Gå til innhold

Nytt år! Nye muligheter!!


Gjest Trixi2
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 763
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

uffda det var jo trist. Trøst deg med at det går over. Jeg må også si at jeg har ikke trent i sommer. Må skjerpe meg

 

Det går over! Kommer tid, kommer råd!! Vi må skjerpe oss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra. Jeg er mest opptatt av vekta, selv om de fleste sier at man skal måle seg. Får ikke vekta ut av hue

 

Å veie seg er jo en motivasjon i seg selv! Jeg pleier også å måle meg innimellom, men står ganske still der nå da jeg ikke trener så mye..desverre!

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å veie seg er jo en motivasjon i seg selv! Jeg pleier også å måle meg innimellom, men står ganske still der nå da jeg ikke trener så mye..desverre!

 

;)

 

Jeg forstår at trimmen er viktig. Jeg må bare se og komme igang. Ellers går det bra?

Håper du får en flott helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at trimmen er viktig. Jeg må bare se og komme igang. Ellers går det bra?

Håper du får en flott helg

 

Trim er alfaomega!!! Ikke veldig flink med maten heller, men men... Er slettes ikke i form... veide 97 blank i dag, så det kunne absolutt vært værre, men også mye bedre! Søndag drar vi bort for noen dager, så kan bli lite tid for registrering her på GR, men tror det blir mere trim! Positivt! Skal fokusere på lite og sundt, så x jeg fingrene for at vekta holder seg! eller nedgang!! Hi hi!

 

Ha en fin helg du også! Og alle andre som er innom!! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff ei jeg kjenner som har gått ned 10 kg på 6 uker!! Lavkarbo på den sunne måten med masse salat, kjøtt osv. Ikke masse meierismør, rømme, bacon osv... Helt utrolig! jeg så det veldig godt på henne, hun har fremdeles mange kg igjen, hadde ikke matlyst, var ikke sulten og slettes ikke søtsugen.. hm, nesten så jeg blir misunnelig... Tenk 6 uker og gå ned 10 kg, jeg har brukt over 1 år... hun tar det som en livsstilsendring og har fått masse energi!

 

Jeg må si jeg ble litt motivert til å fortsette videre nedover.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff ei jeg kjenner som har gått ned 10 kg på 6 uker!! Lavkarbo på den sunne måten med masse salat, kjøtt osv. Ikke masse meierismør, rømme, bacon osv... Helt utrolig! jeg så det veldig godt på henne, hun har fremdeles mange kg igjen, hadde ikke matlyst, var ikke sulten og slettes ikke søtsugen.. hm, nesten så jeg blir misunnelig... Tenk 6 uker og gå ned 10 kg, jeg har brukt over 1 år... hun tar det som en livsstilsendring og har fått masse energi!

 

Jeg må si jeg ble litt motivert til å fortsette videre nedoverog .. ;)

 

Det er slik jeg har det også, men jeg bruker noe mer fett i maten jeg lager. Feks. noe bacon om morgenen, men ikke store mengder. Jeg må ha noe fett for da holder jeg meg mett lenger og unngår småspising

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det er slik jeg har det også, men jeg bruker noe mer fett i maten jeg lager. Feks. noe bacon om morgenen, men ikke store mengder. Jeg må ha noe fett for da holder jeg meg mett lenger og unngår småspising

 

Sikkert lurt med fett, eller dvs det vet jeg jo er sunt og lurt! hva annet bruker du??

 

føler jeg er i gang igjen, og gleder meg til fortsettelsen på veien ned til min idealvekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på rett vei igjen!! Fikk trimmet masse i går, bl.a var 55 min aerob gange,tilsammen 14 500 skritt på hele dagen, veldig bra til å være meg! Også styrketrening! Og flink med maten!!

 

I dag har jeg gått en tur og skal også gå en tur senere i ettermiddag/kveld! straks på lunsj med venninde! Salat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på vekta; 96,8 kg i dag. Nå er det bare en vei som gjelder, og det er rett nedover!!

 

Har vært flink til å gå turer og trene, satser på mere før helga er omme!

 

God helg!! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige uke fikk jeg 15 trimpoeng og gikk tilsammen 78000 skritt! Veldig bra!! Nå må søtmumsen meg tenke kalorier og spise sundt og lite, samt ofte!!!

 

Hvordan går det med deg?????????????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ryddet i klesskapet. Der i en pose fant jeg masse undertøy, og faktisk var det 5 bh'er som passet!! Dvs 2 satt perfekt og 3 blir bare bedre om jeg minker litt til! flaks, for jeg hadde tenkt å dra for å kjøpe en ny bh.. og favoritten min koster 450 ca, så da sparte jeg de pengene!! En var helt ny med lapp på...

 

Ja hvordan går det?? Jeg er ikke helt motivert for tiden, men trimmer så mye jeg kan! Det er jo bra, men skulle vært flink med maten også.. Prøvde noen vinterjakker som har vært for små, men de passer nå, men vil sitte enda finere om jeg går ned mere. Det burde jo være motivasjon nok... Men men... er egentlig fornøyd sånn som jeg er, helt til jeg ser bilder av meg selv... da er jeg ikke fornøyd..

 

veien blir til mens man går.. Hvordan går det med deg?? Legg gjerne igjen noen ord, make my day!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motivasjon kom til meg, så vil du motstand finne... slagord fra min ungdomstid... Men akkurat nå føler jeg at det er det slagordet som gjelder... MEN nå må jeg bare komme i hakk igjen!!! Noen andre som vil slenge seg på?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag! Lenge siden sist jeg har notert her men i dag veide jeg 96,9 kg. Ferie neste uke, men satser på at vekta kan gå nedover nå, sakte men sikkert!!!

 

Hvordan går det med deg?? Slå gjerne følge med meg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hjemme en snartur i høstferien. Har ikke peiling på hvordan det står til med vekta, men skal se om jeg får veid meg i morgen tidlig.. Skal på hyttetur i helga, gleder meg masse!!! ha en flott høstdag alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...