Gå til innhold

Krepsedamas tråd


Gjest krepsedama
 Share

Anbefalte innlegg

  • 4 months later...
  • Svar 327
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest krepsedama

Mårnings jenter :rolleyes:

 

Måtte bare innom en snartur for å se til tråden min.....har blitt litt sånn "Uten en tråd" en stund.

Jeg er stadig på La Linea - og det er jeg for øvrig veldig fornøyd med.

 

Skal straks på ferie til Kroatia og Italia - nærmere bestemt Mlini som er en liten by ca 10 km fra Dubrovnik, så til Dubrovnik Old TTown og derifra direkte til Venezia.

 

Så da blir det 14 dager med mat og vin.....får nok ta noen skikkelige svømmeturer for andre turer blir nok litt i varmeste laget.

 

Koselig å hilse på igjen folkens....nå skal jeg inn og "inspisere" trådene rundt omkring B) ....kanskje ikke så mange jeg kjenner her inne lenger??

 

Ha en hivandes flott kveld - Klemz fra Krepsedama :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

La Linea :P

 

Veiedag egentlig på mandag, men det var så lenge siden jeg hadde tenkt veiedag at jeg fant ut at jeg måtte sette en slags "sesongstart"-vekt :P ....og vekten den holdt den; 64,5 kg er godkjent!!!!

....bare for å komme på sporet her inne igjen liksom :rolleyes:

 

Har tenkt å stikke innom her av og til for å riktig å kjenne på greiene igjen. Er veldig flink for tiden - må liksom skryte litt selv da - viktig for selvfølelsen det jenter!!!

Selvtillit er viktig i denne bransjen som vi her inne bedriver - uten den og en ekstra porsjon av stå-på-vilje kommer vi ikke i mål!!

 

Så ha en kjempeflott uke og nyt sommerdagene som kommer!!

 

Søndagsklemz fra Krepsedama :lol: :lol: :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...