Gå til innhold

Aprilsnarrmål 2011


Gjest smom

Anbefalte innlegg

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Heisan folkens,

 

Jeg er veldig fornøyd med 0,6 i nedgang denne uken. Har spist godt på lørdagskvelden, og i tillegg hatt 3 styrketreningsøkter som gjør at jeg bygger opp muskelene igjen som ble litt degenerert før jul :(

Er veldig spent på denne uken, om jeg klarer å gå ned noen NYE hekto og ikke bare de som kom på i desember...

 

Startvekt 05.01: 84,2 kilo

 

Vekt uke 5, 02.02: 81,5 kg, ned 0,6 siste uke

Aprilsnarrmål: 80,2 kilo

Rest til målet: 1,9 kilo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Det føles godt å gå ned "nye" kg/hg/g og ikke bare julevekta. :(

Nå blir jeg bortreist en stund og det blir en stor utfordring for jeg har lett for å skli ut når jeg mister mitt vanlige rigide opplegg. :eek:

Jeg skal jobbe hardt og prøve alt jeg kan, men litt "planlagt utskeielse" må jeg tillate meg.

 

Ha en sunn og fin torsdag! :):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis går det nedover her. Dette opplegget er beinhardt så det er nok begrenset hvor mange uker jeg klarer å holde på akkurat sånn' date=' men; enn så lenge.............. :(

 

Aprilmål: 10 kg

 

RESULTATER:

Uke2: ned 3,8

Uke3: ned 1,1

Uke4: ned 2,3

 

Heia oss!!:):P:p[/quote']

 

 

Hvordan klarer du å gå ned så mye i uka??

2,3kg er jo rått.

Hva slags opplegg driver du med??

Følger du ikke vanlig GR med kcal ut i fra treningsmengde??

Jeg trenger ett dytt nå, for vekta vil ikke nedover....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått ned 400 gram denne uka og trent masse.

Må glede meg over de små skritt.

 

Jeg prøver å ligge på i snitt 1800 kcal om dagen,nå.

 

Tatt nesten en dag fri i dag, bare gått en rolig tur på 30 min og det ble bare 0,6 poeng. Kroppen trenger en rolig dag.

Må jo jobbe litt, også.

 

Håper dere andre, også har hatt ei fin uke??

 

Og riktig fin uke fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig tilbake på nett:) lenge siden jeg har vært her inne, men er nå i full gang igjen, håper jeg kan henge meg på igjen;) har gått ned 1 kilo siste uke så er ihvertfall på riktig vei:-) mange som er veldig flinke her inne, noen "kjente"navn også:-) er også gått igang med trening 3 ganger i uka + gå turer.

håper det er greit jeg blir med igjen?

 

klem synøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt opp igjen, men etter mensenuke blir det gjerne sånn. Klarer ikke å la være å spise litt ekstra sjokolade da og det blir det jo dårlige) resultater av. Men ingen krise og jeg er på vei ned igjen:

 

Uke 1: 66,5 kg

Uke 2: 66,5 kg

Uke 3: 65,5 kg

Uke 4: 65,2 kg

Uke 5: 64,8 kg

Uke 6: 65,2 kg

Uke 7: ??,?

 

Delmål 1 - 2/2: 65,0 kg - oppnådd 27/1

Delmål 2 -15/2: 64,5 kg

Delmål 3 - 1/3: 64,0 kg

Aprilmål - 1/4: 63,5 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Jeg har veiedag i morgen og er veldig, veldig spent! Har vært nede for telling med en ryggskade i det siste, og vekta flyr veggimellom. Masse smertestillenge og null trening har gitt noen dager med merkelig væske(u)balanse i kroppen, men det virker som det er blitt bedre nå. Jeg vil-vil-vil så veldig gjerne komme under 80 for godt!

 

Smom: Jeg mener du kan klare delmål 2 dersom du tar en "streng" uke med nulltoleranse på sjokolade, og ikke skeier ut på annet vis! Det blir nok min oppskrift fremover også, nå med så lite trening...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Så utrolig bra, Monken, gratulerer:):o

 

Min veiedag viste 77.6 i dag, og jeg er SÅ lettet etter disse svingningene de siste to ukene! Jeg har gått ned 1.4 på to uker, med lite trening og dårlig rygg, og det er jammen mer enn jeg kunne forvente.

 

Nå gjenstår 2.6 kg til aprilsnarrmålet på 75 kg. Det SKAL jeg klare!!

 

God, sunn helg, folkens:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det ser dårlig ut for morgendagens mål, men jeg er nok på et platå om dagen for jeg svinger mellom 65 og 65,8, opp og ned, opp og ned. I dag gadd jeg ikke veie meg en gang, sparer det til i morgen.

 

Samtidig så kjenner jeg at jeg er litt avslappet i forhold til dette nå. hovedmålet ligger over 6 uker fram i tid og jeg føler at jeg har gooood til. I tillegg passer alle klærne mine, jeg er fornøyd, har det bra med meg selv og tallet på vekten er viktig, men ikke like viktig. Cm er enda viktigere og om jeg ikke er på måltall på vekten i morgen er jeg fornøyd dersom jeg har stått stille eller har minket i cm.

 

Vi får se, vi får se :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk ikke gitt, litt opp denne uken, men som jeg har skrevet andre steder er jeg nok på et platå for kroppen oppfører seg veldig som da jeg strevde for å komme under 70 i høst.

I tillegg lurer jeg veldig på om jeg skal noe mer ned nå, jeg er egentlig veldig fornøyd som det er, og mannen er fornøyd også - VELDIG fornøyd faktisk :D. Å ligge på 65-tallet var som en fjern drøm for 6 måneder siden...

 

Og når jeg regner sammen cm-målene mine på totalen har jeg tapt over 90 cm! (hals+bryst+midje+navle+hofte+lårx2+knex2+leggx2+overarmx2) Faktisk nesten 20 av dem er på lårene tilsammen :).

 

Uke 1: 66,5 kg

Uke 2: 66,5 kg

Uke 3: 65,5 kg

Uke 4: 65,2 kg

Uke 5: 64,8 kg

Uke 6: 65,2 kg

Uke 7: 65,4 kg

Uke 8: ??,? kg

 

Delmål 1 - 2/2: 65,0 kg - oppnådd 27/1

Delmål 2 -15/2: 64,5 kg - ikke oppnådd, men like blid :)

Delmål 3 - 1/3: 64,0 kg

Aprilmål - 1/4: 63,5 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fælt å si det, men godt å høre at det er flere som sliter.

Jeg gikk ned 300 gram den siste uka.

Hadde jeg nå bare hatt et kikk av godisspising, el så skulle jeg skjønt det.

Men jeg kom på at jeg har tatt noen veldig sterke smertestillenede forrige uke, kanskje derfor vekta hoppet opp og ned 1 kg...

Eller så kanskje jeg er vet et skille...

Disse kiloene jeg nå begynner på har sittet der i over 4,5år.

Kanskje de da sitter mye hardene...

 

Jeg har nå prøvd 1300 kcal, 1600 og nå 1900 kcal om dagen.

Da jeg startet med nedgang i høst lå meg på 800 til 1000 om dagen, alt for lite. Da gikk jeg heller ikke ned i vekt.

I januar var det 1600 og 1900 jeg varierte med.

Men det nytter heller i nå.

Så kroppen er kanskje helt forvirret, og det er jo jeg, også så...

 

God uke alle sammen og lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er noe i det at kroppen husker vekt man tidligere har ligget lenge på og derfor prøver å holde litt på det.

 

For ca 3 år siden lå jeg lenge på 69,5 - 70,5 og der lå jeg også nå lenge før det løsnet og gikk videre ned.

 

For 4-5 år siden lå jeg leeeenge på ca 65 og der er jeg nå. Så jeg tar det hele med knusende ro om dagen og spiser sunt, nok og variert. Minst mulig utskeielser, men er ikke nazi på det heller.

 

Ligger på mellom 1200 og 1600 om dagen nå og tror egentlig det ikke er så feil.

 

Men hvem vet? Ikke jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ned 3 hekto forleden uke, og gikk det samme opp igjen forrige uke. Nedgangen var en liten milepæl for det var en hel ny hekto :D, men så reiste vi på familietreff og 90-årsfeiring og da ble det for liten tid til trim og for mye middag og kake.

 

 

Startvekt 05.01: 84,2 kilo

Aprilsnarrmål: 80,2 kilo

 

Vekt uke 6, 09.02: 81,2 kg, ned 0,3 siste uke

Rest til målet: 1,6 kilo

 

Vekt uke 7, 16.02: 81,5 kg, opp 0,3 siste uke

Rest til målet: 1,9 kilo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg ble så glad av å lese denne positive tråden og håper at dere har plass til noen nye her? :) Første april skal det være en utflukt med den gamle jobben min.Så håper på å kunne ha 1. april som et delmål. At det faktisk er mulig å gå ned 6 kg til den datoen.

 

Min vekthistorikk og mine mål er som følger:

 

2002 93 kg

2004 66 kilo (gikk ned 27 kilo sakte, men sikkert)

2011 79 kilo (gikk opp 13 kilo sakte,men sikkert...)

 

Målet er å kunne veie 73 kilo frem til 1. april. Jeg begynte på dette prosjektet på torsdag, for jeg har bestemt meg for å trene etter 30 days shred programmet. Og da rekker jeg antagelig også å bli ferdig med programmet før jeg skal ut på tur :D

 

Kommer til å gi min første vektrapport til dere på torsdag. Gleder meg til å følge med på hvordan det går med oss frem til 1. april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være jeangirl.

Koselig med nye impulse som flere kan gi.

 

Min siste uke har jo, som allerede skrevet, gått opp og ned.

Og vekta gikk opp. 1,1 kg landet den på. Etter å ha gått opp 2 kg over natta.

 

Men fant frem klær i går som jeg ikke fikk igjen for noen uker siden.

Så jeg er fortsatt motivert og det var motiverende.

I går kom jeg med ut en tur med staver, så jeg er sakte men sikkert i gang igjen.

 

God tirsdag til dere alle og god uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stabilt ustabil er et utrykk jeg har blitt litt for godt kjent med de siste ukene. Men, jeg går ikke over 65,8 noen dag så jeg har jo et kilosbelte jeg beveger meg innenfor. Vi får se hva mars bringer. Syns uansett jeg har vært flink og tar ikke datoene jeg har satt som nederlag om jeg ikke når det jeg hadde tenkt å prøve. For jeg er jo faktisk fin som jeg er :) Kjekt å kunne si det også :D

 

Uke 1: 66,5 kg

Uke 2: 66,5 kg

Uke 3: 65,5 kg

Uke 4: 65,2 kg

Uke 5: 64,8 kg

Uke 6: 65,2 kg

Uke 7: 65,4 kg

Uke 8: 65,2 kg

Uke 9: ??,? kg

 

Delmål 1 - 2/2: 65,0 kg - oppnådd 27/1

Delmål 2 -15/2: 64,5 kg - ikke oppnådd, men like blid :)

Delmål 3 - 1/3: 64,0 kg

Aprilmål - 1/4: 63,5 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har klart å levere en god "slankeuke" til tross for helgetur på Rørosmartna. Hadde med treningsklær og valgte bort noen utskeielser og inn noen andre. I sum ble det ned bittelitt mere enn det jeg gikk opp forrige uke :)

 

Smom og Tjorven45, bra dere ikke blir motløse av at det går litt opp og ned! Liker spesielt setningen din smom: "for jeg er jo ganske fin som jeg er". Det er så viktig at vi beholder det positive selvbildet selv om vi skal ned noen kilo.

 

Jeangirl, velkommen til deg også :)

 

Startvekt 05.01: 84,2 kilo

Aprilsnarrmål: 80,2 kilo

 

Vekt uke 8, 23.02: 81,1 kg, ned 0,4 siste uke

Rest til målet: 1,1 kilo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.Egentlig skulle jeg ha vært innom og registrert vekten min i går, men hadde desverre ikke tid. Men her kommer gårsdagens vekt:

 

2002 93 kg

2004 66 kilo (gikk ned 27 kilo sakte, men sikkert)

2011 79 kilo (gikk opp 13 kilo sakte,men sikkert...)

 

Startvekt 17. februar: 79 kilo

vekt 24 februar: 77.3 kilo (-1.7 kg)

Rest til det ooo store aprilsnarrmålet er: 4.3 kg.

 

Dere er forresten veldig flinke alle sammen. Dere har kommet langt med målene deres, så jeg ser nesten for her at jeg i løpet av de siste ukene mot 1.april blir sittende på denne tråden mutters alene... ha ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.Egentlig skulle jeg ha vært innom og registrert vekten min i går' date=' men hadde desverre ikke tid. Men her kommer gårsdagens vekt:

 

2002 93 kg

2004 66 kilo (gikk ned 27 kilo sakte, men sikkert)

2011 79 kilo (gikk opp 13 kilo sakte,men sikkert...)

 

Startvekt 17. februar: 79 kilo

vekt 24 februar: 77.3 kilo (-1.7 kg)

Rest til det ooo store aprilsnarrmålet er: 4.3 kg.

 

Dere er forresten veldig flinke alle sammen. Dere har kommet langt med målene deres, så jeg ser nesten for her at jeg i løpet av de siste ukene mot 1.april blir sittende på denne tråden mutters alene... ha ha :)[/quote']

 

 

Gratulere med kjempefin nedgang. Nesten 2 kg er jo rått på en uke.

 

Som du ser, går jeg ikke ned i vekt får tiden så jeg blir nok med til påske. Skal jo mer ned, også, så.... Meg blir du ikke kvitt;-)

Men fortsetter du med denne nedgangen går du ned alt lenge før 1.april. Lykke til videre.

 

LENAPENA - Gratulere med fin nedgang på deg, også.

 

Mange bekker små, blir til en diger Å, trøster jeg meg med.

 

GOd helg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste veiing før 1. mars og det er jeg fornøyd med selv om målet på 64 ikke er nådd - jeg er på 64-tallet og har flyttet inn på HV-forumet for trivselsvekten min er nok et sted mellom 64 og 66. Så 1. april målet er ikke så bastant for min del, når jeg det er det fint, men jeg tror ikke jeg skal så langt ned. Da måtte det være fordi jeg taper fett på leggene liksom :). Hadde vært fint det altså, men jeg er veldig fornøyd med meg selv jeg nå :)

 

Uke 1: 66,5 kg

Uke 2: 66,5 kg

Uke 3: 65,5 kg

Uke 4: 65,2 kg

Uke 5: 64,8 kg

Uke 6: 65,2 kg

Uke 7: 65,4 kg

Uke 8: 65,2 kg

Uke 9: 64,7 kg

Uke 10: ??,? kg

 

 

Delmål 1 - 2/2: 65,0 kg - oppnådd 27/1

Delmål 2 -15/2: 64,5 kg - ikke oppnådd, men like blid :)

Delmål 3 - 1/3: 64,0 kg - ikke nådd, men fortsatt like blid :)

Aprilmål - 1/4: 63,5 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom meg ned de 1,1 kg jeg gikk opp forrige uke.

Februar har jeg gått ned, bare, 700 gram.

Så håper mars blir en bedre måned.

Vært mye trett og sliten.

 

Men nå er det mye lysere og i dag var det rene påsken.

Nydelig vær og da er det lettere å komme seg ut på tur.

Tungt å gå, men det gir trimpoeng.

 

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...