!

 

Ha en fortsatt fin dag, men husk belte før du drar på bytur!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Grattis med nytt 10-tall og flott påskeresultat! Jeg mener å huske at du var ganske nervøs for hvordan det skulle gå i påsken med hyttetur og alt - vel, jeg synes du har klart deg aldeles strålende! Du har all mulig grunn til å være fornøyd, og så vet du til en annen anledning at det går knirkefritt fordi det har det gjort før. Veldig glad på dine vegne!

 

Klem, Tove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et fantastisk påskeresultat du har, Caroline!!! Jeg er superimponert og veldig glad på dine vegne ;) Du kommer til å klare delmålet ditt med glans :)

 

Jeg er veldig inspirert av deg og er veldig takknemlig for alle dine koselige kommentarer og oppmuntringer som du gir meg, tusen takk!! Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leeplay

Fra 147 til 119 nå Caroline, det må jeg si. Du har vært utrolig flink og er virkelig en av de personene som sprer glede, motivasjon og pågangsvilje her inne på forumet. Du er utvilsomt en av dem som gjør det verdt å benytte forumet ved vektnedgang, da man kan se at dette fungerer. Du er virkelig en person man kan se opp til og bli motivert av!

 

Håper du får en fin dag

 

Vårhilsen fra Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GR har som regel ikke kurs om sommeren. De fleste slutter omkring St. Hans og begynner opp igjen rundt 20. august. Noen kursledere tilbyr en ekstra veiing i juli, men det er ikke en del av et kurs.

Nettkurs går vel gjennom hele sommeren, vil jeg tro.

 

Lykke til med sommerplanleggingen!

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

På egen hånd? Du har da oss!!!! *ler*

Vanlige kurs tror jeg nok det er dårlig med - de pleier å gå til rundt St. Hans. Så du kunne kanskje klart å skvise inn et minikurs eventuelt. Mener også at jeg observerte en gang at det ble arrangert et såkalt "sommerkurs" uten at jeg husker hva det gikk i. Men det varierer sikkert fra sted til sted.

Nettkursene vil jeg jo håpe og tro at går hele sommeren, men man må vel belage seg på en annen kursleder en periode....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er noe kurs i sommer etter st,hans, men det får du jo vite av kursleder.

Som noen sier her, har du en kursleder som det passer for ,så kan du jo kanskje melde/ veie i ferien også.

Ellers så har du jo "oss" ;) Jeg skal fortelle en aldri så liten hemmelighet, jeg har ikke meldt meg på nytt kurs. Jeg var jo på nettkurs, men jeg synes jeg har like mye støtte i å bruke forumet. Med min fart ville det jo tatt så lang tid og så mange penger...... Man kan jo i alle fall prøve. Som jeg sa til kurslederen min, jeg nøler ikke med å ta kontakt dersom det begynner å gå andre veien, men det skal det ikke!!!!!

Og dagens dledelige nyhet- jeg har gått ned 1,7 kg siden før påske :) jippi:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Senjapia

Hei.

Synes du gjør en utmerket jobb, så jeg tror det kommer til å gå bra selv om det ikke er noen kurs i sommer.

Er kjempeimponert over dine resultater.

Har fulgt deg nesten fra begynnelsen, men har først nå turt å si hei.

Ha en riktig fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårt eget kurs...det hadde jammen vært noe ;) Jeg hadde lett blitt med på noe sånt!! Men hvis det nå ikke er noen internettkurs i sommer(jeg har litt panikk for det, jeg også..) kan vi ikke laget vårt eget sommerkurs her på forumet da?? I en egen tråd, med veiing og rapportering til faste dager. Det vil ihvertfall hjelpe meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange gode ideer her om hvordan man skal klare seg igjennom sommeren. Sommeren ble brått ikke så skummel lengre når man har folk her man må rapportere til

 

anki

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...