Gå til innhold

Ansikt til ansikt med sifrene


Gjest parion

Anbefalte innlegg

Gjest Takraset

Jeg vet ikke helt hva det er med hjertet. Jeg besvimte i fjor i tide og utide, viste ikke helt hva jeg skulle gjøre. Livredd for å sovne ble jeg sjekket av alt, EGK, EEG og alt mulig annet...

 

Resultatet ble at jeg fikk inn en hjerterytme registrator, og ja jeg vet ikke helt. Blir av og til akutt svimmel, ser stjerner og slik men ellers alt bra! :-D Hjertet slår for sakte til tider x)

 

Den siste uken har jeg jobbet mye og trent lite, jeg skal flytte til Krisitiansand på mandag så stresset med pakke og dritt funker ikke treningen helt! Men i dag skal jeg ta meg en tur på Tren å se hva som skjer der!

 

Håper dere har det flott alle sammen! Det er sommer, så jeg tror alle detter litt ut da, men hold fokus som dere sier, det er kjipt å måtte gå ned igjen kg en gang til!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 542
  • Created
  • Siste svar
Gjest Frukt86

Heihei!

 

Jeg har gått opp litt under 2 kg på 6 dager - så dette lover ikke bra! Full skjerpings fremover, altså! Må nok tenke lurt igjen, type vin i stedet for hundre øl og sånt. Jeg er litt for glad i den tuborg-versjonen av corona (tuborg lime).

 

Bosituasjonen min ordner seg mest sannsynlig til uka! Hurra! Da får jeg bo i leiligheten 3 uker før jeg flytter til nytt sted. Blir bra. Litt vanskelig å leve normalt liv når en er nomade og bare sover rundt på forskjellige sofaer hver dag. Jeg prøver å ikke irritere folk, så jeg er lenge ute og er nesten ikke inne. Lager ikke mat der jeg er. Lever på yoghurt og øl :) Treningstøyet ligger fortsatt i gamle leiligheten, så en skikkelig økt kommer neste uke! I mellomtiden må jeg ty til apostlenes hester i stedet for buss/bane/trikk for å holde aktivitetsnivået oppe.

 

Pakking og flytting er trim det også, Takraset! Spennende å flytte da :) I hvert fall når det er et nytt sted! Det syntes jeg var skikkelig knall da jeg flyttet til Oslo! Alt er nytt og bra :) Lykke til med flyttinga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest parion

Jeg er enig i at jeg bør ta tak nå. Jeg merker at formkurven er dalende, det irriterer meg grenseløst at jeg begynner å puste tyngre i trapper. Har planer om en tur ut i kveld for å sjekke formen, men jeg orker ikke jogge i den varmen som er nå. Maten får jeg rett og slett så på, spiser greit, men kanskje litt lite, på jobben og jeg lager/spiser ordentlig middag når anledningen byr seg. Lite småspising generelt, men det har blitt noe mer alkohol enn vanlig. Likevel, det begrenser seg til 1-2 kvelder i uka.

 

Frukt86, det bør vel hjelpe å bytte ut ølen med lite-øl, dersom du liker det? Ellers er vel vin et bedre alternativ, ja.

 

Takraset, lykke til med flytting og helsa! Flytting er kjempeartig (når du er ferdig med selve flytteprosessen), jeg ser fram til å finne meg egen leilighet når jeg får solgt huset. Det blir nok til høsten, men da har jeg noe å se fram til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cecilie5

Heihei:)

 

Har endelig fått solgt leiligheten min :) Så er travel opptatt dagen lang med papirer, gå gjennom leiligheten for gammelt dritt, osv. Vil at leiligheten skal mest mulig være klar for direkte pakking når overtakelsen nærmer seg :)

Får overtakelse allerede 1 aug, så er kjempegla for at jeg er ferdig med jobben 15 juli og kan konsentrere meg om å få leiligheten ferdig!

 

Blir ikke mye prioritering på trening, men fortsetter å holde meg unna brus/snop/usunnheter (litt i helgene da) og har gått ned litt siste tiden ser jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Takraset

heihei!

da er jeg fremme i Kristiansand! Nydelig sted, sol og finevær er det og!

Har ikke trent mye i det siste, men vekten er stabil noe som er sykt mtp junk food den siste uken på vei nedover ;D

 

har valgt å ikke trene denne uken, skal jobbe meg opp her på jobben først. Mye fysisk arbeid så tror det blir for mye for meg i starten..

Men neste uke er jeg fit for fight igjen!

 

Skal lese meg opp på dere alle, men nå var jeg bare innom og viste livstegn ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Takraset

Jeg skrev jo det lange innlegget isted hvor jeg roste dere alle for flott innsats og god sommer! :)

Gratulerer med å holde vekten, miste vekten eller bare vedlikeholde den nå i sommertiden alle sammen! Dere er flinke på hver sin måte! :-)

 

Jeg løp meg en liten tur i går på 2.0 km, brukte 12 minutt på dette - greit vil jeg si.. Hva mener dere? :-) Var ikke så langt da mtp jeg ikke kjenner området her helt og tør ikke løpe uten for ride og trav stien (hysjhysj, tror det ikke er lov) ;p

 

Vekten står på 83.2 ;-D Og med tanke på at det er strålende sol, fysisk arbeid og aktivitet hele dagene her så tror jeg dette kommer til å gå veien, svette og bevegelse er en uslåelig kombinasjon :-D

 

Håper dere har fint vær og at dere koser dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Takraset

AAah, så digg! MÅ ha sann klokke! :-D

Jeg har ikke suttet på ræva siden klokken 09:00 i dag tidlig nesten, fysisk arbeid er vilt konge! Forbrenner så mye, beveger så mye og blir så mye sterkere!! Digg!

 

vet ikke hvor mye jeg forbrenner, men det er konge! I går satte jeg ny rekord på løypa mi igjen, 9 minutt! :-D Løp til krampene tok meg nesten, men det var verdt det.. Skal ut å løpe i kveld og, tenker to runder i roligere tempo i dag! har og ridd en hest i en times tid, så livet er rett og slett herlig for tiden!

Matveien går bedre og bedre og!

 

Håper dere har det braa ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Takraset

Tror jeg skal ta meg råd til en pulsklokke i august, skal oppdatere treningsutstyret mitt da ;p Får stor lønn og greier ;-D

I dag har jeg også jobbet fra 06.30-14.30, mye aktivitet! Red og en hest iløpet av arbeidsdagen :) Skal trene en til nå snart og ut å jogge en eller to runder i kveld :) Veldig fornøyd for tiden, alt går som det skal og formen stiger ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler dere som har Iphone å bruke (gratis) applikasjonen My Fitness Pal.

Her kan man legge inn hva man har spist, hvor mye og hva og hvor lenge man har vært på trening. På denne måten er det lett å følge med i løpet av dagen, hvor mye man har igjen å gå på. Du legger inn nå vekt og ønsket vekt, slik at applikasjonen regner ut hvor mange kcal du skal ha i deg hver dag.

 

Genialt!

 

Veier selv 60,1 kg nå, gått ned 7,5 kg siden påsken. Har fortsatt 2-3 kg igjen, før jeg er helt fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Takraset

MMC, takk for tipset :) Jeg har ikke iphone selv heller, men jeg bruker Nike+ sin sak i skoen å på Ipoden ;D

Gratulerer med nedgang da!

 

Frukt86, du tar jo av her! Gratulerer med gode treningsvaner! :)

 

Selv jobber jeg 8 timers arbeidsdager denne uken er det hele 10.5 alt er fysisk arbeid så om kveldene ligger jeg som oftest rett ut og orker ikke gå på do en gang, så treningen har ikke kommet helt i gang enda. Trenger å komme mer inn i jobben først. Jeg jogger når jeg får lyst som oftest da! Matveiene er mye bedre og jeg spiser hele 3 ganger om dagen nå (fremskritt for meg). Har satt meg som mål å få i meg 12-1400 kcal hver dag.

 

Vekten viser og nedgang og jeg er nede på 81.3! Ikke lenge til 70 tallet nå, LYKKE :-D Tenk at jeg går ned selv når jeg spiser mer en jeg har gjort på lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Takraset

Du er jo super flink FruktA ;D Syntes det er alt for stille her jeg og!

Jeg jobber, jobber og jobber! Men vekta går sakte men sikkert nedover, orker ikke trene etter jobb heller ;s Men det kommer seg.

 

Har vært på stranden noen dager (HAT på bikini!!) men i solen må man bare kjøle seg ned av og til..

Jeg fant ut at jeg ser ut som et dass igrunn, men la gå.. Nå må jeg klare å få vekk sidefettet og det på nedre rygg, TIPS? :)

 

Matveiene går bra fortiden, lever på ryvita knekkebrød, magerost, agurk, paprika og lett middager :) Mye vann og fun light iste :)

 

7-10km 4 dager i uka, det er RESPEKT! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Takraset

Tenkte å melde meg inn i treningssenter den 15 når lønna kommer krypende, så da blir det litt mer trening for musklene og!

 

Akkurat nå så får jeg ikke trene eller jobbe før til søndag, en hest beit meg og jeg har fått infeksjon eller noe under huden og går på 7 tabletter daglig 4 antibiotika og 3 smertestillende.. DRITT, men sant skjer!

 

Vi får trene mentalt denne uken i stedet for da Frukta (syntes det var et godt kallenavn) :))

 

Lykke til med flytting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...