Gå til innhold

Den perfekte frøken K's herlige liv


Gjest avk
 Share

Anbefalte innlegg

69 blank på meg i dag. Litt som jeg fryktet, men litt ventet også siden resultatet sist var så fantastisk. Jeg vet med meg selv at jeg har vært flink nok til en liten nedgang, så da får jeg fortsette på stram line, og håpe på bedre resultat neste uke.

 

Ja, det er slik vi må tenke, giraffe! Dette er faktisk matematikk! Inntak-forbrenning= vekt i pluss, minus eller stillstand. Så enkelt og så vanskelig er det! Synes det er en trøst å tenke på når jeg VET jeg har trent og jobbet og vekta ikke rikker seg på 1-2 uker. Plutselig kommer nedgangen!

 

Jeg har gått på nok en smell. JEG KAN IKKE HA GODTERI I HUS (med visse unntak).

 

Her er lista over hva jeg IKKE kan ha i hus:

-Chips

-Godteri (smågodt el.l)

-Dream is

 

Dette kan jeg ha i hus og spise kun litt av:

-Sjokolade (hovedsakelig mørk)

 

Og så kan jeg ha kake i fryseren.

 

Jeg lurer meg selv igjen og igjen til at jeg tror jeg kan spise bare litt, men det funker ikke.. Er faktisk ganske fornøyd med at jeg kan ha sjokolade tilgjengelig og begrense meg fint. Det kunne jeg ikke før i tida. B)

 

God helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 803
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For mange utskeielser på meg denne helga. Jeg har vært på kanotur, har padlet masse og vært i aktivitet. Dessverre har det gått med mange grillpølser, vafler stekt på bålet, sjokolade og annet knask. Det er jo så godt å kose seg der ute i naturen!

 

Vi er nok i samme båt når det gjelder godteri. Når jeg først er i gang, spiser jeg opp alt. Har vært på spinningtime i dag, og gjenopptatt fokuset på inntak og uttak. Nå er det atter andre boller, men det hadde vært bedre om alt var litt mer på det jevne. Her går det fullstendig i rykk og napp, og det gir ikke ønsket utslag på vekta. Jeg holder på delmålet om 67,5 til 15. september. Her er det bare å stå på!

 

Ha en riktig god uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder koken, men er ikke superflink. Jeg tror og håper likevel at det skal holde til litt nedgang. Det ukentlige snittet mitt blir ofte liggende mellom 1700 og 1800. Det er litt for mye, så da går det tregt. Jeg har ikke snikveid denne uka, så jeg er ganske spent på om litt av sideflesket har forsvunnet til lørdag morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det idag, giraffe?

 

Her har det vært 14 dager uten trening pga sykdom.. Er nå frisk igjen, men nedgangen lar naturlig nok vente på seg da jeg ikke har klart å spise mindre enn 1500 kcal (++) selv om jeg ikke har trent. Mine planer fremover blir da endret til:

 

-Delmål: 60,0 kg innen 1. okt.

-Hovedmål: 57-tallet innen 15. nov.

 

Søttann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...