Gå til innhold

Senior 2


Gjest kokko
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 213
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Da er du i gang, ala. Ja, vi må gripe ondet ved roten og dra til.

 

Her også er det slutt på ferielivet! Opp ca 1,2 kg. Det skal bort igjen. Raskt. Dessverre tror jeg løsningen er ganske enkel - det er slutt på 3/4 av vininntaket. Vin til ankerdram hver dag, vin til middag, vin til sosiale lag hver kveld. Fra og med i dag er det kun ett vinglass hver aften. Da tenker jeg kiloene raser :-)

 

Spent på å å høre hvordan det går med dere andre.

Hilsen Markise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste som kan sies i dag er vel at jeg ikke har lagt på meg. Og ikke gått ned noe, ennå så flink jeg synes jeg har vært. 66,6 kg, som de to foregående veiingene.

Går ufortrødent en ny uke i møte:)!! Gir meg ikke :)!! Mer trim og mindre mat må være målet!

 

ala

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jeg er 50 og ikke ferdig!

Rapporterer:

 

25/8-11 65

22/9-11: 61, midjemål 79

 

Har gått internettkurs tidligere og tok holdvektenkurs i etterkant men så har det gått enda et år og i løpet av dette året hadde det sneket seg på 7 ! kilo. Ikke bra, men nå er 4 borte og jeg kjenner at jeg er ganske fornøyd- men ikke helt.

Håper på litt drahjelp med de siste 3 kiloene som skal skal være av til jul, foreløpig ser det bra ut synes jeg! Erfaringen min er at jeg mister motivasjon når jeg er nesten i mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...