Gå til innhold

Den perfekte frøken K's herlige liv


Gjest avk
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest giraffe

Jeg sliter også med å være sulten, særlig om kvelden. Om da mener jeg sulten, ikke godtesyk. Jeg er sulten når jeg legger meg, og sover ikke så godt som jeg ville gjort ellers. Prøver så godt jeg kan og heller spise litt mindre om formiddagen (til tross for at jeg våkner med megahunger), slik at jeg kan spare noen kalorier til kvelds. Men faktum er at to-tre Ryvita metter i max to timer. Skal derfor fra imorgen spise noe grønnsaker også, kanskje et par gulrøtter eller en lett salat. Sammen med grove knekkebrød metter nok det bedre.

På trimfronten er det skralt. Likevel er jeg sulten som et uvær. Men i dag er det fest, og bittelitt unntakstilstand :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 803
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg endte på 1561 i går. Middagsmettheten holdt seg utover kvelden, så jeg kunne kutte litt planlagt mat. I dag ligger jeg an til 1510, og det er fantastisk etter kafelunsj. Jeg tror løsningen er mye grønnsaker, og ekstremt gode middagsvalg, som wok for eksempel (dagens middag). Hvis middagen ligger på 400 kan en spise mer enn tre ryvita til lunsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest giraffe

Jeg mistet nok litt tellingen i går, men tror ikke det ble så altfor galt til sommerfest å være. Dagens inntak blir 1540, rekesalat til middag og jordbær til kvelds. I morgen skal jeg prøve så hardt jeg kan å ikke tøyse det til. Godteridagen er på lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blr 1526 her, og 4,4 fine trimpoeng. Det er akk så akseptabelt! Det ble litt kake på jobb, men jeg greide å ro det i land med en liten middag. En kan ikke spise så mye før trening.

 

Men det er vel helga som er utfordringen. Kanskje kjøpe litt tørr hvitvin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest giraffe

Lander på 1681 i dag. Nok en sunn og lett middag, men med kroneis til dessert ble det litt for mye. Jeg har likevel tro på nedgang i morgen. I morgen er det skeie-ut-dagen og jeg planlegger lørdagsgodt og kaffebesøk. Målet er å holde meg under 2200. Da tror jeg at jeg unngår oppgang. Litt moro må man jo ha!

 

Jeg begynner forresten å kunne bruke flere av klærne mine. Det er bare helt gull!

 

God fredagskveld! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest giraffe

Jeg kom ut av tellinga nok en gang i går :blink: Det er vanskelig med kaker og middager borte hos andre, men det som er sikkert er at det ble for mye av det gode :(

 

Dog var gårdsdagens morgenvekt 66,7 :D Det får være godkjent etter en uke med litt for mange utskeielser :o Kommende uke byr også på endel utfordringer <_< Men jeg har satt meg ett mål; JEG MÅ KOMME IGANG MED TRENINGA!! :D

 

Ny uke, nye muligheter ;) , og i dag er det SUNN SØNDAG :)

 

(Måtte bare prøve alle smilefjesene en gang for alle :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å registrere det jeg kylte i meg, og havna kanskje på 2175, men jeg veide ikke akkurat remuladen. Det er vanskelig å være i besøk, ja.

 

Gratulerer med fin vekt, giraffe! Jeg har veiing i morgen, og er redd dagens beinharde styrketrening skal slå negativt ut. Hvis det blir for ille får jeg utsette til tirsdag :blink:

 

Jeg er uansett fornøyd med uka (må bare ikke ødelegge det i dag). Jeg har i gjennomsnitt gått en mil daglig, og har over tolv trimpoeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest giraffe

Lykke til med dagen i dag, avk! Jeg skal prøve å holde meg på ca.1400 i dag, noe som ikke burde være så vanskelig siden jeg har sovet bort halve dagen, og akkurat nå er stappmett etter nettopp å ha gått fra middagsbordet. Sunn og god torskemiddag med asiatisk vri. Hun kan sine saker den godeste Ingrid Espelid!

 

I morgen er det sommeravslutning med vevedamene, og jeg planlegger gode og sunne grillspyd med salat og muligens er ørliten dasj med potetsalat. Jeg har lagt opp til en time styrketrening i morgen, sykling på tirsdag og zumba på fredag. Skal også prøve å få gått meg noen turer i løpet av uka. Har vært sykt sløv på trimfronten de siste ukene, og hva hjelper det vel å bli lettere hvis man fremdeles ser ut som en slask!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir 1746 i dag, etter en lang tur ned i godteposen. Man kan jo ikke ha noe i skapet.

 

Torsk er genial middag, sånn når det gjelder kalorier. Jeg er ikke så flink til å tilberede det, så det er triste fiskemiddager her i huset. Men jeg har fått dreisen på grillen! Og har oppdaget frosne røstipoteter som kan slenges på grillen. De er ikke så ille i regnskapet.

 

Jeg har hotellovernatting uka som kommer. Det er ikke perfekt, men trenger ikke være ille heller. Det står i hvert fall ikke godteskåler overalt. Håper jeg da. Jeg får legge litt frukt, og kanskje et par sånne nutrilettbars, i kofferten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest giraffe

Det høres ut som en god plan. Jeg endte tilslutt på 1629 i går, takket være en durablig porsjon havregrøt til kvelds. Det var vidunderlig å spise seg mett på kveldsmat og ikke legge seg sulten, og jeg har sovet som en dronning i natt!

 

Melder resultat etter grillfest i dag,- nok en utfordring som lett kan ende galt. Heldigvis skal vi ha medbrakt grillmat, men kjenner jeg damene rett, vanker det både kaker og hjemmmesnekra lefser. Kanskje bør jeg også ha en nutrilettbar på lur. Den kan være en god venn i nøden (selv om den smaker litt sagflis...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest giraffe

Gårsdagens resultat: 1529 + et kakestykke som nok ikke var av det sunneste. Hadde en time temmelig hard styrketrening tidligere på dagen, så alt i alt er jeg fornøyd. Sunn grillmat med masse, masse grønt gjorde susen til at det gikk sånn noenlunde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest giraffe

1938 i dag. Jeg har spist sjokolade, og det er ingenting å være stolt av. Det har blitt en liten utskeielse hver dag denne uka, og på fredag er det 40-årslag til en venninne. I beste fall håper jeg på stillstand til helga, men det skal nok holde hardt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest giraffe

1611 og godkjent. I går spiste jeg enda mer sjokolade etter innlegget her, og jeg kom helt ut av tellinga. Jeg har snikveid meg i dag og oppnådd et skrekkelig resultat, men jeg fortjener ikke bedre. Motivasjonen går stadig opp og ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger an til mindre enn 1300 i dag, etter trening, men det er etter to dagers fetekur på hotell. OG 400 gram oppgang mandag. Og det er fredag i morgen. Det veksler vilt mellom tjukkedager og tynnedager.

 

Lykke til, giraffe! Det er vanskelig med den ropende sjokoladen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest giraffe

Tellefri dag i dag. Klokka er 14, og jeg har allerede fått sjokoladen til å holde kjeft ved å spise den opp. En times Zumba i dag. Veiing blir på søndag. Vi får se hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også spent på resultatet ditt, giraffe. Jeg har også vært i nærkontakt med min nemesis, sjokoladebønnen. Jeg måtte sykle på rimi i full fart for å kjøpe mer lørdagsgodt til ungene. Fredag var det ei tønne vin jeg ramlet uti. Jeg håper likevel på litt nedgang i morgen, særlig ettersom det var en høyst ufortjent oppgang sist.

 

Jeg havner under 10 trimpoeng denne uka, men det har faktisk ikke vært mulig å få til mer. Jeg har hatt to gode økter, og over 10000 skritt hver dag, og det er godt nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest giraffe

67,9 var dagens vekt. Ikke oppløftende, men dog så fortjent etter dager med vill festing både på alkohol- og godterifronten.

Nå skal det innskjerpes.

 

For å klare å nå målet mitt om å nå trivselsvekta før 14. juli, må jeg ha en nedgang på minst 750 gram pr. uke fra nå av. Det skal holde hardt, og nå blir det en tøff kamp mot de resterende fillekiloene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger an til 1250. På en dag med 5,3 trimpoeng. Man må ha noen sånne dager med så mye tull. Gjennomsnittlig inntak denne uka er 1350 kalorier, men det er bare for de tre dagene jeg har registrert mat. De fire andre dagene er en heeeelt annen sak. Drøyt 13000 daglge skritt og 9,4 trimpoeng. Hvis jeg ser bort fra at jeg spiste opp godteret til ungene i går, er uka godkjent. Sånne hotellting må en bare akseptere. Og eksklusiv restaurantmat må bare nytes. Men jeg må skjerpe meg på kakebordet når det er lunsjbuffet.

 

I morgen skal forrige ukes oppgang være borte! Og 100 gram til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest giraffe

Gratulerer med et heidundrende resultat, avk! Snart venter spinningtime på meg, deretter hjem for å bake bursdagskake til kommende fjortisdatter. Man kan trygt si at vinninga går opp i spinninga (dette ble et litt underlig ordspill med motsatt mening..).

 

Jeg sliter med motivasjonen, og i går ble det altfor mange nøtter. Jeg trenger kjeft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1617 i går. 1513 i dag. Hvis det da virkelig bare ble tre never med nøtter på møte.

 

Jeg håper motivasjonen brått kommer tilbake til deg. Det er så gøy når det går nedover! Og du har 750 gram å gå ned i uka, så det er ikke plass til nøtter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...