Gå til innhold

Ansikt til ansikt med sifrene


Gjest parion

Anbefalte innlegg

Gjest Takraset

Heihei :-D

Flink du er Cecilie5!

 

Jeg er nå offisielt FERDIG på vgs, alle karakterer i boks og klar for nye eventyr!

Ferien begynner med en 3timers fjelltur om sann ca 20 minutter :-D

 

Håper dere får en super dag! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 542
  • Created
  • Siste svar
Gjest Takraset

da er jeg ferdig med dagens fjelltur :-D

Ålesund og omegn <3 FANTASTISK natur jo!

 

Ble godt over mila i dag, nærmere 15km på 3 timer. Terrenget var veldig tungt den første timen, de to andre timene koset vi oss godt og gikk i veldig godt tempo, noen få pauser for vann og nyting av utsikten :-D

 

Nå er det i dusjen så ut å ri på en hest eller to :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cecilie5

Flink du også er takraset:)

Skulle ønske jeg også hadde noen venninner/venner å gå på turer sammens med.. Er så kjedelig når man må gå alene.. da blir det fort "tenke trening", så da ender jeg opp på tredemøllen istedet ;)

 

Treningsfri dag i dag.. Har litt lyst å løpe opp en tur på mølla nå, men begynner å bli litt seint i forhold til trene en time, dusje, spise osv før man når puta :)

Får heller bli en økt i morgen, har nok ikke dårlig samvittighet siden det ble en god økt i går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Takraset

jeg bare tar en smart en og lager facebook statusen : Noen som blir med på fjelltur jeg :-D

Så er det alltids noen som kan ;) I dag var det en gammel kompis, noe som var stas siden det er åår siden jeg har snakket med han :)

 

Ble og en liten tur i stallen og ri en liten ponniball, kjempe morro! :)

 

I morgen er det planlagt 1-1,5 timers trening på Tren før jeg hiver meg ut på plenklipping, vasking og så fjelltur som avsluttning :-D

 

Håper dere har det bra folkens, det har jeg! Lykkerus enda pga eksamen og ferdig på skolen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Takraset

nei, det er ikke tull! Seriøst! Jeg tror jeg må fortsette å trene så mye jeg, det raser jo av meg her! :-D

 

I dag er planene å klippe plen, jogge, vaske to bad, shoppe litt heste utstyr til en liten ponni, ta bilder av folk på sprangtrening, og avslutte dagen med joggetur med en gammel venninne :-D og et velfortjent BAD i kveldingen ;)

 

Tror jeg kommer til å bli super sprek snart, dette er jo kjempe morro, treningen gir meg så mye! :)

 

Håper dere har det bra allesammen! Det har jeg hvertfall :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cecilie5

Ble trening rett etter jobb i dag :)

 

15 min oppvarming gange tredemølle

50 min styrketrening

20 min rask gange med stigning avslutning

 

510 kcal forbrent

gj.snitt puls 129

Maxpuls på økta 169

 

Tuuung økt i dag.. kroppen føltes tung.. hadde planer om å jogge siste 20 min men beinan var så tunge etter styrken, så ble rask gange med stigning heller ;)

Formen e generelt varierende, hehe.. er ikke syk, men føler meg ikke helt på topp heller. Skal en tur til legen i mårra, så håpe hun kan ha litt mere svar :) For at kroppen føles rar, har ingenting med det viruset i balansenerven å gjøre.. hmm..

 

Har nå gått 8 dager uten snop :) Trenden fortsetter! Men trur jeg må få i meg litt mere vanlig mat.. *matlei*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er!

 

Jeg får ikke trent så mye om dagen, og har ikke 100% kontroll på maten. Men jeg koseer meg, ser folk og har det generelt veldig fint! Er lite på dataen også, og får ikke logget inn her på jobben av en eller annen grunn..

 

Men keep up the good work, folkens! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yo :) Prøvde lavkarbo littegrann, men jeg kan ikke leve med så lite frukt.. Så jeg prøver heller min egen variant hvor jeg kutter brød/ris/pasta/poteter (for det aller meste), og prøver å spise mer kjøtt/fisk/grønnsaker/kylling osv istedenfor carbs!

Også var det godteristoppen da, den er jeg med på!

Men i dag på jobben tok jeg et lite kakestykke... Det evinnelige kakepresset på jobb! hater det! det var møte, så alle tok, jeg orka ikke stritte imot..

Men blir ikke noe mer godis i det hele tatt før jeg skal i bryllup i helga!

 

 

Jeg har virkelig ikke hatt lyst til å trene i dag, men nå har jeg lest så mye om hvor flinke dere er, at jeg får bare spenne på meg joggeskoene og ta meg en bitteliten joggetur i nærheten... det blir sikkert max tjue minutter. men bedre enn ingenting :)

 

snakkes!

håper det går bra med dere alle både privat og slankemessig (som jo også egentlig er litt privat, hehe) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Takraset

I dag er det hviledag for småslitne takraset. Og jeg skal dra den ut med Big One pizza sammen med en venninne nå! I morgen begynner kjøret igjen og treningen! :-D

 

Motivasjonen er på topp for tiden, jeg gleder meg til å trene, jobbe og trene! Jeg syntes det er kjempe morro, og det føles ut som om ingenting kan stoppe meg :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Takraset

Må jo si at dere er flinke alle sammen :)

Grattis med leilighet da Frukt86 ;)

 

Tenkte å si mine planer for morgendagen da jeg ikke rekker å skrive noe i morgen :) Jobb fra 09.30-17.00

Fjelltur 1-2 timer

Og så avslutter jeg med en rulleski økt sammen med "lærlingen" min!

 

Fult kjør hele dagen som dere ser, slik vi liker'e!

 

Håper dere alle har det supert og nyter livet ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Takraset

Da er jeg tilbake og har akkurat prøvekjørt min nye løpe shorts :-D Syklet i en time og jogget i 30 minutter sammenhengende hadde så en liten pause hos en venninne før jeg satte kursen hjem på sykkelen :-)

Siden det er lørdagskveld blir det potetgull i dag, kanskje.

 

Ellers er alt bra og shortsen bestod min test hvertfall :-D Skled litt opp da men det er jo ikke såå krise ;)

 

Håper dere har en flott lørdagskveld :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Takraset

Heihei alle sammen!

 

Etter en ganske så koselig kveld/natt med litt alkohol og gode venner. Møtte mange nye folk som forresten kom til mitt hus.. (broren min og jeg er alene hjemme, plutselig var det fult her). Fikk en veldig god venn og, som jeg håper jeg får møte mer etterhvert.. ( a )

 

I dag har jeg sovet lenge, og kom akkurat hjem fra Aksla en friidrettsbane hvor jeg satte ny løperekord for 400m - 1minutt og 59sek ! :-D STOR FORNØYD!!

Har jogget til sammen rundt 2000m og er veldig fornøyd med dette mtp, alkoholen og at jeg la meg klokken 07:00 :-D

 

Håper dere alle hadde en flott lørdagskveld og at dere får en enda bedre søndagkveld! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cecilie5

Ikke mye fyll og fanteri her, mer jobbe 20 tima i døgnet :)

 

Godtestoppet gikk på en liiiten smell, men har kuttet helt ut snop/kaker osv i ukedagene.. Så røyk litt i helga på å spise sjokolade, men har ikke dårlig samvittighet! :)

 

Har vell egentlig bare innsett at æ faktisk ikke e overvektig, så har ikke behov for å hele tiden overfokusere på kosthold og trening. Men heller gjøre det som faller seg litt naturlig.

Ligger vell på rundt 62 kg og er jo 167 høy.. Har kanskje par-3 kg for mye, men sommeren er ikke kommet for fullt, og vet med meg selv at di kg går jeg ned naturlig ettersom aktiviteten øker jo mer sol som er ute :)

Har lyst til å kooose mæ i sommer, for en gangs skyld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Takraset

Litt fyll å fanteri må være lov! x)

Haha, jeg ligger på 83 enda, meget fornøyd med det mtp helgen og de siste dagene med mye jobb og litt "tom" kropp om dere skjønner?

Barnehage er kjempe gøy det, men etter en hard helg tar det på og knekker litt motivasjon..

 

Syntes dere er flinke alle sammen! Og så flott at du Cecilie5 har insett at du er ganske fornøyd for tiden :-D Det er jo kjempe! :)

 

Jeg blir bare gladere og gladere når jeg tar på meg jakkene mine, de er for store så jeg får flere lag under, buksene passer, er for store eller til å svømme i! Det er kjempe gøy!

Kjøpte min første bukse i str40 på maange år her en dag, vell og merke en trening shorts men den var for stor og greier! Får på meg vanlige klær i 40 nå og er i himmelen!

 

Fortsatt lang vei igjen, men gud så motivert man blir av dette :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Takraset

Indeed Frukt86: )

Kjipt med prøverommet da... kjenner igjen følelsen, men det gir inspirasjon! :-D

 

Mandag og Tirsdag har vært tunge dager.. Kroppen går på sparebluss for tiden, små svimler og er konstant trøtt. I dag blir det treningsfri, og bare legge meg tidlig for å så gå på jobb igjen klokken 09.30 i morgen :) Om jeg føler meg bedre senere tar jeg kanskje en kort økt ute i regnet, ingenting er bedre enn å løpe i regn! :-D

 

Ganske ekkelt når kroppen er slik, men med lite søvn, mye stress så slår kroppen min seg av.. Er vell derfor jeg har en hjerterytme registrator i hjertet og.. -.-'

 

:-D God dag videre gøtt folk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cecilie5

Hellu!

 

Ble litt trening igjen i dag :) 45 min på tredemølle rask gange/jogging og 20 min styrke til slutt!

 

Middag ble hjemmelagde båtpoteta, ren biff og salat, null dressing/saus :) Skikkelig godt!!

 

Så nå til kvelds blir det en skål med oppkutta jordbær/kiwi/banan/blåbær med bittelitt vaniljekesam oppå! Snadder! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare innom og viser livstegn! I likhet med flere av dere spiser jeg som aldri før, og alkoholkonsumet de siste par ukene har vært tilsvarende det det har vært det siste halve året. Så, skjerpings! ..Til høsten hvertfall. Savner joggingen litt (kanskje det eneste jeg savner fra huset, joggeruta gjennom bøkeskogen), men jeg driver jo med en del "alternativ" trening om dagen.. Så jeg sitter ikke helt stille!

 

Dere er så flinke alle sammen!! Jeg er imponert! Keep up the good work!

 

Frukt86, kommer ikke unna samlivsproblemsnakk altså! Jeg har det litt som deg, ikke spesielt lei meg over at det ble slutt. Virker som om mange syns det er fryktelig rart at jeg bare trekker på skuldrene og sier "jaja". Jeg syns det jo egentlig selv også, samtidig tenker jeg at dersom jeg føler det sånn her, så var det kanskje like greit at det ble slutt? Det er ikke rettferdig at man bli i et forhold av vane. Jeg mener, jeg hadde det jo ikke spesielt fælt da vi var sammen, men jeg tenkte ofte på å klare meg uten. Så da bare hoppet jeg i det, og det ser ut til å gå ganske greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...