Markise Skrevet Februar 15, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2015 Hiver meg på rapporteringen igjen - ett år siden sist! Hilsen Markise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markise Skrevet Februar 25, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2015 Følger fortsatt opp rapporteringen. Markise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markise Skrevet Mars 9, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2015 Nå ser det ut som jeg er kommet så langt ned som jeg ønsket for denne gang. Jeansen sitter Så nå skal jeg begynne å jobbe med å få fart i forbrenningen. Spise mer uten å gå opp i vekt. Stor utfordring. Særlig fordi jeg egentlig blir mett og fornøyd om dagene med ca 1000-1200 kalorier. Da er det bare ren og sunn mat. Kjøtt og fisk og brød. Ikke snop . Ikke alkohol . Markise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ala Skrevet Mars 9, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2015 Du er jammen ikke snau, Markise, godt jobbet. Jeg fortsetter, har også registrert vekten, men ikke hva jeg spiser. 2 kilo til 65! Blir mismodig av å tenke på at om det 200 gram eller mindre i uken tar det minst 10 uker. På den andre siden skal jo dette være slik jeg skal fortsette å leve, - såkalt livsstilsendring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markise Skrevet Mars 23, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2015 Det hjelper. Midjemålet har endret seg fra 71 til 68 cm. Så om nå vekten vareier litt, er det greit å følge opp med måling. Markise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markise Skrevet April 7, 2015 Rapporter Share Skrevet April 7, 2015 Viktig å ha med seg historien, så her må vi holde fanen høyt Dessuten går vi jo mot vår og sommer og bikini, og da blir det vel særs aktuelt? Vel og merke for de av oss som er i "farta". For andre som ikke er kommet / ikke ønsker seg i slik modus, er det bare å se bort fra tråden. Markise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markise Skrevet April 20, 2015 Rapporter Share Skrevet April 20, 2015 Holder tråden varm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markise Skrevet April 28, 2015 Rapporter Share Skrevet April 28, 2015 Ny registrering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markise Skrevet Mai 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2015 Mandagsregistrering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markise Skrevet Juni 1, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2015 Ny registrering . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markise Skrevet Juni 8, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2015 Opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markise Skrevet August 13, 2015 Rapporter Share Skrevet August 13, 2015 Opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest senior68 Skrevet August 27, 2015 Rapporter Share Skrevet August 27, 2015 Henger meg på denne tråden. Skal starte med seniorkurs 7.9. etter først en uke til Spania. Har gått mange kurs og prøvd mange metoder, men, vekten er fortsatt den samme. Er pensjonist og 68 år, i ganske god form, prøver å trene, glad i å gå og danse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markise Skrevet August 29, 2015 Rapporter Share Skrevet August 29, 2015 Hei pensjonist68. Så hyggelig at du henger deg på tråden. Men kom over på "Senioropplegg: Ned 4 kg.." og "Sliterne", så kommer du på mer aktive tråder enn denne her. Den bruker vi mest til registrering. Høres fornuftig ut å ta Spania-ferie først og så GR-kurs. Da kan du riktig ta for deg av det spanske, velsmakende fatet før du kommer hjem igjen - godt motivert for kalori-telling. Og når man er i gang med det, så blir det også spennende Jeg er omtrent på samme alder som deg, og prøver også å være aktiv med trening og samtidig ha et sunt kosthold og en fornuftig vekt. Viktigere nå som kroppen begynner å merke at vi har levet en stund, med tanke på at vi forhåpentligvis enda skal leve godt i maaange år Hilsen Markise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå