Gå til innhold

Noen som henger seg på onsdagsveiing?


Gjest tjun

Anbefalte innlegg

  • Svar 207
  • Created
  • Siste svar

Åhh, Greys.. Jeg føler med deg!! Forstår din skuffelse over å se 62-tallet, du som har holdt deg så fint på 60-tallet... :mellow: Men du, det går fort å komme seg ned igjen når man bare får tilbake de gode rutinene. Synes du er kjempeflink både med mat og trim til vanlig! jeg heier på deg! :) Nå har du en ferie bak deg som sikkert er skylden i dette... Så når du får i gang hverdagen igjen, skal du se at det retter seg!

 

Her er det intet nytt - og akkurat nå føles det som GODT NYTT! :rolleyes:

Jeg har ikke vært spesielt flink i det siste, det har blitt mye sjokolade og utskeielser. Så hadde fryktet verre...

Skal ut og reise om en uke, og har bestemt meg for å ligge unna godterier fram til det. Håper jeg kan klare det!!

Nå er det sent, og jeg MÅ i seng! ;)

Onsdag, 29.02.12: 61,8 kg (samme som sist uke)

Onsdag, 22.02.12: 61,8 kg (samme som sist uke)

Onsdag, 15.02.12: 61,8 kg (-0,4 kg siste uke)

Onsdag, 08.02.12: 62,2 kg (-0,5 kg siste uke)

Onsdag, 01.02.12: 62,7 kg (+0,3 kg siste uke)

Onsdag, 25.o1.12: 62,4 kg (-0,2 kg siste uke)

Onsdag, 18.01.12: 62,6 kg (+0,3 kg siste uke)

Onsdag, 11.01.12: 62,3 kg (+0,1 kg siste uke)

Onsdag, 04.01.12: 62,2 kg (+0,5 kg i løpet av jula....)

Onsdag, 21.12.11: 61,7 kg (stamme som sist veiing, totalt - 8,3 kg)

MÅL: 61 kg (gjenstår 0,8 kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Veide meg i dag, litt juks, men da stod vekten på 61,4. Positivt det, bortsett fra at det tar så laaaaang tid å komme ned dit jeg var på 60,5.

 

Har tenkt en ny strategi, meny 3, og legge opp til mer trim. Men da må jeg følgje den slavisk. Bør kunne holde vekten på den, samtidig gå ned hvis jeg er flink og ligger under noen dager. Jeg ser at problemet med meny 1 og 2 er at jeg alltidnligger over. Gjerne 2 dager over 2300 kcal. Hvis jeg spiser litt mer i hverdagen sprekker jeg kanskje ikke så veldig i helgen.

 

Jeg spiser forøvrig nesten ikke kaker og sjokolade. Men potetgull, selv om jeg aldri kjøper det, det sprekker jeg på.

 

Vi snakkes til uken. Håper du klarer å holde vekten eller få ned! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Er ikke fornøyd med denne ukas veiing, men har ikke klart å holde fokus... Så det viser seg naturlig nok igjen på vekta...

har blitt for mange utskeielser (har ikke klart å holde meg unna sjokoladen som jeg tenkte...) og i tillegg for lite tid til trim. Som om ikke det er nok, reiser jeg på langhelg i morgen. Jeg aner meg at neste uke ikke ser stort bedre ut resultatmessig. Men etter turen har jeg iallefall tenkt å skjerpe meg!! Og helst underveis på turen også... ;)

Greys, du er på rett vei igjen! Som du sier - hardt å komme seg ned igjen etter noen dagers utskeielser.... det får være til en advarsel for meg!!! STÅ PÅ!!! :)

 

Onsdag, 07.03.12: 62,1 kg (+0,3 kg siste uke)

Onsdag, 29.02.12: 61,8 kg (samme som sist uke)

Onsdag, 22.02.12: 61,8 kg (samme som sist uke)

Onsdag, 15.02.12: 61,8 kg (-0,4 kg siste uke)

Onsdag, 08.02.12: 62,2 kg (-0,5 kg siste uke)

Onsdag, 01.02.12: 62,7 kg (+0,3 kg siste uke)

Onsdag, 25.o1.12: 62,4 kg (-0,2 kg siste uke)

Onsdag, 18.01.12: 62,6 kg (+0,3 kg siste uke)

Onsdag, 11.01.12: 62,3 kg (+0,1 kg siste uke)

Onsdag, 04.01.12: 62,2 kg (+0,5 kg i løpet av jula....)

Onsdag, 21.12.11: 61,7 kg (stamme som sist veiing, totalt - 8,3 kg)

MÅL: 61 kg (gjenstår 1,1 kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei,Greys!:) Kom aldri så langt at jeg fikk lagt inn vekt forrige onsdag. Influensaen har herjet hjemmet...:( Før det hadde jeg en fin langweekend. Mye god mat..så vekta var 62,5 da jeg kom hjem :( Men i løpet av uka har jeg stabilisert meg og er nede på 61,8 igjen. Jeg har innsett for meg selv at det er stabilisering jeg holder på med... Jeg vil vere på 61-tallet,så langt ned som mulig. Derfor ønsker jeg å avslutte denne tråden. Har vært med siden i fjor sommer. Det var noen andre som startet den,skal tro hvordan d gikk med alle som var med i starten....? Jeg er glad for å ha kommet meg ned der jeg hører hjemme. Ønsker å starte tråd på hold vekten nå. Greys,er du fremdeles med på en hold vekten tråd? Om du ønsker å kjempe deg litt ned,er det sikkert noen andre motiverende folk å joine innpå forumet her...;) eller om du trenger ny hold vekten tråd,kan du også ta følge med meg om du ønsker det. Du står helt fritt;);) tenker å starte tråd på onsdag.ønsker deg alt godt! Takk for støtte og oppmuntring innpå her!:)

 

Startvekt mai : 70 kg etter graviditet nr 3

Nå: 61,8 kg, tilbake til utgangspunktet mitt! Fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...