Gå til innhold

min lange vei til et nytt liv :)


Anbefalte innlegg

Oj, her var det jammen mange innlegg på en gang. Alt jeg hadde skrevet ble bare feil og jeg er minst like forvirret som før....

 

Jeg skal spørre den nye kurslederen min hva som er riktig. Så får vi vel et svar på hvordan det skal være, håper jeg. Jeg synes ikke det er riktig at vi skal "straffes" fordi vi velger å fortsette på nytt kurs direkte etter det gamle er slutt. Men det hadde vært greit å vite helt nøyaktig hvordan det skal være.

 

 

Skjønner at du er frustrert Caroline!! Jeg må innrømme at jeg ikke har sett vektkurven på høyre side en gang... skjønner at det er irriterende at den skifter hele tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 288
  • Created
  • Siste svar
Gjest FruFleksnes
Oj' date=' her var det jammen mange innlegg på en gang. Alt jeg hadde skrevet ble bare feil og jeg er minst like forvirret som før....

 

Jeg skal spørre den nye kurslederen min hva som er riktig. Så får vi vel et svar på hvordan det skal være, håper jeg. Jeg synes ikke det er riktig at vi skal "straffes" fordi vi velger å fortsette på nytt kurs direkte etter det gamle er slutt. Men det hadde vært greit å vite helt nøyaktig hvordan det skal være.

 

 

Skjønner at du er frustrert Caroline!! Jeg må innrømme at jeg ikke har sett vektkurven på høyre side en gang... skjønner at det er irriterende at den skifter hele tiden :)[/quote']

 

Uff ja!! Beklager, eim. Skulle ha skrevet det på min egen tråd!!!

 

Caroline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke i det hele tatt Caroline :) Det var bare at jeg skrev et langt innlegg mens du og Krusmynte skrevet flere innlegg, og da ble det jeg skrev helt feil når det kom etter innleggene fra dere :)

 

Men jeg har som sagt fått svar på mail fra min nye kursleder at nytt kurs starter uka etter det gamle slutter, og det er 7 uker og 8 rapporter på videregående kurs, akkurat som første. Kurs overlapper ikke hverandre... Det betyr jo at du har blitt snytt for iallefall 2 kursuker av din kursleder! Jeg kan jo ikke fortelle deg hva du skal gjøre, men hadde det vært meg så hadde jeg tatt det opp med henne. Det skal være likt for alle kursdeltakere, og du har rett på å få tilbake de ukene du har mistet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Og jeg beklager at jeg har tatt feil. Igjen. Dvs først hadde jeg rett og så hadde jeg feil og det var Eim flink og la merke til. Er littegranne usikker på hvor hodet mitt er i dag, tror det ble liggende igjen på puten i morges for den var ekstremt god i dag...

Så sorry at jeg har drevet med villeding så til de grader i denne diskusjonen, melder meg herved ut i håp om at det ordner seg for snille piker! *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg beklager at jeg har tatt feil. Igjen. Dvs først hadde jeg rett og så hadde jeg feil og det var Eim flink og la merke til. Er littegranne usikker på hvor hodet mitt er i dag' date=' tror det ble liggende igjen på puten i morges for den var ekstremt god i dag...

Så sorry at jeg har drevet med villeding så til de grader i denne diskusjonen, melder meg herved ut i håp om at det ordner seg for snille piker! *ler*[/quote']

 

Jeg er glad for at du hadde rett helt fra begynnelsen, jeg :) Det viser jo at vi faktisk er snytt for en uke mellom kursene! Jeg har fått fikset opp i mitt problem, når jeg nå får ny kursleder og riktig startdato på kurs 2. Det er litt værre for Caroline som faktisk har fått tre uker for lite i løpet av tre kurs...det er ille synes jeg :) Tusen takk for all hjelp, Krusmynte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i dag fått svar på spørsmålet mitt om kursene skal overlappe hverandre med å ha sluttdato for ett kurs og startdato for neste kurs samme uke/dato. Her svaret jeg fikk:

 

 

Hei!

Nei dette høres feil ut. Dersom du f.eks har siste rapport (8) i uke 22, så skal du ha første rapport på videregående kurs i uke 23. Fint om du tar opp dette med din kursleder sånn at du får flyttet oppstart på neste kurs èn uke.

 

Vennlig hilsen

 

 

 

 

 

Godt å få bekreftet at det var slik jeg trodde det skulle være, og ikke minst at vi får alle kursukene vi har betalt for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter litt frem og tilbake med startdato på videregående kurs, er heldigvis alt på plass :) Jeg har fått ny kursleder og ny rapporteringsdag, så nå skal jeg veie meg mandager i stedenfor torsdager. Det betyr at vekttapet denne første uka på kurs bare er 0,4kg, men det er helt greit på bare en halv uke :( Jeg har da totalt gått nede 12kg siden jeg startet, og jeg er veldig fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Det er virkelig flott på en halv uke, og med tanke på så mye som du gikk ned forrige uke....

Du er virkelig flink, eim. Du er en av de som inspirerer meg :(

 

Klem til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk. Jeg er godt fornøyd selv om jeg stiller i en litt annen klasse enn dere resere her, da :( Det går ikke så fort, men da håper jeg at de ikke kommer på igjen heller... slik som de andre gangene...

 

 

I morgen skal jeg på hyttetur med en jentegjeng, gleder meg stort!! Jeg tar med meg litt av min egen mat, som Polarbrød, lett smøreost og makrell i tomat :) FRImerke-lørdagsgodt er innkjøpt, bagen pakket og mann og barn får klare seg selv noen dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Kos deg masse på jenteturen....herlig å dra bort noen dager, senk skuldrene og slapp av. De hjemme klarer seg helt sikkert uten mor :)

Jeg kommer alltid blid og fornøyd tilbake til "heimen" etter en sånn venninnehelg!!

 

Riktig god tur, eim :(

Klem fra Caro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Heisann! Håper du har hatt en flott helg!

 

Nå er det vel ikke lenge til dere får "Birma-gutten"?? Så heldig du er, de er så skjønne. Kjempe koselig å få en kattunge i hus. Jeg bare elsker katter.....og er veldig, veldig glad i dyr.

 

Caro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en kjempekoselig hyttetur :) Masse latter og lange, late dager :) Sånne helger gir utrolig mye og gjør godt for både kropp og sjel! Og det beste av alt, er at denne helga blir det jammen ny hyttetur med en annen kjempegod jentegjeng :) Gleder meg!!

 

Caroline; ja, vi henter den nye pusen vår på onsdag som kommer... bare 2 dager til!! Vi gleder oss veldig alle sammen, men spesielt sønnen vår.

 

 

 

Hadde også veiedag i dag, og har gått ned 0,6kg denne uka. Den nye kurslederen min tror jeg spiser for lite og vil ha meg opp en meny... Kanskje det er det som gjør at det går litt sakte?? Ikke vet jeg, men jeg kan jo prøve noen uker og se om det hjelper :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...