Tjorven45 Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2011 Trent 1,7 poeng idag. Ble bare en rask tur på 45 min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2011 Trent variert i dag. Kondis, intervall, styrke, fettforbrening. 2 timer og det ble 4 poeng. Trent ute, i nydelig påskevær med kraftig vind i høyden. En fin dag har det vært. God dag videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2011 Onsdag hadde jeg feber så tok det med to. I går ble det vare en liten tur på 0,6 poeng. Fortsatt feber i dag, men kroppen er nå vant til litt og mye trening hver dag så i dag ble det en tur på 1 time, og 1,8 poeng. Ikke så mye men bedre enn ingen ting. God helg alle sammen og håper dere får litt noen fine turer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2011 Lang tur i dag med staver, men ingen stor forbrenning... 3,5 poeng på 2 timer og 20 min er ikke mye å skryte av... Men fin tur og det begynner å bli vår ute. God søndag, videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2011 En fin tur med ryggsekk på 3 kg ga 2,8 poeng. Nydelig vær så fint å være ute. God dag, videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2011 Idag ble det 3,1 poeng. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2011 da ble det tur retur jobben i dag og så kom jeg meg en tur ut på en time etterpå- så tilsammen ble det 3,8 poeng. Det er bra God dag videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2011 Har hatt noen rolige dager siden onsdag. Ut på noen småturer. Men i dag ble det en bra økt, med styrke,kondis og tur med staver. Tilsammen 5 poeng. Godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 Gikk med staver i 1,5 time idag og det ble 2,5 poeng. Ganske flatt der jeg gikk i dag. Og på hard asfalt. Liker meg bedre i terrenget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2011 Gikk tur retur jobb med en omvei hjem på 1 time det ble 3,1 poeng og 610 kcal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2011 Fin tur med min sønn i dag. 1,5 time og 3,5 poeng. Fin uke hittentil. God dag videre. Her kommer litt informasjon om div ang trening og mat, før og etter og masse mer. http://www.olympiatoppen.no/fagavdelinger/idrettsernaering/faktaark/page1934.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2011 Da ble det 7 poeng. Herlig. Var på dans, danset swing og bugg i flere timer. For en kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2011 Idag ble det en rolig tur på 2,1 poeng. Merker at jeg er litt sliten etter i gårkveld og natt God lørdag, videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2011 Da ble det 5,2 poeng i dag og en tur på nesten 3 timer og 1030 kcal. Nå blir jeg borte til fredag. Men masse trim dit jeg skal. Da begynner jeg på min 5-te buske siden september så det er jo blitt noen poeng da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet April 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2011 Masse variert trening denne uka. Vanngym 2 * 45 min Styrketrening 2 * 30 min Gått 3 turer på 45 min Elipsemaskin 3 * 30 min Ble ca 11 poeng alt dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet April 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2011 I dag ble det 4,1 poeng. Måtte ta i litt for har selskap i kveld med masse kaker.... God dag videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet April 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2011 En herlig økt med kondis og styrke i dag. Det ble 3,8 poeng. Vekta har kommet seg under 72 tallet også. Den har vært opp og ned i lang tid nå men ikke under 72. Men i dag ble det 71,8 kg - herlig ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet April 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2011 først å gå tur det ble 1,6 poeng, Så ble det dans swing og bugg, i kveld og det ble 6 poeng. Så tilsammen ble det 7,6 poeng. For en dag ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sivalur Skrevet April 6, 2011 Rapporter Share Skrevet April 6, 2011 Wow!! Det GR anbefaler som minimum for en uke, har du klart på en dag! Fantastisk! Dans er jo sååå gøy også da - høres ut som du hadde en super dag! Har ikke lest hele tråden din, bare de siste innleggene, og du er jammen flink til å trene! Jeg prøver å komme igang, har trent jevnt de siste ukene, men blir ikke mer enn mellom 7 og 10 trimpoeng per uke. Men, er fornøyd med det foreløpig. Stå på videre!! Hvis du vil sjekke antall kalorier du skal ha, så er den kalkulatoren her: https://www.vektklubben.no/v3/Calculator/energi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet April 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2011 Ja, dans er sååå moro og da går tiden og kaloriene uten at en tenker på at en trener. Og, ja, det var en god dag. Men det har jeg hatt i dag, også. Gått veldig rask tur, 3,8 poeng. Fornøyd med det, også. 755 forbrente kcal ;-) Jeg har hele mitt liv trent, så når jeg ble bra igjen så var det på igjen, og det er viktig å starte forsiktig. Og med noe som en liker, da fortsetter en. Så dine 7-10 poeng er bra. Og etter hvert så øker en. I år har jeg gått på jobb. Lett nedover men tungt oppover bakken igjen. Tungt, men når det er sol blir det en omvei, også ;-) Med enda mer oppoverbakken. Ikke alle uker er like gode og da blir det opp og ned. Lykke til videre med både trening og nedgangen. Takk for kalkulatoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet April 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2011 Da ble det en lang og fin tur med staver i dag. 3,1 poeng. Skulle vært på dans i kveld, igjen. Men måtte jobbe litt lengre, sånt skjer ;-) Men har jo alt vært flink, så ingen krise. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet April 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2011 I går gikk jeg tur retur jobben og litt til, som ga 2,3 poeng. I dag ble det en hard tur med staver som ga 3,2 poeng. Blir mange poeng denne uka. Så det har vært en fin uke. Masse fint vær. God søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet April 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2011 Søndag ble det en lang og fin tur. 3,8 poeng. Mandag rakk jeg bare en lett tur på 30 min I går var jeg bare sliten og tok det med ro. I dag ble det en fin økt med kondis og fettforbrenning. Det ble tilsammen 4 poeng. God onsdag videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet April 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2011 8,3poeng. dans ble 1100 kcal og tur ble 600 kcal. For en herlig dag. god fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet April 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2011 I går fredag ble det bare en liten tur, 1,1 poeng. Liten og lett tur. Men i dag ble det en lang og god tur. 4,5 poeng. Løp og gikk - herlig. Snøen er for det meste borte der jeg gikk i dag, så da går det lettere. I kveld er det dans så da blir det vel noen poeng da, også. God søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar