Gå til innhold

Starten til et aktivere liv = "ned i vekt"!


Gjest Good4me

Anbefalte innlegg

  • Svar 455
  • Created
  • Siste svar
  • 2 weeks later...
Gjest Good4me

Hei, mine kjære damer!

 

Det er lenge siden jeg skrev noe i tråden min. Det har vært mye "aktion" i det siste. Mye og krevende arbeid på jobben, dette vil sannsynlig være tilstanden frem til slutten av 2012. Mange prosjekter i en stor omlegging samt organisasjonsendring.

 

På privaten holder vi på med å bygge hytte, her skal det også brukes mye tid på organisering og all de tangerende oppgaver som skal taes hånd om.

 

Har vært på konfirmasjon i Berlin noen dager også.

 

Siste registrerte vekt var på 97,1 kg, ned 51,4 kg. Har for tiden gått bort fra LCHF og kjører mitt tidligere opplegg, magerkesam, frukt, salat, kylling, etc.

Dette opplegget skal jeg holde på med gjennom ferien. Etter hjemkomst skal jeg starte med LCHF igjen, utover høsten og vinteren.

 

Det har vært et skifte i forumet også. Det er lite aktivitet og av våre tidligere følgesvenner er det en god del som er borte. I tillegg er jeg veldig fornøyd med mitt vekttap, tar resten opp mot 90/85 kg. uten press, 1/2 til 1 kg i måneden er nok, i den fasen jeg er inn i.

Den hete fasen er på en måte over for min del. Det gjelder mer å ha kontroll, unner seg noen utskeielser, men kommer "back to basic" dagen etter.

 

Jeg skal innom en gang iblant, men min aktivitet vil være nokså sporadisk.

 

Ønsker alle dere en fin sommer og lykke til med prosjektet deres!

 

Hilsen

Good4me

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest Good4me

Hei folkens, melder meg fra ferien min.

Vekten har jeg ikke aktuelt for tiden, men antar at jeg ligger på omtrent 96-97 kg., altså ned ca. 52 kg..

I går var jeg ute på joggetur på asfaltert vei bak stranden. Hadde satt meg som mål å løpe uavbrudd lenger enn 30 minutter. Resultatet ble 1 time og 8 min.. Jeg var så glad. I dag var jeg på en skikkelig tøff sykkeltur, men bare 1 time. Jeg hadde pulsbelte på meg. Gjennomsnittspulsen lå på 147 med en toppuls på 166.

Jeg forbrukte på den timen 752 kcal., veldig fornøyd. Slik aktivitet skal jeg ha hver dag, helst to ganger om dagen. Løping om morgenen, sykkeltur på kvelden.

 

I tillegg har jeg gått tilbake til "low carb, high fat" dieten. Veldig tilfreds med dette. Griller pølser, spiser salat, ost, tunfisk i olje, egg, kesam og cottage cheese med kremfløte, etc.. I tillegg får jeg lov til å drikke litt vin eller Cognac til kaffen.

 

Jeg er i fysisk veldig god form, fettet minsker og jeg har masse energi. I tillegg prøver jeg å sove minst 8-9 timer hver natt. Dette skal jo også hjelpe med svært god innvirkning på både vektreduksjon og restituering.

 

Altså, alt er vel og bra med meg, og motivasjonen er på plass til å komme ned de siste 10-12 kg.

 

Jeg ønsker alle dere en fortsatt fin sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Grattis med det:)

Jeg har hatt litt dårlig tid til meg selv i vår og i sommer, men fra mandag er det full rulle igjen!

Kjenner at motivasjonen kommer tilbake, når jeg leser sånne gladmeldinger som du kommer med! Tusen takk for det:)

Tenker det blir lavkarbo som skal gjelde for meg også igjen. Kos deg med resten av sommeren!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...