Gå til innhold

Hei på dere - 40 kg skal jeg miste


Gjest Synsegulla

Anbefalte innlegg

  • Svar 359
  • Created
  • Siste svar
Gjest Synsegulla

Jeg suser bare innom for å si til dere alle, som ikke har lest på bloggen min i det siste, at jeg har fått meg jobb. To, faktisk. Den ene var drømmejobben, også hadde jeg akkurat takket ja til noen vikarvakter et annet sted. Så nå får jeg 1-2 knalltravle uker, der jeg jobber nesten dobbelt, så roer det seg. Jeg er utrolig glad og taknemlig.

Jeg spiser godt og får ikke trent som jeg hadde tenkt, men det gjør ingenting. Satser på hverdagsmosjon jeg nå. Så jeg krysser fingrene for at vekta også er snill med meg fremover. Nå må jeg hive meg rundt og få vasket huset mitt. Det kan bli lenge til neste gang, hehe. Ha en knallfin, sunn fredag folkens :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Gratulerer så mye med ny jobb!!!! Det er jo supergode nyheter. :-) Håper du kommer til å stortrives! Det er rart hvordan ting har påvirkning på hverandre - jeg trives ikke i jobben min selv, som gjør at dagene er litt tunge som igjen gjør at fokuset på mat (og da tenker jeg usunn har-lyst-på-men-bør-ikke-spise-mat) blir enormt, og fokuset på vekttap blir enda vanskeligere.... Akkja - med ny jobb og en fornøyd Synsegulla vil forhåpentligvis hverdagene bli travle, men likevel lekende lett! :-)

Gratulerer nok en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny drømmejobb og kontroll på det meste!!!:)

Jeg må bare beundre dere unge, for alt det dere greier!!! Men ta godt vare på deg selv oppi alt det nye- du skal vare leeeenge:) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Synsegulla

Jeg som var inne i en sånn god periode matmessig, klarte plutselig å spise en is, en kvikklunsj, og en liten pose nachos chips i løpet av lørdagskvelden. Hva var vitsen med det da? Nå er jeg sånn passe sur på meg selv, og oppgitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som var inne i en sånn god periode matmessig' date=' klarte plutselig å spise en is, en kvikklunsj, og en liten pose nachos chips i løpet av lørdagskvelden. Hva var vitsen med det da? Nå er jeg sånn passe sur på meg selv, og oppgitt![/quote']

Kjenner meg igjen - jeg er sånn at tar jeg først litt så blir det litt mer og litt mer og VIPS er det gjort. og jeg er både sint på meg selv, gir litt opp og det er DA jeg sklir ut. Det er sånt som skjer ALLE, og det er DA man MÅ HOLDE FOKUS! Ikke tenk på det du har gjort- fokuser framover - fra NÅ er det følgende som gjelder: jeg SKAL gå ned i vekt, og da blir det IKKE snop. Lykke til! Det er dette som er vanskelig synes jeg, men det hjelper ofte å få en liten dytt bak og noen som forstår og lytter og hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går vel fint å kose seg på en lørdagskveld med hva man vil da,det gir ikke store utslaget ,det er når vi har lørdag hver dag det går gæærnt. Jeg har god mat,potetgull ,cola og 4 ruter sjokolade hvar lørdag,jeg går litt saktere ned i vekt enn de fleste,men uten en å annen kosekveld hadde ikke livet vært verdt å leve,og vi lever bare en gang,og må passe på å kose oss og med god samvittighet. Gå en ekstra tur,så har du kontroll på det hele igjen. Heia heiea :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Synsegulla

Tusen takk for gode ord engebert og besc. Nå har jeg vært på treningssenteret og prøvd elipsemaskin for første gang, 20 min, og romaskin i 5 min med max tempo, så det får være botsøvelsen min. Så er det sant som dere sier, bare å fortsette i morgen. Og i dag har jeg også vært flink forresten.

 

Har dere lest på bloggen min? Les "Finnes det noen sløvere enn meg", da får dere se hvor utrolig vekkreist jeg var på lørdag. At det går ann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...