Gå til innhold

MarinaC' journal


Anbefalte innlegg

;) er inne i en skikkelig dårlig periode. I stedet for å ha "helg" lørdag kveld, har jeg nå helg fom fredag morgen tom søndag kveld. Og det sier seg selv at det ikke går. Grudde meg skikkelig til å gå på vekten i morges. Den tippet litt på tallene (+200 gr), men jeg velger å legge godviljen til å si at jeg ikke er gått opp. Grunnen til at jeg ikke er gått opp mer, er vel at jeg har 10 trimpoeng denne uken.

 

Så, nå er det ny frisk! Det går så fint i ukedagene, men de siste helgene har jeg hatt store problemer. Huff, vet ikke hvordan jeg skal komme meg ut av det......

 

Ønsker dere alle sammen en flott uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 176
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Krusmynte

Helgene ER vanskelig - det synes jeg og. Det er liksom ikke like festlig med knekkebrød med makrell i tomat uansett hvor mye jeg vrir agurkskivene når man er vant til varme rundstykker med godt pålegg.... For ikke å snakke om at jeg sover lengre i helgene, og det er vanskelig å få nok måltider inn.

 

Samtidig som jeg merker at jeg har godt av å kutte ut disse inngrodde vanene så unner jeg meg noe lørdags kvelden. Jeg planlegger det godt, og vissheten om at det kommer hjelper meg veldig til å holde ut de andre dagene. Det blir på en måte belønningen min....

Ja, jeg kunne sikkert ha gått ned mer/fortere hvis jeg var total avholds fra alt som heter snop, men samtidig så vet jeg (fordi at jeg har prøvd) at hvis jeg gjør det kommer sprekkene oftere og i større format enn hvis jeg unner meg litt.

 

Jeg vet ikke om det er en aktuell problemstilling med deg, men jeg har ofte vært sånn at jeg har tenkt "stakkars meg" og "har ikke lov". Jeg har faktisk måttet prøve å endre tankemønsteret mitt etter at jeg begynte på kurs. Prøve å bli litt mer positiv. For om jeg kaller det å skeie fullstendig ut nå fordi jeg har spist 2 kakestykker istedenfor det ene jeg hadde bestemt meg for, så er det en stor seier i forhold til å spise gjerne 2-3 stykker av hver kake som jeg gjorde før! Og hvis jeg går forbi bolledisken i en butikk prøver jeg å tenke at jeg er kjempeflink fordi dette klarte jeg ikke før istedenfor stakkars meg som ikke kan spise sånt... Og da blir det faktisk litt lettere!!!!

 

Uansett - håper du klarer å komme deg ut av det vonde mønsteret igjen - husk at å begynne i det små med f.eks. å korte ned helgen igjen slik at istedenfor å vare fra fredag morgen til søndag kveld varer fra fredag middag til søndag middag, så er det en god begynnelse.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så er det helg igjen. Denne gangen tror jeg at jeg er forberedt og at jeg KUN skal ha helg fredag EL lørdag kveld.

 

Blir siste veiing før ferien nå på mandag. Så blir det 3 uker til neste gang.

Hadde vært supert å komme under 100 før ferien, men tviler på det. Da må jeg ha gått ned nesten 2 kg denne uken, noe som ikke er sannsynlig.

 

Vi reiser på ferie torsdag kveld. Tenkte litt på om jeg skulle veie meg torsdag morgen igjen, el om jeg bare skal la det være til vi kommer hjem igjen.....

 

Hva mener dere?

 

Stor helgeklem til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Good4me

... det synes jeg er helt ok. Da vet du nøyaktig hva reduksjonen i ferien har blitt. Og kan det hende at du er under 100 på torsdag!

 

Lykke til og ha en fin ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk greit igår :) Brukte alle frimerkene mine på vin :D

 

Nå er det om å gjøre at det går fint idag også.

 

Takk for svar Good4me :) mulig jeg veier meg torsdag morgen også! Selv om jeg ikke tror det blir reduksjon i ferien, men håper å i allefall ikke gå opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til dere som er innom :D har gått bra idag også. Ikke skummelt å gå på vekten i morgen. Har vel bestemt meg for å veie meg torsdag morgen før vi drar på ferie. Også veie meg igjen mandag 2.august. (el 1 dag tidligere hvis vi drar på hytta) Kommer i allefall til å vente etpar dager etter at vi er kommet hjem fra syden pga vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Iiiih! Så plutselig at du har jo bare halvkiloet til du ser det magiske 99,9-tallet! Så gøy! Skal krysse alt for at du får sett det på torsdag! Hvis ikke er det garantert på pass og sikkert også med god margin i august når ferien er over... Håper vi får rapport torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

FANTASTISK!!!! Gratulerer! *tar dagens forhåpentligvis første jubeldans på andres vegne*

Det er deg SÅ vel unt å se det to-sifrede tallet nå før ferien!!!! Det må jo være en fantastisk motivasjon til å holde det gående igjennom ferien og.

Superglad på dine vegne! Nå håper jeg bare at FruFleksnes skal stå opp snart og... *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Grattis Marina!! Helt fantastisk at du fikk se tosifret vekt før ferien.

Er kjempeglad på dine vegne!! :D

 

Riktig god ferie og nyt dagene.

 

Hilsen Caroline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...