Tjorven45 Skrevet November 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2011 Idag tok jeg på meg ryggsekken og gikk en lang runde for å komme til butikken. Handle masse så sekken ble god og tung på veien oppover bakkene og dette gå 3,3 TP God dag videre og flott torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet November 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2011 lenge siden jeg har skrevet, ser jeg. Hadde en rolig uke til torsdag, og da dro jeg på tur, og da bled et dansekurs, trening på tredjemølle, elipsemaskin og dansing to kvelder og netter. I dag ble det minimaraton i Zumba på 2 timer. Denne uka har det blitt ca. 15,8 TP. God mandag og uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet November 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2011 Det ble 3 timer på dansegulvet i kveld, noe som ga, minst, 5,2TP Rock, bugg, sving og boogi woogi.... GOd onsdag alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2011 Idag ble det et skikkelig skippertak på helsestasjon, med først en kodistime, så en Sterk time og tilslutt ble det mage,rygg time og dette ble 4,5 TP. Gått noen småturer denne uka, ellers så det er blitt 14,3 TP. Ikke så mye men. GOd kveld og mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2011 Idag fikk jeg trent litt igjen. Har vært så støl siden søndagens trening. I dag ble det Yoga og kondistrening etterpå. Dette ble 3,4 TP God torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2011 Hei. Selv om jeg ikke skreiv noe forrige uke ble det da litt trening. Dans, styrke og kondis, noe som ble litt over 12 TP forrige uke. Mandag 19.12.11 Starter denne uka bra. 4,5 TP i form av gå,løp i 1,5 time. God dag videre og flott tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2012 Godt nytt år til alle som titter innom Siden sist har jeg gått noen turer og danset en del. Men i dag er det full skjerping, igjen. Kom meg ut på holka med nysnø på og det ble reine ekstremsporten, bein og staver i alle retning så falt et par ganger, også. Men snømåking til slutt. Men det ble bra fettforbrenning. 3,6 TP ble det ut av alt. Så fornøyd med starten på det nyet året. God dag videre og flott mandag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar