Gå til innhold

Ansikt til ansikt med sifrene


Gjest parion

Anbefalte innlegg

  • Svar 542
  • Created
  • Siste svar
Gjest Takraset

ble bare en liten tur i stallen for å vaske benet til ponnien min og gresse litt..

Men ja, svimler hodepine, kvalm, slapp og blek er jeg.. Men det går jo!

Ingen jobb blir det på meg da men..

 

Vekta mi viser 76.9 så skal ikke klage da, men må si jeg får litt dårlig samvittighet av all "syke" maten min.

 

Flink du er meg jogging og ting nå Frukta! Bra du er på vei tilbake selv om vekta hoppet oppover! Det fikser du LETT! :D

 

Enig i at vi trenger flere jenter tilbake her! Vi er jo godt selskap vi, men jo flere jo bedre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cecilie5

Heihei :)

 

Kom hjem fra spania i helgen! Veldig fin tur, så er nå både brun og blid, hehe!

 

Startet uka med en lang gåtur i går, ble rundt 1 mil ca

Ble en tur i dag også, men ikke like lang, kanskje 5-6 km bare..

 

Vil helst jogge, men har min mor med på tur og hun fordrar ikke å jobbe! Så da tusler jeg heller med henne siden jeg flytter opp til nord i neste uke!

 

Første som blir gjort da, er å melde meg inn på sats :) Veldig motivert for videre trening, har savnet å ha ett treningssenter å gå til siste mnd!

 

Men aller mest positivet er at jeg nå veier 1,1 kg MINDRE enn når jeg dro til syden! Det vil jeg si er godt gjort, hehe!

 

Så nå landet vekten på 61,7 kg, og det er ikke ille altså! :)

Har ligget ALTFOR lenge på rundt 62,5 kg nå (type 3-4mnd), så godt å se at det går ned!

 

Like motivert som ellers, tyvstarter på oppladning til bikinisesongen 2012 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Takraset

Heihei!

 

Her skjer utrolig mye for tiden, etter å ha besvimt alt for mye så har jeg tatt valget med å slutte lærlingjobben og reise til Volda for å gå førskolelærer. Dette pga stresset her og at kroppen min tydeligvis ikke tåler påkjenningen :D

 

Så på 4-5 dager skal jeg nå prøve å komme meg hjem med alle tingene mine.

Vekta kan jeg si jeg DRITER i akkurat nå, for alt skjer så fort her..

 

Bra du er brun og blid Cecilie! og Gratulerer med vektnedgang! Det er herlig! <3 Og ikke minst, velkommen tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Takraset! Uff, så mye rart som skjer med deg for tiden! Ikke bra at du besvimer så ofte, bra du gjør om på valget ditt, selv om det neppe er lett. Og du som hadde det så gøy også! Uff! Lykke til! Håper du kommer deg raskt på plass og trives :)

 

Cecilie5: Så hyggelig å ha deg tilbake! Gratulerer med nedgang :) Og jeg henger meg på den "bikiniformen 2012" 2012 skal bli en bra sommer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cecilie5

Takktakk :)

 

Kan låve mye mer aktivitet her inne fremover;) Neste oppgave er å ordne seg en jobb når jeg kommer opp, men satser på at det ordner seg! Går dessverre litt hardt utover mastercardet for tiden, men vil jo bli betalt såfort æ har en fast jobb, heldigvis snill familie som hjelper meg litt :D Men måte på hvor mye hjelp man vil ha.. er liksom stor nok jente til å skal klare meg selv! *svelge stoltheten*

 

Takraset!? Hva skjer? Kanskje litt for mye stress og tempo i læringsjobben? Høres hvertfall slitsomt ut med det du har fortalt hittil!

 

Frukt86, går det bra me deg? Funnet deg egen plass å bo? Noe kontakt med han du var samboer med?

 

Å hvor er resten av jentene?? :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Takraset

Det er jo stress ja, noe jeg tror ikke jeg tåler desverre :/ så i dag ble tingene mine pakket ned og jeg ble sendt hjem på flyet.. Er nå i Ålesund og sykehus venter i morgen. På mandag starter kanskje min nye tilværelse som student i Volda som førskolelærer student.. Dødskjipt for jeg elsket jobben min, men tåler ikke kroppen det, så presser jeg meg ikke lengre. Jeg er for ung til å "ødelegge" meg allerede.

 

 

De andre jentene er et "no show" for tiden Cecilie, men de kommer tilbake! :D

 

Har ikke trent i dag jenter, pakket, grått og reist hjem er nok for et lite takras på en dag. Får se om jeg orker litt enkel trening i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei mine vakre blomstrer! :-D

 

Det som skjer nå er vist noe med at hjertet går forsakte til tider, pulsen er nede på under 30 (som er veldig unormalt) og derfor svimler jeg. I verste tilfelle blir det en peace maker som må hjelpe meg å leve normalt fremover.

 

Jeg satt meg ned med meg selv i går natt, jeg NEKTER å avslutte mitt fantastiske opphold i kristiansand. Med så mange fantastiske folk, venner og hester er det faktisk verdt stresset med dårlig helse. Samtidig så har arbeidgiver vert super snill og vi har sammen funnet en løsning på det og jeg skal altså kunne fortsette som lærling! :-D

 

Nå skal jeg ha noen late (fest fylte) dager i Ålesund før jeg vender nesen hjemover til Kristiansand igjen på mandag/tirsdag. Det blir ikke noe tenking på vekt og trening, bare slappe av, kose meg og treffe venner! Kjøpte foresten nye klær i dag og str som er på merkelappene er ikke lenger XL men M :-D LYKKERUUS!

 

Håper dere har det bra begge to, fortsett den positive tankegangen! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiia :)

 

Helgen har vært super! Festet en del, drukket en del og blitt betatt av en liten student fra Trondheim (ikke en del av planen).

 

I morgen skal jeg ned til Kristiansand igjen å starte hverdagen min der igjen rolig!

 

Grattis med de 0.5kg nedover Frukta! :)

 

Håper dere alle har det bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, han oppholder seg i Ålesund heldigvis (hvor jeg kommer fra) så det er jo litt bra! : )

Men blir nok ikke så ofte nei, men virket som han ville møte meg mer når jeg kommer opp igjen. Var innom han og sa hade rett før flyet min reiste så jeg rakk det nesten ikke (A)

 

Heah, i morgen er det bare å hoppe i treningsklea å starte pånytt igjen! Da er det "ny" start! Wihii!

 

Bra du og er litt betatt, så slipper jeg å være det alene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan reise hjem i helger (har fri lørdag/søndag liksom og reiser jeg da fredagene har jeg jo en hel helg hjemme :) Eneste er lommeboka som stopper meg, men 2 helger i mnd'en skulle egentlig ikke umulig.

 

Haha, venninna mi som kjørte syntes det ikke var morro siden hun måtte kjøre i hundre og H! :)

 

Men hvordan står det til med trening og kosthold Frukta? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :)

 

Da var jeg endelig på plass i nordens paris :)

Kjempedeilig!!

 

Vekten går ikke sånn kjempefort nedover, men nede i 61,5 nå, så er ned 200 gr hvertfall.. og det uten å egentlig ha prøvd :)

 

Så nå er det jobbsøking på gang, får ikke meldt meg inn på noe treningssenter før jeg vet at penger er på vei inn.. Men er nøye med kostholdet, så burde gå greit i mellomtiden :) Mye som skjer, så får jo rørt littegranne på meg.. turer med venninner osv. Så får ta det som det kommer til jeg har jobb!

 

Alt bra med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! :)

Her er alt bra!

 

Grattis med å komme på plass i nord Cecilie! Det må være deilig!

Lykke til med jobbsøking!

 

Her har jeg ikke sett på vekta på en stund, jeg vet den har gått opp.. Men jeg begynte med trening i dag! Jogget 2km på 15 minutt, på asfalt. Etter det måtte jeg hentes pga kneet ikke tålte asfalten.. Så lærte da at travstien er min plass fremover! :-D

 

Motivasjonen er på topp og i morgen er det ut å jogge om morgenen, ri hester og så en liten sykkeltur på kvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei jenter! :)

 

Da har jeg vært ute å jogget igjen! Digg! 2km på 15 minutter var ganske greit syntes jeg, på asfalt og greier! Da måtte jeg desverre stoppe å bli hentet da kneet streiker på asfalt..

 

Men jeg prøver igjen i kveld! Trosser drit været å hopper i treningsklærne nå! :) Har og trent to hester i dag og spist VEELDIG usunt (Burger King) grunnet litt småfylle syk enda etter natt til søndag. Da hjelper bare junk food (liker jeg å tro). Det blir veldig skjeldent slik drit mat. Har kjøpt inn mer sunn mat til resten av uken så dette blir bra! :)

 

Knekkebrød, vann, kylling og fisk er på programmet fremover! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wuhuuu, 3 km i motvind og i regn er ikke å forkaste! :-D

Måtte jo bli hentet på veien tilbake pga vær og at leggene mine brant etter gangsperre eller noe slikt. Men 3 km er en grei start det! :) God natt jenter!

 

Håper dere har det bra og at motivasjonen er på topp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...