Gå til innhold

en kilo av gangen!!


Gjest xankix

Anbefalte innlegg

Gjest xankix

da var nok en sykkeltur unnagjort. Syklet den samme langturen som sist på litt over 3 mil. Syklet nesten 15 min fortere denne gangen så det var jo litt artig:)

Deilig å være ute og kose seg med solen:)

nå blir det film og sofaen resten av kvelden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 457
  • Created
  • Siste svar
Gjest xankix

tusen takk for det solvik:) hadde aldri trodd at jeg kunne motivere noen til å trene hehe

 

Er så happy i dag. Mamma skal gifte seg til fredag og har hatt en kjole i skapet som jeg hadde lyst til å ha på meg men den har vært alt for trang. Prøvd den med jevne mellomrom men har ikke fått den på meg:)

Men i dag så passet den:) Er så gla for at jeg venten så lenge og ikke har kjøpt men en ny kjole var litt redd for at jeg måtte ut i morra og finne meg en hehe:)

Det har vært et av mine delmål denne våren så i dag er jeg happy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tyttebaer

Så kjekt med kjolen så passet! Er kjempekjekt når klærne begynner å passe igjen!

 

Og må berre sei: du er superflink til å sykle! 3 mil er jo evig langt! Eg har akkurat vore ute på første sykkeltur på eit par år, og sykla 4km! Du sykler jo mange gonger lenger! Har virkelig noe å strekke meg etter, ja! Korleis er vegane der du sykler? Mye opp og ned, eller er det flatt? :(

 

Ha ein fin søndag, forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xankix

hei tyttebaer:)

 

ja er veldig fornøyd med kjolen. Jeg har spinnet mye i vinter så har nok fått igjen for det når som jeg har fått sykkel og vært ute nå. Men er jeg sykkler ikke over 3 mil hver gang jeg sykkler. Den ruten vi sykklet i går er en del bakker opp og ned og en del terreng og lange sletter så er litt av hvert. Klarte å sykle opp flere bakker i går enn første gang hehe.

 

ha en strålende søndag du også:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Flinke, flinke Anki!!!!!! :) Jeg er så imponert over deg. Tenk hva du har klart å få til denne vinter/ våren. Det er helt fantastisk: et stort vekttap, et sunnt kosthold, bedre kondisjon, og du er blitt en stor motivator og inspirasjonskilde for oss her inne. Akkurat det tror jeg er vanskelig å skjønne selv....men akkurat sånn er det :D

 

Veldig gledelig å høre at du passer den kjolen igjen. Da får en virkelig "lønn for strevet". Håper du føler deg kjempeflott i bryllupet.

 

Ha en flott søndag!!

 

God klem fra

Caro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xankix

hei caroline:)

 

Er veldig godt med den støtten fra dere her inne hadde ikke klart det uten dere og GR. Har hatt en stor forandring fra livet mitt i jan og nå.

Det er helt to forskjellinge liv, elsker det livet jeg har nå men sunn mat og masse trening:) er så digg at ikke alt er ork lenger. Men det er vanskelig å tro at jeg kan være inspirasjon for noen og være til hjelp ned vektnedgang når man har vært overvektig stor deler av livet.

 

Ha en super søndag videre

 

klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solvik

Det er jo så frustrerende, å ha plagg som man liker hengende uten at man kan bruke dem. Det er en virkelig deilig følelse når man igjen kan ta de fram... du blir sikkert kjempefin i bryllupet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Så deilig å komme inn i kjolen!!! Kan tenke meg at det var en supergod følelse som kommer til å hjelpe godt på så du føler deg ekstra fin i bryllupet på fredag. Håper det blir et flott bryllup!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xankix

har bare gått ned 200 gram denne uken, bedre ned enn opp. Men det jeg er mest stolt av er at siden det bare var veiing i dag så syklet jeg fram og tilbake. mange oppoverbakker.

Hadde aldri trodd at jeg skulle gjør det når jeg startet der hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Du tar det garantert igjen neste uke, så aktiv som du er blitt!! :)

Og husk, det er stooor forskjell på ned 0,2 enn opp 0,2.....

 

Litt av problemet vårt er at vi vil se resultater veeeeldig raskt.

Feks. vekten viser 108,1 og det betyr minus 1,6 kg den uken, da tenker jeg at det hadde vært myyye bedre med minus 1,8 så vekten viser 107,9!!! Skjønner??

 

Jeg må hele tiden minne meg selv på at jeg ikke har dårlig tid.....

 

Du imponerer med treningen din, virkelig bra han kjøpte den sykkelen :D

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xankix

ja du sier noe Caroline:) vil gjerne gå ned fort, men har ennå ikke gått opp en uke så før være fornøyd med det.

0.2 kg ned er bedre enn ikke noe:)

 

Ja er veldig fornøyd med den sykkelen:) koser meg masse med den. Imorra skal jeg på spinning spent på hvordan det brått blir noe hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm lurer på hvordan denne helgen skal ende hehe. Skal i brylupp på fredag, 30 års lag på lørdag og i bursdag på søndag.

Har tenkt å kose meg i bryluppet og drikke litt, men spent på hva jeg før i meg etter 3 dager med fest hehe

Får håpe at en snev av stålkontroll kommer meg til unsetting.

Men det som er rart er at når jeg ser en sjokolade eller noe annet usunt jeg har lyst på så hører jeg stemmene deres i hodet. Ikke gjør det går videre.

Skulle tro jeg har blitt schizofren:)

 

Over til noe helt annet i dag har jeg og min kjære samboer vært forlovet het helt år hehe, og nå først tør jeg ha et håp om at jeg kan føle meg vakker på bryluppsdagen og kanskje sette en dag i løpet av neste år hvis det ikke kommer noen uventet overraskelser:)

Har en lang vei igjen, men har kommet mye lengre enn jeg noen gang hadde trodd. Så for meg en brudekjole i størrelse 56 og en brudebilde jeg ikke har lyst til å henge på veggen hehe.

 

Det var mine tanker i dag ha en strålende dag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Hei på deg!!!

Gratulerer med 1 år forlovet!! :)

Nå har du god tid på deg til å redusere vekten ytterligere. Du kommer garantert ikke til å måtte velge brudekjole i str 56. Vi skal heie deg i mål Anki, så du kan velge og vrake AKKURAT DEN KJOLEN DU VIL HA.

Du kommer til å være så stolt, så stolt av deg selv den dagen :D

 

Til helgen har du 3 festdager foran deg. Hvilken av de er den viktigste? Det er nok bryllupet på fredag. Da må du prioritere å kose deg ekstra den dagen. Et lite tips, forsiktig med alkohol. Ikke bare pga kaloriene, men man blir fort brisen på dette kostholdet. (jeg kjente godt 2 glass hvitvin på båtturen) Bruk laaang tid på 1 glass.

 

Jeg måtte le, når du beskriver at vi her inne dukker opp i hodet ditt, når du får lyst på sjoko og annet snacks. Utrolig bra!! :) MEN, håper du ikke tenker på oss på fredag!!

 

Går du litt opp etter feiringen, er det ingen krise. Mandagen fortsetter du som tidligere. Husk, bryllupsdagen til din mor kommer aldri igjen!!! Du har lov å kose deg den dagen......og håper du føler deg flott i kjolen din :)

 

ØNSKER DERE EN FLOTT FEST!!

Hjertlig til lykke med dagen.......

 

God klem fra Caroline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for det caroline:) tiden flyr og har klart å bli nesten 25kg mindre;)

Er så utrolig godt å ha dere som heiagjeng her inne, det hjelper meg virkelig.

 

Jeg har tenkt at fredagen skal jeg kose meg og gjøre som jeg vil og så får jeg se ut i fra hva jeg putter i meg på fredag hvor mye kos det blir igjen til de andre dagene. Som du sier så er fredagen viktigs for meg.

 

Og på mandag starter en ny uke og nye muligheter. Håper og tror det blir en kjempe fin dag i morra:)

Ha en strålende helg alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Gratulerer med din mors bryllupsdag i dag! Håper det blir en flott feiring og at du føler deg virkelig lekker i kjolen!

Vil tro at du kommer til å takle alle helgens begivenheter veldig bra - at man skeier litt ut på kveldstid etter å ha hatt en god dag på matfronten ellers og klarer å komme inn i gammel tralt i gjen dagen derpå så tror jeg ikke den utskeielsen har så mye å si det lange løp. Du får det ihvertfall travelt på en positiv måte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god helg til også veria:)

 

tusen takk for det krusmynte:) tror dagen i dag blir bra, er koldbord i dag så kan velge litt selv og det er bra;)

For danse mye på kvelden så forbrenner jeg en kcal hehe

eller så har jeg stemmene deres dem sier nok litt i dag de også får se om vi hører på dem i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg en fin feiring!

Slå deg løs på dansegulvet og tenk på at du tidligere hadde en ryggsekk på 25 kg- da blir du lett på foten tenker jeg!:D

 

Som de andre her inne sier, det kommer nye dager og nye sjanser!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det solvik:) tar det ikke så tungt hvis vekten viser oppgang på mandag. da er det bare å trene ekstra mye neste uke.

Får så hadde jeg aldri lagt en plan om hvordan kcal for festen skal vekk igjen, men nå er det andre tider:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var 1 av 3 festdager over:) I går gikk nesten som jeg hadde planlagt spiste mest fra det sunne på koldbordet og spiste mest frukt til dessert og en lite stykke ostekake. Alkoholen var også greit ikke så store menger av det heller men nok:)

 

Sitter nå og tenker at det er helt utrolig at jeg kan la være å overspise og ikke bekymre meg over at jeg har fått smakt på alt og få i meg mest mulig. Det er flott å se at tankegangen har forandret seg så mye disse månedene.

Jeg la en plan om hvordan jeg ville at kvelden skulle være matmessig og må si at den ble fulgt:)

Så veldig fornøyd med gårsdagen og tenker at de neste 2 går nok like lett:)

Ha en strålende helg alle sammen.

 

PS. fikk fatkisk masse skryt for kjolen min går og følte meg så fin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra at du klarte følge matplanen din! Og ja, det er utrolig hvor tankegangen forandrer seg! Heldigvis! :D

 

Lykke til og kos deg masse resten av festdagene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...