Gå til innhold

Ammer og skal ned 15 kg.


Gjest Rita87

Anbefalte innlegg

  • Svar 169
  • Created
  • Siste svar

Håpe lillegutten din blir frisk snart å. Flink da du spiste så bra til tross for sykdom-er flink til å skeie ut på slike dager jeg.

 

Treningsmessig har jeg vært veldig flink-3 dager på treningstimer og gått tur 3 dager på minst 2 timer-men nå kommer helga....

 

god helg..føler jeg blir en evig slanker nå for tia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rita87

samme her, føler ikke målet er nært i det heletatt. sliter med å finne grunner, selv om jeg vet det er maaaange grunner til å gå ned i vekt.

 

Vil være en sunn, slank og sprek mamma for barna mine.

Det er ikke bra å være overvektig.

Det er godt for kroppen å spise sunt og trimme.

Jeg vil føle meg bra og se godt ut.

Jeg er lei av å være tjukk og misfornøyd med meg selv.

Jeg vil føle meg sexy for mannen min.

 

disse er grunnene mine til å gå ned i vekt og bli der.

 

GOD HELG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rita87

jaaaa, 67,7 kg på vekta i dag, da går det jo nedover i allefall.

 

men jeg når ikke delmålet mitt på 65 kg innen 15 mars. så det har jeg lagt fra meg, men nytt mål er å være 66 kg innen den 15 mars :)

 

Blir spennende å dra i bryllup den 15, gleder og gruer meg. amming i bunad er ikke så artig, og det skal være 350 gjester, så jeg er veldig spent :)

 

hvordan går det med deg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei

Så flink du er- rikker meg ikke fra 68 tallet jeg-akkurat som kroppen bare har sagt STOPP....

Irriterende. Har de samme grunner jeg å- men føler jeg mister all motivasjon når det ikke skjer noe posetivt vektmessig. En liten positivitet fikk jeg igår da- 1 cm mindre rundt rompa:)

Mitt mål er jo 65 innen skal til syden i mai- håper jo det går men vet ikke sånn er nå.

 

350 gjester-wow- det var ikke lite folk nei...Men det blir gøy da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har begynt så smått å pakke litt :) her går det greit, holder på å lage ribbe til middag i dag, og fikk sjokk da jeg la inn ribbe med tilbehør, hvor sinnsykt mange kcal det blir, så her blir det å pille vekk alt fett og kun spise kjøttet. 1000 kcal på 300 gram ribbe :)

 

eller går det greit, blir litt lite tid til trening om dagene, men ellers føler jeg at jeg har kosten sånn ca under kontroll. legger inn nesten alt jeg spiser her på vektklubben, og har i det siste havnet på rundt 1700 kcal pr dag, og det er greit tror jeg :)

 

ja jeg har mål å være 60 kg til 5 juli, da blir minstemann 1 år gammel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe-hadde ribbe igår vi å:) Gadd ikke tenke på kaloriene da-uff-for vet det er mye. Men står uansett stille på vekta jeg så....ER SÅ LEI. Så nå tar jeg helg....

Så skal jeg søndag legge plan for uka-

God helg til deg og dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og God helg til deg og dine også.

 

ja her har jeg vært på shopping i dag. så ble 4 timer med trasking i butikker, det må da bli litt trimpoeng på noe vis.

 

ellers hadde vi ekstra tynn grandiosa med kylling på i dag, og den var nydelig. anbefales om man vil ha noe godt og usunt. :)

 

nå sitter jeg bare å henger me hodet, skikkelig trøtt og klokken er bare halv8. huff. i morgen må jeg finne ut hva vi skal ha med på turen og begynne å pakke/vaske til tirsdag.

 

lykke til neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spennende- skal dere til utlandet i bryllup eller?

 

nå er jeg klar for ny uke- sola skinner og har i planene en tur på over to timer snart med vennine! og satse på tur eller trening ikveld og! foreløpig har jeg skrevet inn kalorier på 1714- men ved behov øker jeg til 1800-1900 så jeg ikke blir gal!

ha en super uke! kose dere i bryllup!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Gøy med bryllup da! Tror jeg hadde valgt å gi flaske på en dag som det, med bunad og heile pakka.... ;-)

 

Her er det ikke mye amming igjen, desverre. Hun er ikke interessert lenger.

Men det betyr at jeg ikke lenger har noen unskyldning for å ikke sette inn støtet for å gå ned i vekt - NÅ!

Så nå er det full skjerpings!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rita hvordan gikk bryllupet?:o

 

Ja-MamIK når du er ferdig med amme aå er det lettere å fokusere på maten- og vekt! Føler når jeg ammer at jeg må spise nok også- og ikke alltid lett å vite hva som er nok! Når man ikke ammer er det kun en selv det gjelder hvertfall- !

 

Her går det bedre- er nå nede på 67,5 :D :D etter så lang tid stille er det godt. Det dumme er at idag er det lørdag og godt er inntatt. Men håper ikke går opp igjen. Har delvis slutta på treningstudio-fokuserer på gåtur nå. Tror det er slik jeg kan gå raskest ned jeg- Så teste det litt!Blir jo i snitt 2 timer tur nesten daglig da. Og når våren kommer mer blir vel litt jogging og sykling og!

Fortsatt god helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllupet og reisingen er overstått og hverdagen er tilbake. huff har sukker abstinenser etter å ha vært hos tanta til sambo og der er det godt hvor enn man snur seg. så har blitt alt for mange utskeielser og kcal.

 

bryllupet gikk fint, og det var stilig. vi befant oss på gaustablikk, 3 timer utenfor oslo, på et skianlegg som er 1000m over havet, i en lavvo. veldig spesielt.

 

vekta viste nøyaktig 68 da jeg kom hjem, så har nok gått opp litt, så nå må jeg ta meg sammen her. skulle ønske jeg også var ferdig med amming, men ser ikke slik ut, han nekter å ta flaske, og vil ha pupp ofte.

 

ellers har jeg begynt å føre inn hva og hvor mye jeg spiser nå. jeg må nok være litt streng fremover skal jeg komme meg videre og ikke bare bli stående fast på 68.

 

håper å komme meg på trening etterhvert også, men ser dårlig ut pga sambo jobber overtid og jeg er så fryktelig trøtt på kveldene. :o

 

håper alt står bra til med dere. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo ikke så ille å gå opp 300 g da- de får du fort vekk igjen!

 

Samme her med amming-nekter flaske... så må nok holde på en god stund til. Så må bare telle kalorier. Skal til syden så fått noe å strekke meg etter!

 

Du får satse på turgåing-det gjør susen det å:o Ha en super uke- satser på vektnedgang!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper du har kommet deg under 67 nå.. :)

 

her sliter jeg.. har vært slappe dager og alt for mye mat. så jeg tippet faktisk 70 på vekta på mandag :D huff å huff..

 

neste uke har jeg bursdag, og det blir maaange dager med kaker på bordet, så dette blir en utfordring for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja såvidt! hehe så 66,8 idag!!! Men så kommer den vankelige helgen.

 

Uff da- har vært sånn me meg å- plutselig opp igjen-men skjerper jeg meg en uke da så kommer jeg tilbake.håpe det med deg å! Men bursdag må man ha lov å kose seg litt ekstra da- ikke slanking da!!! Bare være flink før og etter!go helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her går det dårlig.. bursdag i morgen og kaker blir det nok av :) ingen tid til trening.. kommer sterkt tilbake etter bursdagen, håper jeg, men da er det snart påske.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen imorra!!!!:)

 

Tenk på hvor mye du har klart å gå ned- du har jo vært super flink. Selv om det ikke går så bra nå-så må du ikke gi opp! Ta bursdagen din- så setter du inn støtet så du kan kose deg i påsken! (i påsken har kansje mannen din fri og- mer mulighet for tur evt trening også?:) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Kan jeg slenge meg med dere? Har tidligere gått GR kurs, med ok resultat. Nå har jeg en liten gutt på 5 mnd. Jeg gikk opp 25 kg i svangerskapet, og av disse henger 8 kg igjen til jeg er tilbake der jeg var før jeg ble gravid. Men så var jeg ca 8 kg for tung allerede før, så nå vil jeg gjerne gå ned 15 kg, fra 80 til 65. Det er mange år siden jeg var 65 kg, men jeg håper å kunne komme dit en dag:-) Jeg prøver i første omgang å klare dette uten å melde meg på kurs, siden jeg har gått 2 kurs før. Og jeg vet at det er å kutte ut godteri og være mer aktiv som gir meg resultater. Men etter fødselen har jeg blitt avhengig av sjokolade... Prøver med mørk kokesjokolade, men til og med det går ned i full fart... Jeg vil ha mandag som veiedag, for da passer jeg litt på i helgen....

Startvekt 8.april: 80,9

11.april 80,4

18.april 80,5

2.mai 81,5 :-(

9.mai 80,7 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen til deg :)

 

jeg har nå holdt på siden august 11.. og gått fra 80 kg til 69 ca.. har ikke vært flink di siste ukene, så nå vet jeg ikke hva jeg veier. tenker jeg veier meg på mandags morgen, for så å kaste meg på ny vektnedgang.. Har hatt bursdagsfeiring hele helgen, og har nå spist kake hver dag siden onsdag.. huff.. har trent en halvtime på gulvet nå, og har meldt meg på Zumba påmandagskvelden :)

 

Nå skal jeg klare å nå 60 kg til sommeren <3

 

håper vi klarer å motivere hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har jeg veid meg og vekta stoppet på 68,7 kg..

 

og mitt nye mål er å nå 60-62 kg frem til 5 juli som er nøyaktig 12 uker fra nå, og den 5 juli er 1 års dagen til minstemann. så da må jeg ha en gjennomsnittlig vektnedgang på 0,58 kg i uken, og det skal nok være veldig mulig.

 

håper jeg har dere med meg, for nå skal det kjempes for å få vekk siste rest med mistrivselskilo på kroppen min. Ammer kun morgen og ettermiddag nå, så er ikke nå krise om det går utover melka. nå er jeg lei og setter inn støtet!!

 

håper det går bra med dere også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og velkommen til deg HKR!! Det gjelder å være flink i gjennomsnitt så kan en kose seg innimellom!

 

Fikk ikke opp linken jeg Rita. Ja det blir jo mindre viktig fremover med melka- må skjerpe meg litt igjen her- stoppet litt opp på 67,3 nå jeg. Og målet var jo se 65 tallet til mai....men tror jeg skal satse på 66 tallet et sted istede. Det går tregt.... Men syke barn gjør at jeg detter litt ut- å gå hjemme hele dagen er ikke bra for meg selv om jeg hiver meg ut på kvelden....

Men nå ser det ut som sykkelen kan tas ut og:) Gleder meg!

 

NEI- her SKAL kiloene komme seg av-vil ikke ha de slengene mer!Dette skal vi klare!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...