Gå til innhold

Nytt år! Nye muligheter!!


Gjest Trixi2
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 763
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei

 

Jeg måtte innom og ønske deg en flott lørdag. Hva skal du bedrive dagen med? Selv skal jeg drive med dugnadsarbeid for koret jeg synger i. Vi er tre av korets medlemmer som skal servere lunch til butikkunder hos Meny (12.00 - 14.30) Det blir sikkert bare hyggelig.

Må også få tak i farger til skriveren min. Må skrive ut noen sanger til 50 års dagen til min kjære mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg måtte innom og ønske deg en flott lørdag. Hva skal du bedrive dagen med? Selv skal jeg drive med dugnadsarbeid for koret jeg synger i. Vi er tre av korets medlemmer som skal servere lunch til butikkunder hos Meny (12.00 - 14.30) Det blir sikkert bare hyggelig.

Må også få tak i farger til skriveren min. Må skrive ut noen sanger til 50 års dagen til min kjære mann.

 

Takk for det! Handlet og bakt en kake i dag... Får gjester, som også skal overnatte! Så litt småpusling har det blitt i dag. Skal snart begynne å kutte opp grønnsaker osv.. Og lage frukt m sjokolade!!

 

Gikk det greit m serveringa i dag??

 

Ha en topp lørdag!! Med sunne valg.... Har bestemt meg for å ta litt kake i dag... I tillegg til frukt med sjokolade.... Men da blir det ikke potetgull eller annet godteri...! Gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Handlet og bakt en kake i dag... Får gjester, som også skal overnatte! Så litt småpusling har det blitt i dag. Skal snart begynne å kutte opp grønnsaker osv.. Og lage frukt m sjokolade!!

 

Gikk det greit m serveringa i dag??

 

Ha en topp lørdag!! Med sunne valg.... Har bestemt meg for å ta litt kake i dag... I tillegg til frukt med sjokolade.... Men da blir det ikke potetgull eller annet godteri...! Gleder meg!!

 

Jada, serveringa gikk kjempebra. Masse fornøyde kunder som fikk seg en gratis lunch.

Kos deg i kveld med gjester

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper du hadde en fin lørdag.

Jo takk, hadde en litt stresset dag, og fikk en veldig koselig kveld.! I dag har det gått i ett fra 7.45 og til 19.00, kjenner j eg er sliten...

 

Skeiet litt ut i går, og litt i dag... Men nå er det slutt på helga!

 

Og din helg?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min helg har vært veldig stille og rolig med ingen utskeielse annet enn frukt i dyppa sjokolade, men jeg åt jo ikke ubegrensa av de. I går gjorde jeg ikke annet enn å dasse rundt i nattklær. Det er det beste jeg vet.

Jeg gikk ned 0,4kg denne uka og det synes jeg er veldig dårlig betalt for den jobben jeg har gjort. Ja, ja det kunne vært verre. Håper på bedre resultat neste mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min helg har vært veldig stille og rolig med ingen utskeielse annet enn frukt i dyppa sjokolade, men jeg åt jo ikke ubegrensa av de. I går gjorde jeg ikke annet enn å dasse rundt i nattklær. Det er det beste jeg vet.

Jeg gikk ned 0,4kg denne uka og det synes jeg er veldig dårlig betalt for den jobben jeg har gjort. Ja, ja det kunne vært verre. Håper på bedre resultat neste mandag.

 

Glemt at ned er ned??

Gratulerer med vekttapet! Skjønner du an være litt skuffet når man føler man har gjort alt riktig og at gevinsten skulle vært større, men det kommer sikkert mere neste uke!! Husk på det!!

 

Jeg har skeiet ut mer enn deg... Er spent.. Ned må jeg ha gått, har spist veldig riktig alle andre dager. Må også få målt meg.. Selv om jeg ikke har lyst til å se hvor mye jeg har est ut... Men blir mere synbart når jeg minsker..

 

Dagen har begynt bra, nå skal fortsettelsen bli enda bedre!!

 

 

Ha en topp dag alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt det litt for travelt de siste dagene.. Merket det på den måten at jeg ikke ikk nok mat på dagtid, og da ble jeg kjempesulten på kvelden... Var ikke nok med 2 skiver brød da nei, så her er det bare å planlegge måltidene og ta med mat!

 

Jeg har fått målt meg, så da er jeg klar for 'operasjon minskning!'

 

Vekta i går viste 100,6... Dvs ned 500 gram. Litt skuffet over at det ikke var mere, føler innsatsen skulle tilsi 1,5 kg... Hi hi! Men ned er ned!

 

Har tenkt på om jeg skal veie jeg fredager og mandager.. For å holde motivasjonen oppe i helgene.. Skal ut og spise middag i kveld, samt fest lørdag... Så utfordringer blir det! Er så aktiv som jeg klarer!

 

Her er det bare å gi jernet! Ned, ned, ned!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å høre hvordan det er gått med deg når du har veid deg. Jeg har målt meg og jeg hadde tapt 12cm siden oppstart 6 januar. Nå skal jeg måle meg hver 3 mandag.

 

Hei på deg! Vært litt for mye de siste dagene, ikke hatt så mye tid til nettet...

Veiinga ble litt nedtur i dobbel forstand! Ned 500 gram, og håper på mere sete uke selv om jeg skal ut og spise middag + fest!! Ja, ja, sånn er livet.. Fullt av utfordringer og det må jeg lære å mestre!!

 

Så flott at du har minsket 12 cm!! Veldig bra! Hvor har du mistet mest? Kan jeg spørre om midjemålet ditt?

 

Ha en fin og sunn dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • midje: 6 januar - 116, 20 januar - 110
  • overarm: 6 januar 40, 20 januar - ingen endring
  • hofte: 6 januar - 122, 20januar - ingen endring
  • lår: 6 januar - 71, 20 januar - 68
  • bryst: 6 januar - 121, 20januar - 118

 

Skulle ønske jeg hadde mistet noe over hofta, men det kommer vel.

 

Jeg skal også på fest lørdag, men denne gangen skal jeg prøve på å bestemme meg på forhånd hva jeg skal spise og drikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • midje: 6 januar - 116, 20 januar - 110
  • overarm: 6 januar 40, 20 januar - ingen endring
  • hofte: 6 januar - 122, 20januar - ingen endring
  • lår: 6 januar - 71, 20 januar - 68
  • bryst: 6 januar - 121, 20januar - 118

 

Skulle ønske jeg hadde mistet noe over hofta, men det kommer vel.

 

Jeg skal også på fest lørdag, men denne gangen skal jeg prøve på å bestemme meg på forhånd hva jeg skal spise og drikke

 

Oj, så bra! Deilig å krympe litt!! Hofta kommer sikkert!

Skulle ønske jeg visste hva som blir servert i morgen, en aner ikke... Blir vin, det er helt klart. Men klarere jeg å holde meg til litt middag, ikke sjokolade og potetgull går det bra m litt vin! Skal legge inn masse salat og grønnsaker på dagen i morgen!

 

Ha en topp helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Iselin86

Hei!

Sitter i samme båt som dere, å ønsker å vere med her hos dere..

Var litt på ei Anna side, men ser ut til at det var kun eg som skreiv , vart kjedelig😔

 

Er ei jente på 27 år har 2 gutar på 3år og 6år.

Veger nå 106,6kg på mine 175 cm, har gått på Grete Roede kurs standar fra 23.okt.13 til. 18.desember.13 gjekk ned fra 114,6 til 106.8kg..

Starta på Grete Roede aktiv 15.jan.14 og gjekk ned 1,6kg no på første veka, veldig fornøyd så nå har eg fått vekk det som eg la på meg i jula😄

 

Målet er å komme ned i 80-85kg. DE HADDE VÅRE FANTASTISK!! 😃😃😃😃

 

Eg er motivert og målretta😀 dette skal vi klare! 😀

 

😀Iselin😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Sitter i samme båt som dere, å ønsker å vere med her hos dere..

Var litt på ei Anna side, men ser ut til at det var kun eg som skreiv , vart kjedelig😔

 

Er ei jente på 27 år har 2 gutar på 3år og 6år.

Veger nå 106,6kg på mine 175 cm, har gått på Grete Roede kurs standar fra 23.okt.13 til. 18.desember.13 gjekk ned fra 114,6 til 106.8kg..

Starta på Grete Roede aktiv 15.jan.14 og gjekk ned 1,6kg no på første veka, veldig fornøyd så nå har eg fått vekk det som eg la på meg i jula😄

 

Målet er å komme ned i 80-85kg. DE HADDE VÅRE FANTASTISK!! 😃😃😃😃

 

Eg er motivert og målretta😀 dette skal vi klare! 😀

 

😀Iselin😀

 

Jeg svarer for trixi2 og ønsker velkommen. Koselig med flere i samme situasjon og selvfølgelig skal vi klare dette. Vi må jobbe skikkelig med tankegangen når fristelsene dukker opp og de er det mange av etter hvert. Det er da vi må spørre oss selv. Trenger vi det? Hvor lenge smaker det godt? osv. Noe av det jeg har gjort er å bestemme meg for en dato lenger frem og da mener j.eg en realistisk dato. Min er 13april2015 og da skal jeg helst veie rundt 75 kg som er mitt drømmemål. Prøver å se for meg hvordan jeg kommer til å se ut og hva som er mitt drømmeplagg.

Nå er jeg passert 52 år og da er det ikke så enkelt lenger, men jeg nekter å la meg knekke av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med tosifret. Det er jo alle tiders. Nå er det bare å holde fokus på de neste 10. Blir spennende å høre om alt gikk etter planen

Gikk veldig greit med middagen!! Men ble litt dessert... Du da?

Og hvordan gikk det med ukesveiinga??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Sitter i samme båt som dere, å ønsker å vere med her hos dere..

Var litt på ei Anna side, men ser ut til at det var kun eg som skreiv , vart kjedelig😔

 

Er ei jente på 27 år har 2 gutar på 3år og 6år.

Veger nå 106,6kg på mine 175 cm, har gått på Grete Roede kurs standar fra 23.okt.13 til. 18.desember.13 gjekk ned fra 114,6 til 106.8kg..

Starta på Grete Roede aktiv 15.jan.14 og gjekk ned 1,6kg no på første veka, veldig fornøyd så nå har eg fått vekk det som eg la på meg i jula😄

 

Målet er å komme ned i 80-85kg. DE HADDE VÅRE FANTASTISK!! 😃😃😃😃

 

Eg er motivert og målretta😀 dette skal vi klare! 😀

 

😀Iselin😀

Velkommen skal du være, Iselin!! Veldig bra å bli flere her inne! Du har vært kjempeflink! Vi har samme mål om å komme ned i 80-85. Og dit skal vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarer for trixi2 og ønsker velkommen. Koselig med flere i samme situasjon og selvfølgelig skal vi klare dette. Vi må jobbe skikkelig med tankegangen når fristelsene dukker opp og de er det mange av etter hvert. Det er da vi må spørre oss selv. Trenger vi det? Hvor lenge smaker det godt? osv. Noe av det jeg har gjort er å bestemme meg for en dato lenger frem og da mener j.eg en realistisk dato. Min er 13april2015 og da skal jeg helst veie rundt 75 kg som er mitt drømmemål. Prøver å se for meg hvordan jeg kommer til å se ut og hva som er mitt drømmeplagg.

Nå er jeg passert 52 år og da er det ikke så enkelt lenger, men jeg nekter å la meg knekke av det.

Har ikke fått logget meg inn i det siste, tida flydd litt fra meg.. Veldig koselig med flere her! Sammen er vi sterke! Må nok bruke litt tid på å få med seg hodet... Om jeg kunne velge ville jeg nok levd på sjokolade og søtt... Og det går ikke, det er helt klart! Jeg er der at jeg gjerne vil ha belønning... Nå har jeg gjort det og det så da kan jeg ta... Før jeg gjør det og det skal jeg bare ta... Uff, ikke lett, men har svært lite godsaker tilgjengelig... Heldigvis!

Jeg aner ikke hvor lenge det tar før jeg er nede i målvekta mi, det kommer også litt Ann på hvor samarbeidsvillig kroppen min er! Men så fort som mulig, og jeg pleier ikke å gå fort ned, men håper på 600 gram i uka...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, er slik passe fornøyd med 0,8kg ned. Kunne vært litt mer synes jeg, men antagelig ødela lørdagen en del for meg. Nå er det å skjerpe seg i helger også. Ellers er jeg flink hele tiden, synes jeg i hvert fall sepv. Veier maten. Kunne kansje ha vært flinkere å skrive dagbok, men jeg vet at jeg ikke spiser for mye. Enkelte ting er litt vanskelig å skrive opp for eksempel. lapskaus. Denne førstkommende lørdag skal vi på kino og spise middag etterpå. Jeg har bestemt meg for at jeg skal kjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Joda, er slik passe fornøyd med 0,8kg ned. Kunne vært litt mer synes jeg, men antagelig ødela lørdagen en del for meg. Nå er det å skjerpe seg i helger også. Ellers er jeg flink hele tiden, synes jeg i hvert fall sepv. Veier maten. Kunne kansje ha vært flinkere å skrive dagbok, men jeg vet at jeg ikke spiser for mye. Enkelte ting er litt vanskelig å skrive opp for eksempel. lapskaus. Denne førstkommende lørdag skal vi på kino og spise middag etterpå. Jeg har bestemt meg for at jeg skal kjøre.

Hei!

Har falt helt ut etter masse sykdom.... Håper jeg klarer å komme inn i siget igjen....fort!!

Ser du minker! Var på vekta mandag, viste 100 komma noe... Sjekker i morgen for eksakt tall..

Håper vi 'sees!'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har falt helt ut etter masse sykdom.... Håper jeg klarer å komme inn i siget igjen....fort!!

Ser du minker! Var på vekta mandag, viste 100 komma noe... Sjekker i morgen for eksakt tall..

Håper vi 'sees!'

 

Det er klart vi sees. Kikker innom hver dag og ser om du er tilbake. Flott at du var det. Ja, jeg har minket litt hver uke heldigvis. Håper det fortsetter. Håper du er ferdig med sykdom for en god stund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan melde om "på stedet hvil"

0,00 --verken opp eller ned, men har minket 3 cm i livet på en uke og kjenner at jeg er lettere og mye enklere å komme i gang med noe.

Hjernen arbeider raskere..:rolleyes:

På vevgruppa har vi kaffe og medbrakt mat til lunsj og en stor sjokoladeboks.. Jeg har med glede sendt den videre og den går rundt bordet flere ganger.. Har ikke lyst på :)

 

Det som er min kamp er å være i aktivitet.. Og nå har jeg tenkt noe lurt :P

For hvert trimpoeng skal jeg legge 20 kr. på ei bøsse..og åpne den 1.januar..2015.

 

Det begynte egentlig med at jeg skulle legge 10 kr. for hvert garnnøste jeg strikket opp--men så kommer den glupe ideen at det er mye lurere å spare i trimpoeng..Da sparer jeg mens jeg er aktiv istedet for mens jeg sitter og strikker..

 

Noen som vil henge seg på den ideen?

 

Da er det bare å finne en ledig stund etter middag og komme seg ut i frisk luft og sanke penger :)

 

Fine dag til dere alle, og gratulerer til dere som har fått noe minus..

Vi gir oss aldri--kroner 1, kroner 2, kroner 3 osv.. -dette blir gøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...