Gå til innhold

Krusmyntes jakt på lavere vekt


Gjest Krusmynte

Anbefalte innlegg

  • Svar 553
  • Created
  • Siste svar

Jeg er da her. En gang i blant ihvertfall. Målet mitt? Nei, det er like langt unna som det var sist, men har jo ikke akkurat anstrengt meg. Står noen lunde i ro, og er forsåvidt fornøyd med det, satser på å kanskje ta et kurs eller to igjen over nyttår...

 

Ellers går det greit, begynner i ny jobb 2. januar og før det skal jeg på ferie i litt over 2 uker til Malaysia og Singapore. Gleder meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er da her. En gang i blant ihvertfall. Målet mitt? Nei' date=' det er like langt unna som det var sist, men har jo ikke akkurat anstrengt meg. Står noen lunde i ro, og er forsåvidt fornøyd med det, satser på å kanskje ta et kurs eller to igjen over nyttår...

 

Ellers går det greit, begynner i ny jobb 2. januar og før det skal jeg på ferie i litt over 2 uker til Malaysia og Singapore. Gleder meg!!![/quote']

 

Det er jo det vi må trene oss opp til , for når man er kommet ned på "drømmevekta" så er jo faktisk ikke kampen slutt ennå, dessverre! Kan jo være lurt å pause litt slik som du gjør nå.

Så spennende ferieplaner du har:) Jeg har aldri vært den veien, men har vært i Thailand og det kan vel ligne litt. Nydelige mennesker i Thailand, kan godt skjønne at det har fått tilnavnet "Smilets land".

Håper du får en kjempefin tur ,slik at du er toppladet til ny jobb etter nyttår:) Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...