Gå til innhold

A long way to go:147-60kg= 87 kg må bort


Gjest FruFleksnes

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,7k
  • Created
  • Siste svar
Gjest Krusmynte

Jeg hadde det en dag og. Imidlertid hadde jeg fylt ut ukens rapport med alt bortsett fra vekt og lagret (men ikke sendt). Da jeg fylte ut vekt og lagret igjen kom kurven tilbake til "normalen". Vet ikke om det var tilfeldig at det skjedde da eller hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ny her og vil bare innom å si hei :) Jeg har lest gjennom hele tråden din og er mektig imponert over det resultatet du har fått på internettkurset!! Det må være fantastisk å se at over 20kg er borte :) Selv er jeg i tenkeboksen ang. kurs, for jeg synes det er mye penger, men ser poenget ditt med å bruke masse penger på snop hver dag faktisk er dyrere :) Jeg har klart meg uten noe som helst snop i 2 dager, og det har gått helt greit....men hver dag er en kamp :) Det hjelper jo heller ikke noe særlig at det ruller reklamer for chips og sjokolade på tv hele tiden *argh* Men jeg SKAL stå imot!!

 

Kan jeg spørre deg hvem som er din internett-kursholder??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Good4me

Jeg er ny her i forumet.

 

Jeg synes du er kjempeflink, men er det ikke helsefarlig å gå ned så fort så mange kilo? Driver du noe sport ved siden av?

 

Jeg skal også ned i vekt, ganske mye også!

 

Vekten viser -1' date='3 kg denne uken (fra 122,1 til 120,8 kg)

Nå er jeg ferdig med GR KURS 1, starter på kurs 2, ons 7. april.

 

RESULTAT VINTER 2010:

 

04.01-03.02: 147,0 til 138,8 kg (på egenhånd)

03.02-31.03: 138,8 til 120,8 kg (GR Maxi-nettkurs)= totalt -26,2 kg

 

-5 cm hals

-8 cm overarm

-12 cm bryst

-25 cm midje

-27 cm hofte

-11 cm ende

-11 cm lår

 

= minus 99 cm[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et utrolig fantastisk resultat du har oppnådd på bare 3 måneder, Caroline!!!!!!! Jeg er dypt imponert :) Det må føles helt utrolig å gå ned over 26 kg på 3 måneder! At du er så mye bedre i helsa allerede er fantastisk og jeg skjønner godt at legen din klapper deg på skulderen :) Du inspirerer stort!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så utrolig flink du har vært igjen:) det er jo kjempe bra.. Spent å se hva du klarer på kurs 2.

 

Veldig intresant å lese hvordan liver ditt har forandret seg og at alle medisner du har brukt har du sluttet med. Det er jo bare helt fantastisk at du har gjort deg selv frisk igjen. Det skal du være utrolig stolt av Caroline.

Kjenner at jeg blir stolt av deg på dine vegne du har vært så flink og er ennå flink.

 

klem anki

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over navnet ditt på en annen tråd i "ned 10-20 kg" forumet som jeg er i, og måtte bare inn og sjekke. DÆVEN DU ER FLINK!!! Jeg bøyer meg i støvet, tar av hatten og alt sammen for deg! :) Jeg er superimponert over hva du har fått til - og fortsatt får til hver eneste dag!! Du har masse gode råd, og jeg er så enig i mange av dem. Har gått ned 40 kg. selv etter forrige graviditet, så vet hva det er å ha mange kilo å ta av! Du er inspirerende for oss alle sammen, og det er supermotiverende å lese tråden din! :))

 

Ha en fantastisk påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Nok en gang et knallbra resultat! Jeg er fortsatt superimponert og kjenner jeg blir inspirert av å lese tråden din. Du har absolutt all mulig grunn til å være både blid, glad og positiv om dagene - faktisk merker jeg at det er litt smittsomt - blir alltid i godt humør når jeg besøker tråden din!

 

Ønsker deg en riktig god påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leeplay

Hehe, jeg tenkte det samme som deg ang det "de andre" spiser her om dagen. Utrolig så stort fokus det blir på mat nå i påsken, ja for ikke å snakke om de andre "høytidene".

 

Kjempebra at påsken går bra for deg, selv uten det du selv var spent på om du ville klare deg uten. Flink er du, ingen tvil om det!

 

Håper du får ei videre kjempefin påske Caroline!

 

Påskehilsen fra Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei caroline

 

Så bra at du koser deg på hytten og ikke hatt noen utskeielse. Tror heller ikke at det kommer noen. Dette klare du fint:);):)

 

Du får kose deg resten av påsken og forhåpentlig pent påskevær:)

 

klem anki

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Jeg blir også veldig fokusert på hva andre spiser, både mengde og det som (for meg) er merkelige kombinasjoner av ting. Av og til har det faktisk hjulpet meg i å ikke ha lyst til å spise så mye eller feil (eller begge for den del...).

Godt å høre at du nyter ferien - kos deg videre!

 

Klem, Tove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg lurer på hva du har i veska di! Åååå!

 

Jeg er for øvrig en svoren beundrer! Du har greid helt fantastiske ting på denne korte tiden, og du har en sånn deilig, klok og nøktern innstilling til det hele. Jeg trenger ikke engang å ønske deg lykke til videre, for jeg vet at du kommer dit du vil, og det er ikke lenge til. Håper bare at kroppen din vil være like samarbeidsvillig videre, for det virker som den har reagert som ønsket på det strenge regimet ditt!

 

Men jeg ønsker deg glade dager fram mot din egen idealtilstand!!! Bra dame!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BACK IN TOWN... MEN HVA HAR DU I VESKEN CAROLINE....??????

så flott at du klarer deg bra i påskeland, med marsipan og noggå attåt! ;)

 

Jeg tror du klarer deg uansett- for du har bestemt deg og det er det som teller:) Har jeg rett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei caroline:)

 

så bra du koser deg i påsken, er så godt å høre at alt går som det skal.

Kjenner jeg er spent selv på hva du har i vesken hehe.

 

Kos deg masse videre i påsken:)

 

klem anki

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...