Gå til innhold

Senior 2


Gjest kokko
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 213
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva skal jeg si: opp nok 200 gram :( ! Ingen katastrofal økning, men mange bekker små...... osv. Fortsetter det slik går det jo riktig galt etter hvert. Håper jeg finner driven til å henge meg på Markise, som skal ned 4 kilo på fire uker, - jeg fant jo ikke den motivasjonen ved nyttårsskiftet.......

 

ala

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann, opp 600 gram...... Vekten går stadig mot nye høyder i stedet for nedover :( . Men den vekten min er ikke helt stabil, den viste 68,8 kg to ganger, og 68,4 kg den siste gangen. Så valgte 68,8 kg..... Dårlige greier, dette går ikke så veldig bra. Vel, det er bare å stå på videre!!

 

Derimot ble det 15,4 trimpoeng forrige uke, og det er ikke så verst :) !

 

ala

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

200 gram mer enn forrige uke..... :( . Mai er en skummel måned med mange fridager, og dermed mange "fredager" og "lørdager" der jeg har en lei tendens til fullstendig å se bort fra kalorier :o .... Så da lagrer de seg opp..... :(

 

ala

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ariane

:rolleyes:/> Hei....jeg er ny i dag og akkurat meldt meg inn. Jeg har prøvd hele våren å komme i gang alene for å få bort 3-4 kg før jeg skal i bryllup i Hellas i juli, men som den kakemonsen og sjokoladeelskeren jeg er så har det ikke gått bra.

Nå skal jeg klare det!!!

Vekta sto på 82,6 kg i dag morges, neste veiing blir neste lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Ariane :) .

 

Vi er flere som periodevis bruker denne tråden til å registrere vekten. Utover det er det ikke så stor aktivitet på denne tråden.

Jeg veier meg søndager og registrerer her mandager, i innlegg nr 5 på første side. Utover det bruker jeg tråden Sliterne og et par andre.

 

Lykke til :) , vi får til alt når vi virkelig VIL, - det meste sitter i hodet!!

 

ala :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ariane

Da var første uke over og det har gått bra, bortsett fra sprekk på 17. mai, har gått ned 0,8 kg og skal ikke klage på det, håpet på en hel kilo, men der kom sprekken inn å gjorde sitt tenker jeg.

Så :rolleyes:/> fornøyd med oppstarten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 4 months later...

2013 var et ganske så stabilt år, - med noen kilo for mye. Planen er å kvitte seg med disse nå!

Finnes som oftest på "Sliterne" og "Senior opplegg: ned 4 kg før 20. februar", og har vektregistrering i et av de første innleggene på denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...
  • 4 months later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...