Gå til innhold

Krepsedamas tråd


Gjest krepsedama
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest krepsedama

Go' mårn - i dag har jeg hatt tredje veiinga under 65 kg - hurra!! Vekta viste 64,7 i dag og jeg er fortsatt under streken. Deiiiilig :-)

 

Det ble ei mil på meg i går - utendørs - før jeg tok fatt på femmila innendørs....sabla te greier....det tar jammen på å se på også, selv om det er andre som går, og ja, Elisabeth, det har vært godt å være norsk i dette VM'et:D

 

Det ble ikke mer enn 8,4 TP PÅ HELE UKA for min del!!!.......så du er jammen rå selv. Men jeg var i total hvilemodus både på fredag og lørdag; da var det bare hvile, mat og TV. Bursdag på torsdagskvelden da med ost og rødvin...ja, det var sant. Fikk noen "gratis" kalorier der....:eek:

 

I morgen og onsdag skal jeg på kurs og da blir det hotellovernatting og hotellmat. Søren, det er så lenge siden, at jeg nesten ikke vet hvordan jeg skal gripe det fatt, men de har vel egg til frokosten og med et knekkebrød da så er jeg fornøyd. Middag i morgen kveld med mange gode kolleger - jo, det skal bli kjekt.

 

I kveld er det treningsøkt på senteret igjen og så hjem og pakke litt.

 

Jeg satser på en knall uke og ønsker alle dere det samme!!!

 

Klemz fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 327
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest krepsedama

Mandagen er på hell og treningsøkta i dag ga 2,9 TP - fornøyd med det!!

 

Middagen ble kyllingbryst fylt med gorgonzola og blomkål- og brokkolimos. Faktisk kan det anbefales! ....nesten festmat!!

 

Så kommer to bortedager og med unntak av frokosten i morgen tidlig; - to dager uten at jeg har kontroll på hva som tilbys på matfronten :eek:

Jo, jeg regner da med det går greitt (...eller gjør jeg det?) men jeg er jo ikke ferdig stabilisert enda...grrr...bite negler!!

 

Vel, er i alle fall positivt spent i den forstand at jeg skal "ut på prøve".

....og ikke nok med det...tror nesten det ble fokusskifte her!! Kanskje maten blir det en minst bekymrer seg for. Det meldes om storm langs hele vestlandskysten i morgen med styrke 20-30....:)

 

Ha en fin uke alle sammen - og forsett med positive tanker :-) Sammen går vi mot en vår som er tenkt å bli litt annerledes enn tidligere!!

 

Klemz fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Det gjør så godt med en god treningsøkt mandag ! Gir gode vibber til resten av uken ! :)

Jeg synst du skal kose deg på hotell, og kanskje ta litt fri fra tellingen ?

det gjør så godt !!

Kos deg litt, det fortjener du :)

Jeg tror ikke du kommer til å gå bananas ( slik som meg..), allikevel !

 

Ser ut til det blir litt av en storm :cool:

Bra dere skal være inne ! hehe...

 

I alle fall : Ha en fin uke, og kos deg på tur !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anitgro

Hvis noen skal klare det, må det vel være deg, Krepsedama?

 

Ser du holder koken, og streken... Hyggelig lesning...

 

Skjønner det ligger an til storm på vestlandet, og her østafjells er det "nordavind fra alle kanter"... Skikkelig surt selv om det er mildt.

 

Regner med at du klarer dette med glans, og fortsetter med La Linnea over helga også... :)

 

Lykke til iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Her er jeg - er tilbake jenter!! Ja, tusen takk, det ble noen fine dager med både faglig utbytte og hyggelige gjensyn.

 

Frisk og fin - gikk ikke amok på buffeten heller, men spiste masse god salat til lunsjen. Ene dagen tok jeg reker og chilimarinerte scampi til og viste dagen var det kyllingsalat hvor jeg plusset på med et par skiver roastbiff og sylteagurk.

 

Frokosten tok kaka da; et bløtkokt egg, 2 skiver melon og noen biter frisk ananas!!!! Det fortjener nesten en stjerne ..... jeg tok med meg 4 sk. skinke med sennep på til mellommåltid. Jesss!!! Men jeg tok litt softis med sjokoladekuler på til kaffen i pausa...blææææ :)

 

....og før middagen på tirsdagskvelden ble det litt rødvin og kos på rommet mellom jentekolleger, mens stormen ulte på utsida...D var koselig D!!

 

Og vel hjemme i går, så var det et lett sceneskifte og så var jeg og gubben på teaterforestillingen Evig Ung. En hylende morsom forestilling...de spilte for fulle hus her - 700 personer - og ble dermed det største publikummet de hadde spilt for så langt av 111 forestillinger.

Dette stykket må dere bare se hvis dere har sjansen. Det er Riksteateret som reiser rundt med det.

 

Etter forestillingenvar vi på teaterkro og der ble alle skuespillerne intervjuet og publikum kunne også stille spørsmål. Koselig....og jammen var ikke baren åpen..... Jo, da, det ble et glass rødvin der også :cool:

 

På lørdag er det teater igjen - Gjengangere - og teaterkro igjen!! Mat og drikke ....tjo-hei som det går....:eek:

 

Vel streken ligger der den.....men det kan jeg ikke tro at jeg gjør......kommer nok over denne gangen!

 

Men i morgen er det fredag og helg. Ha en flott kveld og en fin fredag jenter!!!

 

Klemz fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Mornings jenter....sovet godt?? Nå er det Up & Go...... det er jo fredag og helgeslutt :-)

 

Det er i dag vi må planlegge nøye for helga......for å unngå å snuble borti det vi for all del vil unngå...nemlig!!

 

Jeg har bestemt meg for middag i kveld.....ja, og den blir UTEN rødvin!!! Jeg skal ha helstekt indrefilet svin med sopp og stekegrønnsaker (ferdig fra pose). Med vann i rødvinsglasset er jeg klar for en gourmet-kveld :)

 

Det som gjelder jenter, er å lure hodet; hvis vi har bestemt at det er flott, så er det nettopp det det er og ikke noe annet. .....pssst....du kan ta et glass vann til etter maten..... :)

 

Nei, her må vi jobbe på....ha en flott fredag jenter!!

 

Klemz fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

...hva nå den vil bringe!!

 

Det er klar, blå himmel, sol, mørke truede skyer, vind og det snør...!?!? Hva ska'n tru om detta da?? Rene Kinder-egget, bare med omvendt fortegn...er vel ingen som vil ha så mye vær på en gang?? :eek:

 

Det blir i alle fall å ta bilen på treningssenteret klokka elleve. Måtte flytte torsdagstreninga til i dag. Ja vel, da er treninga i boks for dagen....

 

Så er det teaterkveld - klokka seks skal vi se Gjengangere, og etter forestillingen blir det teaterkro med suppe... Satser på at det ikke er alt for masse fløte i den da!

 

Ble litt vanskelig å tidsette maten i dag, men det blir slik:

Frokosten er inntatt og godkjent ok

Mellommåltid blir litt cottage cheese med urter før treningen.

Lunsjen (rekesalaten min) tas etter trening og dusj og dasj.... :)

Så tar jeg et mellommåltid som er mindre men som blir erstatning for middag (stekt karbonadedeig med kålrotstappe og juksepesto!!) før teateret.

Siste måltidet i dag blir da suppen som serveres på teaterkroa.

 

Ja, hva sier dere til denne løsningen jenter? Tror dere det kan være plass til et par glass rødvin i kveld?

 

Jeg har skrevet inn måltidene og kommer ganske bra ut - selv med rødvin - og da går jeg for dette. Puuuh....tar litt tid med den planleggingen, men uten..? Funker ikke for meg uten dette, så da så.....!! Gleder meg til en - tror jeg - vellykket lørdag:-)

 

God-helg-klemz fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Ekstra trening - jeg tok på meg klær og gikk på trening likevel. Nå har jeg hatt en fin treningsøkt og 3,5 TP..... Ble hentet så jeg slapp å gå hjem igjen!!

d055.gif

Ja, det var på tide med trening for denne uka har jeg kun trena på mandag og i dag - 6,5 TP til sammen - og resten av uka har jeg drukket vin. Det er vel ikke noe å være stolt av da, men det er sannheten.....

Men i morgen satser jeg på en tur igjen - det vil si hvis været blir bedre. Det har blitt skikkelig ufyselig ute nå og det frister ikke akkurat til å gå ut.

 

Nå er det rett i badet....:):D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Mulig det er bare noe jeg innbiller meg, men jeg mener så absolutt at det var lettere å få ringen til å henge da jeg var jentungen :) Kan det være at kvinnelige former som hofter forstyrrer hele snurringen? Barnebarna kan stå og rocke i lange tider, ja sønnene mine også og de har jo ikke hofter...???

 

Men, får en ikke dreisen på det, er det jo bare å ta mange kortere økter selvfølgelig, det er ikke no' problem, men...jeg undres......

Vel, det er alltids en mulighet å ta fram hoppetauet....g065.gif

 

Oh, yes, det funker...... og det er så absolutt en mulighet for at det blir en tur på beina i dag. Været er veldig mye bedre, det snør ikke, såvidt plussgrader og skydekket er såpass tynt at jeg synes nesten sola skinner......eller kanskje det er humøret mitt..??? Whatever....:cool:

 

Klemz fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anitgro

får ikke jeg dreisen på heller... Støtter deg med hoppetauet der, altså... Husker i min barndom, da hadde mamma GR-kurs hjemme. Vi bodde i 4. etg. i blokk, og stua var i mine øyne fylt opp av "tjukke kjerringer" (jeg var kanskje 12 den gangen)... Og mamma skulle ha alle til å hoppe tau, og demonstrerte velvillig... Stakkars familien i leiligheten under.....

 

Men, mamma gikk ned 36 kg på 4 mnd, og var kjempeflink med GR den gang altså... bare så det er sagt. Og hun hoppet masse tau... Og lå på ryggen og "syklet"... Tror kanskje jeg har et hoppetau et sted.:)

 

I dag er det ingen sol på Romerike, bare grått og litt "sno", men det finnes ikke dårlig vær osv. Derfor må det bli en god tur på meg i dag også.

 

Ha en super søndag, Krepsedama:) Og lykke til med "streken" imorgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Synes jeg ser stua hjemme hos dere som var fylt opp med "tjukke kjerringer"....ler meg nesten i hjel :) Skjønner greia, og ler enda mer :)

 

Hæææærlig lesning, Anitgro, synes jeg ser for meg hele greia, redda hele søndagen....trenger ikke kunstig stimuli her inne nei...makan....he-he-ho-ho....

Tror jeg har hiksta av meg en halv kilo ekstra......

 

Har vært ute og samla trimpoeng - gikk ei mil i dag - og unte meg en soltime sånn ca midtveis i turen.

 

Livet er herlig dere - Klemz fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Er innom en snartur med en noe forsinket innflyttingsgave!! Herved overbringes en stooor bukett hvite og rosa cyber-tulipaner!

Jeg er ganske så misunnelig på din nye leilighet, og begynner å bli rimelig klar for å flytte etter i dette ettertraktede borettslaget...:)

Tusen takk for fine ord på tråden min, det er så herlig med positiv støtte og oppmuntring. Og det er jo ditt varemerke nr. 1:D

Ønsker deg en knall uke!

 

Vårklar hilsen fra Ninjastar:D

 

Pssst Anitgro, jeg lo godt av hoppetaudamene du fortalte om...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Go' mårn til alle dere flotte jenter!!!

Og tusen takk Ninjastar for gode ord og flott bukett - det varmer vettu :-) Ja, du, her er nye flotte leiligheter ledige; de koster litt møye og forsakelser, men du VERDEN så deilig når den endelig kan kalles for "sin egen" :)

Men enten så våger ikke alle å flytte inn her, eller så er det "trygt" med det gamle borettslaget, for vi er ikke så altfor mange inne her (....må visst kanskje arrangere basar eller noe...). Kanskje er folket fornøyd når målet er nådd og avslutter??

 

Vel, for min egen del; streken er fortsatt til stede, og jeg er fortsatt under...LA LINEA!!!!

Vekta viste 64,5 i dag og jeg er i kjempehumør .....trallallalla......

BMI'n ligger fortsatt på 21,9, midjemålet på 75 og gliset måler 10..... :)

 

I dag er det tur på treningssenteret igjen, men nå er det først jobb! Tidlig oppe i dag - fikk ikke sove lenger på mårrakvisten, så da var det bare å innta stående posisjon.

 

Nå er det tid å svinge seg litt på kjøkkenet å få ferdig salaten - jobben venter!!

 

Ha en strålende mandag - Klemz fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flotte vekttall, fru Kreps.

Når det gjelder rockering så klarer jeg ikke de vanlig lette som småjentene har, men de tunge for oss med litt ekstra går helt fint. Sveiver avgårde som bare det.

Hoppetau ja.............. det har jeg jo hengende. Burde kanskje prøve det litt, men tror kanskje jeg skal legge en støydemper mellom meg og gulvet. Vil jo ikke bli uvenn med naboen under, hi hi.

 

I dag blir det ikke trening unntatt dressurkurs med den firbente, men i morgen er det treningssenter rett etter jobben. Sender husbonden hjem for å lufte hund og lage middag mens jeg trener. Smart, ikke sant?

 

Da er knekkebrødlunchen unnagjort og appelsinen fortært. Deilig å være tilbake til vante rutiner igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

d030.gif

Da har kokkelura laga ferdig middag og den er også fortært. Hadde stekt kyllingbryst med salat til. Enkel salat av hjertesalat, vårløk og tomat. Jeg laga dressing av balsamico og revet ingefær og det var kjempegodt!!

 

Velkommen tilbake Ninass og takk for du stakk innom med godord :-)

Som du sveiver med rocker'n da. Greier ikke så lenge enda jeg da, men det kommer seg. Blir nok bedre når jeg får litt bedre plass og det får jeg når jeg kan ta den med meg ut på terrassen tenker jeg, men det må bli varmere i været....og det bør ikke være snø...brrrrr!! Men når våren kommer for fullt ser jeg flere muligheter - ja, til og med hoppetauet er jo bedre å bruke ute. Nei, detta blir moro etterhvert......

 

Forrige uke hadde jeg 9,4 trimpoeng. Ikke rare greiene sammenlignet med dere jenter, men for en godt voksen bestemor er det vel igrunnen braaaa - ja, er fornøyd med det. Det er vel sånn rundt 10 jeg må prøve å holde for å holde meg i noen lunde form og som trengs for å holde vekten. Så får jeg prøve å stabilisere meg etter det.

 

Må jo kooooose meg med det jeg skal gjøre og da må ingenting bli et ork for da holder det ikke lenge er jeg redd. Mens noen uker kan det jo være at en nesten kan springe seg bort.... :)

 

I kveld skal jeg bare late meg og se på Wallander på TV2. Ha en fin kveld folkens!!

 

Klemz fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært inne på Trysilrypa.no og sjekket ut løypene vi kan velge mellom. 6, 10 eller 13 km. Visstnok er 10 km den hardeste. Det står at det er for de i veldig god form. 6 km er vel litt lite, så jeg ville tro at 13 km er tingen for oss. Du og dere andre får ta dere en titt dere også og si hva dere tror.

 

Jeg har "sendt søknad" om å få leiligheten den riktige helgen. Vi har tildeling ca 16 april, men jeg regner med at det sikkert går helt greit, men velger å ikke melde meg på løpet før jeg er 100% sikker.

Leiligheten er som tidligere nevnt i Fageråsen. Det er der starten på løpet er samt festmiddagen om kvelden. Midt i smørøyet for oss med andre ord.

 

Jeg begynner å glede meg skikkelig. Det blir jo en lang "glede-seg-tid", men alltid moro å ha noe å se frem til. Ikke minst gleder jeg meg til å treffe dere alle sammen. Tenk å få ansikt på alle navnene. Krepsedama har jeg jo "sett" på FB, men aldri "in real life".

 

Da sender jeg smil og gode vibber til dere alle ( flere får samme innlegg i dag.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Trysilrypa.no - no eller aldri!!! D e så bra atte Ninass:-)

 

Vi går - om ikke for gull - for det som er best for oss vel??? :) Litt må vi vel yte for å ta festen på strak arm, eller hva jenter??

 

13 km er såpåss langt at vi føler vi har gjort noe bra, og det må vi ha med. Vi har vel god tid før påmelding til å tenke på dette......

 

....men jeg gleder meg allerede til september! Dette blir høstens vakreste eventyr dere!!!

 

Rypeklem fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Ja, dagen ble ikke helt som planlagt, nei! Hadde tenkt meg ut på tur i dag, men det ble ikke noe av. Jeg fikk lyst å lage middag først i dag - røkt svinekam og kålrotstappe - og når den var unnagjort og spist, var det ikke mer guts igjen til noen tur.....

Vel, vel, jeg har i alle fall spist etter planen i hele dag. Ikke mye økning i matinntaket de siste ukene, men litt "slakke" for å si det sånn. Da blir det jo flere kalorier og ja......så har det blitt mer vin!!

Men det er mye god mat i godt drikke....

 

Men i morgen - ja da blir det tur først og så hjem til nytrukket torsk. Mannen min kjøpte fersk torsk i dag så det skal bli godt.

Noen som kanskje har et forslag til godt følge til torsk? Kan jo hende det finnes tips der ute som ikke jeg har tenkt på eller prøvd....og jeg takker på forhånd :-)

 

Men derimot satte jeg meg ved symaskinen og fikset på 2 bukser. Måtte sy inn litt samt at jeg endret litt på den ene. Begge buksene - en kort og en lang - hører til en jakke og nå har jeg plutselig "nye" bukser til denne jakken. Den er brukt mye, men buksene har jeg ikke likt riktig for de har hatt litt feil fasong. Men NÅ derimot er fasongen bedre både på buksene og på dama....:)

 

Nå har jeg rydda bort symaskinen for i kveld, men jeg har en del ugjort arbeid i klesskapet.....for å si det sånn! Det er da litt jobb, men veldig kjekt! Og så har en plutselig klær en ikke har regnet med.

 

Da skal det virkelig smake med en god kopp kaffe......

 

Godklemz fra fornøyd Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anitgro

Krepsedama. Litt endringer og reparasjoner ved symaskinen er jo takknemlig arbeid, det... Iallefall når resultatene kommer...

 

Når det gjelder tilbehør til torsk, går jeg for persillesmør og gulrot... Ikke veldig spennende, men sååååå godt, da... Men det kunne du antagelig fra før :)

 

Og vi skal bli Trysilryper... Har aldri vært deltaker i noe løp før, men har vært på toppen av Trysilfjellet, 1132. Det ER bratt opp. Overlevde jo det, men tror det er vel så hyggelig å gå rundt den høyeste toppen. 13 km må vi jo klare. Jeg har bestilt sol og nydelig høstvær allerede. Jeg er skikkelig pinglete på sånne "melde seg på" ting og synes det er skummelt, men jeg forstår at jeg har flotte jenter med meg her... Og dere gir meg vel et dytt bak om nødvendig?

 

Har allerede gått en god tur i dag, i nydelig, men kaldt vintervær. Nå er det en kaffe kopp før symaskinen skal få litt oppmerksomhet. :)

 

Ha en super dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Hmmmm - persillesmør - jammen lenge siden jeg har hatt det faktisk - så takk for tipset Anitgro!!

 

Ja, det kan vel bli snart den ene og snart den andre som må dytte er jeg redd.....her må vi nok dele på denne oppgaven tror jeg. Så vil du dytte på meg så skal jeg love å dytte deg....se så....da har vi allerede løst første oppgaven :)

 

For egen del er jeg ganske god på bortovervei......men jeg er ikke så god på motbakker da......hmmmm....å nei, det var jo der vi skulle dytte!!

 

Nei, dette skal bli skikkelig moro - ja, det er som du sier - 13 km skal vi greie! Og ikke bare det - vi kommer til å greie det heeelt fint. Og hvis noen lurer på om vi greier banketten? ......ja, da er svaret: så ABSOLUTT :-)

 

Og ettersom været også er bestilt ....så blir dette HØSTENS VAKRESTE EVENTYR!

 

...psssst....da håper vi bare at Ninass får tilslag på hytta da....!

 

Stor flott og :-)fylt klemz fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Fikk meg en god tur i dag - kunne gå med litt mindre klær faktisk!

Ja, ikke bare armer altså, men det holdt med ullundertøy og softshelljakke. Går litt lettere når det er noen varmegrader og sola skinner :-)

 

Gikk til treningssenteret - 3 km....gikk inn og hadde en deilig stund i solariet og gikk samme veien tilbake. Blir ikke mer enn 1,8 TP for den turen da, men jeg gir meg selv ett poeng for sola :-)

 

Har spist fersk torsk med gulrøtter og persillesmør til (takk for tipset) ....og det smakte deilig!!

 

Snart helg? Ja, bare jobb i morgen nå og så har jeg langhelg....fredagsfri skjønner dere...og det skal bli godt!! Håper selvfølgelig på fint vær slik at en kan velge mellom uteliv eller inneliv. Det er litt greiere når en har valget lissom :)

 

I morgen blir det helstekt kyllingsbryst til middag her i huset, men tilbehøret er fortsatt ikke i boks....hmmmmm......kanskje ovnsstekte krydderpoteter med ravigottesaus til? Ja, hvorfor ikke? Se der, da ble jeg ganske enig med meg selv.

 

Da "ses" vi i morgen jenter - Ha en fin kveld - Klemz fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianna

Her er det godstemning som vanlig:-)

 

Du holder koken med trim og trening. Jeg må si at jeg nesten er forundret over hvor stabil du er. Ikke mye tull her i gården. Det virker som du er veldig flink å lage god mat. Det er vel en virkelig nøkkel til en stabil og god livsstil.

 

Kos deg med fridagen imorgen du også. Deilig med fri nå i solen.

Og det er vel skikkelig fin vår på vestlandet. Her på østlandet er det sjelden noe særlig dreis på våren, selv om det er mildre og mer vårlig, og det blir mer og mer bart, kan det ikke sammenlignes med vestlandet.

Men vi koser oss for det asså! Igår brukte jeg solbriller, og det var en opplevelse i seg selv.

 

Jeg er overbevist om at vi klarer 13 km på tur i Trysil - jeg var ikke klar over at dette fjellet på Trysil var så bratt. Har gått rundt det ørten ganger, på vinteren og ellers, så vi får satse på å få en ikke så bratt løype. Jeg har sett på bildene på hjemmesiden. Ser ut som det er god stemning der.

 

Skriver meg helt bort nå.

Anyway - god helg:-):-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anitgro

Heldige Krepsedama, med fri på fredag :) Det er jammen deilig med litt fri! Håper du får fint vær. Det var nydelig her i går, men i dag har det vært litt kaldt og grått :)

 

Nå er mine fridager over, og imorgen skal jeg på lærlingsamling med lærlingen min. Hyggelig det da, ikke en kjempestress-dag...

 

Har en "supertrim-uke", allerede passert 10 tp, og det på en torsdag... Har ennå 3 dager og en kveldstur i kveld igjen... Håper virkelig jeg får "svar" på det på vekta lørdag... (selv om jeg sklei ut med et lite glass med rødt i igår kveld *hysj da, det var lidderlig godt, selv om evnen til å beherske seg er dårlig*)

 

Ha en super fridag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...