Gå til innhold

Ammer og skal ned 15 kg.


Gjest Rita87

Anbefalte innlegg

puhh.. kom meg gjennom gårdagen såvidt..

 

så nå spiser jeg proteinbrød med eggehvite og røkelaks på. skal prøve å spise mere protein for å unngå søtsuget på kveldene...

 

blir en trilletur senere i dag og trening i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 169
  • Created
  • Siste svar

uff det søtsuge er ikke noe å tulle med men må fokusere på om det er verdt det! har lite gode sug etter jeg slutta med søtt i uka!tenker mindre på det! har riktignok vært litt uggen tidligere i uka og-og det hjelper å! men godt å være i form igjen.

skal snart gå tur i bakker! og enten blir det trening eller tur ikveld å! vekta er nå 67,5! tror 65 målet mitt klares innen mai da!og alt mer er jo bare posetivt!

du da?

 

har havregryns dilla jeg da....tror blir litt mer enn burde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg klarer å holde meg unna di verste "fiendene" men, jeg kan spise så alt for mye på kveldene, jeg blir liksom ikke mett ;) så er ofte jeg bare spiser litt, og går å legger meg sulten.

 

men nå viste vekta 69,9, så nå må jeg skjerpe litt her.. synd at det er glattholke, is, vann, regn og vind ute i dag.. :) skikkelig drittvær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her- kan spise veldig mye på kvelden-hvertfall om har vært på trening også...

Vekta surrer mellom 68 og 67,5 her- så ingen nedgang nå til tross for trening 3 dager og turer. Men prøver tenke at det står litt stille nå- så skjer det noe etterhvert!Men blir litt sur når står stille kjenner jeg...hadde håpet på 2 kilo ned i januar men ser dårlig ut!

Og idag skal jeg kose meg! Så imorra er ny uke og nye muligheter!

 

Håpe det blir bedre tur vær for deg snart å- er ganske bra mer- litt glatt noen steder men ikke isete.

GOD HELG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det helt forderdelig vær. det regner, er is, sørpe og vann over alt.. er jo ikke kommende med vogna :( huff å huff..

 

har blitt veldig lite mosjon eller trening i det siste. men vekta står stille heldigvis, til tross for maaaaange utskeielser i helga med alt mulig slags snop og mat og drikke.

 

må prøve å få gjort litt trening her hjemme i dag, siden det ikke blir noen tur ut i dag.

 

jeg har så inderlig lyst til å komme meg ned til 65 kg til 15 mars, for da skal vi i bryllup, og har så lyst til å se bra ut da. så tror jeg skal unne meg en tur til frisøren om jeg klarer det. men er 69,7 på vekta i dag, så vet ikke om jeg klarer 4,7 kg på bare 6 uker.. :)

 

ha en flott uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært ute å trillet tur i dag, men ble søkk bløt.. det er digre dammer overalt, og elver i veiene, nesten ingensteder som er brøytet.

 

har begynt å trene litt hjemme, så får i allefall litt trim, og holder meg til 5-6 måltider pr dag og spiser ingenting etter klokken 20.30 på kveldene. drikker endel vann, men kunne nok forbedret meg der. :(

 

håper på å få se resultater på vekta snart, vil så gjerne tippe ned til 68 kg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj-motivasjon på bunn her nå. Spiste masssssse pannekaker idag-uff. Har hatt to ikke trening dager nå- delvis pga sykt barn og delvis pga kansje jeg må roe litt ned.

Tror jeg å må innføre å ikke spise etter 20.30- evt kun en frukt etter det. og til uka må jeg regne kalorier å tror jeg. Synes til vanlig ikke jeg spiser så mye men greit å få oversikt litt da. Har noen mål innen sommeren som helst skal nås...Men er flink på godis fronten da-det skal jeg ha!

 

Er jo greit med sånne motivasjoner som bryllup da-blir litt press da. Håpe du klarer det-

ha en fortsatt fin uke.... jeg må grave etter motivasjon kjenner jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg vet sååå godt hvordan det er å miste motivasjonen, jeg mister den stadig.

 

denne uka har jeg vært veldig flink, men treningen har det blitt lite av, litt hjemmetrening. er helt forferdelig ute, så jeg blir hjemme siden jeg ikke har lappen og bil.

 

håper du finner motivasjonen din, les gjennom sunne oppskrifter og reportasjer om slanking og tips, det bruker å hjelpe meg :)

 

Lykke til. jeg håper jeg klarer å begrense meg i helgene, det er nok der jeg sliter mest, for da hiver jeg innpå sikkert flere tusen kcal, og det er jo ikke så bra :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er lurt. Men imorra er det ikke no vekt tanker-da skal jeg kose meg! Tror man trenger en dag imellom til det og jeg. bare det ikke blir fler dager! God helg!

Så satser på nye sjanser til å se vekta gå ned til uka!

 

Tror det er veldig viktig for meg med disse hviledagene-ellers har nok ikke trening så mye effekt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig, jeg er ofte alt for streng og da ender det opp i at jeg gir opp og mister motivasjonen..

 

nå har storjenta vært syk fra torsdag til i dag, så jeg har verken fått trent eller hatt tid å tenke på kostholdet :o så nå går det dårlig tror jeg. har ikke turt å vært på vekta :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"sykt barn her å- vannkopper.Men veldig frisk og rask. Men får ikke gåttlang tur med 2 barn akkurat. Men fikk trent igår og skal idag-fortjener litt ut av huset etter hjemmedager-og trenger det!

 

Har nå idag og igår telt kalorier da-så håper på effekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da storjenta ble frisk så ble lillegutten syk med omgansyken, og så fikk jeg den, så her har vi ligget langflat hele gjengen :D

 

har ikke fått trent siden mandagen, så nå blir det ny uke og nye muligheter :)

har passet på kostholdet og holdt meg unna snop.

 

Ha en flott uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff blitt kaldt igjen nå - og regner med å sendte størstejenta i barnehage kansje imorra-men får ikke gått hvis er kaldt- så håper blir litt mildere.

Var på trening igår da (var på lørdag å så var flink). MEN den dumme vekta vil ikke motivere meg og jeg som er så flink bortsett kansje fra at spiser litt mer enn burde på kveldstid. Men er såå sulten og hol da.

 

Håper på litt resultat snart.... ha en flott uke -og resultat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har blitt syk igjen. nå er jeg dritt lei.. huff.. men kom meg på trening mandag og i går, så får være fornøyd med det, og bli frisk igjen. pokkers innfluensa.

 

ellers, holder jeg kosten rimelig greit, blir litt snoken av og til ,så da unner jeg meg noe litt ekstra, men prøver å begrense meg.

 

vekta stoppet i dag på 68,5 kg, og jeg er fornøyd med det. har endelig kommet meg under 69 som jeg har vært i over 1 mnd nå.

 

ha en fin onsdag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er så lite motivert.dumme vekta mi er som din 68,5- så gått opp en kilo. så planen er nå å telle kalorier til punkt og prikk....

Kroppen ønsker tydelig ikke å gå ned mer. Hadde jeg ikke ammet hadde det blitt harde linjer-men må jo ta hensyn siden man skiller ut et stoff i melka om man "slanker" seg.

og mini har fått vannkopper-så håper bare hun er frisk så kan ut å gå forde-og at de blå gradene holder seg greit.

 

Lykke til for deg denne uka-

Uff å lei jeg er nå..grr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner deg så ulidelig mye. jeg er sååå lei jeg også. ja denne uka blir det kaloritelling, null søtsaker og masse grønnsaker, magert kjøtt og vann :D

 

ja vekta stoppet på 68,8 i morres, så jeg må piske meg litt, skal jeg klare å komme meg videre ned :)

 

Lykke til videre denne uka både med vekta og vannkopper. syns det er så bra at du er inne her ofte, god støtte og så har jeg litt press på meg føler jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj, har ikke blitt tid til trening i det heletatt denne uken. huff.. i kveld blir det ikke tid, og i morgen drar vi på hytta sammen med venner, og da blir det mye god mat og snop :) huff. kanskje neste uke blir bra med mere trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke mye resultat her-var nede på 68 blank men det er det...grr. og kun trening mandag- vannkoppene tl lillemor gjør nattesøvn dårlig for oss begge og da er det ikke mye igjen av meg.... så trening får bli til uka.

 

ja deplanene er ikke alltid lett å holde-håpe du klarer deg bra på hyttetur da. det err veldig godt å få litt motivasjon her av deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja syns det er flott å kunne gå inn her å skrive det man tenker på, og så er det liksom sagt, og da føler man et lite press på å gjennomføre.

 

håper dere får en fin helg. i dag skal vi på babytreff, men det er skikkelig dårlig vær, så blir nok bil i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff jeg har nettopp smakt på en skjoladekjeks som lå på bordet igjen fra kaffebesøket til samboern i går, men spyttet den ut igjen. huff.. at jeg skal slite så med dette søtsuget :)

skal lage meg en flaske vann, så håper jeg det forsvinner.. må vel kanksje vurdere å kjøpe crom tabletter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke dårlig å spytte ut igjen da! hadde jeg først putta det i munn hadde den ikke blitt spytta ut! hehe.

 

greit med litt press på seg ja! og føler folk som ikke er i de tanker jeg er blir litt lei sytinga mi ang vekt- så greit å få det ut til noen med samme tanker!

 

gikk hyttetur bra da? her er det fortsatt lite forandanding. har kost meg på lørdag da så forventet ikke noe. prøver igjen denne uka-tror vi skal starte med dagens tur snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. hytteturen ble ikke helt som planlagt, fredagskvelden fikk jeg 40 i feber, og natt til lørdag kom halsbetennelsen, så nå ligger jeg langflat med feber og halsbetennelse, og bare gleder meg til pencilinen begynner å fungere :)

 

Lillegutt ble også syk på fredag, så det har vært en tung helg, med mye feber og sutring. så nå gleder vi oss til å bli frisk :)

 

Ha en flott uke, kommer sterkt tilbake når jeg har blitt frisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rita87

har klart å fått i meg 1700 kcal i dag, tross vond hals, så håper jeg er mye bedre i morgen :)

 

veldig spent på vekta nå som jeg ikke har fått trent på snart 2 uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rita87

ja da er jeg nesten blitt frisk, endelig :)

 

men, så er lillegutt syk enda. så vi er inne, og eneste treningen jeg får gjort er å holde på han, han har feber, hoste, snørr og diare. stakkars :)

 

håper vi er friske over helga, så jeg får trent litt, men blir sikkert tungt å trene igjen, for nå er det en stund siden sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...