Gå til innhold

Senior 2


Gjest kokko
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 213
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Nå ser det ut som jeg er kommet så langt ned som jeg ønsket for denne gang. Jeansen sitter :)

 

Så nå skal jeg begynne å jobbe med å få fart i forbrenningen. Spise mer uten å gå opp i vekt. Stor utfordring. Særlig fordi jeg egentlig blir mett og fornøyd om dagene med ca 1000-1200 kalorier. Da er det bare ren og sunn mat. Kjøtt og fisk og brød. Ikke snop ;) . Ikke alkohol :o .

Markise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jammen ikke snau, Markise, godt jobbet.

Jeg fortsetter, har også registrert vekten, men ikke hva jeg spiser. 2 kilo til 65! Blir mismodig av å tenke på at om det 200 gram eller mindre i uken tar det minst 10 uker. På den andre siden skal jo dette være slik jeg skal fortsette å leve, - såkalt livsstilsendring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Viktig å ha med seg historien, så her må vi holde fanen høyt :D

Dessuten går vi jo mot vår og sommer og bikini, og da blir det vel særs aktuelt? Vel og merke for de av oss som er i "farta". For andre som ikke er kommet / ikke ønsker seg i slik modus, er det bare å se bort fra tråden.

Markise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
Gjest senior68

Henger meg på denne tråden.

Skal starte med seniorkurs 7.9. etter først en uke til Spania.

Har gått mange kurs og prøvd mange metoder, men, vekten er fortsatt den samme.

Er pensjonist og 68 år, i ganske god form, prøver å trene, glad i å gå og danse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei pensjonist68. Så hyggelig at du henger deg på tråden. Men kom over på "Senioropplegg: Ned 4 kg.." og "Sliterne", så kommer du på mer aktive tråder enn denne her. Den bruker vi mest til registrering.

 

Høres fornuftig ut å ta Spania-ferie først og så GR-kurs. Da kan du riktig ta for deg av det spanske, velsmakende fatet før du kommer hjem igjen - godt motivert for kalori-telling. Og når man er i gang med det, så blir det også spennende :)

 

Jeg er omtrent på samme alder som deg, og prøver også å være aktiv med trening og samtidig ha et sunt kosthold og en fornuftig vekt. Viktigere nå som kroppen begynner å merke at vi har levet en stund, med tanke på at vi forhåpentligvis enda skal leve godt i maaange år :D

Hilsen Markise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...