Gå til innhold

Veien tilbake til trivselsvekta


Gjest metchen
 Share

Anbefalte innlegg

Da er jeg oppe i nesten 6 trimpoeng denne uka, så jeg håper på å få til minimumet på 7 denne uka. Trenger en styrketreningsøkt i løpet av helga så er jeg i mål.

Spiste ferdigpizza for første gang etter jul i dag, og 228 gram take-away førte til 510 kcal. Kjente at jeg kunne spist et stykke til, men klarte å motstå fristelsen. Ser at jeg kommer til å gå 150 kcal over de 1400 jeg skal i dag, men det gjør ikke så mye. Har ganske god erfaring med å variere litt,så lenge jeg ikke spiser for mye salt mat som holder på vannet i kroppen. Dersom jeg har gått ned 700 gram når mandagen kommer er jeg fornøyd. Da ligger jeg i rute. I morgen skal vi til Finland å handle, og da er fokuset sunn og god mat som skal handle inn til helga. Skal innom Rema 1000 også å fylle opp med frukt og grønt.

Nå skal jeg se på skiskyting og skrive handleliste til i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det ser ut til at motivasjonen har tatt seg opp. BRA!

Ja, jeg har veiedag på søndag - og det er fordi da MÅ jeg holde meg i skinnet og ikke hive innpå (noe som jeg har veeeeeldig lett for). Jeg skal holde meg til 1800 kcal. Jeg trener mye - og ser at jeg ikke må komme for lavt i kaloriinntak. Veldig bra med så mange treningspoeng, metchen. Dette må jo bli bra til neste veiedag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja motivasjonen er faktisk på topp om dagen. Selv om jeg ikke har gått ned mer en 4 kg hittil i kurset merker jeg det på klærne og ser det i speilet, og det er den viktigste motivasjonen. I dag har jeg tatt på en olabukse som for 3 uker siden var så trang at jeg hadde problemer med å kneppe igjen. Nå sitter den som et skudd, og jeg knepper enkelt igjen. Det er kjempemotiverende. Jeg ser også at magen har blitt mindre, og jeg har kunnet ta vekk forlengeren på den nye bhen jeg kjøpte i jula. Slike ting gjør at jeg fortsatt holder motivasjonen oppe selv om jeg ser at jeg har mange kilo igjen.

 

I tillegg har jeg begynt å finne glede i å eksperimentere med nye matoppskrifter. Noen fra GR og andre som jeg finner på nett. Mat skal smake godt for at man skal kunne bruke oppskriftene i en ny livsstil. Neste gang jeg lager taco skal jeg prøve et selvlaget tacokrydder som jeg fant oppskrift på på trinesmatblogg.no. Det blir spennende, siden mine barn elsker taco. Det er viktig at de godkjenner smaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi kost oss med grove scones til frokost,og jeg har bakt rundstykker til kvelds. Fant en oppskrift på trinesmatblogg på eltefrie rundstykker. Det ble veldig vellykket, og det var enkelt. Satt deigen kl. 09 og bakte dem ut kl 17. Brukte kald veske og bare en ts gjær til 24 rundstykker. De ble saftige og gode, så det er helt klart en oppskrift som kommer til å bli brukt flere ganger. Skal prøve flere av brød og rundstykkeoppskriftene neste uke da jeg har vinterferie.

 

Jeg endte på 8.9 trimpoeng denne uka, til tross for at jeg ikke trente på mandag pga forkjølelse. Er veldig spent på veiedagen i morgen. Alt fra 700 gram og oppover er jeg fornøyd med. Dersom jeg ikke klarer det er det ikke bra nok med tanke på treninga denne uka. Føler at jeg stort sett har vært flink. Skal egentlig spise etter meny 2, men har valgt å legge meg 100-200 kcal lavere. Noen dager ligger jeg på 1600, som i går, men stort sett har jeg klart å ligge på 1400 kcal.

 

Nå er det på tide å lage plan for middagen for uke 8. Vet at det alltid lønner seg å planlegge for å unngå usunne ferdigmiddager. Tror blant annet jeg skal lage chili con carne en dag, men jeg skal se om jeg finner en ny kyllingoppskrift og fiskeoppskrift jeg kan prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka har jeg gått ned 1 kg. Det er kjempebra, 300 gram mer en planen sier. Alt i pluss er en fordel. Ser at det lønner seg å trene. Har ikke gått ned så mange cm som ønsket over alt, men midjen spesielt går nedover. Har mistet 6,5 cm siden 7.jan, og det er jeg godt fornøyd med.

 

Planen for uka er å få 10 trimpoeng. Det bør gå bra. Har trent zumba og styrketrening allerede, og er godt igang.

 

Dette begynner å bli gøy. Håper bare den gode steamen holder seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den siste uka brukt skritteller, og i går kom jeg opp i 13800 skritt. Det er ny rekord. Var ute å gikk kl. 04.45-05.15, men det ble bare 4000 skritt. Resten gikk jeg pga en travel dag på jobb. Har også til min minste sønns store forvilelse begynt å gå fram og tilbake til jobb hver dag så sant været tillater det. Det har vi gjort siden nyttår, og vi sparer derfor som min datter sier miljøet samtidig som vi får bedre helse. Nå har vi ikke veldig langt å gå så den store trimmen blir det ikke, men det er bedre enn å kjøre uansett.

 

I dag har jeg trent 30 min zumba og 25 styrketrening allerede. Har vinterferie resten av uka så jeg skal lage sunn middag, bake brød og rundstykker og trene godt. Selvfølgelig også slappe av, men jeg kjenner at energien er stigende om dagen, så det blir nok lite sofasliting. Har dessverre ikke så godt søvnmønster om dagen. Sjelden jeg sover lenger enn til 04.00, og i 5 tida er jeg i gang med en eller annen form for trening. Er et utpreget A menneske, og for meg passer det best å trene hver morgen, istedenfor om ettermiddagen. Har allerede 5,1 trimpoeng denne uka, så jeg håper å nå målet om 10 siden jeg har 5 dager på meg ennå, egentlig 6 siden jeg har byttet veiedag til tirsdag.

 

Ha en riktig god dag. Nå skal jeg spise frokost. Hadde problemer med å få kostholdsskoren opp idag pga for lite fett. Måtte legge inn litt ekstra med margarin og makrell i tomat for å nå målet på 9.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag startet jeg med 40 min zumba. Nærmer meg målet om 10 trimpoeng med stormskritt. Har ikke fått tatt mer enn en gåtur denne uka, så det må jeg få til i løpet av lørdag eller søndag, og da er jeg i mål. Kjenner om dagen at det blir litt for mye fokus på slankinga, både i hodet og ellers. Håper at det vil endre seg når jeg når målet mitt. Jeg vet at for å klare å trene, spise sunt hele tiden osv. må jeg tenke på det ofte, men jeg håper at jeg når jeg når målet skal ha kommet inn i en så god rytme at det går av seg selv.

 

Nå er det på tide å ta seg en dusj, og så få i seg litt frokost. Minstemann er sulten, og vil ha havregrøt så det blir havregrøt på oss begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne vinterens forkjølelse er håpløs. Både jeg og sønnene mine sliter med at den kommer tilbake med jevne mellomrom. Må være en virus som herjer i kroppen som ikke helt slipper tak. De to siste dagene har jeg igjen snørret og grumset i halsen. Vet ikke om jeg klarer å få til trening i dag heller, og da når jeg ikke målet på 10 trimpoeng. Har jo fått gulleplet uansett, men det hadde vært gøy å få det til.

 

Helga blir alltid litt rar spisemessig. I går formiddag var jeg sulten hele tiden, og spiste både frokost, lunsj, frukten min og kveldsmaten før kl. ble 2. Kjente at jeg fortsatt var sulten, men klarte å stoppe. Mens min mann gikk for å fyre bastu slumret jeg på sofaen. Kjente meg ikke i form, og var vel borte en liten stund og når han kom opp for å spise lørdagsmiddagen i halv syvtida, kjente jeg at jeg ikke var sulten i hele tatt. Han måtte lage ferdig middagen. Jeg hadde lagd soppstuing og satt poteter på kok, pluss lagd mat til ungene. Jeg spiste biffen, men bare halvparten av tilbehøret i forhold til planlagt.

 

I dag skal jeg lage kesaompletter til ungene til kvelds. Det er ikke ofte de får noe ekstra om dagen, og de vil sikkert sette pris på det. Kjøpte kesam forrige helg som jeg må bruke opp før den blir for gammel. Har en tendens til å kjøpe inne,og så må jeg kaste fordi jeg ikke bruker det når jeg planlegger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom veiedagen med minus 1 kg. Det er kjempebra. Hadde håpet på litt flere cm, men vet at mens er på vei så kanskje det slår ut bedre neste uke. Har gått ned 6,1 på 7 uker, og har som mål å få samme resultat på neste kurs. Det betyr et snitt på 900 gram i uka isteden for 700, men alt over 700 vil jeg være fornøyd med. Dersom jeg fortsetter å gå ned 700 gram i uka vil jeg nå hovedmålet mitt i oktober. Kanskje ikke helt realistisk siden det forutsetter at jeg går ned hver uka fram til da. Det har jeg aldri klart før. Kanskje det skal være målet for de neste månedene.

Har som mål å gå ned 14 kilo til før ferien. Dersom jeg klarer det vil jeg veie 68,5 kg. Derfor vil jeg ikke kjøpe ny bikini nå, men vente til rett før jeg skal dra. Vil trenge en som holder løsmagen på plass, men det vil uansett være mye bedre enn sånn som jeg ser ut nå. Det er sammen med en bedre helse min største motivasjon. Kjenner at formen er blitt mye bedre. Ryggen er bedre og jeg orker mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom veiedagen med minus 1 kg. Det er kjempebra. Hadde håpet på litt flere cm, men vet at mens er på vei så kanskje det slår ut bedre neste uke. Har gått ned 6,1 på 7 uker, og har som mål å få samme resultat på neste kurs. Det betyr et snitt på 900 gram i uka isteden for 700, men alt over 700 vil jeg være fornøyd med. Dersom jeg fortsetter å gå ned 700 gram i uka vil jeg nå hovedmålet mitt i oktober. Kanskje ikke helt realistisk siden det forutsetter at jeg går ned hver uka fram til da. Det har jeg aldri klart før. Kanskje det skal være målet for de neste månedene.

Har som mål å gå ned 14 kilo til før ferien. Dersom jeg klarer det vil jeg veie 68,5 kg. Derfor vil jeg ikke kjøpe ny bikini nå, men vente til rett før jeg skal dra. Vil trenge en som holder løsmagen på plass, men det vil uansett være mye bedre enn sånn som jeg ser ut nå. Det er sammen med en bedre helse min største motivasjon. Kjenner at formen er blitt mye bedre. Ryggen er bedre og jeg orker mer.

 

 

Gratuler med knall vektnedgang. Det virker å stå på å ikke gi opp. Målet mitt til juni er å ikke veie over 66 kg, så jeg har innsett at jeg må virkelig gjøre en innsats med masse trening. Det er jo herlig når man kjenner at formen bare blir bedre og bedre å klærene løsere å løsere. Jeg merker at kneet har blitt bedre, så vi kan nok slanke vekk mange plager. Bra at ryggen din har blitt bedre.

:D/> Irriterende med løsmagen ja når vi endelig klarer å gå ned i vekt så henger den skinnflyssa der. Tror ikke jeg tørr å vise meg i bikini på ei stund men de har kanskje noe hold in greier. :rolleyes:/>

 

Uansett ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg er fornøyd med ukas resultatet fra forrige uke har jeg bestemt meg for å jobbe med et nytt prosjekt for neste uke. Jeg skal ikke veie meg før neste tirsdag. Vet ikke om jeg klarer det, siden jeg har veid meg hver dag siden jeg startet endringa. Det blir for mye fokus på vekta når man veier seg hver dag, og jeg trenger å få mer fokus på livsstilsendringa. Dersom jeg skalkunne leve med dette kostholdet og treningsmengden må jeg få det inn under huden på riktig måte. På dette området har jeg fortsatt en del å gjøre. Selv om jeg føler at jeg har kontroll over sukkerhungeren, og at jeg spiser sunnt vet jeg at det er utrolig lett å skli ut igjen. Jeg kan ikke begynne å spise masse sjokolade igjen, og de gamle porsjonene med middagsmat. Det har jeg gjort før, og det endre opp med at jeg legger på meg alt igjen, og gjerne litt til.

 

Dersom jeg ikke klarer å finne oppskrifter jeg kan lage resten av livet, vil jeg ikke klare å gjennomføre dette for alltid. Mange tillater seg selv å spise godteri hver lørdag. Jeg har også gjort det før, men for meg er det en liten fallgruve. Dersom det er lov å spise litt sjokolade på lørdag nå kan jeg jo spise mer sjokolade når jeg har gått ned det jeg skal. Nettopp det har skjedd før. Jeg har latt meg selv få lov til mer når jeg føler at jeg er fornøyd med resultatet. Derfor tror jeg det er riktig å ikke la meg selv spise sjokolade hver lørdag. Jeg har spist 6 ruter mørk sjokolade siden 7.januar. Ikke hver lørdag, men to ganger på 2 måneder. Vet ikke helt om det er riktig måte å gjøre det på, men siden det ikke har fungert å tillate seg for mye for ofte tidligere tror jeg at for meg blir det riktig å bare tillate meg selv litt i spesielle tilfeller. Det er viktigere for meg å lære å spise god og riktig mat i hverdagen, trene passe mye og ha et godt liv uten å frotse i sukker og fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste forrige innlegg og ser at de av og til blir litt rotete. Skal prøve bli litt klarere og mer ryddig. Klarte selvfølgelig ikke å la være å veie meg i morges. Fikk så dårlig samvittighet fordi jeg ikke trente, at jeg tok en tur på vekta for å sjekke at jeg ikke hadde lagt på meg. Vet at det er ulogisk, men vi jojoslankere er ikke alltid logiske.

 

Hater å trene når jeg har mens, men i morgen tidlig skal jeg prøve å få til en økt allikevel. For meg er det viktig med rutiner, så for lange brudd på rutinene er ikke bra. Det tok meg noen uker å komme ordentlig igang med trening, så det er viktig å fortsette mens jeg er i en god steam.

 

Skal ta meg en liten runde å se om jeg finner flere matblogger som er interessante. Kanskje man kan starte sin egen når man har funne en livsstil man trives med. Det er noe jeg kommer til å tenke litt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en ticker som viser både vektnedgang og BMI, og har en stund tenkt litt på å finne relevante delmål for meg selv underveis. Det er mange kilo igjen til hovedmålet, men bare 1,5 til første delmål på 80 kg. Nå er det på tide å lage et nytt delmål. Har bestemt at det neste delmålet er å skulle gå fra å være fet til å være overvektig. Det vil si å veie 70,7 kg. Da tipper BMIen fra fedme til overvekt. For meg er det en viktig milepel, så det blir mitt neste store delmål. :P

Tenkte jeg skulle prøve å lage en ticker som viser framgangen. Eller kanskje bare gjøre som flere andre har gjort å legge inn en delmålsliste på profilen min.

 

I dag sto jeg opp tidlig for å trene, men valgte å la være. Snørra renner og halsen grumser i tillegg til at jeg har mens, så vi får prøve igjen i morgen. Skulle ønske det ble bedre føreforhold ute slik at jeg kan komme meg en tur ut. Kjenner at jeg trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest metchen

Nå er jeg dritt lei dårlig form og dårlig vær. Har vært flink med hva jeg spiser den siste uka, men fordi jeg ikke har fått trent tror jeg det vil blir en dårlig uke i forhold til vektnedgang. Når jeg ser ut av vinduet ser jeg at det nok ikke blir noe treningstur i dag heller. Dersom ikke helga ikke blir bedre kommer jeg til bare å få noen få trimpoeng denne uka. Det holder bare ikke. Jeg må bare håpe på at det at jeg har vært flink med maten er nok til at jeg i allefall går ned noen gram, men jeg blir ikke overrasket dersom vekta står stille denne uka. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest metchen

Denne dagen kan jeg bare glemme. Det ble en tur på besøk i kveld, og en sprekk i kaloriinntak på minimum 1000 kcal. Dersom jeg klarer å gå ned noe denne uka er det et under. Kjenner at magen er full og hodet er tungt.

Måtte dra tidlig hjem fordi min datter ringte å sa at hun hadde spydd 3 ganger. Det betyr at spysyka har kommet i huset. Håper bare at resten av oss ikke blir rammet, men det pleier sjelden å gå bra. Det blir en tidlig kveld med et barn på en madrass ved siden av senga med en bøtte med vann ved siden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest metchen

Jeg fikk rett i at forrige uke ble en dårlig uke. Imorges viste vekta + 200 gram.Det er første gang siden jeg begynte. Det skyldes først og fremst at ikke har trent, så i morgen må jeg stå opp tidlig og trene for dette kan ikke fortsette. Jeg må også fortsette å veie maten, og være nøyaktig når jeg fører opp hva jeg spiser.

 

Det er bare å fortsette for man kan ikke gi opp ved første tegn på motgang. Da når man ikke målet sitt, og det skal jeg denne gangen. Det nytter ikke å grave seg ned, for det krever faktisk hard jobbing å gå ned i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest metchen

Klarte å få til trening i morges, og føler meg allerede i bedre humør. Hadde en litt rotete matdag i går, men i dag er jeg tilbake til normalen igjen. Dette er hverdagen. Man kan ikke alltid forvente å ha mulighet til å kunne veie maten osv. Jeg velger å ikke ta med matpakke når jeg vet jeg skal til byen, men jobber med å ta de sunne og fornuftige valgene når jeg er på kafe. Siden jeg ikke er slik skapt at jeg kan spise kake og drikke cafe latte hver gang uten å legge på meg, må jeg lære hvordan jeg kan spise på kafe uten å legge på meg. De fleste kafeer i dag har sunnere alternativer.

 

I dag måtte jeg dra hjem fra jobb pga minstemann har fått spysyka. Mellomste har hatt det i 3 dager så det kom ikke som noen overraskelse, men jeg hadde håpet at de andre skulle holde seg friske. Håper ikke jeg får det selv nå som jeg endelig har blitt frisk nok til å trene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest metchen

Da har spyinga til lillegutt blitt erstattet med løs mage, så mor må være hjemme enda en dag. Har heldigvis ikke merket noe selv ennå så jeg har fått til å trene 40 min med zumba i morges. Det er kjempegodt å føle at man har hatt en god start på dagen. Har ikke vært ute å gått på over en uke pga dårlig form og dårlig vær. I dag er det meldt mulighet for styrke 20 og polare høytrykk så jeg tok ikke sjangsen på at jeg kom meg ut i dag. Akkurat nå er et kjempevær, men vet ikke om det holder seg utover dagen.

 

Klarer som vanlig ikke å la være å gå på vekta, og i dag viste den ned 800 gram siden veiedagen, og det var godt å se. Kanskje jeg kan ta inn noe av det tapte denne uka. Forventer ikke å ta igjen alt, men dersom jeg i allefall tar inn de 200 grammene jeg la på meg i tillegg til de 700 jeg har som mål hver uke er jeg fornøyd. Det betyr at jeg er fornøyd med alt over 900 gram. Vet at det er mulig da jeg har gått ned opp til 1,5 kg på en god uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest metchen

Nok en dag hjemme med syke barn, alle tre i dag. Håper de er helt friske i løpet av helga. Det er kjempekjipt når ungene er syke og ikke spiser noe særlig. Fikk i dem kveldsmat i kveld, noe som er et godt tegn. Formen ser ut til å bli bedre selv om minstemann og eldstemann har spydd i dag også har de blitt bedre utover dagen, og hører på aktivitetsnivået at de kjenner seg bedre i kveld.

 

Selv har jeg fått inn en times spasertur i dag. Det var deilig da jeg ikke har vært ute å gått på over en uke. Selv om jeg ikke klarer å oppnå like mange TP som mange her inne ser det ut som jeg havner på ca 10 denne uka, og det er kjempebra synes jeg. Skjønner ennå ikke helt hvordan noen klarer over 20 på en uke. Det er noe for oss andre å jobbe mot, men da tror jeg det må to treningsøkter om dagen til for å klare det.

 

Nå kommer helga og jeg har bestemt meg for at den ikke skal ødelegge for denne uka. Jeg skal være streng mot meg selv og holde meg innenfor 1400-1500 kcal pr dag. Forrige helg ble det bare tull og resultatet deretter. Har planer om å trene 40 min zumba i morgen tidlig og få til 15 min styrke i tillegg. Det betyr at jeg må opp tidlig, men siden det er lørdag holder det å være oppe i 6 tida. Jeg liker å gjøre unna treninga før de andre står opp. Minstemann står nok opp, det bruker han, men de andre liker å sove til 9 og 10. Kan ikke huske sist jeg har sovet lenger enn til 0730. Det vanlige er at jeg er oppe i 5 tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest metchen

Fikk trent zumba selv om jeg ikke sto opp før kl var nesten halv åtte. Har nå spist frokost og planlegger å ta med meg min datter ut å gå en tur. Sola skinner og det er kjempevær så man må benytte anledningen til å komme seg ut. Dersom det ikke blåser skal det nok bli en fin tur. Kan ikke gå like fort som jeg gjør alene, men vi har godt av litt positiv tid sammen. Uansett blir det trim ut av det selv om tempoet ikke blir så høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest metchen

Det ble ikke mer enn 30 min med tur i går, men det begynte å blåse ganske mye så det ble litt surt i ansiktet. Har i dag trent bare styrketrening. Er litt lei av zumba så jeg skal heller se om været tillater en tur ut senere i dag. Er litt spent på om kroppen klarer det. Kjenner meg litt småkvalm og urven så kan hende omgangssyka er i ferd med å innhente meg. Det hadde vært typisk siden alle ungene er så og si friske. Minstemann er litt løs i magen, men ellers ser det ut som det værste er over.

 

Er ganske spent på veiedagen på tirsdag. Kjenner nå at jeg etter forrige ukes oppgang er litt utålmodig. Har trent bra denne uka. Til nå nesten 9 trimpoeng. Ikke like mye som de her inne som virkelig trener mye, men nok til at jeg er fornøyd. Jeg er fornøyd dersom jeg passerer 7 trimpoeng i uka. Alt over det er pluss for meg.

 

Vet at det vil ta tid å nå målet på normal BMI, men kjenner at jeg er utålmodig etter å nå første delmål på 80 kg. Det er fortsatt så mye igjen at jeg ikke klarer å nå det denne veiedagen, og det er en uke etter planlagt skjema. Sånne ting irriterer meg, men det er jo bare å fortsette å jobbe hardt så kommer jeg dit neste tirsdag isteden. Når jeg kommer dit er det fortsatt 9,6 kg igjen til neste delmål,og det er litt mye så jeg lurer på om jeg ikke må lage meg et par mindre mål imellom. Ønsker å ha gått ned 10 kg inne utgangen av mars, og vil nå 75 kg i løpet av uke 18.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest metchen

Hver gang jeg kommer igang med treninga skjer det noe negativt. Nå kjenner jeg at magen er ulage, uten at jeg er ordentlig syk. Magesmerter, kvalme men ikke mer enn det. Allikevel nok til at kroppen ikke er klar for å trene i dag. Har også problemer med å få spist nok mat. Spiste bare halvparten av salaten jeg hadde lagd til lunsj, og da ble det plutselig kcaloriunderskudd. Det slo ikke positivt ut på kostholdsscoren. Jeg tror ikke jeg klarer å spise nok mat.

 

Snikveide meg som vanlig i morges og da hadde jeg bare gått ned 600 siden sist veiing. Det er ikke helt det jeg håper på til i morgen.Vi får se i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest metchen

Det endte på minus 900 gram, og det er jeg fornøyd med. Det var det jeg hadde som minimumsmål, og når man når det må man være fornøyd. Dessverre viste midja bare en halv cm mindre, og det er jeg ikke like fornøyd med.

 

Har ikke fått trent siden lørdag pga kvalme og magesmerter og det irriterer meg. Håper det kjennes bedre imorgen sånn at jeg kan ta meg en tur ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest metchen

Er nå lei av at ting gjør det så vanskelig å få trent. Har vært kvalm og hatt vondt i magen siden søndag, og derfor ikke trent. Er ganske sikker på at det vil ha negativ effekt på resultatet for uka. Det bruker det å ha. Siden jeg ikke får trent prøver jeg å redusere matinntaket noe slik at jeg ikke får en oppgang som for to uker siden. På grunn av manglende trening skal jeg vel være fornøyd dersom jeg holder vekta denne uka. Det er litt kjedelig siden jeg hadde som mål å se 70-tallet for første gang på lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...