Gå til innhold

Ansikt til ansikt med sifrene


Gjest parion

Anbefalte innlegg

  • Svar 542
  • Created
  • Siste svar

Tuuusen takk!:) Jeg heter Malin og er 22 år, gikk ned rett over 10 kg på Grete Roede-kurstidligere i år, men hadde ikke råd til fler kurs (fikk spandert det første kurset), så har detti helt av lasset. Men NÅ skal jeg tilbake i den gode rutinen og igjen finne fram vekta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo DIGG å jogge når det regner kvinne! Da får du den ultimate frihetsfølelsen og all frustrasjon "renner" av! ;D

 

Malinho: Gratulerer med 10kg vekttap! :) Jeg går under Takraset her, men navnet er Beate :P Er 20 år om 12 dager faktisk! Har gått ned 30 kg nå jeg, men mange av de er sykdomsbaserte som jeg prøver å "glemme".

 

Frukta: Sett skoa på badegulvet om de er våte så tørker de til neste dag! Eventuelt kjøp deg en skotørker! Regn kan ikke stoppe de gode rutinene :(

 

I dag er det sykling som står på programmet mitt! Pluss trene to hester såklart! Wuhuu, gangsperre fra de to forrige dagene, men det er bare godt!

 

Ha en strålendes dag folkens! :) På mandag er det vektsjekk for meg, wææ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er til å trene!:P Jeg skal starte i dag faktisk, med en times gåtur:) Egentlig hadde jeg tenkt å utsette det -igjen- men når jeg kom inn her å leste hvor flinke dere var så kan jo ikke jeg være noe dårligere;)

 

Pleier dere å trene hver dag, eller har dere noen fridager innimellom? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei Malin! Jeg prøver å trene minst en gang om dagen ja! Såklart dager hvor jeg er max dårlig eventuelt er veldig fyllesyk trener jeg ikke :P

 

1 fridag i uken er vell det jeg satser på, rir 1-2 hester hver dag og når de har fri (søndag) liker jeg å ta meg fri og.

 

Hvordan har du tenkt å trene Malin? Tur, sykling, studio eller? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er!:( Jeg kommer vel også til å ta meg fri på søndager.. Jeg tenker å gå turer nå i første omgang, og kanskje sykle litt (har ikke sykla på evigheter, men tenkte å finne fram sykkelen snaaart) :P

 

Så blir det vel til at jeg melder meg inn på treningssenter uttover høsten, jeg er veldig glad i de sal-timene; corebar, zumba, aerobic.. :)

 

Nå har jeg kommet hjem fra en god gåtur! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med frukta her. Det jeg satser på fremover er å jogge min 2/4 km runde (spørs hvor godt kneet fungerer om det blir 4km). 3 dager i uka, treningsstudio 2 dager i uka og så intervall økt 1 dag uken. Av og til blir det jo sykling i stedet for en av dagene eller to, for sykling syntes jeg er max digg :-D

 

I går gikk treningen ut, jeg var heelt skutt uten grunn. Klarte ingenting, brukte 6 timer på å komme meg i stallen, ri hesten (noe som gikk i dass) å komme meg inn på rommet igjen. Halvsov i flere timer men som natten før ingen søvn i natt nesten. Max 3 timer. Så nå går jeg i halvsvime enda på jobb (pause nå) og lurer på hvordan i pokker jeg skal få sove?

 

Men i dag er det ut på tur med en sykkel eller no! Deilig å begynne på jobb igjen, såklart jeg merker det jo på kroppen at det er lenge siden sist (to uker). Men det er en god trøttende følelse x)

 

Taco kveld med jentene på jobben og i kveld, relativt sundt ! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehe, det værste er at jeg ikke er sliten heller :P Jeg går på jobb, slapper av i pausen, roer meg ned litt etter jobb, går i stallen møkker, fyller vann og trener hestene. Si jeg er ferdig på jobb i 5 tida, da er jeg ferdig i stallen i 7/8 tiden. Da er der roe ned igjen, sitte på PC og slappe av til jeg stikker ut å trener, som oftest i 9/10 tiden. Deretter rett i dusjen og senga :( Da legger jeg meg i halv 11/12 tiden og jeg sover i 8 timer til jobb kl 9 igjen dagen etterpå. Såklart, har jeg tidligvakt dagen etterpå så legger jeg meg tidligere :)

 

Er ikke noe stress, eneste er at jeg ikke får sove.. Det er litt tyngre i lengden da men ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det hørtes ikke bra ut, Takraset! Søvn er ekstremt viktig, og når man ikke får nok av det så er ikke det bra i det hele tatt:( I dag har jeg jobba også, og har gått nesten 10000 skritt på jobb, og det er jo ikke så gæli! :P Ha en fin onsdag, og stå på videre, jenter :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott!:( Det er jo veldig bra! Håper dagen i dag blir like bra, da:)

 

I går blei det ingen gåtur på meg, jeg var helt gåen etter en dag på jobb (jeg jobber på barneskole og SFO), så jeg lå nesten i koma på sofaen fram til jeg skulle legge meg. Men i dag føler jeg meg mer opplagt, så i dag SKAL jeg få til en gåtur!:P

 

Ha en fiiin torsdag:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, unger kan gjøre det lettere utslitt til tider ja! ;-)

Jobber selv i barnehage om sommerene, så kjenner til koma tilstanden din :P

 

I dag har jeg gjort myye fysisk arbeid i stallen (på jobb altså), flyttet hindermateriale (store trebommer), raket kantene i en STOR ridehall for å fordele bunnen igjen, børstet 20 hester. Så jeg er egentlig ganske godt fornøyd allerede.

 

Såklart skal jeg trene en hest å ta meg en liten sykkeltur før dagen er omme da! Litt sliten kjenner jeg, men skal nok komme meg ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heyheeey!

 

Ble TO joggeturer i dag. Samlet km er 6. Først ble det en spurt runde i travstien. Gått ned fra 9 minutter nå til 7.5! Så 1.5km går fort nå! :-D

 

Etter det ble det en 4 km tur sammen med min room mate, asfalt hele veien, noe kneet ikke tåler så ble litt gåing innimellom, men er fornøyd! Gikk så rundt i stallen så legger til 500 m der :P

 

GOOD DAG! Snakkes folkens! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :P

 

Ikke kommet meg igang med ordentlig trening ennå, men har meldt meg inn på sats :( Flyttelasset mitt kom i går, så har hvertfall endelig fått treningstøyet mitt :)

 

Meeen, har stått 4 dager oppi malingspannet og malt nye rommet mitt. Rom og rom, er 40kvm stort og kun ubehandla treværk, så er litt av en jobb!! Er faktisk litt tungt og male så mye og så lenge! Så føler at jeg får rørt litt på meg, har i tillegg fått lurt inn 2 små gåturer, ene på 6km og andre var mer for å få luft, hehe!

 

Håper på at rommet mitt skal være ferdig på tirsdag og får flyttet inn i løpet av neste uke. Så er det igang med trening når alt er klart, motivasjonen er på topp, så gleder meg bare til å starte skikkelig <3

 

Håpe dokker får ei fin helg :) Broren min hadde bursdag i går, så nå holder jeg på å lage sjokoladedrøm, den kaka er bare fantastisk go! Så da blir det familiebursdag i morgen, gleder meg MASSE til å se hele familien igjen! Ikke sett de på veeeeldig lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denna helga har jeg vært på jentekveld, så det blei litt gulrotkake.. Men nå er uka i gang igjen, og det er også treninga. En time svømming i dag - helt nyyydelig :)

 

I mårra skal jeg jobbe litt igjen, så blir vel litt trim da også, tenker jeg. Vi har sånn rockering med vekt på jobben, så om tirsdagen sto jeg med den i 10-15 minutter mens barna rocka med de lette rockeringane :P

 

Er jo greit å lure inn litt trim der man kan :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra takraset!:) Gratulerer!! Flink du er!

 

Vet ikke helt hva som har skjedd siden siste innlegg, men føler siste dagene har gått til en lang og stor mat-orgie!! Har lyst på alt mulig søtt og salt! Å klarer ikke lavære heller! Kanskje en kobinasjon av at rommet mitt ikke blir ferdi før over helgen og at jeg ikke får kommet igang med treningen ennå! Sover på søs sitt rom, bor i koffert,bag og esker, ingen kontroll på hvor noe er.. Bor og lever som ett eneste stort kaos akkurat nå, å tyter nok til sjokolade og cola som trøst!

Gleder meg til å få EGET og privat rom som jeg kan trekke meg tilbake til, er lei av å bruke stua som oppholdsrom hele dagen! (Får ikke vært så mye sosial siden rommet skygger over meg som en megastor sky hele dagen, men må jo bare få malt ferdig)! Er lei av å male 8-9 timer hver dag, lei av å føle at æ opptar all annen plass i huset, lei av at jeg ikke har tid til ordentlig trening og faktisk syyykt lei drittmat og snop SELV om jeg ender opp med å spise det likevell!!

 

Sorry for ALTFOR mye klaging, men måtte bare få det UT UT UT!! :)

 

Positivet er at jeg kan begynne å flytte inn på søndag/mandag, så er ikke lenge igjen å vente! I neste uke så VET jeg at jeg får tid til å trene igjen! At jeg i neste uke endelig kan begynne å bli mer sosial med vennene mine som jeg flyttet opp til!

 

Vet at jeg også har masse bra fremover, er bare alt kaoset som flyter over litt akkurat nå!

 

Lever forresten også i ett hus uten badevekt! :)

Er jeg heldig så finner jeg kanskje min egen i hele flyttelasset, men skal bare ha no av det inn på rommet mitt, så håper jeg slipper å lete gjennom alt som bare skal stå på oppbevaring på lager! Kanskje jeg tar meg råd og kjøper en ny en når lønningen kommer! Men akkurat nå og denne uken, så vil jeg ikke engang vite hvor mye jeg har gått opp. (Ja, er bombesikker på oppgang etter så fine tall siste ukene)

 

Å ja, jobb må også finnes!

 

Håper det går bedre med alle dere andre! Hehe, er faktisk sjeldent jeg må klage, men nå er jeg bare lei!

 

Go natt<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Cecilie :)

 

SKjønner det flyter litt over, og at det da er lett og ty til sukker og salt. Men som jeg sier, sålenge du er klar over det selv og har nok selvdisiplin forsvinner det igjen! :) Og det er jo bare deg selv det går utover på en måte..

 

Men såklart jeg skjønner du gleder deg til å begynne treningen igjen! :-D Og flyttingen! Dette blir jo bra det! ;D

 

Jeg har vært syk hele forbanna uken, fra lørdag til nå. Svimmel, dårlig og ikke velfungerende rett og slett. Ingen jobb, ingen ridning, ingen trening. Nada! Går på veggene, og får ikke sove heller.. Skal ha en 14 timers kjøretur i morgen (med pauser altså) hjem og en god helg hjemme. Satser på at det løsner der!

 

Merker jeg er rastløs og MÅ trene snart. Jeg dør litt innvendig uten treningen!

 

Malin og Frukta, hvordan går det med derE? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner til det med å ikke ha kontroll på hvor badevekta er - min har vært pakka bort i lang tid, men nå har jeg endelig tatt den fram igjen. Jeg skal veie meg i mårra, og det blir veldig spennandes! Det som er typisk er at den "berømte uka" er i gang, og jeg er redd for om dette vil gjøre utslag i form av lav nedgang. Men - all nedgang er bra nedgang! :)

 

Har vært flink til å skrive ned alt jeg spiser, så har sånn passelig kontroll i allefall. Sliter veldig med å få i meg nok kalorier (jeg følger meny 3 og skal ha 1900 kalorier daglig), men det kommer seg vel etterhvert. Sleit med det tidligere også, men etter en stund gikk det bedre.

 

Håper dere får en fin fredag, jenter=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...