Gå til innhold

Senior 2


Gjest kokko
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 213
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nedgang siden forrige mandag, men skulle nå bare mangle....

Har jo vært nede på 58 blank tidligere i vinter, men i dag viste vekta 59,4, så jeg har litt jeg må jobbe med fram til 1. mai..

 

Ingull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott gjort, ala! Grattis!

 

Jeg: Ned 0,6 kg til 65,6. Det er jo bra :) Men midt i uken var jeg 65,2 - det var før fredags- og lørdagsselskapet og middag med Napoleonskake på søndag. Men det var sunn og mager mat, så vinen var det ekstra. Skjønner ikke at små utskeielser får så "store" utslag :confused:

 

Hører uansett til livets små bagateller. SOLEN SKINNER :-)

Nå skal jeg være flinke en hel uke, og nest mandag ser jeg nok 64-tallet :)

Hilsen Markise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned fra 59,4 til 58,8 = 600g. Fornøyd, tross alt. Nå er det bare å komme seg ut på sykkelen om dagen, så skal det nok gå an å holde seg der!

Ala og Markise - dere er kjempeflinke om dagen! :-)

 

Ingull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp 600 gram siden forrige mandag = 59,4.... Tror det er rundt her jeg må ligge.. Mellom 58 - 60. Men vil helst veie 58!!!!

Men da nytter det ikke med flere snes påskeegg og is....

Og det er jo dumt å gå opp FØR påske - når jeg vet hvordan det blir I påsken...

 

Ingull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingull

Men jeg er rundt der jeg skal være, likevel. Og jeg spiste en veldig saltet, røkt skinke til middag i går, samt masse påfyll av karbohydrater under sykkelrittet i går, så jeg er ikke bekymret. Har nemlig vært flink hele uken.

Så da får det ikke hjelpe at vekten viste 59 i stedet for 58.

Jeg er akkurat under min magiske grense på 80 i midjemål, også. Viste 79,5 i dag :-)

 

Ingull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått tømt kroppen litt igjen etter påske, 65,8 i gårkveld. På vei tilbake til 65, men det tar sin tid. Satser på at litt mer uteaktivitet fremover hjelper på forbrenningen. Midjemålet er 83 eller noe sånt, det ser ikke ut til at jeg kommer nærmere 80 enn det, 81 er jo kjempeflott kokko! :)

 

ala

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, 81 er bra.

men jeg skulle gjerne vært under 80, alltid hyggelig med et nytt, lavere tall foran:D

 

Vekta har ikke gått ned denne uka. Fortsatt 69,8

Vi var på Staples på fredag. der kjøpte vi en eske med Hval marsipanhvaler. Kaaan det ha noe med saken å gjøre???

kokko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...