Gå til innhold

Ammer og skal ned 15 kg.


Gjest Rita87

Anbefalte innlegg

hei..

69 lar seg vente på...har stoppa opp litt-men prøver å holde motet oppe...ligger på 70,4 idag...trodde jeg skulle kommet ned for var så flink forrige helg. men men-er jo sånn innimellom. har vært flink å trena 3 ganger denna uka- og endel tur. så kansje neste uke gir meg nye tall!

åssen er det me deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 169
  • Created
  • Siste svar

heisann, her har det gått tregt i det siste.. har vært barndåp og mye kaker og usunn mat og lite trening.

 

neste uke.. da blir det bedre.. håper jeg.

 

vekta stoppet på 73.0 i morrest, så jeg står ganske stille. men jeg skal under 70 før 1 desember. håper jeg klarer målet mitt.

må bli flinkere til å la være fristelser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

johoo! idag så jeg 69,6:) ;) Endelig under 70... håpe det skjer litt fremover nå.

 

Men idag er det lørdag og snopet er inntatt.... Så imorra får en skjerpe seg igjen.

et par uker til dåp her og bursdager helga etter- men den tid den sorg!

 

Mitt mål er 68 innen 1 des- gått litt vekk fra orginal mål som var 65 innen julaften. Tror det blir for tøft. Men lurt med del mål hvertfall:)

ha en fortsatt fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja huff, dette snopet, jeg sliter skikkelig om kveldene.. i dag har jeg syndet med en bit hvit toblerone og et glass vin. huff å huff.. men jeg har ei hel skål smågodt i skapet igjen etter halloween i går. så litt flink er jeg, men ikke nok flink. jaja. i morgen skal jeg være flinkere.

 

ja delmålet mitt er under 70 før 1 desember. veide i morrest 73,5.. så jeg vet ikke om jeg klarer det. har mistet mye av motivasjonen min i det siste..

håper virkelig at treningsvenninna mi blir frisk snart så hun kan dra meg med på trening igjen.

 

gikk 8000 skritt i dag på tur, men har ikke vært på trening siden torsdag ;)

 

håper jeg finner ny giv snart så jeg kommer igang og får se mindre tall på vekta.

 

ha en flott uke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sliter med motivasjon for både trening og sunt kosthold.. har sklidd helt ut her og nå har vekta begynt oppover :)

 

trenger noen motiverende ord her..

 

det har blitt småspising, snop hver dag di siste 2 ukene og jeg har vært på trening 3 gang på 2 uker.

 

i kveld skal jeg trene i 2 timer, må få fart på kroppen igjen.. var såå nært målet, åsså dabbet jeg helt av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

Så bra du er kommet under 73:) Er deilig å se nye tall.

Har merka at er litt lurt med litt trenigsstopp innimellom over flere dager og så pån igjen. Har selv ikke vært så flink iforhold til søtt. Men ikke gått opp da. Har vært syk en uke og nå er jeg igang med å gå igjen-og tar trening til uka!

 

Det er lov å ha litt dårlig peroder bare man ikke gir opp. Sikkert lurt å ha litt mer oppnålige mål også:) Synes er vanskelig å gå ned når ammer-og man skal jo ikke gå så fort ned da.

 

Men til uka er vi ved nytt mot:) Mitt mål er å holde meg unna søtt ukedagene....så får vi se da!

Lykke til! vi kommer i mål -men tar litt tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for gode ord. du har helt rett at slanking går i perioder, man må bare ikke gi opp.

 

vekta i dag stoppet på 72,2, så beveger meg sakte men sikkert mot tallet 71 :)

 

har også mål om å holde meg unna alt søtt, snop, kjeks, brus og lignende i ukedagene, for så å kose meg skikkelig på fredag og lørdag :)

 

denne uka har til i dag gått bra, 3 gåturer og 1 treningsøkt på 1,5 time. i morgen skal jeg på 2 treningsøkter.

 

fredagsmorgen skal jeg å lillegutt ut å reise litt, skal til trondheim å besøke søstra mi, blir spennende med 4 mnd gammel baby :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra! Ja snart ser du 71:)

 

Står stille igjen(69,6)-klarte ikke helt holde meg unna godt man og tirs-men nesten. Så får prøve igjen idag! Vil gjerne se 68 snart jeg men må nok nøye meg med 69 litt til...og dåp til helga så...

Gikk hvertfall 1,5 time tur og trening både man og tirs da. Idag skal jeg ikke gjøre så mye trening /tur. Må være flinkere til å ikke trene og jeg- går ikke ned om trener for mye...

 

Lykke til med 71 tallet-håpe du ser det denne uka:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann.. jeg så faktisk 71,6 tallet på fredagsmorgen.. men i dag etter ei helg me mye bilkjøring og shopping og god mat viste vekta 72,4 igjen.. så i dag har jeg vært å trenet, og gått tur. skal snart gå på butikken å handle til middag.

 

satser 71 kommer for å bli snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag kom 71, 9 frem :) så jeg gjør noe rett i hvertfall, selv om det går sakte som fy ;)

 

i gårkveld var jeg på joggetur sammen med lillesøstra mi, 50 min med jogging/rask gåing, pluss 15 min styrketrening.

i dag skal jeg gjøre husarbeid og kanskje gå en tur når jeg er ferdig.

 

skulle ønske det ikke var så slitsomt å slanke seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er alt styr i boks- dåp forrige helg og burdagsfeiringer lør og søn denne....

Har ikke gått ned- men ikke opp heller- så er ikke så ille etter all kaker:) Men føler også det går utrolig tregt.,.. Men nå skal matvanene på plass....og tur gåing... men ikke idag kjenner jeg. Var så forferdelig svimmel igår-noe som henger litt igjen idag å.

 

Godt du har sett 71 nå!! Spørs om jeg ser 68 innen 1 des da...

 

Har treninga gitt resultat?

Kjenner blir vanskelig å ikke sise søtt nå som det har blitt så my av det.

Lykke til denne nye uka:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg står stille på 71,8 og er noen dager oppe i 72,4, så jeg vet ikke. men har litt problemer på ettermiddagene med ikke å spise søtsaker eller slikt.

 

i dag har jeg vært på trening i 1 time og gikk til og fra, og vært ute å jogget i 1,5 time. så i dag har jeg vært flink med treningen og kostholdet, helt til jeg kom hjem og det sto en oreokake på bordet, da måtte jeg ha et lite stykke. hihi.. huff, jeg er patetisk. menmen.

 

ny dag i morgen og håper det ikke er over 10 minus. har i maaange dager vært rundt 12-15 minus her og det er alt for kaldt. så i dag når det var 6 minus, dro jeg ut å jogget. deilig ;)

 

lykke til videre for deg også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja sliter når kvelden kommer jeg å- igår klarte jeg spise krem og frukt - og i tilegg noen oreo kjeks..........

Og vært svimmel idag å- legen trodde var virus- så håper jeg snart kan bruke kroppen igjen. og uff-er meldt 20 minus til helga..liker ikke det. men må vel være i ro uansett. Så etter legen klarte jeg kjøpe en marsipan pose som jeg ville hatt igår-dum som jeg er. Ny dag imorra- og ikke mer ikveld.

Håper på lettere tider-men de kommer nok ikke før jeg tar meg selv i nakken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet så godt hvordan du har det. jeg sliter såååå. hver ettermiddag di site ukene, har det vært kjeks, kaker, pepperkaker, gløgg, marsipan og diverse godt. og jeg klarer bare ikke la være...

 

i morrest stoppet vekta på 73.0.. fy flate. fikk panikk.. så i dag har jeg kjørt stram linje. skulle egentlig vært å trent, men det er 20 minus ute og kan ikke dra lillegutt med ut da.

 

så nå sitter vi inne, fyrer i ovnen og jeg har spist lunsj og drikker kaffe :D

 

gruer meg såå til jul.. frykter jeg kommer til å legge veldig mye på meg, pga av alt godteriet, dessertene, brus, god drikke på kveldene og fet mat ;) huff..

 

vurderer å melde meg på kurs etter jul. men må se an økonomien litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har rettet opp vekta igjen, så er atter an gang på rett spor, 71,8 kg i morrest.

 

har gått en 2 times trilletur i dag, spist veldig rett, og sitter nå å planlegger trening og så kveldsmat ;)

 

men vil så veldig gjerne under 70 før julaften.. så får prøve litt hardt di neste ukene, så kanskje jeg klarer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er Rita!

 

uff og uff og atter uff... nå har vekta krabbet opp til ca 70,3........Denne dumme kulda. Jeg må ut å gå! Har fått treng generelt lite siste og- men fått 2 dager denne uka-prøve å få til ikveld eller helga og.

Håper virkelig på mildere vær-

Idag skal jeg skrive opp maten...grrr

Igår var jeg helt syk etter no godt- så ble bigone pizza og masse sjokolade...

Jeg sliter så med å komme inn i et godt mønster- må ta en kopp med te hver gang jeg får godt sug- se om det hjelper....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvordan du har det, i kveld har vi hatt besøk av to kompiser til gubben, og di hadde med suksessterte kake, sjokolade, og juleskum Nisser.. jeg hadde stooore problemer med å holde meg vekk fra kakeo g godis, men jeg klarte det, spiste 3 klementiner istede og drakk kaffe og vann :D

 

så nå har jeg spist en nutrilettbar te kvelds og ser på house på tven.

 

ble null trening i dag pga lillegutt har feber og er ikke helt i form. håper han blir fort frisk igjen, er så slitsomt når di små er syk ;)

 

håper jeg klarer å holde kostholdet stramt i ukene frem til jul og kose meg litt i helgene. for jeg vil såå gjerne se 69 tallet før julaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da var helga over og det ble litt vel mye søtt, godt, god mat og drikke. så i dag er det å kjøre stramt frem til fredag igjen.

 

vekta stoppet heldigvis på 71,5 i dag, så det har jo ikke skjedd så mye på vekta. men på fredagsmorgenen stoppet vekta på 71,0.. åhh, da ble jeg glad da, satser på å få se 70 tallet iløpet av uka.

 

blir ikke trening på senteret i dag, da barnepassen er stengt pga sykdom, og ute snør det som bare det, skikkelig julestemning, så får se om jeg tar meg en tur ut med vogna og dytter litt. ;)

 

ha en flott uke og hold motivasjonen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei

 

jeg klarte ikke 68 innen 1 des heller...

men var 69,6 idag da- så kan jo prøve komme ned til 68 innen jul...

den dumme kulda begynner å irritere meg- var kun igår det gikk an å gå litt- og det var godt! har trent idag- og målet er 2 dager til. men tror det er tur som gjelder for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flink du er :D her går treninga i stå. er trøtt om kveldene så kommer meg ikke avgårde på senteret, og det er myye snø, så er vanskelig å komme frem med vogna, så blir ikke noe kos å gå tur, men har måkket snø både i dag å i går :(

 

kosten går greit, men i gårkveld bakte jeg grove rundstykker til jul, så da måtte jeg smake på di nystekte. . og naaaam det var nyyyydelig godt til kveldsmat :)

 

vekta hopper ofte opp og ned, så i dag var jeg 71,9 igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...