Gå til innhold

Pittelille og Spinny's motivasjonstråd


Gjest Spinny
 Share

Anbefalte innlegg

Glem nå de dagene, Pittelille. Det er lov med litt ekstra kos når man er syk, og så søt kjæreste du har som pleier deg. :) Godt å høre at du føler deg bedre, og da er du tilbake på det rette sporet igjen. ;) Vær like flink som du pleier, så er du tilbake på 66-tallet før du vet ord av det!

 

Jeg har hatt en fin helg. Jeg og lillegutt har bodd hos foreldrene mine i helgen fordi samboeren var bortreist med jobben. Og der ble jeg vartet opp som bare det..hjemmebakte skolebrød, gode middager og fastelavnboller i går..(men spiste bare en!) Så i dag har vi vært på lang tur og er tilbake til den sunne maten igjen. :)

 

Håper alt er bra, Anneli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Jada, de dagene er glemt, måtta bare få det ut :) Fin helg på deg virker det som, sikkert godt å være hjemme og bli vartet opp! Vel fortjent :)

 

Kom meg på trening i går, men greide heldigvis å være fornuftig og ta det med ro. Formen ble ikke noe verre av økten, så da satser jeg på mer i dag. Slik gikk dagen:

 

Frokost: 1 activia yoghurt

Lunhc: Salat m/div. grønt, kyllingkjøtt, ca. 10 pastaskruer, 1 ss dressing

Mm: 1 Go'morgen yoghurt

Middag: Kremet aspargessuppe m/stort rundstykke

Trening: 45 minutter spinning, 4 minutter rockering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Veiedag igjen.

 

Startvekt 24/1: 68,4 kg

 

Dato -- Plan ---- Faktisk vekt

31/1: 68,2 kg - 67,7 kg (-0,7 kg)

07/2: 68,0 kg - 68,2 kg (+0,5 kg)

15/2: 67,6 kg - 66,9 kg (-1,3 kg)

22/2: 67,2 kg - 67,1 kg (+0,2 kg)

 

Faktisk veldig fornøyd :)

 

Slik gikk min tirsdag:

Frokost: 1 yoghurt (vanlig)

Lunsj: Kyllingsuppe, 1 rundstykke

Mm: 1 God morgen yoghurt

Middag: 3 dumplings, 8 scampi maki

Trening: 55 minutter spinning + 15 minutter vanlig sykling, 4 minutter rockering, 2 x 30 sek. planke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Hadde egentlig bestemt meg for sofa og treningsfri dag i dag, men ombestemte meg og dro på årets første joggetur i stedet :) Ble ikke så lang økt, men veldig mye bedre enn ingenting.

 

Min onsdag:

Frokost: 1 activia 0%

Lunch: Fiskesuppe, 1/2 rundstykke

Mm: 1 yoghurt (vanlig)

Middag: Tortellini, mager bacon, litt matfløte (ca. 450 kcal totalt)

Kvelds: 2,5 dl smoothie

Trening: 25 minutter jogging, 4 min. rockering, 2 x 30 min. planke, 3x10 armhevinger (ca. 350 kcal forbrent)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig imponerende med joggetur, Pittelille! Du er virkelig helt rå når det gjelder trening!! :D Og grattis med bra vekt.

 

Vi har vært ute på tur i dag og, og det er veldig deilig at det kanskje begynner å bli litt vår..sola varmet og fuglene sang ihvertfall. Så får vi håpe ikke vinteren kommer tilbake.

 

Har dere noen morsomme planer for helgen da, jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Takk, Spinny :) Flink du også, høres ut som om du er mye ute. Og ja, deilig med sol. Har hatt litt vårfølelse de siste dagene - godt!

 

Skal ut en liten tur i morgen, gleder meg til det. Og på lørdag kveld kommer Kjekkas hjem igjen etter en uke på tur. GLEDER MEG!!! Regner med det blir rolig søndag med skravling og hygge :) Enn du?

 

Min torsdag:

Frokost: 1 activia yoghurt m/ca. 10 gr. cashewnøtter

Lunch: Tomatsuppe m/1 egg, 3/4 rundstykke

Mm: 1 grovt rundstykke m/brunost

Middag: 150 gr. kyllingfilet, salat, paprika, agurk, sukkererter, noen biter fetaost, ananas, ca. 2 ss. fettfri dressing, 1 rundstykke, Mozell light

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei spreke flinke damer!

 

Beklager at jeg ikke har vært innom på lenge! Har vært opptatt med mye forskjellig, og har rett og slett hatt litt lite overskudd. Ser at du også har vært syk, Pittelille! Godt at du er bedre og tilbake i de gode vanene i skikkelig Pittelille-stil ;)

 

Herlig å høre om trilleturer, Spinny! Ja, er det ikke nydelig når våren begynner å få alt til å røre på seg igjen. Flere som er ute, ting blir lettere, sola skinner og varmer. Hver vår føler jeg meg helt ny og inspirert og glad når sola kommer!

 

Jeg er nå 9 uker og 5 dager ut i svangerskapet. Kryper sakte men sikkert nærmere de magiske 12 ukene da man kan regne det som ganske trygt!:) Formen min er ca den samme. Litt kvalme som kommer og går gjennom hele dagen, og trøttere og mer sliten enn før. Ellers bra. :)

 

Vi har unnet oss en liten vinterferie f.o.m i dag t.o.m onsdag. Vi skal pusse opp en del i kjelleren og forhåpentligvis få beveget oss litt ute hvis det fine været holder seg. I dag har det blåst litt mye til at vi fikk gjennomført den planlagte gåturen. Men det har vært nydelig vær og vi var litt ute.

 

Håper du får en hyggelig kveld ut, Pittelille, og at du også får en riktig god helg, Spinny :) Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Der var du, Anneli. Så hyggelig å høre fra deg :) Snaart når du den "magiske" grensen ja, og forhåpentligvis blir også formen bedre da. Man er kanskje mest trøtt/kvalm i de første ukene i svangerskapet? Hehe, jeg har mye å lære, så når/hvis det blir min tur kommer dere sikkert til å få mange rare spørsmål :D Uansett, kos dere med vinterferie!!

 

Spinny: Håper du har en kjempefin helg!

 

Var en tur ute i går, og det var veldig hyggelig. Fordelen med å dra ut rett etter jobb er at man kommer seg tidlig hjem - i alle fall noen ganger. Tok det i tillegg veldig rolig, så formen i dag er upåklagelig. Har planer om å komme meg ut på joggetur nr. 2 for året, og gleder meg faktisk. Og i kveld/natt kommer Kjekkas hjem, gleder meg mer enn jeg hadde forventet. Har nesten litt sånn nyforelsket-følelse ;)

 

Slik gikk min fredag:

Frokost: 1 activia yoghurt m/ca. 10 gr. cashewnøtter

Lunch: 8 maki m/reke, 2 små vårruller

Middag: 10 maki m/scampi

På pub: 2 flasker øl, 1 gl. vin, en liten håndfull chilinøtter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Har hatt en kjempefin lørdag bestående av en fin kombinasjon av avslapping, litt trening og husarbeid. Nå er det bare et par timer til Kjekkas lander, og jeg gleder meg stort :)

 

Min dag:

Frokost: 2 knekkebrød m/italiensk salat, hamburgerrygg

Lunch: Cornflakes, skummet melk, litt sukker

Middag: Tortellini, go' og mager bacon, matfløte

Mm: 1 banan, druer, vaniljekesam

Kvelds (planlagt): Frokostblanding eller knekkbrød

Trening: 40 minutter jogging, 20 minutter styrke på mage, rygg og bryst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Min søndag:

Frokost: 1,5 rundstykke m/div. grønt, hamburgerrygg, chilikreps i ailoi, brunost, 2 dl. skummet melk m/oboy

Lunch (på café): Kyllingsalat, litt brød

Middag: Kyllingsuppe, brød

Kvelds: Mellomgrov baguett, div. franske oster

Trim: 30 min. moderat gange, 6 minutter rockering, 2x30sek planke, 3x10 armhevinger (på knærne)

 

Snart klar for ny uke - selv om jeg selvfølgelig skulle ønske at helgen varte myyyyye lengre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

I og med at jeg skal ut på konsert og middag i kveld tok jeg veiedagen i dag i stedet. Gledelig resultat :)

 

Startvekt 24/1: 68,4 kg

 

Dato -- Plan ---- Faktisk vekt

31/1: 68,2 kg - 67,7 kg (-0,7 kg)

07/2: 68,0 kg - 68,2 kg (+0,5 kg)

15/2: 67,6 kg - 66,9 kg (-1,3 kg)

22/2: 67,2 kg - 67,1 kg (+0,2 kg)

28/2: 66,9 kg - 66,2 kg (-0,9 kg)

 

Da har jeg faktisk tangert den laveste vekten jeg har hatt på lenge, og forhåpentligvis setter jeg "rekord" neste uke. Vet at vekten går litt opp og ned annenhver uke (rare greier), men trenden er i alle fall fin - og det er jo det viktigste!

 

Slik gikk min mandag:

Frokost: 1 activia 0%

Lunsj: Salat m/div grønt, kokt kylling, 1 ss dressing

Mm: 2 knekkebrød m/brunost

Middag: 3 skiver m/skinke og ost

Kvelds: Fruktsalat m/kesam

Trim: 6 min. m/rockering, 2 x 30 sek planke, 3 x 10 armhevinger på knærne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, råbra Pittelille! Du er en skikkelig trimmemaskin og kjempebra veieresultat også! Så bra når den gode innsatsen gir belønning i form av nedgang på vekta. :D Fortjent som bare det!:)

 

Vi har hatt noen skikkelig aktive dager med bygging av hjemmekino i kjelleren. Sparkling, pussing, maling og tapetsering er stikkordene. Deilig å ha noen dager fri, så vi får gjort unna noen sånne ting. :) I morgen er siste feriedagen min, så er det jobb på torsdag.

 

Ja du har rett i at det vanligvis er mer kvalme i starten! Fram til uke 12 sies det, men noen er kvalme store deler av svangerskapet også. Sist var jeg i mye bedre form mellom uke 12-24, så jeg satser på at det er tilfelle denne gangen også ;) Men akkurat nå går jeg bare rundt og krysser fingrene for at alt er vel med lille frøet inne i magen. Jeg kan jo egentlig ikke vite, har ikke hørt hjertet slå, har ennå ikke vært på ultralyd, og kan heller ikke kjenne bevegelser ennå. Men snart tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Jeg er sikker på at alt er bra med den lille. Når er det man kan begynne å kjenne livstegn? Regner du med å dra på tidlig ultralyd eller greier du å vente til den vanlige? Spennende tider altså!! :) Og kjempelurt å ta fri å bare få ting gjort! Høres ut som om dere har vært veldig effektive!

 

Takk for skryt forresten, det varmer! I dag fikk jeg faktisk kommentar fra en på jobb med spørsmål om jeg hadde blitt mye tynnere. Må innrømme at det gjør godt med slike tilbakemeldinger. Ser det jo ikke selv - selv om vekten sakte men sikkert peker nedover.

 

Slik gikk min tirsdag

Frokost: 1 activia yoghurt

Lunsj: Salat m/div. grønt, kokt skinke, ostebiter, 1 ss dressing

Mm: 1 God morgen yoghurt

Middag (på café): Omelett m/ost og skinke, baguett, 1 gl. hvitvin

På konsert: 0,5 l øl

Trening: 55 minutter intensiv spinning

 

Alt i alt fornøyd med dagen og de valgene jeg gjorde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Tordag igjen allerede?? Og dere vet hva det betyr... Snart helg!! :) Har dere noen spennende planer? Satser på en rolig helg hjemme. Kjekkas reiser bort denne helgen også, så jeg får se hva jeg finner på. Men de store hendelsene uteblir nok.

 

Slik gikk min onsdag:

Frokost: 1 activia

Lunsj: Salat m/div. grønt, kokt skinke, osteterninger, litt makaroni, 1 ss dressing

Middag: Ca. 200 gr. kyllingfilet, wokgrønnsaker, saus og nudler.

Mm: 1 sviskeyoghurt

Kvelds: Stor porsjon havrefras og musli, skummet melk, ca. 3 ts sukker

Trening: 30 minutter jogging, 30 minutter styrke (ca. 15 minutter m/rockering, 4 x 30 sek. planke, 3 x 10 armhevinger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Det ble en torsdag med utskeielser, men det var til gjengjeld en koselig kveld :) Kjekkas dro på tur igjen i dag (litt stusselig med nok en helg alene...men, men, får finne på noe hyggelig etter hvert), og når jeg i tillegg er litt hormonforstyrret for tiden ble det film og sjokolade i går. Nam :)

 

Slik gikk det:

Frokost: Activia m/musli

Lunsj: Kyllingsuppe, 1 rundstykke

Middag: Tortellini, God og mager bacon, matfløte, hvitløk

"Kvelds": Ca.150 gr. malteezer

Ingen trening

 

Og i dag:

Frokost: Kaffe..

Lunsj: Salat m/div. grønt, kylling, makaroni, søtpotet, 1 ss dressing

Mm: 1 activia

Middag: 2 brødskiver m/kokt skinke, lettere norvegia

Mm: 1 duo yoghurt

Kvelds (planlagt): 2 knekkebrød m/ost, 1 kopp option

Trening: 40 min. jogging, 12 minutter m/rockering, 2 min. planke, 3 x 10 armhevinger

 

Håper dere har en kjempefin helg jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinny

Hei på dere!

 

Nå var det sannelig noen dager siden sist jeg har vært her. Jeg har nemlig fått en baby som har blitt mye mer sosial den siste tiden, så da er det ikke så mye tid til å sitte på nettet. ;)

Men vi koser oss veldig, og det blir mange turer i det nydelige været. Og jeg har gått ned 1 kg til den siste uka! :)

 

Gratulerer med fantastisk bra vekt, Pittelille! Og såå gøy at du får kommentarer på at du har blitt tynnere. :)

 

Nå nærmer du deg snart 12 uker, Anneli, så spennende! Jeg kjente spark allerede i uke 14. :) Skal du på tidlig ultralyd? Håper formen blir bedre snart. Så flinke dere er med oppussing. Hjemmekino i kjelleren hørtes veldig bra ut. :)

 

Her er det en rolig lørdagskveld hjemme. Vi skal nå bade lillegutt før det blir middag. Skal lage ravioli i fløtesaus med spekeskinke, pinjekjerner, parmesan, pesto, tomater og ruccola. Gleder meg :)

 

Håper dere har en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Så flott at dere koser dere, Spinny. Høres veldig hyggelig ut :) Og gratulerer med nok en kilo ned. Synes du er så utrolig flink, og jeg er enda mer sikker på at du kommer til å nå bunad-målet ditt.

 

Jeg var en tur på vekten i dag av to grunner. 1) Jeg må mest sannsynlig reise bort på jobb allerede på tirsdag. 2) Jeg visste jeg kom til å få mensen i kveld og da går jeg alltid opp litt. Uansett, jeg fikk meg nok en gledelig overraskelse, og for første gang på såååååå lenge så jeg 65-tallet!!! :D:D Var riktignok 65,9 - men likevel!!! I og med at jeg får nesten en uke på reise i neste uke (Jentetur neste helg!!) så regner jeg ikke med å se 65-tallet igjen på en stund, men jeg vet at det er mulig og det er moro!!! Veldig moro!!! :)

 

Har hatt en deilig lørdag med litt trening, lunsj med venninne og mange timer i butikker. Nå venter avslapping foran tv'n.

 

Slik har inntaket gått:

Frokost: 2 knekkebrød m/banan

Lunsj: Stor skive landbrød m/paté, baconbiter, masse salat, aioli

Middag: Ovnstekte kyllingvinger og potetbåter

Kveldskos (planlagt): Pepsi max, ca. 100 gr. superchips

Trening: 45 minutter spinning

 

Ha en fortsatt fin helg jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Søndag kveld = Sløving :) Kjekkas er hjemme igjen, så vi har akkurat spist middag sammen og skal mest sannsynlig tilbringe resten av kvelden i sofakroken. Håper dere har hatt en fin helg!

 

Slik har dagen gått:

Frokost: 2 skiver, 1 knekkebrød, krepsehaler i chilimajones, kokt skinke, 2,5 dl skummet melk m/oboy

Mm: 1 gl. smoothie, 5 druer

Middag: Ovnsbakt laksefilet, brokkoli- og blomkålgrateng, pasta

Mm: 1 kopp option

Kvelds (planlagt): 1 knekkebrød m/ost

Trening: 25 minutter jogging, 12 min m/rockering, 2 min planke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Hei jenter! Hvordan går det med dere? Håper alt er bra med dere begge :) I morgen reiser jeg bort på jobb, og fra torsdag er jeg på jentetur. Gleder meg veldig til helgen, men denne uken er med andre ord ganske vanskelig med tanke på mat og trening. Jeg får bare ta det som det kommer, og satser på at morgendagen blir relativt sunn. Torsdag til søndag skal jeg derimot koooose meg med gode venner med god mat og sikkert en del vin ;)

 

Slik har starten på uken gått:

Mandag

Frokost: Kaffe..

Lunsj: Salat m/kokt skinke, ost, masse grønt, linser, søtpotet, 1 ss dressing

Mm:1 eple

Middag: 3 god og mager wienerpølse, spelt lomper, sprøstekt løk

Mm: Smoothie av JA-yoghurt, jordbær og blåbær

"Mm": 3 ruter melkesjokolade m/daim

Kvelds: 2 store porsjoner m/frokostblanding, skummet melk, litt sukker

 

Tirsdag

Frokost: 1/2 eple

Lunsj: Skalldyrsuppe, 1 rundstykke

Mm: 1 god morgen yoghurt

Middag: 2 store fiskakaker, 2 små poteter, gulrot, litt remulade

Kvelds (planlagt): 2 knekkbrød m/ost

Trening: 55 minutter spinning + ca. 45 minutter på sykkelen i forkant av timen. 2 minutter planke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Veldig fornøyd med dagen i dag :) Reiste hjemmefra i dag tidlig, men unngikk både usunn flyplass-mat (noen ganger er dårlig tid en fordel ;)), samt at jeg unnlot å forsyne meg av kake- og kjeksfatet som har stått framme på møtet i heeeele dag. Jeg spiste en del frukt og drakk pepsi max, så jeg synes jeg har vært kjempeflink og gjort gode valg. I tillegg har jeg gjort styrkeøvelser på rommet mitt i ca. 20 minutter i kveld! Alle monner drar..

 

Mitt inntak:

Frokost: Ca.15 druer, maaasse kaffe

Lunch: 2 skiver lyst brød m/karbonade, reker og eggesalat (Ferdigsmurt)

Mm: Tilsammen ca. 1 eple, 10 druer

Middag (sen): Stekt fisk, kokte gulrøtter, salat, 1 ss remulade

Trim: Ca. 20 min styrke på rompe og lår, mage og bryst

 

Gleder meg ordentlig til i morgen!! Kl.13 er det "ferie" for min del og det skal nytes :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, utrolig imponerende med 65-tallet, Pittelille!! :D Jeg er så imponert over deg. Du er helt rå på trening, veldig flink med maten og du gir deg selv lov til å kose deg innimellom, og du får supre resultater på vekten! Det er jo virkelig oppskriften på suksess. :P Rett og slett fantastisk!

 

Her går det fint, men har et veldig søtsug om dagen..har hørt at man kan få det av å amme. Snart er det ikke mer sjokolade igjen i huset heldigvis (fått en del i barselsgaver) og jeg skal ikke kjøpe inn mer!! (Bortsett fra litt mørk sjokolade på lørdager)

Har fått meg en ny dårlig vane..en kosestund med kaffe og sjokolade når lillegutt tar formiddagshvilen sin og det er stille og rolig i huset. Men det er det slutt på nå! Skal heretter prøve å rapportere matinntaket her..

 

Hvordan var "ferien", Pittelille? Hvor var dere?

Hvordan går det med deg, Anneli? Håper formen er bra.

 

Stor klem til dere begge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Så hyggelig at stakk innom, Spinny. Så flink du er som greier å ta tak i uvanen før den for satt seg altfor godt - selv om jeg er sikker på at du fortjener litt sjokolade innimellom også da ;) Jeg har hatt en helt fantastisk helg. Masse skravling, shopping, latterkramper, bytur, god vin og god mat. Helt slik en jentehelg skal være. Har spist og drukket det som har falt meg inn, men i dag var jeg tilbake til normalen igjen. Er jo ikke så farlig når utskeielsene blir det uvanlige, og de sunne dagene blir en del av det daglige.

 

Slik har dagen i dag gått:

Frokost: Ca. 10 druer

Lunsj: Tomatsuppe m/egg, 1 rundstykke

Middag: Laksefilet og grønnsaker i folie på grillen, potetbåter, ca. 1 ss rømme

Kvelds (planalagt): 1 glass smoothie

Trening: Ca. 45 minutter rolig jogg, 12 minutter m/rockering, 3 min. planke, 30 armhevinger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en super helg, Pittelille!

 

Her kommer dagens rapport: (Endelig er jeg ordentlig i gang igjen.. ;))

 

Frokost: Havregryn med valnøtter, syletøy og melk

Lunsj: 3 knekkebrød med kaviar og fiskepudding

Mm: 1 eple, 1 iste

Mm: 1 stort glass eplejuice

Middag: Italiensk gryte med salat

Kveldsmat: 2 brødskiver med ost og skinke, agurk og paprika, 1 yoghurt

Trim: 3 timers trilletur i det nydelige været B)

 

Bare kaffe i dag, og ingen sjokolade! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom en kort tur før tv-kvelden begynner... ;)

 

I går

Frokost: Havregryn, valnøtter, syltetøy, melk, 1 glass eplejuice

Mm: 1 yoghurt

Lunsj (på kafè): 1 grov bagel med skinke, kremost og grønnsaker. 1 glass eplejuice, 1 cappuccino

Mm: 1 banan

Middag: 2 skiver røkt svinekam med gratinerte poteter og salat

Kveldsmat: 3 knekkebrød med gulost og paprika, 1 eple

Trim: 1 times trilletur

 

I dag

Frokost: Havregryn, valnøtter, syltetøy, melk

Lunsj: 3 knekkebrød med nøkkelost, 1 glass melk

Mm (på kafè): 1 iste, 1 bolle

Mm: 1 pære

Middag: 4 grove pannekaker med blåbærsyltetøy

Kveldsmat: 2 knekkebrød med makrell i tomat og agurk, 1 kopp te

Trim: 1 times trilletur

 

Håper alt er bra med dere! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Ser ut til at du er tilbake til gamle, flotte vaner Spinny :)

 

Denne uken har gått sååå fort. Tenk at det er fredag igjen?? :) Var på vekten for et par dager siden, og den viste opp 0,7 kg. Helt ok, og forventet resultat etter helgens utskeielser.

 

Dato -- Plan ---- Faktisk vekt

31/1: 68,2 kg - 67,7 kg (-0,7 kg)

07/2: 68,0 kg - 68,2 kg (+0,5 kg)

15/2: 67,6 kg - 66,9 kg (-1,3 kg)

22/2: 67,2 kg - 67,1 kg (+0,2 kg)

28/2: 66,9 kg - 66,2 kg (-0,9 kg)

03/3: 66,6 kg – 65,9 kg (-0,3 kg)

14/3: 66,6 kg – 66,6 kg (+0,7 kg)

21/3: 66,3 kg

28/3: 66,1 kg

04/4: 65,9 kg

 

Jeg ligger faktisk helt på skjema nå, så da får jeg bare fortsette på samme måte i tiden framover. Har besøk hele helgen, så det blir nok litt mer utfordrende enn til vanlig. Får gjøre mitt beste for å gjøre bra valg!

 

Slik har min uke gått:

 

Tirsdag

Frokost: 1 banan, noen druer

Lunch: Stor salat m/div. grønt, kokt skinke, søtpotet, 1 ss dressing

Middag: Laks, grønnsaker, potetbåter

Dessert: 1 kiwi, 2 ss kesam

Kvelds: 2 knekkebrød, 1 stort glass skummet melk m/oboy

Trening: 55 minutter spinning, styrke på mage og bryst

 

Onsdag

Frokost: Ca. 5 druer

Lunch: (Buffet) Kylling, scampi, salat, 2 â€ostekulerâ€. søtpotet

Middag: 3 skiver brød m/kokt skinke, lettere norvegia

Mm: 1 duo yoghurt

Kvelds: 2 knekkebrød m/brunost

Trening: 35 minutters rask joggetur, div. mageøvelser

 

Torsdag

Frokost: Activia yoghurt

Lunch: Salat m/kokt skinke, div. grønt, søtpotet, 1 ss dressing

Mm: 3 dadler, noen druer

Middag (på restaurant): Manchego, parmaskinke, 1 bit foccacia (forrett), svinenakke, potetkake, fløtesaus (hovedrett), 1 stort glass vin

 

Ønsker dere en kjempefin helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...