Gå til innhold

10 kg til 17 mai!


Gjest tyr74

Anbefalte innlegg

Gjest tinkerbelle1

ny uke,nye muligheter:) Og jeg har funnet ut at magemusklene (!!??) mine er bak på ryggen et sted-ble 30 min styrke mage/ rygg istedet for yoga-og jeg greide ikke EN eneste situps helt opp...så nå er målet mitt 10 situps slik det skal gjøres :D

 

Mandagsmiddag:ertesuppe m/go & magerpølsebiter + flatbrød.

 

ps: jeg så på min gamle tlf at jeg har gått inn 20 cm rundt midjen siden mars i fjor -suuuuuuupergla:)

ps1:jeg kjøpte meg ny kjole idag-i str M (første gang siden jeg fikk minstemann for 2,5 år siden-dette går fremover:)

 

 

 

 

startvekt aug 2010:82 kg

des 2010: 76 kg (opp til 76,9)

jan 2011, veid 19 jan: 75,8 kg{trimmål:8 trimtimer,gjennomført 14/8}

feb 2011, veid 3 feb: 74,9 kg{trimmål: 10 trimtimer,gjennomført 6/10 }

mars 2011:

-delmål 2:73 kg

-hovedmål:68 kg

total vektnedgang: 7,1 kg

mangler:6,9 kg

 

trimpoeng januar: 42,2

uke 5:

uke 6:8,7

uke 7:3,4

uke 8:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 173
  • Created
  • Siste svar
ny uke' date='nye muligheter:) Og jeg har funnet ut at magemusklene (!!??) mine er bak på ryggen et sted-ble 30 min styrke mage/ rygg istedet for yoga-og jeg greide ikke EN eneste situps helt opp...så nå er målet mitt 10 situps slik det skal gjøres

 

Mandagsmiddag:ertesuppe m/go & magerpølsebiter + flatbrød.

 

ps: jeg så på min gamle tlf at jeg har gått inn 20 cm rundt midjen siden mars i fjor -suuuuuuupergla:)

ps1:jeg kjøpte meg ny kjole idag-i str M (første gang siden jeg fikk minstemann for 2,5 år siden-dette går fremover

 

 

 

 

startvekt aug 2010:82 kg

des 2010: 76 kg (opp til 76,9)

jan 2011, veid 19 jan: 75,8 kg{trimmål:8 trimtimer,gjennomført 14/8}

feb 2011, veid 3 feb: 74,9 kg{trimmål: 10 trimtimer,gjennomført 6/10 }

mars 2011:

-delmål 2:73 kg

-hovedmål:68 kg

total vektnedgang: 7,1 kg

mangler:6,9 kg

 

trimpoeng januar: 42,2

uke 5:

uke 6:8,7

uke 7:3,4

uke 8:[/quote']

 

 

20 cm er er jo kjempemye!!!! og str M er jo kjempebra!!! Jeg drømmer ikke om og komme inn i small, jeg blir superfornøyd med medium, men så er jeg over 175 cm :) Synest du har vært kjempeflink!! Ser at mågemålet mitt er det som forsvinner sist!! Har fortsatt gravid mage!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmm lurer på om jeg bare skal hoppe over denne dagn, har spist alt for mye denne uken!!! og jeg som tenkte at no må jeg snart finne inspirasjon til de siste kg ........... Gruer meg til i morgen.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tinkerbelle1

snikveiing idag,ned 700 gram til 74,2 kg :D neste veiing lørdag :)

 

 

 

startvekt aug 2010:82 kg

des 2010: 76 kg (opp til 76,9)

jan 2011, veid 19 jan: 75,8 kg{trimmål:8 trimtimer,gjennomført 14/8}

feb 2011, veid 15 feb: 74,2 kg{trimmål: 10 trimtimer,gjennomført 6/10 }

mars 2011:

-delmål 2:73 kg

-hovedmål:68 kg

total vektnedgang: 7,8 kg

mangler:6,2 kg

 

trimpoeng januar: 42,2

uke 5:

uke 6:8,7

uke 7:3,4

uke 8:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny veiedag....... ikke så bra for min del.. ned 300 gram ikke noe og skryte av.. men så hadde jeg en super mega sprekk i helgen så jeg kan vel bare takke meg selv. neste uke håper jeg kommer langt ned på 1 tallet !!

 

 

Startvekt 01.08.10 :96,6 kg

kursstart 30.08.10 93,2 kg

kurs slutt ca 85 kg

1 desember 83,7 kg

romjulen 85,5kg

19 januar 85,1kg

2 februar 83,1

9 februar 82,3kg

16 februar 82.0 kg

23 februar..

2 mars ...

9 mars..... 1 mål under 80 kg

16 mars

 

 

2 mål 78 kg

hovedmål under 75 kg til 17 mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snikveiing idag' date='ned 700 gram til 74,2 kg :D neste veiing lørdag :)

 

 

 

startvekt aug 2010:82 kg

des 2010: 76 kg (opp til 76,9)

jan 2011, veid 19 jan: 75,8 kg{trimmål:8 trimtimer,gjennomført 14/8}

feb 2011, veid 15 feb: 74,2 kg{trimmål: 10 trimtimer,gjennomført 6/10 }

mars 2011:

-delmål 2:73 kg

-hovedmål:68 kg

total vektnedgang: 7,8 kg

mangler:6,2 kg

 

trimpoeng januar: 42,2

uke 5:

uke 6:8,7

uke 7:3,4

uke 8:[/quote']

 

KJEMPEFLOTT :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tinkerbelle1

Idag har jeg veiiedag,ny vekt er nå 73,5 kg :D neste veiedag er 24 februar,da håper jeg å se 73.

Ellers har jeg bare vært på trening mandag denne uka,men neste uke skal jeg trene mere-jeg merker at jeg må ha små hvilepauser innimellom:)

 

 

Tyr74: ned er ned,også 300 gram :)Og vi trenger noen utskeielser avogtil!!!

 

Håper dere får en fiiiiiiin helg,jenter:)

 

 

 

 

startvekt aug 2010:82 kg

des 2010: 76 kg (opp til 76,9)

jan 2011, veid 19 jan: 75,8 kg{trimmål:8 trimtimer,gjennomført 14/8}

feb 2011, veid 19 feb: 73,5 kg{trimmål: 10 trimtimer,gjennomført 6/10 }

mars 2011:

-delmål 2:73 kg

-hovedmål:68 kg

total vektnedgang: 8,5 kg

mangler:5,5 kg

 

trimpoeng januar: 42,2

uke 5:

uke 6:8,7

uke 7:3,4

uke 8:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg veiiedag' date='ny vekt er nå 73,5 kg :) neste veiedag er 24 februar,da håper jeg å se 73.

Ellers har jeg bare vært på trening mandag denne uka,men neste uke skal jeg trene mere-jeg merker at jeg må ha små hvilepauser innimellom:)

 

 

Tyr74: ned er ned,også 300 gram :)Og vi trenger noen utskeielser avogtil!!!

 

Håper dere får en fiiiiiiin helg,jenter

 

 

 

 

startvekt aug 2010:82 kg

des 2010: 76 kg (opp til 76,9)

jan 2011, veid 19 jan: 75,8 kg{trimmål:8 trimtimer,gjennomført 14/8}

feb 2011, veid 19 feb: 73,5 kg{trimmål: 10 trimtimer,gjennomført 6/10 }

mars 2011:

-delmål 2:73 kg

-hovedmål:68 kg

total vektnedgang: 8,5 kg

mangler:5,5 kg

 

trimpoeng januar: 42,2

uke 5:

uke 6:8,7

uke 7:3,4

uke 8:[/quote']

 

 

kjempeflott! Har stor tro på at du ser to tallet jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg hatt en tøff uke når det gjelder matveien..... klubb torsdag, 3 retters middag på fredag og avsluttet med pizza på lørdag......... tror ikke det blir nedgang på meg denne uken, men nå er det 4 uker til neste festligheter, ja dvs når jeg er ferdig med dagen i dag, da er det familieselskap :D For en uke!! Ja ja, har no trimmet litt denne uken da!! Stå på alle sammen måtte det bli en flott uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Er det mulig å kunne slenge seg på denne tråden? Jeg synes at 17. mai var en passe dato å avslutte første delmål på. Også vil jeg gjerne bli med på å motivere andre.

 

Litt om meg selv: Jeg har tidligere gått ned 27 kg ved hjelp av GR metoden. Og nå viser desverre vekta at jeg sakte, men sikkert har blitt overvektig igjen. Begynte å telle kalorier og å trimme nå på torsdag. Og startvekten denne gangen er 79 kg.

 

Desverre har jeg naturlig nok blitt en del år eldre siden sist jeg gikk ned i vekt. Og begynner å se at det ikke er like enkelt for meg nå som den gangen jeg var i midten av 20-årene. Men jeg håper og tror at i hvertfall ni kilo frem til 17.mai kan være slik delvis overkommelig, selv om jeg begynner mye senere enn dere andre her.

 

Jeg kommer mest til å ha fokus på kosten, siden jeg vet av erfaring at hardtrening ikke gavner så mye. Det skal 7000 kalorier til for å legge på seg/forbrenne et kilo. Og hvis jeg trener mye blir jeg så sulten at jeg sprekker på dette slankeprosjektet.

 

En times gåtur forbrenner 245 kalorier og på en gåtur alene,må man gå i en måned for å gå ned en kilo. Det er kosten som har mest å si når man skal ned i vekt :D Og kroppen forsvarer seg ved å trenge en del kalorier hvis det blir mye trening.

 

De som går ned mye ved hjelp av trening (slik som på disse treningsprogrammene på TV) forbrenner tusenvis av kalorier hver dag. Og de trener såpass mye at de ikke klarer å putte alle disse kaloriene i kroppen igjen i løpet av en dag. Derfor går de veldig mye ned. Men for meg som da satser på en times gåtur, vil det da bli enkelt å putte de tapte kaloriene tilbake igjen. Og hvis jeg lar være, går jeg bare rundt sulten. Så for meg er ikke delvis tvangsmessig trening verdt kaloriene.

 

Men for at kroppen min skal forbrenne fett og ikke redusere muskler, vil jeg alikevel satse på en gåtur ca 4 ganger i uken (uten at jeg føler at det er noen tvang å gå tur) + 30 days shred - programmet som forhåpentligvis vil stramme opp en del. Gruer meg til det programmet, for det er visst temmelig heftig (begynner i dag). Noen flere som har forsøkt det programmet?

 

Min veiedag vil bli på torsdager. Og som sagt. Jeg er her for å motivere andre også :) Og til dere som stresser med trim og mat. Ikke stress med det. Trener dere mye, så sprekker man lettere. Det er helt naturlig. Når jeg klarte å gå ned 27 kilo nesten uten trening, så VET jeg at dere vil klare ti kilo. Stå på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen!

 

Er ikke helt enig i din treningsfilosofi, men jeg er av den typen som har alltid vært aktiv og trimmet masse. Når snøen er borte er det ikke problem for meg og trene over 20 trimpoeng i uken :D Men for meg er dette like mentalt terapi, og så merker jeg jo cm da :) Men selv om vi ikke har samme syn på trening betyr det ikke at vi har samme mål:) Så du er hjertlig velkommen:)Og det er kjekt med flere som deler erfaring og motiverer hverandre! hvor høy er du??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner nesten å bli uenig med meg selv jeg også.. ha ha...:D Misforstå meg rett. Er ikke imot trening. trener selv opptil 20 trimpoeng i uken. (går i fort gange en time hver dag + at jeg nå har begynt på treningsprogrammet 30 days shred).

 

Og da er vi egentlig ganske enige i vår uenighet, for selv om man ikke går nødvendigvis ned i vekt, så kan det synes på cm. Men som sagt: Man må forbrenne 7000 kalorier for å gå ned en kg og trening alene duger ikke.

Dette er ikke min treningsfilosofi, men ren forskning utført av toppidrettskolen.

 

Og slik sett har det da ingenting å si for selve vektnedgangen om man da går med et kaloriunderskudd på 1000 kalorier pr dag ved å spise sunt (uten å trene). Eller om man gjør en kombinasjon av begge. Forøvrig anbefales det ikke å være på mer enn 500-800 i kaloriunderskudd pr dag.

 

Apropos forskning: Kom også over en veldig skuffende forskningsbublikasjon på dette med trening. Der ble det sagt at det tok hele 17 uker for kvinner å gå ned en kg ved kun trening (der de da spiste uten å telle kalorier). Selve tidsfrekvensen er jeg ikke så enig i, selv om jeg er enig i at det er kostholdet som teller mest ved vektnedgang. Skal se om jeg klarer å finne den artikkelen.

 

Forøvrig gikk jeg ned mine forrige 27 kg uten trening. Men denne gangen har jeg veldig lyst på å øke muskelmassen (få mer definerte muskler), så derfor trener jeg. En annen faktor er at man da holder vekten mer stabil (når man har nådd sitt vektmål).

 

Men jeg synes ikke at alle disse flotte slankere her inn skal gi opp, få dårlig samvittighet eller bli deprimerte av at de ikke får nok treningspoeng. Det er det ingen grunn til, så lenge de er flinke med kostholdet.

 

Hupz... dette var en gedigen digresjon. For å svare på ditt spørsmål er jeg 1.66 høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tinkerbelle1

tyr74: jeg kjenner til de tøffe ukene,ja-bra at ikke alle ukene er like :D

 

Ny trimplan for denne uka:

mandag:60 min afropowerdance & 30 min styrke mage/rygg

tirsdag:60 min intervallspinn

onsdag:30 min styrkesirkel & 60 min afropowerdance

torsdag:

fredag:

lørdag:60 min intervallspinn

søndag:gå tur min 1 time

 

 

startvekt aug 2010:82 kg

des 2010: 76 kg (opp til 76,9)

jan 2011, veid 19 jan: 75,8 kg{trimmål:8 trimtimer,gjennomført 14/8}

feb 2011, veid 19 feb: 73,5 kg{trimmål: 10 trimtimer,gjennomført 8/10 }

mars 2011:

-delmål 2:73 kg

-hovedmål:68 kg

total vektnedgang: 8,5 kg

mangler:5,5 kg

 

trimpoeng januar: 42,2

uke 5:

uke 6:8,7

uke 7:3,4

uke 8:3,3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det tirsdag og ny veiedag i morgen, lurer på om jeg skal vente en uke til har så mye vann i kroppen, er litt redd for å gå på vekten :D Men men snart er det mars og det må jo bety at jeg skal se et 7 tall snart :) Stå på damer; ha en flott uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tinkerbelle1

da var dagens spinningøkt ferdig,gud for en deilig følelse når man er ferdig:)imorgen blir det hviledag,går nattevakt hele denne uka.

 

mandagsmiddag; grøt

tirsdagsmiddag:tomatsuppe (barna fikk m/kjøttboller)

 

tyr74:nå er det ikke lenge til du er under 80,stå på:)jeg er sikker på 7-tallet kommer din vei snart!

 

 

 

startvekt aug 2010:82 kg

des 2010: 76 kg (opp til 76,9)

jan 2011, veid 19 jan: 75,8 kg{trimmål:8 trimtimer,gjennomført 14/8}

feb 2011, veid 19 feb: 73,5 kg{trimmål: 10 trimtimer,gjennomført 9/10 }

mars 2011:

-delmål 2:73 kg

-hovedmål:68 kg

total vektnedgang: 8,5 kg

mangler:5,5 kg

 

trimpoeng januar: 42,2

uke 5:

uke 6:8,7

uke 7:3,4

uke 8:7,2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tinkerbelle1

ups,glemte å skrive min nye vekt: 73,1 kg :)snart,snart er delmål 2 nådd!

 

 

startvekt aug 2010:82 kg

des 2010: 76 kg (opp til 76,9)

jan 2011, veid 19 jan: 75,8 kg{trimmål:8 trimtimer,gjennomført 14/8}

feb 2011, veid 22 feb: 73,1 kg{trimmål: 10 trimtimer,gjennomført 9/10 }

mars 2011:

-delmål 2:73 kg

-hovedmål:68 kg

total vektnedgang: 8,9 kg

mangler:5,1 kg

 

trimpoeng januar: 42,2

uke 5:

uke 6:8,7

uke 7:3,4

uke 8:7,2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ups' date='glemte å skrive min nye vekt: 73,1 kg :)snart,snart er delmål 2 nådd!

 

 

startvekt aug 2010:82 kg

des 2010: 76 kg (opp til 76,9)

jan 2011, veid 19 jan: 75,8 kg{trimmål:8 trimtimer,gjennomført 14/8}

feb 2011, veid 22 feb: 73,1 kg{trimmål: 10 trimtimer,gjennomført 9/10 }

mars 2011:

-delmål 2:73 kg

-hovedmål:68 kg

total vektnedgang: 8,9 kg

mangler:5,1 kg

 

trimpoeng januar: 42,2

uke 5:

uke 6:8,7

uke 7:3,4

uke 8:7,2[/quote']

 

 

Gratulere med nedgangen:) Flott jobbet, ikke mye igjen før delmål2 :) Jeg hoppet over vekten denne uken..... så jeg får håpe på ett lavt tall den 2 mars :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Er det mulig å kunne slenge seg på denne tråden? Jeg synes at 17. mai var en passe dato å avslutte første delmål på. Også vil jeg gjerne bli med på å motivere andre.

 

Litt om meg selv: Jeg har tidligere gått ned 27 kg ved hjelp av GR metoden. Og nå viser desverre vekta at jeg sakte' date=' men sikkert har blitt overvektig igjen. Begynte å telle kalorier og å trimme nå på torsdag. Og startvekten denne gangen er 79 kg.

 

Desverre har jeg naturlig nok blitt en del år eldre siden sist jeg gikk ned i vekt. Og begynner å se at det ikke er like enkelt for meg nå som den gangen jeg var i midten av 20-årene. Men jeg håper og tror at i hvertfall ni kilo frem til 17.mai kan være slik delvis overkommelig, selv om jeg begynner mye senere enn dere andre her.

 

Jeg kommer mest til å ha fokus på kosten, siden jeg vet av erfaring at hardtrening ikke gavner så mye. Det skal 7000 kalorier til for å legge på seg/forbrenne et kilo. Og hvis jeg trener mye blir jeg så sulten at jeg sprekker på dette slankeprosjektet.

 

En times gåtur forbrenner 245 kalorier og på en gåtur alene,må man gå i en måned for å gå ned en kilo. Det er kosten som har mest å si når man skal ned i vekt :) Og kroppen forsvarer seg ved å trenge en del kalorier hvis det blir mye trening.

 

De som går ned mye ved hjelp av trening (slik som på disse treningsprogrammene på TV) forbrenner tusenvis av kalorier hver dag. Og de trener såpass mye at de ikke klarer å putte alle disse kaloriene i kroppen igjen i løpet av en dag. Derfor går de veldig mye ned. Men for meg som da satser på en times gåtur, vil det da bli enkelt å putte de tapte kaloriene tilbake igjen. Og hvis jeg lar være, går jeg bare rundt sulten. Så for meg er ikke delvis tvangsmessig trening verdt kaloriene.

 

Men for at kroppen min skal forbrenne fett og ikke redusere muskler, vil jeg alikevel satse på en gåtur ca 4 ganger i uken (uten at jeg føler at det er noen tvang å gå tur) + 30 days shred - programmet som forhåpentligvis vil stramme opp en del. Gruer meg til det programmet, for det er visst temmelig heftig (begynner i dag). Noen flere som har forsøkt det programmet?

 

Min veiedag vil bli på torsdager. Og som sagt. Jeg er her for å motivere andre også :) Og til dere som stresser med trim og mat. Ikke stress med det. Trener dere mye, så sprekker man lettere. Det er helt naturlig. Når jeg klarte å gå ned 27 kilo nesten uten trening, så VET jeg at dere vil klare ti kilo. Stå på. :)[/quote']

 

 

Heisann.Egentlig skulle jeg ha vært innom og registrert vekten min i går, men hadde desverre ikke tid. Men her kommergårsdagens vekt:

 

Startvekt 17. februar: 79 kilo

vekt 24 februar: 77.3 kilo (-1.7 kg)

Trimpoeng 17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tinkerbelle1

lørdagspinning unnagjort:)

 

tyr74:wow,så flink du er med fjellturer-her jeg bor er det fortsatt mye snø & dårlig vær,gleder meg litt til å gå i skogen:)

 

jeangirl:gratulerer med nedgang:)

 

ha en fiiiiiin,sunn helg!

 

 

 

 

startvekt aug 2010:82 kg

des 2010: 76 kg (opp til 76,9)

jan 2011, veid 19 jan: 75,8 kg{trimmål:8 trimtimer,gjennomført 14/8}

feb 2011, veid 22 feb: 73,1 kg{trimmål: 10 trimtimer,gjennomført 10/10 }

mars 2011:

-delmål 2:73 kg

-hovedmål:68 kg

total vektnedgang: 8,9 kg

mangler:5,1 kg

 

trimpoeng januar: 42,2

uke 5:

uke 6:8,7

uke 7:3,4

uke 8:11,1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnCecilieJ

Hei hei!

Plutselig var det gått veldig lang tid siden jeg har vært her.. Dere har ikke vært glemt, men av forskjellige årsaker har jeg ikke vært så mye på pc`n...

Ser dere har vært flinke mens jeg har vært borte :)

Jeg har ikke vært flink.. Elller jeg føler jeg ikke har vært det, men har nekta meg selv å gå på vekten

 

Ser det har kommet inn ei ny ei her.. Hei jeangirl! Bra du har funnet en måte som funker for deg, men jeg skønner at noen diskusjon med deg ang trening og kosthold kan gjøre hett under taket her :)

Jeg trener ikke bare for kalorienes del, men for å få igang forbrenning og ikke minst stramme opp.. Begge deler finnes det side opp og side ned mer informasjon om både fra folks erfaringer og hva forskere har funnet ut :)

 

Ellers har jeg endelig kommet ordentlig igang med trening, selv om det ikke har vært noen hardtrening så har jeg fått rørt på skrotten som ikke har vært helt i form de siste 2 ukene. Har også endelig funnet et treningsenter som ikke tar halve lønna mi for å trene der, så nå kommer jeg igang med litt saltrening, og det gleder jeg meg til! Skal prøve noe nytt for min del som er afrodans.. kan jo bli spennende, men det jeg gleder meg mest til er body balance som er en blanding av yoga, pilates og thai chi. Veldig behagelig for min kropp iallefall!!

Gruer meg veldig til veiedag til torsdag.. for jeg har ikke noe håp om å ha gått ned et gram :) Men vi får se!

 

Ha en fortsatt flott helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tinkerbelle1

hm,jeg ser at jeg har trimmet litt mindre i februar enn mars,i snitt trente jeg 1,36 tp hver dag i januar,& februar 0,85 tp-det betyr bare en ting-jeg MÅ trimme mere i mars mnd:)

Kcalinntaket den siste uka er til å bli deprimert av,har ligget over 2000 kcal hver dag,nei,nå må jeg skjerpe meg-tilbake til å spise etter klokka-hvor ofte spiser dere?

 

denne uka blir det kun trim torsdag pga arbeid :)

AC:afro er supergøy,are man gir det en sjangse :)

 

 

startvekt aug 2010:82 kg

des 2010: 76 kg (opp til 76,9)

jan 2011, veid 19 jan: 75,8 kg{trimmål:8 trimtimer,gjennomført 14/8}

feb 2011, veid 22 feb: 73,1 kg{trimmål:10 trimtimer,gjennomført 10/10 }

mars 2011,veid 6 mars: {trimmål:12 trimtimer,gjennomført /12}

-delmål 2:73 kg

-hovedmål:68 kg

total vektnedgang: 8,9 kg

mangler:5,1 kg

 

trimpoeng januar: 42,2

trimpoeng februar:23,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jeangirl
Heisann.Egentlig skulle jeg ha vært innom og registrert vekten min i går' date=' men hadde desverre ikke tid. Men her kommergårsdagens vekt:

 

Startvekt 17. februar: 79 kilo

vekt 24 februar: 77.3 kilo (-1.7 kg)

Trimpoeng 17[/quote']

 

Hei, igjen. Nok en veiedag og jeg føler at dette virkelig går rett vei. Er nesten sjokkert over hvordan vektnedgangen går. Måtte veie meg på to forskjellige vekter i dag for å se om de viste samme resultat. Og det gjorde de utrolig nok. Vekten på jobben er mest til å stole på, for det er en vekt som går direkte til en datamaskin og som veier hele paller med varer. Den kontrolleres flere ganger årlig og er nødt til å være nøyaktig.

 

Startvekt 7. feruar 79 kilo

vekt 24.februar: 77,3 kilo (-1.7 kg)

vekt 3.mars 75,3 kilo (-2 kg)

Trimpoeng 21

 

Sammenlagt vektnedgang etter 2 uker: 3,7 kg.

 

 

Er kjempespent på hvordan det går med dere andre denne uken :- Skal prøve å litt flinkere til å sprette innom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tinkerbelle1

jeangirl:gratulerer med flott nedgang:)

 

slik ser trimplanen min ut denne uka,nå MÅ jeg skjerpe meg,føler at ting begynner å skli bittelitt ut,slik det alltid gjør etter noen kg-men denne gangen SKAL jeg nå målet mitt...& da er eneste løsningen for meg mest mulig trim,strammer liksom inn på kostholdet når jeg er inne i en god trimperiode!

 

mandag:45 min afropowerdance

tirsdag:

onsdag:45 min zumba + 45 min styrkesirkel

torsdag:60 min intervallspinn

fredag:

lørdag:45 min zumba

søndag:

 

 

 

 

startvekt aug 2010:82 kg

des 2010: 76 kg (opp til 76,9)

jan 2011, veid 19 jan: 75,8 kg{trimmål:8 trimtimer,gjennomført 14/8}

feb 2011, veid 22 feb: 73,1 kg{trimmål:10 trimtimer,gjennomført 10/10 }

mars 2011,veid 8 mars: {trimmål:12 trimtimer,gjennomført /12}

-delmål 2:73 kg

-hovedmål:68 kg

total vektnedgang: 8,9 kg

mangler:5,1 kg

 

trimpoeng januar: 42,2

trimpoeng februar:23,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jeangirl

Phu...godt å se at det var liv her. Synes jeg savner noen, men så er jeg ikke helt sikker på når dere andre har veiedag. Har ventet litt spent de siste dagene.

 

Utfra statistikken din, så har du en heftig vektnedgang selv, ser jeg. Snart ved mål jo. :) Må være en deilig følelse å vite med seg selv at man med nesten 100% sikkerhet vil klare målet sitt til sommeren.

 

Zumba ser morsomt ut. Vurderer å prøve det selv. Nå for tiden holder jeg meg daglig til 30 days shred programmet av Jillian et-eller-annet.. Anbefaler programmet på det høyeste. Er inne på dag tre av level to. Og holder på å dø av utmattelse.

 

Men det er forhåpentligvis verdt det. Det veier i hvertfall opp for min dårlige samvittighet over at jeg ikke har hatt sjans til å gjennomføre min times lange gåtur i helgen som var...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...