Gå til innhold

Jeg vil, vil vil .......få det til!


Gjest solvik

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert frue

Ja det er virkkelig gøy og trene for man skal ikke ha holdt på så lenge før man merker forskjell i både kondis og styrke.Jeg synes ikke jeg alltid får lønn for strevet på vekta men på treninga far jeg det vær gang,og man angrer aldri på en trningsøkt :). ( jo kanskje om man er suuuperstøl men det er jo litt godt det også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • Svar 710
  • Created
  • Siste svar

Ja det er virkkelig gøy og trene for man skal ikke ha holdt på så lenge før man merker forskjell i både kondis og styrke.Jeg synes ikke jeg alltid får lønn for strevet på vekta men på treninga far jeg det vær gang,og man angrer aldri på en trningsøkt :). ( jo kanskje om man er suuuperstøl men det er jo litt godt det også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen alle sammen!

Jeg vet ikke helt om jeg liker de nye sidene....men man lærer vel etter hvert.

Jeg hadde en fin vektnedgang før jul, så jeg kvittet meg med 6 kilo på åtte uker. Det er bra til meg å være.Jeg har i tillegg hatt halsbetennelse i flere runder , til og med i jula, så jeg har ikke helt greid intensjonen om å spise 5-6 måltider pr.dag de siste ukene. Jeg vet at det straffer seg. Men jeg kommer sterkere tilbake når jeg blir frisk:) Ønsker dere alle et sprekt og aktivt nytt år!

Tenk en halv minuskilo i uken er 25 kilo på et år:) Alt er mulig, stå på!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Gratulerer så mye med flott nedgang før jul! Jeg unner deg det så inderlig... Men veldig kjipt med sykdom, og det til og med i julen. Håper formkurven er stigende!

Selv er jeg hjemme etter en fantastisk ferie i varmere strøk, og fra i morgen er det tilbake i ny jobb og inn igjen i de gode matrutinene. Ja, og så skal jeg begynne på yoga, men det tar jeg ikke før neste uke igjen - tror jeg har nok med ny jobb den første uken.

 

Godt nyttår til deg!

 

Stor klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med flott nedgang før jul! Jeg unner deg det så inderlig... Men veldig kjipt med sykdom, og det til og med i julen. Håper formkurven er stigende!

Selv er jeg hjemme etter en fantastisk ferie i varmere strøk, og fra i morgen er det tilbake i ny jobb og inn igjen i de gode matrutinene. Ja, og så skal jeg begynne på yoga, men det tar jeg ikke før neste uke igjen - tror jeg har nok med ny jobb den første uken.

 

Godt nyttår til deg!

 

Stor klem.

Takk for koselig melding fra deg! Og riktig godt nytt år til deg også!

Så fint at du har hatt en flott ferie og ladet batteriene,det gjør sikkert godt før du skal begynne i ny jobb, det er jo alltid litt stressende med sånne overganger.

Joda, formkurven er stigende, men jeg er fortsatt ikke helt kvitt forkjølelsen. Har vært på trening tre ganger denne uken også, til tross for det. Litt tungt, men jeg må bruke denne sjansen for alt det den er verdt.

Jeg hadde jo selvfølgelig gått opp 1 kg i jula....det er bare sånn det er med meg.Noen få utskeielser og det raser på- irriterende!!! Men jeg er i godt driv igjen nå.Må si det var deilig å vite at jeg hadde et opplegg å gå til etter jul. Jeg har strevd sååå lenge på egen hånd, at jeg trenger virkelig å være i en gruppe en stund nå.

Lykke til med både yoga og ny jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frustrert frue

Hei

 

6 kg på 8 uker er jo kjempebra,skulle ønske jeg hadde klart det.

Kurset mitt før jul gikk jo ikke så bra.Bare 4 kg ,men greier jeg å holde fokus frem til sommeren så er det jo noen kilo det blir da...

Stå på videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

6 kg på 8 uker er jo kjempebra,skulle ønske jeg hadde klart det.

Kurset mitt før jul gikk jo ikke så bra.Bare 4 kg ,men greier jeg å holde fokus frem til sommeren så er det jo noen kilo det blir da...

Stå på videre.

Hei på deg frustrert frue! Joda, jeg innser at jeg bør være fornøyd med vektnedgangen..og det gledeligste av alt jeg er i gang igjen etter jul og i dag var jeg på vekta igjen:):) smile,smile jeg hadde gått ned 1 1/2 kg siste uka! Så nå er julekiloen borte + litt til! Jippi!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg frustrert frue! Joda, jeg innser at jeg bør være fornøyd med vektnedgangen..og det gledeligste av alt jeg er i gang igjen etter jul og i dag var jeg på vekta igjen:):) smile,smile jeg hadde gått ned 1 1/2 kg siste uka! Så nå er julekiloen borte + litt til! Jippi!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen folkens!

Der var det 0,6 kilo borte ! Jeg er superfornøyd til tross for en ekkel mykoplasma lungebetennelse... begynner å komme meg nå! Og da skal jeg jaggu stå på på treningen! Gleder meg:)

Stå på, beveg dere alt det dere orker, det er det som skal til!!! Ha en fortsatt fin uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen folkens!

Der var det 0,6 kilo borte ! Jeg er superfornøyd til tross for en ekkel mykoplasma lungebetennelse... begynner å komme meg nå! Og da skal jeg jaggu stå på på treningen! Gleder meg:)

Stå på, beveg dere alt det dere orker, det er det som skal til!!! Ha en fortsatt fin uke:)

Ønsker deg riktig god bedring. Slitsomt å være syk!

 

Så bra at du har tatt av 0,6 kg selv om formen har vært laber.

 

Krysser fingrene for at du snart er frisk igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...