Gå til innhold

Ansikt til ansikt med sifrene


Gjest parion

Anbefalte innlegg

  • Svar 542
  • Created
  • Siste svar
Gjest Takraset

Bittet er ikke stort, men hevelsen og blåkulen er ok str på. Uflaks har jeg hele tiden, ganske vandt til det igrunn!

 

Akkurat nå tror jeg det sprer seg (infeksjonen) for smertene blir større, så må vell innom legevakta igjenn -.-'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cecilie5

Heihei

 

NÅ er det LENGE siden jeg har vært innom her! ( huff, ja veit, dårlig gjort)!!

Men har absolutt ikke meldt meg av "gruppen" altså!

 

Har vært utrolig mye i det siste. Var ferdig på jobb 15 juli, så er nå arbeidsledig.. det er forsåvidt greit, hatet jo jobben min siste stunden.. deilig å bare være ferdig der.. Så når jobben endelig var ferdig, så var det i fulltidsstilling inn i flytting, hehe! Er ufattelig mye dritt man samler på, brukte flere daaager på å gå gjennom leiligheten bare for å renske unna det som kunne kastes før pakking. Men er nå endelig ferdig med alt, flyttelasset er nå ankomet Tromsø og ny eier er på vei inn i leiligheten! Siste uken har jeg rett og slett bare koblet ut, vært på stranda, badet, vært med familien, ja, bare koset meg!

 

Har satt en "pause" for slankingen for tiden. Pga flyttingen, så er jeg uten treningssenter, pluss at jeg vil bruke den siste tiden min her nede i sør på familie og venner! I september er jeg på plass i Tromsø igjen, og vil da melde meg rett inn på sats. Men det betyr ikke at jeg fråtser i mat og dritt, men en gylden middelvei, sånn ca..hehe.. Litt ekstra blir det jo, men har hvertfall ikke gått opp i vekt, er vell heller på en sånn stedets hvil! (Enda godt er det!!)

 

I morgen reiser jeg 3 uker til Spania! Så ville bare innom å legge igjen noen spor før jeg blir borte i 3 uker :) Tror ikke jeg prioriterer så mye pc der nede.. Da skal det gå i strand, solsleiking, bading, is og gode kalde drinker! (Har forresten lov til å legge på par kg da, haha) Skal hvertfall bli superdeilig å komme seg bort fra Norge etter alt stress og styr siste 2-3 mnd med jobb, flytting, konflikter (jobb) osv! Heller ha det dødskult en uke med familie og deretter 2 uker med vennegjengen som kommer ned en uke etter meg :P

 

Håper det går bra med alle sammen! Kommer MYE sterkere (og BRUNERE:D ) tilbake!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Takraset

Alååå! her går livet sin vante gang med NM i dressur er det totalt kaos her på stallen så jeg løper fra morgen til kveld men en og annen kort pause i mellom. Stressnivået er på topp, matveiene går rett i dass og vekten vil ikke samarbeide, noe jeg tror skyldes søvnmangel og null kontroll på mat inntaket :)

 

Det ordner seg heldigvis til uken når lønn, treningskort og studielån trommer inn i lommeboken, og NM er over! :-D

 

Håper du har det bra Frukta, ser ut til at det bare er vi som er i "live" her! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Takraset

Vi får begynne sammen! Joggeskoene mine (Mine elskede Nike Air Pegasus) er sportløst forsvunnet etter helgen. Noe sier meg at noen har "lånt" de med seg hjem..

Noe som suger, de var ødelagte men så godt innløpt at de var helt konge! Så nå må jeg kjøpe meg nye, men vi kan jo si at det bli en "ny" start :-D

 

Skal og skaffe meg medlemskap på et treningssenter i løpet av uka, det er rett borti svingen her ca 1km fra leiligheten så det er jo supert! Har ikke rukket å gjøre det ennå, men nå ser jeg på meg selv med avsky så det er ingen utvei!

 

Vekten viste faktisk ikke så voldsomme forandringer 80.6 helt greit, men er virkelig klar til å komme ned på 78.8 og bort fra fedme kategorien på BMI skalaen :D Det er igrunn første prioritering! :-D

 

Hehe, jeg går alltid ned i vekt etter å ha drukket alkohol jeg! Ikke blir jeg dårlig å spyr heller, så det er ikke det x)

Frukta: vi får lage ordentlige planer og rutiner nå - ingen vei utenom! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Takraset

Hehe, nei det var jo NM her og skoene mine lå åpent for alles øyne. Har lett og spurt alle så de er nok med en deltager hjem :D

 

Jeg har allerede laget meg salat og porsjoner av den og lagt i kjøleskapet! Kylling, løk og generell salat i mitt <3 Samtidig har jeg byttet ut safta mi med Fun Light (1kcal) pr ferdig drikke. Skaffet meg en drikkeflaske , som gjør at jeg drikker mer og planlagt å begynne å trene i dag etter å ha kjøpt meg joggesko! :-D

 

alkoholen er vell litt sann, vanndrivende og det at jeg aldri sitter stille når jeg drikker sikkert x) :)

 

Syns planen din var bra jeg! Hvor mange dager i uken skal du trene? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Takraset

Da er jeg eier av Nike Air Pegasus+ 27 ( http://www.dsw.com/shoe/nike+women's+air+pegasus++27+running+shoe?prodId=214308&cm_mmc=affil-_-ShopStyle.com-_-main-_-main ) Fantastiske knæsje farger og som alle nike sko, fantastiske å løpe/gå i! Kjøpte for terreng da jeg mest løper på grus og i skauen, og prisen? 600 kr! :-D Fantastisk!

 

Matcher min rosa treningsjakke og thigts (som er for stor nå..) Men kult uansett! Nå er det stor leting etter Ipod'n som skal oppdateres og så er det ut å trene i kveldingen! LYKKE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Takraset

4.1 kg mindre på ca 1mnd! Meget fornøyd! I dag er det drit vær, men skal ut å løpe meg en tur etter jeg har hentet hest idag! (skal bare låne den)! Gleder meg!

Ha en fortreffelig dag Frukta! :D

 

 

 

 

19.08-2011: 79.6 kg

13.07-2011: 83.7 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Takraset

Jeg jobber fra 06.30- 20.00 i ett sett! Kjempe kjekt vi går fra møkking til kosting til utslipp til foring (dra en STOR TUNG tralle) og om igjen hele dagen.. Kjempe morro ! :D Wuhuu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Takraset

Frukta! Henger du på? Var ute på nattjogging i natt! Ute en liten halvtime med mine selvlysende sko! (Som er kjempe gode)!

 

Hvordan har dine dager vært? Her er alt bra! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Takraset

Hehe, sover som oftest mellom 5-8 timer så ja! ;-) Jobber, trener, rir hesten min og sover! :) Har fullpakkede dager men nyter det! <3 Er slik det skal være! :-D

 

Hoppet på vekta i dag (pga jobbhelgen så måtte sjekke) vekta var

 

77.9kg! Meget happy! :-D BMI'en er på Overvektig og ikke Fedme lenger! LYKKE!

 

Gleder meg til jobb nå, personalmøte om 3 min så må løpe! Ha en forykendes dag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Takraset

Hehe, det er kjempe morro! :-D Er en lang vei igjen enda da, og jeg vet at etterhvert så stopper det opp her. Men så lenge det er slik er det greit ;-)

 

Hverdagen min ble akkurat mer aktiv, med en hest som nå skal trenes hver dag! :-) Atpåtill at jeg pleier å leie de rundt i 10-20 minutter hver dag må hun nå rides/tømmekjøres eller longeres. Det blir jo enda mer aktivitet, samt at jeg skal ut å jakte på joggestier i morgen! Har funnet en startsti, den vanlige løypa mi er for kort og kjedelig i lengden..

Sykkel er også på vei nedover snart!

 

Dette her blir bra! :-D

 

Nå koser jeg meg ikveld med lasagne i den ny shina hybelen til meg og min venninne! IKEA i mitt hjerte sier jeg bare! :-D

 

Har du kommet lengre i planene dine Frukta? Hvordan er dagene dine? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Takraset

Her og tror jeg faktisk ;-) Blir aldri oppgitt jeg :) Det er ditt valg og jeg vet du kommer inni det etterhvert :))

 

I dag startet dagen klokken 12.00 med ridning av min lille hest, så kl 13.00 var det ridetime. Kl 14.00 startet jeg på jobb.

Skal nå være på jobb til klokken 22 tror jeg ca. Jobben innebærer to foringer( 14.30 og 20.00) Inn og utslipp av hester, møkking av rundt 30 bokser, fylle vann til 10 hester (bøtter må bæres) foring av rundt 60 hester er det vell nå og ellers stall arbeid! Skal prøve å få ridd min ponni og iløpet av dagen igjen! :o

 

hva er dine planer for dagen da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Takraset

Kos med jentekveld og øl da! I helgen SKAL jeg drikke litt, er åår siden sist.. Men ja, det er lov i ny og ned! Nye rutiner tar tid å komme seg inn i og frukta, men det kommer :)

 

I dag startet dagen med 1 times ridetime fra 10.00-11.00, rett etter det red jeg min hest fra 11.30-13.00 (skrittet mye og vandret rundt i hallen etter økten for å strekke henne ut).

Nå er det jobb fra 14.00-22.00 igjen! :o I morgen er det jobb fra 06.30-14.30, som er kjempe digg for da får jeg mer ut av dagen! Håper du hadde det morro i går med gjengen din! :-D

 

 

Ha en suuper dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...