Gå til innhold

Noen som henger seg på onsdagsveiing?


Gjest tjun

Anbefalte innlegg

Så gøy å høre fra deg, MarieSnill! Bra at du koser deg hjemme hos foreldrene dine. Deilig

med ferie, det må du bare nyte. Og supert at du ligger stabilt, du også;) Siste veiing

på meg dette året, og jeg holder vekta, jeg også. Er veldig fornøyd med det! Etter jul

tror jeg jeg skal slette hele denne vekthistoria mi som ligger nederst her på innlegget.

Men tar den med en siste gang. Er SÅ glad for at jeg har klart å komme meg ned disse

kiloene. Gutten min er 9 mnd nå, og jeg er tilbake der jeg var før jeg ble gravid. Det er

jeg stolt over! Den siste tida har det blitt lite trening her også.. Mye som skal ordnes

til jul m tre små i hus. Vi reiser på juleferie til mine foreldre, der blir det vel enda

mer kos og enda mindre trening. Men håper å få gått noen turer;) Så kommer jeg sterkt

tilbake over jul innpå her. Blir spennende hva vekta viser da. Målet er å holde seg på 61-

62 tallet gjennom jula. GOD JUL til deg, MarieSnill! :) KOS DEG:) Klem fra meg

Onsdag, 21.12.11: 61,7 kg (stamme som sist veiing, totalt - 8,3 kg)

Onsdag, 14.12.11: 61,7 kg (-0,1 kg denne uke, totalt - 8,3 kg)

Onsdag, 07.12.11: 61,8 kg (samme som sist veiing, totalt - 8,2 kg)

Onsdag, 30.11.11: 61,8 kg (-0,5 kg sidens sist veiing, totalt - 8,2 kg)

Lørdag, 26.11: 62,3 kg (-0,1 kg siden sist veiing, totalt - 7,7 kg)

Onsdag, 16.11.11: 62,4 kg (-0,8 kg denne uke, totalt - 7,6 kg)

Onsdag, 09.11.11: 63,2 kg (-0,4 kg denne uke, totalt - 6,8 kg)

Onsdag, 02.11.11: 63,6 kg (+0,3 kg denne uke, totalt - 6,4 kg)

Onsdag, 26.10.11: 63,3 kg (-0,6 kg denne uke, totalt - 6,7 kg)

Onsdag, 19.10.11: 63,9 kg (-0,2 kg denne uke, totalt - 6,1 kg)

Onsdag, 12.10.11: 64,1 kg (+ 1,3 kg siste to uker Totalt - 5,9 kg)

Fredag, 30.09.11: 62,8 kg (- 0,7 kg denne uke, totalt - 7,2 kg)

Onsdag, 21.09.11: 63,5 kg (+0,5 kg denne uke, totalt - 6,5 kg)

Onsdag, 14.09.11: 63,0 kg (-0,7 kg denne uke,totalt - 7 kg )

Onsdag, 07.09.11: 63,7 kg (-1,2 kg denne uke, totalt - 6,3 kg)

Onsdag, 31.08.11: 64,9 kg (- 0,3 kg denne uke, totalt - 5,1 kg)

Onsdag, 24.08.11: 65,2 kg (-1,1 kg denne uke, totalt - 4,8 kg)

Onsdag, 17.08.11: 66,3 (+ 0,9 kg denne uke, totalt - 3,7 kg)

Onsdag, 10.08.11: 65,4 (-0,3 kg denne uke, totalt - 4,6 kg)

Onsdag, 03.08.11: 65,7 (-0,2 kg denne uke, totalt -4,3 kg)

Onsdag, 27.07.11: 65,9 (-0,4 kg denne uke, totalt - 4,1 kg)

Onsdag, 20.07.11: 66,3 (- 0 kg denne uke, totalt - 3,7 kg)

Onsdag, 13.07.11: 66,3 kg (totalt -3,7 kg)

Onsdag, 06.07.11: 66,7 (totalt -3,3 kg)

Torsdag, 30.06.11: 67,2 kg (totalt -2,8 kg)

Torsdag, 23.06.11: 67,7 kg (Har gått ned totalt 2,3 kg siden starten av mai)

Mål: 61 kg DESEMBER 2011

Gjenstår: 0,7 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 207
  • Created
  • Siste svar

Godt nytttår! :) Håper dere alle har hatt en god jul, og at det nye året har fått en fin start. Når jeg skriver "dere alle", lurer jeg litt på hvem som egentlig følger med denne tråden lenger. Men vet iallefall at du,MarieSnill, er med. Gleder meg til å høre fra deg igjen! :)

Det har blitt en juleferie med mye kos og lite trim... sukk... Men nå er det nytt år med nye muligheter! Synes likevel vekta mi er veldig ok mtp alt jeg har koset meg med denne jula... :D

Hadde som mål å holde meg på 61-62 kg, og det har jeg klart! Nå vil jeg ned igjen på 61-tallet. Etterhvert ønsker jeg å komme meg inn på / evt starte en hold vekten - tråd.

MarieSnill, hvordan ligger du an? Og hva er målet ditt nå igjen? Går litt i surr for meg.... Hva tenker du om forumet her og strategien for de kommende ukene?

Og er det flere som er med innpå her?

Onsdag, 04.01.12: 62,2 kg (+0,5 kg i løpet av jula....)

Onsdag, 21.12.11: 61,7 kg (stamme som sist veiing, totalt - 8,3 kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSnill

Godt nyttår!!

Jeg har hatt en fin jul! Men min jul har også vært svært preget av mye kos (masse) og lite trening. Jeg har vel hatt to treningsøkter tror jeg. Og jeg ser at jeg har gått opp. Jeg glemte å veie meg i morges fordi dagene fortsatt er litt i surr for meg etter ferien, så jeg må veie meg i morgen istedet. Håper ikke jeg har gått opp mer enn 0,5 kg, men tror nok det for jeg ser det på hoftene og lårene. Kanskje det bare er noe jeg innbiller meg, men det vil vise seg i morgen. I dag starter jeg hvertfall for fullt opp med trening igjen. Skal straks nede på senteret og løpe intervall. Målet mitt er 52 kg (jeg er ganske kort). Sist jeg veide meg veide jeg 55,5 kg. Så da har jeg 3,5 kg jeg skal miste. Jeg også tenker at nå er det nytt år og nye muligheter, og det hjelper litt på motivasjonen :-). Strategien for de kommende ukene er å lage meg et fast treningsprogram. Jeg skal ha faste treningsdager der jeg forsøker å løpe intervall to ganger i uka, spinning en dag i uka, og styrketrening en dag i uka. Jeg tror ikke jeg rekker mer trening enn det når jeg går på masterstudie og jobber i tillegg. Skal hvertfall prøve dette så får jeg se om det funker :-). Hva er din strategi? Hvor gammel er du forresten? :-). Forresten; kjempebra at du har klart å ikke gå opp mer enn 0,5 kg i jula! Det er imonerende! Bra start på året ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSnill

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra trening. Har løpt intervall på tredemølla. Det var tungt ettersom jeg løp i går kveld også, men veldig godt likevel :-). Jeg veide meg i morges da, og jeg har gått opp kun 0,1 kg siden jeg veide meg før juleferien. Det må jeg si meg veldig fornøyd med :-).

 

Ha en fin dag alle sammen!

 

 

05.01.12: 55,6 (+0,1)

30.11.11: 55,5 (+0,3)

23.11.11: 55,2 (-0,4)

17.11.11: 55,6 (-1,2)

16.11.11: 56,8 (+1,3)

09.11.11: 55,5 (+0,2)

03.11.11: 55,3 (- 0,4)

27.10.11: 55,7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer SÅ mye med flott resultat på vekta, MarieSnill! Bare 0.1 kg opp, det er jo INGEN TING! Helt fantastisk :) Det er jammen deilig å merke når man tåler litt utskeielser uten at det får altfor negative konsekvenser for vekta... ;) Høres ut som du er godt i gang med trening, og har lagt en god slagplan fremover.

Du har ikke langt igjen til målet, så det er bare å stå på. Ofte er det de siste kiloene som sitter mest fast, det har iallfall jeg erfart. Ja, nå har jeg ca 1 kg som skal av, det høres jo lite ut, men det sitter fast, det også. Og nå etter nyttår føler jeg ikke jeg har klart å stramme skikkelig inn enda.. Det er litt for mye godsaker igjen i huset. Og jeg er veldig svak for julesnop til halv pris etter jul.. sukk.... Ergo tror jeg det blir dårlig med nedgang denne uka. Men prøver nå å komme igang med litt trim igjen. Jeg kaller det trim, siden jeg ikke går på noe treningsenter. Holder på for meg selv, går raske turer regelmessig, og har tenkt å få gjort litt styrke noen dager i uka. Jeg har tre små barn under skolealder (er 34 år, syns å huske at du spurte om det), så jeg føler jeg har minimalt med tid til "egenpleie" og trening for tida. Desto viktigere blir det å fokusere på kostholdet. Det er jo heldigvis det som har aller størst innvirkning på vekta, så jeg trøster meg med det. Så gjelder det bare å få tilbake fokuset på sunt kosthold etter jula... :rolleyes:

Ønsker deg en fin uke, så høres vi på veiedagen på onsdag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSnill

God morgen :-)

 

Da er det onsdag igjen og veiing. Er veldig fornøyd med dagens vekt. Ned 0,5 kg fra sist uke. Så det sier jeg meg veldig fornøyd med. Jeg har vært veldig flink med trening siden jeg kom tilbake fra juleferie, så jeg må bare prøve å opprettholde det. Hvordan gikk veiingen din i dag da 2010?

Ønsker deg en fin dag :-)

 

 

 

11.01.12: 55,1 (-0,5)

05.01.12: 55,6 (+0,1)

30.11.11: 55,5 (+0,3)

23.11.11: 55,2 (-0,4)

17.11.11: 55,6 (-1,2)

16.11.11: 56,8 (+1,3)

09.11.11: 55,5 (+0,2)

03.11.11: 55,3 (- 0,4)

27.10.11: 55,7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg blir med på onsdagsveieng. Er 159 h og veide 60,5 i går. Skal ned til 58. Har en gutt på 2,5 år og har gått på Grete roede fra 67-62 kg Gikk selv ned de første fra 73-66 kg.

 

i høst så jeg 57,5 kg. da sluttet jeg å registrere mat jeg spiste, men synes jeg holdt meg til GR kosthold, Så fra okt til jan er det + 3 kg. Disse skal av!

 

Synes de nye GR sidene er veldig fine og motiverende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSnill

Velkommen greys! Hyggelig at du joiner oss :-).

Jeg er også 159 cm høy! Jeg har egentlig aldri vært noe overvektig. Har veid 63 kg en gang, men det er vel det meste jeg har veid. Nå veier jeg 55,1 kg, og målet er 52 kg. Supert hvis vi kan motivere hverandre og komme med tips både i forhold til mat og trening :-). Jeg har vært ganske flink til å trene etter jul nå, så håper bare på å klare å opprettholde det :-). Hva gjør du for å gå ned i vekt?

 

Ha en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ gøy at vi blir flere innpå her! Velkommen til oss, greys! SÅ bra du tar tak i situasjonen.. 3 kg er IKKE mye,samtidig er det kjempeviktig å ta tak før det blir mer ;) Og du har jo vist at du virkelig klarer å gå ned. Kjempebra :)

 

MarieSnill,så flott at du er godt i gang! Du har fått en fin start etter jul med 0,5 kg ned. Så herlig å ha komt i gang med treninga igjen!:) Du inspirerer meg.... Så nå ser jeg at jeg også må skru av jule-moduset. Jeg føler ikke jeg har klart det nå etter jul...

Ergo står jeg på stedet hvil, eller 0,1 kg opp siden sist. Jeg velger å si at jeg er stabil,men litt for høyt oppe på 60-tallet. Målet mitt er 61 kg, iallefall å ligge på 61-tallet. (Jeg er 1,70 i tilfelle dere lurer)Merker at jeg begynner å bli fornøyd, og det er vel derfor at jeg ikke klarer å pushe meg selv så mye. Men en ting er iallfall sikkert - å nærme seg 63 er IKKE akseptert, jeg skal alltid befinne meg under denne grensa. VIKTIG!!! ;)

 

Beklager at jeg ikke fikk lagt inn vekta onsdag, det var full rulle her hele dagen med storfint besøk av folk vi ikke har sett på 5 år... I går skulle jeg legge inn, og da gikk det i glemmeboka. Jeg prøver å være pliktoppfyllende og holde meg til onsdagen som veiedag. Til neste onsdag er målet å se 61-tallet igjen. DET SKAL JEG GREIE :)

 

Lykke til denne uka, begge to!:)

 

Onsdag, 11.01.12: 62,3 kg (+0,1 kg siste uke)

Onsdag, 04.01.12: 62,2 kg (+0,5 kg i løpet av jula....)

Onsdag, 21.12.11: 61,7 kg (stamme som sist veiing, totalt - 8,3 kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSnill

Hei dere :)

 

Jeg har funnet ut at jeg skalmelde meg ut av vektklubben. En venninne har fått meg til å innse at det ikke er helt sunt for meg. Trenger egentlig ikke å gå ned noe mer. Så derfor. Men ønsker dere lykke til videre med å nå deres mål! Jeg heier på dere :-).

 

Stor klem <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære MarieSnill! Jeg synes du er klok som melder deg ut herfra, siden du har innsett (med hjelp av din venninne) at det ikke er sunt for deg å være med. Du gjør rett i å stoppe i tide. Jeg er sikker på at du er flott som du er!!! :) Jeg ønsker deg lykke til med å holde på din idealvekt. Takk for tiden du har delt med meg her inne! Klem fra meg :)

 

Greys, gøy at du er innpå her. Så spørs det om flere slår følge. Eller om det kanskje er greiest å henge seg på en ny tråd? Denne tråden har vart siden sommeren, og nå er det bare meg igjen som har fulgt den så lenge. Vet ikke hvordan det har gått med de som startet den / var med fra starten av. Jeg er egentlig i mål med nedgangen,men må komme meg ned på 61-tallet igjen før jeg går over til Hold-vekten. Det er på 61-tallet jeg hører hjemme. Nå er jeg 62,6 kg, og jeg har ikke klart å få tilbake fokuset etter jul. Høres rart ut at jeg er så nær målet, og likevel ikke fornøyd. Men på meg viser det siste halvannet kiloet veldig godt rundt magen. Rart, men sånn er det... Og jeg ønsker at det skal forsvinne før jeg går over til å stabilisere. Så nå bretter jeg ermene opp og prøver videre. Føler jeg har fått gått meg noen turer og vært ganske flink med maten. Men det henger igjen, søtbehovet som jeg opparbeidet meg i jula. Skikkelig dumt å skeie slik ut, vanskelig å hente seg inn igjen altså....

Forstår godt at du syns det var kjedelig å gå opp denne uka, Greys.du har jo vært SÅ flink!! Det kan sikkert ha med at du spiste litt sent i går kveld, eller??? Det er mye som kan virke inn på de hundre-grammene på vekta. Prøv igjen i morgen,kanskje er du halvkiloet lettere?!;) STÅ PÅ! Så snakkes vi på neste veiedag.

Jeg MÅ prøve å sveive meg i gang.. Men nå har forkjølelsen inntatt huset, dårlige forhold for trening med andre ord..... sukk....

GOD UKE videre!!:)

Onsdag, 18.01.12: 62,6 kg (+0,3 kg siste uke)

Onsdag, 11.01.12: 62,3 kg (+0,1 kg siste uke)

Onsdag, 04.01.12: 62,2 kg (+0,5 kg i løpet av jula....)

Onsdag, 21.12.11: 61,7 kg (stamme som sist veiing, totalt - 8,3 kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 2010, i dag viste vekta 60 kg dvs 0,5 ned fra startdato, eller 0,7 fra forrige uke. Fantastisk deilig, kjenner det på klærne, skjønner ikke at man kan kjenne så lite på klærne men vel vel.

:) :)

forrige ukes tall er 1800 kcal i gjennomsnitt pr dag, 6,5 tp

:( , og 7,5 på kosthold. Basert på man-søn.

 

Har alt vært ekstra flink denne uken med 3,3 tp og 1600 pr dag i kcal, nå er jeg skikkelig motivert.

 

samboer er på hv-øvelse til 3 feb, litt lettere å være streng da. Men skal til Oslo i helgen, så det blir en liten utfordring.

 

Håper det går bra med deg og forkjølesen. Hvor lang er du? Håper det har gått bra med deg i denne uken:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ BRA at du har fått en bra start, Greys! Du har jo vært SÅ flink med både trim og spising, jeg blir helt imponert! Godt du har gode forhold i huset for å holde fokus.... Deilig å kjenne det på klærne... Ja, det er faktisk helt sant at man kjenner det fort på klærne! Jeg er ca 1 kg tyngre nå enn før jul, og jeg kjenner det! Buksene strammer litt, og magen står liksom litt mer "ut". Rart at et kilo betyr så mye. Vi får se på det som positivt at det viser om vi går opp et kilo eller to;) - da har vi jo ikke SÅ altfor mange ekstra kilo...

Forkjølelsen slapp taket, men var bortreist fra fredag til mandag, og det var ikke lett å holde fokus på sunne vaner. Jeg tar meg stadig i å tenke: jaja,jeg prøver på igjen over helgen, jeg er jo tross alt ikke SÅ langt unna målet jeg har satt meg.... Ikke noen bra tankegang i det hele tatt!! Men nå har jeg iallefall gått bittelitt ned,og jeg prøver videre med friskt mot. Vil så gjerne ned på 61 igjen!!!!- helst 61 blank, det er målet. Jeg er 1,70 cm høy.

Ønsker deg GOD HELG, håper du får kose deg masse. Beklager så mye at jeg ikke fikk lagt inn på onsdag,det har gått i ett denne uken.

Vi høres igjen i neste uke!:)

 

Onsdag, 25.o1.12: 62,4 kg (-0,2 kg siste uke)

Onsdag, 18.01.12: 62,6 kg (+0,3 kg siste uke)

Onsdag, 11.01.12: 62,3 kg (+0,1 kg siste uke)

Onsdag, 04.01.12: 62,2 kg (+0,5 kg i løpet av jula....)

Onsdag, 21.12.11: 61,7 kg (stamme som sist veiing, totalt - 8,3 kg)

MÅL: 61 kg (gjenstår 1,4 kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag, oppsummering først: 1798 kcal i snitt og 9 tp. resultat opp 0,3 til 60,3. Hvor lite mat er det meningen man skal spise??? Burde i hvertfall holde vekten med det inntaket jeg har nå.

 

Har en venninne, selvsagt mye lengre enn jeg, og må spise 2200 for å gå ned i vekt, da har jeg skeiet ut faktisk!!!

 

Jeg får mensen om noen dager så det kan være det, og da satser jeg på at neste onsdag veier jeg 59,8.

 

ha en motiverende uke :):rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,Greys!

Jeg er i samme situasjon som deg... Opp 0,3 kg denne uke. Og jeg er egentlig litt "sjokket" fordi at jeg nå har klart å stramme inn og ta meg kraftig sammen! Og når man føler man er flink, så er det skikkelig kjedelig å gå opp i stedet for ned... :( Men vi må bare stå på videre, og satse på at holder vi oss til vår "tilmålte" del mat, så skal det gi resultater på sikt. Jeg synes du virker veldig disiplinert, både mtp mat og trening. Jeg kan ikke se at du gjør noe feil!! Jeg tror ikke du trenger gå ned i inntak av kcal, du høres ut til å ha et veldig bra snitt... Venninnen din som du refererer til.. 2200 for å gå ned i vekt! Høres ut som en drøm..... ;) Men vi er forskjellige som mennesker, det skal være sikkert og visst... Vi får bare stå på videre, og satse på et halvt kilo ned til neste uke!!Da har vi det som felles mål til neste uke...

STÅ PÅ!!! Klem fra meg :D

Onsdag, 01.02.12: 62,7 kg (+0,3 kg siste ukte)

Onsdag, 25.o1.12: 62,4 kg (-0,2 kg siste uke)

Onsdag, 18.01.12: 62,6 kg (+0,3 kg siste uke)

Onsdag, 11.01.12: 62,3 kg (+0,1 kg siste uke)

Onsdag, 04.01.12: 62,2 kg (+0,5 kg i løpet av jula....)

Onsdag, 21.12.11: 61,7 kg (stamme som sist veiing, totalt - 8,3 kg)

MÅL: 61 kg (gjenstår 1,7 kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg godt nytt å melde... Ned en halv kilo den siste uka, som jeg håpet på... Jeg håper dette skal motivere meg til å stå på den siste lille biten... Men det er jammen ikke lett! Nå er det blitt sent, og jeg må i seng.

Hvordan har det gått med deg, greys?

Til neste veiing er målet å se 61-tallet igjen :)

Onsdag, 08.01.12: 62,2 kg (-0,5 kg siste uke)

Onsdag, 01.02.12: 62,7 kg (+0,3 kg siste uke)

Onsdag, 25.o1.12: 62,4 kg (-0,2 kg siste uke)

Onsdag, 18.01.12: 62,6 kg (+0,3 kg siste uke)

Onsdag, 11.01.12: 62,3 kg (+0,1 kg siste uke)

Onsdag, 04.01.12: 62,2 kg (+0,5 kg i løpet av jula....)

Onsdag, 21.12.11: 61,7 kg (stamme som sist veiing, totalt - 8,3 kg)

MÅL: 61 kg (gjenstår 1,2 kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei, 2035 kcal og 8,4 tp, og enda har jeg vært disiplinert(synes jeg). Vekten viser 60,2 idag (torsdag). Ned 0,1

 

Nå har jeg fått i gang pulsklokken min så da blir det mer intensiv trening denne uken. Nå er jo halve uken gått alt, så jeg føler på meg at jeg får resultat til uken:-)

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntrende tilbakemelding, Greys!:)

Huff, det har blitt en del kos de siste dagene, så jeg begynner å frykte for ukens mål om å se 61-tallet. Men jeg gir ikke opp, enda noen dager å gjøre en innsats på!

Du virker grundig både med å registrere mat og trim, og jeg er sikker på det gir resultater, av og til må man bare være litt ekstra tålmodig. Du har iallefall gått ned, og ikke opp ;)

Fortsatt god helg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapp rapport fra dagens veiing: Hadde som mål å se 61-tallet igjen denne uka, og det gikk! Veldig glad for det :lol:

Håper å komme enda litt ned på 61-tallet kommende uke... Får ta det sakte,men sikkert. Litt utfordring at jeg skal reise bort i helgen, men håper jeg klarer å kontrollere utskeielsene mine...

Greys, bare tenkte jeg skulle si at om du heller ønsker å være i et annet forum der det skjer litt mer, der det er kanskje noen som har "samme vei igjen mot målet", så forstår jeg godt om du ønsker å bytte.. Jeg har vært med her siden oppstarten, men det var ikke jeg som startet tråden. Tenker at jeg snart lager min egen inne på "Hold vekten". Håper iallefall jeg snart kan flytte inn der... ;)

Onsdag, 15.02.12: 61,8 kg (-0,4 kg siste uke)

Onsdag, 08.02.12: 62,2 kg (-0,5 kg siste uke)

Onsdag, 01.02.12: 62,7 kg (+0,3 kg siste uke)

Onsdag, 25.o1.12: 62,4 kg (-0,2 kg siste uke)

Onsdag, 18.01.12: 62,6 kg (+0,3 kg siste uke)

Onsdag, 11.01.12: 62,3 kg (+0,1 kg siste uke)

Onsdag, 04.01.12: 62,2 kg (+0,5 kg i løpet av jula....)

Onsdag, 21.12.11: 61,7 kg (stamme som sist veiing, totalt - 8,3 kg)

MÅL: 61 kg (gjenstår 0,8 kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 2010, synes du er flink jeg. Ja skjer litt lite her, men jeg er ikke så flink til å skrive her selv heller.

 

Veide 60,5 i dag. Det samme som da jeg begynte.....sikkert litt vomfyll.

 

Er med i den tilsvarende tråden på hold vekten, for jeg skal jo liksom det også. Hadde håpet å komme meg til 57,5. Men vet ikke om jeg orker, synes det er tøft nok å holde meny 2, som antagelig er hold vektenmeny for meg.

 

Skal likevel prøve meny 1 + 100 kcal denne uken. bare for å se. Ha en fortsatt motiverende uke:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapp rapport fra meg før jeg må komme meg i seng.... Holder meg stabil, og innser vel at det er det jeg mest holder på med for tiden. Føler jeg ikke har nok motivasjon til å ta det siste skrittet ned, begynner visst å bli fornøyd? Samtidig så ønsker jeg jo å se 61blank, og ha litt å gå på, f eks i feriene, som alltid er min kritiske fase.

Greys, du er også stabil. Kanskje er det her vi skal vere - på den vekta vi nå har endet på??? Ikke vet jeg... Så bra at du også er med på Hold vektenforum. Jeg tenker jeg holder meg her et par - tre uker til, så har jeg lyst å flytte inn på hold vekten. Så får vi se om jeg klarer å karre meg ned det siste kiloet før jeg flytter;)

Onsdag, 22.02.12: 61,8 kg (samme som sist uke)

Onsdag, 15.02.12: 61,8 kg (-0,4 kg siste uke)

Onsdag, 08.02.12: 62,2 kg (-0,5 kg siste uke)

Onsdag, 01.02.12: 62,7 kg (+0,3 kg siste uke)

Onsdag, 25.o1.12: 62,4 kg (-0,2 kg siste uke)

Onsdag, 18.01.12: 62,6 kg (+0,3 kg siste uke)

Onsdag, 11.01.12: 62,3 kg (+0,1 kg siste uke)

Onsdag, 04.01.12: 62,2 kg (+0,5 kg i løpet av jula....)

Onsdag, 21.12.11: 61,7 kg (stamme som sist veiing, totalt - 8,3 kg)

MÅL: 61 kg (gjenstår 0,8 kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på ferie fra onsdag til i går, bare spist og drukket og ingen trim. Dette har nok gått veldig galt, skal veie meg på onsdag.

 

Jeg er jo på sett å vis fornøyd med vekten når jeg ligger på ca 60, men 58 er ideelt, da har jeg litt mer å gå på. er redd jeg er gått opp over 1 kg nå. Skal være flink i dag og i morgen så får vi se hvor nålen peker på onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å høre fra deg, Greys. Velkommen tilbake fra ferie! Kjenner meg igjen i beskrivelsen din av hvordan feriene blir.. god mat og drikke, og lite trim... Men man skal få lov å kose seg i ferien ;)

Angående vekt så har vi det nok litt på samme måten da: Vi er ganske fornøyd der vi er, men skulle gjerne gått LITT ned for å ha litt mere å gå på....

Vi "snakkes" på onsdag. Tror ikke jeg har krøpet lenger ned på 61-tallet... Har blitt mye snop i disse ferietider her også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...