Gå til innhold

Aprilsnarrmål 2011


Gjest smom

Anbefalte innlegg

Jeg syns Julemål 2010 var en fin tråd, men det er litt lenge til påske, så 1. april er 3 måneder og en fin målsetning.

 

Mitt aprilsnarrmål skal være 63,5 kg - det er 3 kg fra nå og det bør være realistisk.

 

2. januar 2011: 66,5 kg

 

Delmål 1 - 2/2: 65,0 kg

Delmål 2 -15/2: 64,5 kg

Delmål 3 - 1/3: 64,0 kg

Aprilmål - 1/4: 63,5 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar
Gjest Ninjastar

Jeg er med videre, smom:D

 

Mitt mål til 1. april er å veie 75 kg, dvs ned nesten 8 kg ned. Et skummelt tall, jeg har ikke sett det på 15 år. All min jojo-virksomhet disse årene har foregått mellom 76 og tre-sifret:o

 

Men, i påsken skal jeg til pers i BIKINI (gulp), vi skal nemlig til varmere strøk. Så jeg har all grunn til å stå på i vinter!

 

Jeg SKAL få det til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

 

Jeg starter det nye året med nettkurs, så jeg burde jo komme et stykke på vei til 1. april ? Vi planlegger en uke ferie i mars, så da blir regnestykket - 0,5 kilo i 12 uker + 2 feriekilo (som må av på nytt igjen) = 4 kilo ned.

Startvekten registeres på onsdag, og endelig mål settes da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, jeg er med nedover! Men hva skal målsettingen være tro... Jeg har ikke turt å veie meg etter julas utskeielser ennå, men jeg kan jo se på kun kilo, og da tenker jeg at det mest realistiske er 3-4 kg ned, men selvfølgelig HÅPER JEG PÅ MER! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mageflesk

Heisan

Kan jeg være med her?

Mitt mål er å gå ned til 75kg innen påske, dvs 6-7 kg ned. (Er vel nærmere 7 kg nå etter jul tenker jeg...) Veier meg på torsdager, er med på slankekrigen her og torsdager er veiedag der.

Har ikke planer om å gå på kurs nå, håper å klare dette på egenhånd. Klarer jeg det ikke, på egenhånd blir det kurs, dermed basta!

Litt om meg selv; jeg er ei jente på 34 år, samboer og hund, ingen barn enda, men håper jo at de snart kommer ;)

Starta på 87,4 kg i sommer, så har gått ned noen kg, men håper at det skal gå litt raskere fremover.

Akkurat nå sliter kroppen med sukkerhunger etter julefeiringen, men vet at det blir bedre om noen få dager, så det er bare å holde ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan

Kan jeg være med her?

Mitt mål er å gå ned til 75kg innen påske' date=' dvs 6-7 kg ned. (Er vel nærmere 7 kg nå etter jul tenker jeg...) Veier meg på torsdager, er med på slankekrigen her og torsdager er veiedag der.

Har ikke planer om å gå på kurs nå, håper å klare dette på egenhånd. Klarer jeg det ikke, på egenhånd blir det kurs, dermed basta!

Litt om meg selv; jeg er ei jente på 34 år, samboer og hund, ingen barn enda, men håper jo at de snart kommer :)

Starta på 87,4 kg i sommer, så har gått ned noen kg, men håper at det skal gå litt raskere fremover.

Akkurat nå sliter kroppen med sukkerhunger etter julefeiringen, men vet at det blir bedre om noen få dager, så det er bare å holde ut :D[/quote']

 

Alle kan være med her ja! Bare gøy med flere som holder en i nakkeskinnet! Og som kikker over skulderen for å se om det proppes helt feil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel ikek skryte av å ha hatt en god start, i dag har bare alt vært helt feil, humøret har vært på bånn og behovet for usunn mat og søtt har i alle høyeste grad vært til stede, og VANT gitt ;) Litt småirritert på meg selv, og sur. Skal straks legge meg og satser på en ny og bedre start IMORGEN! :)

 

(Vekt 82 kg.. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Calli, da legger du bare fra deg dagen i dag, du får ikke gjort noe mer med den uansett, og så begynner du på ny frisk i morgen:) Tenk at du i morgen skal klare deg gjennom BARE den dagen uten usunt og godteri - det klarer du! Heiaheia:)

 

Springer, hvor holder du ellers til? Jeg er inne på 20-30-forumet, har nettopp fått meg egen tråd der. Vi hadde så likt mål, det blir gøy! Og ellers også veldig like, jeg er 35, samboer, ingen barn (ennå... bortsett fra et bonusbarn!), men hund har jeg ikke, da.. Jeg er forresten også med på slankekrigen:)

 

Jeg har i dag vært på årets første hardtrening og det føles utrolig deilig! Sånn skal året fortsette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mageflesk

Skikkelig hodepine i dag, kjenner kroppen skriker etter sukker og sjokolade, men det skal den jammen meg ikke få!!! Vet jo at dette går over i løpet av de neste dagene, og da blir alt så utrolig mye lettere.

Ninjastar så morsomt at vi har så mye likt ;) Jeg hadde også første harde treningsøkt i går...

Jeg har en tråd på ned 10-20 kg forumet, har ikke vært så aktiv der før nå i det siste, men kjenner at det hjelper meg veldig å skrive inne her. Blir spennende å slå følge med deg fremmover.

Hvor høy er du? Jeg er 170.

I morgen har jeg veiedag, det blir spennende, håper jeg snart er tilbake til før-jul-vekt (80,6) men tror vel egentlig ikke at jeg klarer det til i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg vil også gjerne være med her. Veiet meg i dag, 76.8 kg. 55 er et fint tall. Men det er 20 kilo unna. Jeg setter meg 5 kilos del mål.

 

05.01.10. 76.8 kilo. Bmi 31,2 Fedme

10.01.11 76,6 kilo Bmi 31,1 Fedme

26.01.11 75,2 kilo Bmi 30,5 Fedme

 

delmål under 70 kg Bmi 28,4 Overvektig

delmål under 65 kg Bmi 26,4 Overvektig

delmål under 60 kg Bmi 24,3 Normal kropsvekt

Mål 55 kg Bmi 22,3 Normal kropsvekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hatt offisiell innveiing til det nye kurset. Resultatet ble 84,2 kilo. Med mål om å gå ned 4 kilo til 1. april blir det 80,2 kilo.

Har ikke sett 80-tallet på leeeeenge så dette blir spennende :-)

 

Startvekt 05.01: 84,2 kilo

Aprilsnarrmål: 80,2 kilo

 

Rest til målet: 4,0 kilo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir selvsagt med!!

 

Mitt første delmål er 84.9 kg! Når jeg er kommet dit vil jeg komme med et nytt mål! ;)

Mister fort motivasjonen viss jeg skal sette meg et stort mål frem i tid, så jeg går for småmål! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mageflesk

Vel, vekta mi viste 81,3, så nedgang på 200 gram siste uke. Ikke helt fornøyd, men nedgang er nedgang! Bretter opp arma og håper jeg finner tilbake til de gode rutinene jeg hadde før jul. Nå skal jeg ta en treningsøkt på senteret før helgeroen senker seg over heimen ;)

God fredag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Min vekt i dag var 81.4, ned 1.2 fra forrige fredag. Storfornøyd!

Da gjenstår 6.4 til aprilsnarrmålet - det er overkommelig.

 

Jeg prøvde meg på trening i dag - men jeg tok med kjæresten, og han tråkket over. Så da ble det hele en noe mislykket affære:p Noen ganger er det bare ikke meningen..

Men jeg prøver meg igjen i morgen, jeg skal på time kl 10. ALENE, denne gangen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her jeg, også.

Jeg har et mål om 10 kg til st.hans. kanskje litt tøft.

Men gikk ned mye i høst, som dere ser.

Men klarer jeg å gå ned 0,5kg hver uke til 01.04.11 - som er min bursdag,

burde jeg klare å gå ned 5,5 kg til da, fra i dag.

60 - tallet har jeg ikke sett på 4 år.

 

Har satt 65 kg som mål, men kanskje det er litt lite på meg.

Jeg får se underveis, hva som er penest på meg.

 

I en alder av snart 49 år, kan en ikke være for tynn.

Ettersom huden ikke er så elastisk fortsatt....

 

Har bestandig vært tynn, ligget på 50 tallet, er 170 høy,

men da jeg ble syk for 4 år siden, la jeg på meg 30 kg på 3 måneder,

piller og innaktiv.

Så godt å bli lettere og lettere.

 

lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke har gått og det hjalp jo ingenting for her var det stillstand :) Jaja, jeg vet jo hvorfor - inntaket har vært alt for høyt, og for mye sjokolade :).

 

Skjerpings!

2. januar 2011: 66,5 kg

10. januar '11 : 66,5 kg

 

Delmål 1 - 2/2: 65,0 kg

Delmål 2 -15/2: 64,5 kg

Delmål 3 - 1/3: 64,0 kg

Aprilmål - 1/4: 63,5 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått greit første uka på kurs, men tjuvveiing i går viste ned nesten ett kilo så jeg er litt skuffet over at det ble mindre i dag tidlig... Den skuffesen går over, det er jo egentlig et resultat helt på plan! :)

 

Startvekt 05.01: 84,2 kilo

Vekt uke 2, 12.01: 83,7 kg, ned 0,5 siste uke

Aprilsnarrmål: 80,2 kilo

Rest til målet: 3,5 kilo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her jeg' date=' også.

Jeg har et måt om 10 kg til st.hans. kanskje litt tøft.

Men gikk ned mye i høst, som dere ser.

Men klarer jeg å gå ned 0,5kg hver uke til 01.04.11 - som er min bursdag,

burde jeg klare å gå ned 5,5 kg til da, fra i dag.

60 - tallet har jeg ikke sett på 4 år.

 

Har satt 65 kg som mål, men kanskje det er litt lite på meg.

Jeg får se underveis, hva som er penest på meg.

 

I en alder av snart 49 år, kan en ikke være for tynn.

Ettersom huden ikke er så elastisk fortsatt....

 

Har bestandig vært tynn, ligget på 50 tallet, er 170 høy,

men da jeg ble syk for 4 år siden, la jeg på meg 30 kg på 3 måneder,

piller og innaktiv.

Så godt å bli lettere og lettere.

 

lykke til alle sammen[/quote']

 

Høres kjent ut. Jeg fikk også medisiner for 3,5 år siden som jeg la på meg av. Ikke mer enn 12 kg jeg da, men med et svangerskap på toppen av det ble det jo mye kvaps. Jeg har aldri vært så tynn som det høres ut som du har, er nok kraftigere i beinbygningen vil jeg tro, men jeg håper at med en veltrent kropp vil et sted mellom 63 og 65 kg være riktig for meg.

Nå er jeg som listen min viser 66,5 og noen dager føler jeg meg slank og fin, mens andre dager kjenner jeg at det er ikke helt nok enda :)

 

Lykke til med nedgangen, det er fantastisk deilig å bli lettere, alt blir jo enklere da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og godt nytt år alle sammen.. jeg er igang igjen som vanlig;) henger meg på igjen vist det er greit?

Veiedag tirsdager, hadde første veiing etter jul nå siste tirsdag.. Og det var ikke moro, opp igjen:(((

 

11-01. 88,8 så her er det bare å komme seg igang igjen:) mål til 1 april må vel være

Ned 5 kilo, ihvertfall..

 

God helg alle sammen

 

Klem synøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Min andre uke etter jul viste ned 0.8 for meg. Strålende fornøyd:)

 

Monken, knallresultat for deg, da:D Nå er vi i gang!! Tjo hei!

 

Synøve, her er det bare å henge seg med. Jula er historie, nå ser vi fremover og mot lysere tider:):)

 

Og så er det helg og lørdag og fri og herlig...! Jeg skal til byen og skeie ut med en kaffelatte senere idag, det har nesten blitt min faste lørdagskos i det siste. Noe må man jo ha å glede seg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og godt nytt år alle sammen.. jeg er igang igjen som vanlig;) henger meg på igjen vist det er greit?

Veiedag tirsdager' date=' hadde første veiing etter jul nå siste tirsdag.. Og det var ikke moro, opp igjen:(((

 

11-01. 88,8 så her er det bare å komme seg igang igjen:) mål til 1 april må vel være

Ned 5 kilo, ihvertfall..

 

God helg alle sammen

 

Klem synøve[/quote']

 

Hei synøve, kjekt å se noen "gamle kjente"! Kan skjønne du skal være med, du har jo dratt i tråden for oss andre i fleire år... Det er deilig å være i gang igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Pga en jobbreise måtte jeg veie meg to dager før egentlig veiedag. Synes jeg har gått ned lite til å ha passet så godt på, men det kan jo være noe av forklaringen. Ned er ned i allefall! ;)

 

 

Startvekt 05.01: 84,2 kilo

Vekt uke 3, 12.01: 83,3 kg, ned 0,4 siste uke

Aprilsnarrmål: 80,2 kilo

Rest til målet: 3,1 kilo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...