Gå til innhold

MarinaC' journal


Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
  • Svar 176
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...
Gjest Synsegulla

Har lest hele tråden din nå. Du har jammen vært kjempeflink, og det jeg synes var mest fantastisk var at du fortalte om når du hadde det vanskelig, fikk noen gode ord og klapp på skulderen, og så tok du deg sammen og fortsatte ;) Utrolig flott gjort. Jeg heier på deg, dette tviler jeg ikke et øyeblikk på at du klarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest hele tråden din nå. Du har jammen vært kjempeflink' date=' og det jeg synes var mest fantastisk var at du fortalte om når du hadde det vanskelig, fikk noen gode ord og klapp på skulderen, og så tok du deg sammen og fortsatte :) Utrolig flott gjort. Jeg heier på deg, dette tviler jeg ikke et øyeblikk på at du klarer.[/quote']

 

Takk:) så hyggelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått fint hele denne uken. Gruer meg litt til helgen for det er der jeg får problemer..... Har ikke veid meg etter julen ennå - for det ble MYE mat og jeg har ikke helt klart å komme meg tilbake til den gode hverdagen igjen. Håper dette blir helgen da jeg er tilbake :)

 

Ha en flott helg alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Har hatt en supervanskelig start på det nye året :) har lagt på meg å veier nå 95 kg.

 

Nå er jeg klar med friskt mot og skal prøve å bruke denne siden mer aktivt. Er jo IKKE glad i å trimme, men vurderer å flytte elipsemaskinen inn i kjellerstua igjen, slik at jeg kan bruke den. I tillegg har jeg kjøpt EA sports "etellerannet" til ps3. Har prøvd det å det ser ikke så verst ut.

 

Lykke til til meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frustrert frue

Har lest igjennom tråden din og synes du har vært flink jeg.

 

Det er selvfølgelig veldig kjedelig å gå opp igjen men du kan forsatt velge å snu.

 

Det er ikke langt ned igjen til dit du var !

 

Ser du har problemer med helgene? Er ikke familien på ditt lag? Dumt å spise mat du vet er vanskelig å begrense.Prøv heller å finn noe nye favoritter til helgen.

 

Hva med sunn wok mat,eller noen gode salater.Kikke litt i noen inspirerende kokebøker!

 

Hva med å prøve en ny treningsform? Zumba er kjempepopulært nå.Merker ikke at man trener for det er så morsomt.!

 

Ønsker deg lykke til videre.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
  • 2 months later...
  • 11 months later...
  • 1 year later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...