Gå til innhold

MarinaC' journal


Anbefalte innlegg

  • Svar 176
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest FruFleksnes

Hei Marina!

Du må prøve å snu tankene dine.....

Nå er jeg beinhard med deg: fortsetter du med bakst og fastfood, går det ikke mange ukene før du er over 100 kg igjen!!!! :)

 

Fortsetter du med sunn kost og trening, ser du snart 80-tallet :P

Håper du klarer det siste alternativet. Den korte gleden med bakst og burgere er IKKE verdt det.

Dette klarer du!! :)

 

Trøsteklem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for å komme i gang igjen, så prøv å planlegge en ukesmeny, slik at du har det meste i hus av det du skal bruke. Planlegg måltider med mat som du virkelig liker( riktig mat). Det er viktig at du gleder deg til å spise og at du er fornøyd etter et måltid.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for trøstende ord og spark bak.

Tenkte du hadde skrevet feil, FruFleksnes, når du skrev at hvis jeg fortsatte på denne måten ville jeg snart være over 100 igjen, men hvis jeg snudde trenden ville jeg snart være nede på 80 tallet. 80-tallet, tenkte jeg, hun må ha skrevet feil, men du har jo helt rett :) Tenk det!

 

Håper jeg klarer å komme meg tilbake til normalen - har jo vært flink kjempelenge!

 

Gruer meg til veiing i morgen - men MÅ vel veie meg uansett :P

 

Tusen takk til deg FruFleksnes og deg solvik for konstruktive tilbakemeldinger *klemklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si du har vært veldig flink! Inspirerende!

 

Jeg har startet med egenbelønning (penger på glass) for hver dag jeg holder planen, og når jeg tenker etter har jeg også en bunad som passer bedre neste 17. mai hvis alt går etter planen.

 

Takk for tipsene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Men kan du dele litt tanker om problematikken' date=' eller....?[/quote']

 

Huff, vet ikke ;) Både maten og trimmen er gått rett på dunken :D

Har falt tilbake til gamle vaner der helgen starter fredag morgen og ikke er slutt før søndag kveld. Da hjelper det ikke å være flink de andre 4 dagenen. Eller, det har jo egentlig hjulpet litt, for jeg har "bare" lagt på meg 400 gr på disse ukene.

 

Vet ikkje hva som skjedde egentlig, var jo i kjempesig. Ikke nådde jeg delmål nr 2 heller, så det har jeg måttet forskjyve. Trimmer ikke i det hele tatt lenger heller.

 

Men jeg VIL jo.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... jeg ser på resultatlisten din at du har greid å gå ned 18 kg siden i april . Det er 3 kg pr. mnd i snitt- det er et flott resultat!! Det må du være stolt av!!!!

Vi har alle stunder da det er litt tungt, men legg en plan- for som du selv sier , du vil jo.

Kanskje du kan alliere deg med noen for noen gåturer, da blir det mer forpliktende å få det gjort. Og prøv å tenke positivt på matlagingen også. Lag det du liker og prøv å være oppfinnsom med nye retter også. Det er faktisk spennende.

Kanskje legger du inn noen små belønninger i svingene også.....god bok, behandlinger, et nytt plagg...kino.... lykke til !

Ønsker deg en flott uke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...