Gå til innhold

En lettere vår!


Gjest 2+m
 Share

Anbefalte innlegg

God formiddag!Ser flere er flinke til å trene, både svømming, med personlig trener etc. FLinke dere er! Gleder meg til jeg er back in treningsbusiness!

 

Jeg startet registreringen i går, og lå noe over daglig inntak, men ikke verre enn at jeg er fornøyd. Har en utfordring disse dagene med at jeg ikke har så matlyst, men når jeg først får det, må jeg bare spise meg mett, sikkert grunnet operasjonen og de smertestillende tablettene jeg tar. Nå koser jeg meg med en smoothie og et par knekkebrød til lunsj. Det fristet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg vil også være med, jenter!Det ser ut slik at denne er den rette plassen for meg!

Jeg er 37 år og har 2 barn på 4 og 8 år, 1,72 cm og 85 fine kilo :o .

Har bestemt meg - enda en gang :( - for å gå ned i vekt med 20 kg til sommeren (når jeg skal ha 20 års jubileum og skal møte mine kollega fra videregående).

Har begynt på alvor fra mandag og har kommet godt i gang med å spise sunt. Det er egentlig ganske merkelig at jeg vet så mye om å spise sunt men glemmer dette for ofte...

Uansett, nå er det ingen vei tilbake, kun framover. Vi må klare dette, jenter!

Tenk, så fint å få energien tilbake :D . Vi er midt på vinteren, tross alt og denne er den beste måten å bruke tiden på akkurat nå, og å glede oss til varmere tider.

Satser på at vi står løpet ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammantilLea

så flinke dere er. va selv på to treninger i går å er superfornøyd med meg selv. Men i dag er en skikkelig tung dag, føler meg kjempe feit å oppblåst, har lyst å gå på trening, men har ikke mannen hjemme, så da blir det ikke noe av d, må evt trene noe her hjemme, noen som har noen forslag?? har rockering så den skal jeg ihvertfall bruke :)

 

Så lur spareavtale, jeg er sikker på at det er du som ender opp med pengene og ikke mannen din :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mittår!

Takk for støtten! Det tror jeg også! Jeg SKAL vinne avtalen! Har selvsagt lyst på pengene, men gleder meg igrunn aller mest til den fantastiske følelsen det vil være å kjenne at jeg har kommet i mål og fått både energi, selvtillit og tilfredshet tilbake! Det blir skjønt! Og denne gangen GÅR det! Jeg finner utrolig god inspirasjon her hos dere! Takk for at dere er her, alle sammen! Håper dere er kommet for å bli!

 

Og varmt velkommen til deg, Mimi10! Så kjekt at du kjenner dette er stedet for deg! Vi kjemper sammen, hele gjengen! Heier deg frem! :) Du vil klare målet ditt på 20 kg her sammen med oss!

 

Du spør om tips til hjemmetrening; jeg har falt for denne: http://www.tvshop.com/NO/products/202223/219336

Litt dyr, men verdt hver krone! Gøy måte å kvitte seg med kalorier på.

 

Nå har jeg nettopp badet guttene mine og måtte skifte bukse fordi jeg ble så våt. Tok på meg en bukse jeg ikke har brukt på et halvt års tid. Da var det ubeskrivelig deilig å oppdage at den satt løsere enn før! Juhuu!!!

 

Dagens tips: Har kuttet opp en haug med grønnsaker i dag, bl.a blomkål, gulrøtter og kålrabi. Lagt i små biter i en skål med vann som står fremme på kjøkkenbenken. Da blir det for det første lettere å få i seg nok grønt, og det gjør at jeg tyr til dette å knaske på når søtsuget melder seg. Dessuten går barna og spiser av dette også, og det er kjempebra måte å få i dem sunn kost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nystart��

Heisann alle dere flinke damer :)

 

Jeg hiver meg med i denne tråden, passet veldig godt for meg....Begynte i sep-11. Har ikke holdt på slavisk, bare prøvd å tenke lit sunnere. Selvfølgelig kuttet ut all loff med nugatti og snop i hverdagen.. Dette har jeg alltid spist i alle år, men plutselig så var det kommet mange kg smugende, så nå var det nok. Hadde ein skikkelig utskeielse som varte hele desember :( Men har henta meg inn igjen, så nå er de gode rutinene på plass.. Trener 2 ganger i uka på senteret.

 

05 sep-11 85,6kg

11 jan-12 76,1kg

 

Mitt store mål er å veie 65 kg 1 juni, da jeg skal til syden på den årlige husmorturen ;)

Har veiedag på onsdager jeg.

 

Ha ein fin fin dag jenter ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle dere flinke damer :)

 

Jeg hiver meg med i denne tråden, passet veldig godt for meg....Begynte i sep-11. Har ikke holdt på slavisk, bare prøvd å tenke lit sunnere. Selvfølgelig kuttet ut all loff med nugatti og snop i hverdagen.. Dette har jeg alltid spist i alle år, men plutselig så var det kommet mange kg smugende, så nå var det nok. Hadde ein skikkelig utskeielse som varte hele desember :( Men har henta meg inn igjen, så nå er de gode rutinene på plass.. Trener 2 ganger i uka på senteret.

 

05 sep-11 85,6kg

11 jan-12 76,1kg

 

Mitt store mål er å veie 65 kg 1 juni, da jeg skal til syden på den årlige husmorturen ;)

Har veiedag på onsdager jeg.

 

Ha ein fin fin dag jenter ...

 

 

 

 

 

 

Åj, så flink du har vært siden september, og med tanke på utskeielsen i jula, kan du være VELDIG fornøyd:)

 

Er det kun matendring du har gjort? eller er treningen innført etter september?

 

FLINK!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mittår!

Velkommen hit, yvette! Det var kjekt! :) Du har jo vært kjempeflink siden september!

 

Jeg var litt småfrustrert etter jobb i dag, skulle rett på trening før jeg hentet ungene (her må det nemlig planlegges for å få puttet trim inni dagens aktiviteter...), -og så fant jeg ikke nøkkelkortet... (Lokalt treningsstudio som alle ansatte i kommunen kan få nøkkelkort til). Så det var DEN treningen... Ja ja, får ta litt Zumba i stuen etter ungene har lagt seg! Håper jeg har nok ork igjen da... ;)

 

Nå har jeg fått satt rugbrød til heving! :P Så da får jeg bedre kontroll på kosten fremover.

 

Om dere ikke har forsøkt Ingers rugbrød, må dere gjøre det. Kan ikke sammenlignes med Ingers rugbrød som finnes i butikken.

 

INGERS RUGBRØD:

Ingredienser:

1,3 kg fin sammalt hvete

200 g fin sammalt rug

200 g helkorn hvete

75 g gjær

2 strøkne ts salt

9 dl hvetekli/kruskakli

1,8 l lunkent vann, helst 37 grader

(evt. 1 l søt eller sur skummet

melk + 8 dl vann)

1 dl linfrø

1 dl solsikkekjerner

 

Tilberedning

Tre brød i 2-liters former eller fire brød i 1,5-liters former. Brødene bør fryses, og oppbevares i kjøleskapet ettersom du bruker av dem, da de kan mugne om de ligger for lenge i romtemperatur.

 

Bland alt det tørre, løs opp gjæren i litt av væsken og arbeid alle ingrediensene godt sammen, helst for hånd. Deigen blir veldig løs, men den skal være slik. Den kan IKKE eltes på bordet.

 

Hev deigen i underkant av en time i bakebollen.Slå luften ut av deigen og la den heve en gang til i bollen, ca. en halv time. Slå luften ut av deigen igjen og spa/hell deigen i smurte former og sett deretter brødene inn i varm ovn på 220 grader på over- og undervarme, eller 200 grader på varmluft. Brødene skal stekes i en time.

 

Brødene er litt fuktige inni, og de henger på kniven når du skjærer i dem, men slik skal de være. Når du har et fuktig brød, klarer du deg med mindre pålegg. Dette brødet er skikkelig fibersterkt, og faktisk godt!

 

Det metter godt og lenge!

 

NB: kjør skivene i en brødrister før du spiser dem. Da blir de supergode og ikke så rå!

 

Om du ikke er begeistret for solsikkefrøsmaken, går det fint å kutte dem ut uten å måtte endre på resten av oppskriften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mittår!

Dagens tips: Jeg skrev litt i en annen tråd i går kveld, om sjokolade… Jeg så det var flere av damene der som nevner de er glad i sjokolade og sliter litt med den. Det problemet har jeg også. Kunne sikkert klart en 200g melkesjokolade på kvelden fordi jeg "fortjener" noe godt... etter en stresset dag...

 

Men så oppdaget jeg Xocai helsesjokolade!!! Har smakt og liker! Små biter proppfulle av antioksidanter, laget av kaldpresset kakao (dermed beholdt næringsstoffer som forsvinner i varmebehandling), og søtsmaken kommer fra blåbær- og acaibærpulver. En slik liten bit tyr jeg til når søtsuget kommer, og så er det over. Det gjør også at jeg klarer gå forbi de fristende sjokoladehyllene på butikken, fordi jeg vet at jeg har disse bitene hjemme. De er veldig dyre, men de kan abonneres på, og om en verver nye abonnenter, kan man få dem billigere, noen spiser dem dermed gratis. Jeg har planer om å investere i dem siden jeg ser hvor veldig det hjelper meg i kampen mot annet godteri. Her er link hvis dere vil lese mer: http://www.helsesjokolade.net/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "40_og_fantastisk_til_sommeren"

Inspirerende å lese denne tråden, dere er flinke, har gode mål og belønnnger. B)

 

 

Jeg er 39, er 177cm og veide 88,3 ved oppstart 8.januar. Er med i en tråd, hvor målet mitt er å komme ned ca 10 kg til påske, målet mitt er 80 kg, og det blir 0,7kg i uka :blink:

 

Kommer nok til å følge med her også! ;)

God helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mittår!

Så kjekt at du vil følge oss, 40_og_ fantastisk_til_sommeren! Velkommen er du!

 

Jeg liker kallenavnet ditt! Det motiverer! :) Tror jeg adopterer det inni hodet mitt, dog jeg er tre år yngre... Men har likevel gått med den ubehagelige følelsen av at jeg snart har gått gjennom alle 30-åra mine med overvekt. Startet kampen mot vekten som 28-åring... etter 2. fødsel, og nådde målet den gang, men så var det under og etter 3. graviditeten at problemet var der igjen, i sterkere grad enn før. Og slik har det vært siden. De gamle og kjempefine klærene jeg en gang brukte har mao hengt i skapet og ventet i snart 10 år!!! Når jeg tenker slik går det tydelig opp for meg at jeg ikke skal gjøre det samme mot meg selv i 40-åra. Altså gå hele tiden med tanken om vektreduksjon og bedre tider, enten må jeg falle til ro med slik jeg er, og gå fornøyd inn i 40åra slik, eller så er dette siste sjans jeg gir meg selv for endring! Kjenner det motiverer meg veldig å tenke slik.

 

Ny dag, nye muligheter, alle sammen! :) God morgen! Jeg gleder meg til å ta Zumbaøkten i dag (som jeg skulle tatt i går.. :huh: ) Jeg ble så opphengt i rydding i steden, mens jeg var på jakt etter nøkkelkortet (som jeg ennå ikke har funnet :angry: )

 

Men var i hvert fall aktiv, fremfor å sitte i sofaen på en fredagskveld! ;)

 

Har lovet meg selv tre treningsøkter i uken, og det skal jeg klare. Har 1 igjen. Og i morgen har jeg veiedag! Er så spent på hva det vil vise!!! Det gir full sjerpings denne lørdagen i hvert fall. Har planlagt all mat. Kylling tandori som kveldskos med familien og Ingers rugbrød i ulike sunne varianter på dagen, samt mye frukt og grønt. Skal kun kjøpe litt lørdagsgodt til ungene til kvelden, og så skal jeg lage deilig smoothie til alle, samt kose meg med mine cashewnøtt-, drue-, og xocaisjokoladerasjoner!

 

Dagens tips:

Barn kan være glade i belønningssystem med klistremerker og slikt for å sove natten igjennom og lignende, men visuelle systemer virker godt på meg også, gitt; bare i en litt annen sammenheng. Jeg googlet sukker i google bildesøk, fant et bilde av farinpakkene vi finner i butikken, på 1 kilo. Brukte klipp og lim funksjonen og satte 18 små bilder av sukkeret inn i et worddokument, tilsvarene antall kg jeg skal ned før sommeren. Skrev dette ut, og for hvert kg jeg tar av, får jeg krysse ut en sukkerpakke. ;) MEN jeg får ikke krysse ut en ny dersom jeg går opp igjen og så tar det samme kiloet av igjen. Går jeg f.eks ned fra 85 til 84 flere ganger, må jeg sette kryss på samme bilde hele tiden. Og derfor er det om å gjøre å ha færrest mulig kryss på hvert bilde, -helst bare ett! Fordi jeg kjempet mye opp og ned i høst, må jeg nå vente til vekta viser 83 før jeg kan krysse på et bilde som ikke har kryss fra før. Det gleder jeg meg til! Blir en liten seier, liksom. Dette er en visualisering og motivasjon som virker for meg. Alternativt (og jeg har selvsagt gjort det også...) kan du lime inn bilde av halvkilos smør, så får du krysset av for hvert halvkilo du går ned i vekt. Deilig å få visualisert hvor mye fett som har forsvunnet fra kroppen! :)

 

Nei, nå må jeg få barna med meg ut på tur! :)

 

Ha en god og fokusert lørdag, alle sammen! Visualiser målet ditt så kommer du seirende gjennom den! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den visualiseringen av antall kilo og hvor man kan krysse av var lur:) lurer på om jeg skal lage meg en lignende! Verdt å prøve alle triks for å holde motet oppe:):)

 

Ha en fiiiin dag! Nå hopper jeg i dusjen etter 1 time spinning på elixia! Kick start på dagen det:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere alle, jeg vil vare med dere:)

har meldt meg på GR kurs her hvor jeg bor, jeg trenger en pekefinger og noen som passer på meg på veg:)

har startet nå på mandag og bruker en del tid for å registrere mat og trim her på hjemmesidene, men jeg tror og håper at det går lettere ettervert.

 

Jeg er 46 år tre store barn

starter med 79,5 kg, aldri vart så stor

høyde 1,66

 

håper på å kunne bli 65 til sommeren:)

 

skal også på ferie ei uke hos mine foreldre i Italia, mitt i opplege mitt og håper jeg ikke sprekker, med god is:(

 

lykke til til dere alle,

godt å vite at vi jobber sammen:)

 

ciao

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mittår!

Den visualiseringen av antall kilo og hvor man kan krysse av var lur:) lurer på om jeg skal lage meg en lignende! Verdt å prøve alle triks for å holde motet oppe:):)

 

Ha en fiiiin dag! Nå hopper jeg i dusjen etter 1 time spinning på elixia! Kick start på dagen det:):)

 

Gøy at det kan inspirere deg til å prøve nye måter å finne motivasjon på! Jeg deler det som funker for meg fordi jeg gjerne vil dere skal få del i det samme. Veldig kjekt hvis dere andre vil legge inn tips som funker for dere, også! :)

 

Jeg leste ett av morgeninnleggene du skrev i en annen tråd, Cilen! Men rakk ikke svare. Du har hatt en knallgod start på lørdagen! Så flink du er! Masse lykke til med resten! Ha en strålende dag, du også! :)

 

 

 

Hei dere alle, jeg vil vare med dere:)

har meldt meg på GR kurs her hvor jeg bor, jeg trenger en pekefinger og noen som passer på meg på veg:)

har startet nå på mandag og bruker en del tid for å registrere mat og trim her på hjemmesidene, men jeg tror og håper at det går lettere ettervert.

 

Jeg er 46 år tre store barn

starter med 79,5 kg, aldri vart så stor

høyde 1,66

 

håper på å kunne bli 65 til sommeren:)

 

skal også på ferie ei uke hos mine foreldre i Italia, mitt i opplege mitt og håper jeg ikke sprekker, med god is:(

 

lykke til til dere alle,

godt å vite at vi jobber sammen:)

 

ciao

 

 

Hei gianna! Du er veldig velkommen i tråden! Lurt av deg å komme hit til oss, for vi SKAL få hverandre ned og i mål! :) Gleder meg til å følge dere på veien! Heier på dere! Og er såååååååå takknemlig for at dere er her, alle sammen! Det muntrer meg opp, motiverer og inspirerer meg, samt gjør at jeg føler meg mer forpliktet til å gjøre innsatsen min når jeg må rapportere. ;)

 

God lørdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nystart��

Åj, så flink du har vært siden september, og med tanke på utskeielsen i jula, kan du være VELDIG fornøyd:)

 

Er det kun matendring du har gjort? eller er treningen innført etter september?

 

FLINK!!

 

 

Jo Tuuuuusen takk :)

I forhold til hvor mye jeg spiste før, så skal jeg være glad at eg ikke er blitt over 100 tallet. Liten aktivitet, og myyye snop.. Har aldri hatt problemer med mat, men gjennomsnitt så gikk det ca 50 kr i små godt HVER dag.. og loff med nugatti på skiva. Langt i fra stolt over min gamle livstil, men nå e det mye bedre :) Kuttet ut nugatti, ikkje spist siden sep.. Og spise hver 3-4 time. Før kunne jeg gå timevis uten noe å spise, og da ble det skikkelig usunt det eg spiste....Har en del problemer med en dårlig rygg, så noen turer prøvde jeg å få til, meldte meg inn på senter i slutten av november..Og har kuttet ut snop i ukedagene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

Hei alle sammen:) kjenner jeg er litt frustrert i dag, sovnet tidlig i går så rakk ikke spise siste måltidet så ble bare 1326 av 1600 kalorier i går, men får håpe det går bra alikevel, ble en gåtur til butikken i dag, ble en halvtime tilsammen, men varm og svett alikevel og mes tor bærepose.

 

I morgen blir det skikkelig trening.

I dag skal jeg på Løvenes konge i 3D, ja vet jeg er litt barnslig, men det går vel:)

 

Ikke drukket brus siden onsdag, og jeg som bruker drikke 1 liter urge brus om dagen til vanlig hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mittår!

JU-HUUUU!!!!!!!!!!!!

Veiedag i dag: For en uke siden viste vekten 85kg, nå viser den 83,1!

 

For en fabelaktig herlig følelse å starte søndagen med!!!!!!!!! :)

 

Det er jo litt mye, da, og jeg bør ikke fortsette slik. Vil ligge på rundt 1kg uken. Men det er sikkert en del vann nå i starten.

 

Men motivert for fortsettelsen blir jeg i hvert fall av dette!

 

I dag skal kroppen min restituere! Er det ikke det det heter på fint? Viktig å få hvile og gjøre seg klar til ny innsats i uken som er rundt hjørnet. Starter med kursdag nr 2 i Pilates, Zumba og stretching. Gleder meg!

 

Onsdag svømming og så HÅPER jeg at jeg har funnet nøkkelkortet mitt til fredag, så jeg får meg elipse og styrkeøkten som gikk i vasken sist.

 

Englejenta: Ny dag - nye myligheter! Håper du ikke er frustrert i dag! Jeg heier på deg! Og du, - jeg kunne gjerne sett Løvenes konge i 3D! Vi blir vel ikke for voksne til det! ;)

 

GOOOOD søndag, alle sammen! Samarbeidet med dere her er en stor del av grunnen til at jeg har klart å holde fokus gjennom uken! TAKK! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

Like frustrert i dag kjenne æ, vart bare 1430 kalorier i går da jeg var så sliten i går og sovnet før siste måltidet.

 

Ble ikke indoor walking i dag helelr pga sykdom hos treningsinstruktøren, føler det ikek blir bra å bare gå seg en tur men men, det er vel bedre enn ingenting.

 

jeg bruker kjøpe slik ferdig kuttet kyllingsalatkjøtt, slik marinert, men jeg kjenner det at 100 gram slikt blir for mye til et måltid til meg, tror dere det går bra om jeg tar 50 gram i stedet?

 

Mittår: så utrolig flink du er:) bøyer meg virkelig i støvet for deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mittår! For en start du har hatt:)

 

jeg var på vekta i dag tidlig, men velger å vente til i

Morgen med å rapportere offisiell vekt, da jeg tror den løy i dag tidlig..

Var på fest i går og da ble det mye vin, så tipper jeg var dehydrert i dag.. Den viSte nemlig utrolige 87,8 kg.. Ned 3,4 kg siden onsdag er nemlig ikke mulig.. Meeen gøy var det!

 

Blir spennende å de om kroppen tviholder på vannet i morgen da...

 

Engeljenta28 du må ikke være så hard med deg selv.. Frustrasjon, sinne og dårlige tanker om seg selv er ikke bra for vektnedgang.. Kroppen produserer nemlig mer kortisol om man er stresset, og da blir det vanskeligere å gå ned i vekt.. Ta en dag av gangen, gikk det skeis i går, javel, da kan du prøve gjøre de bedre i dag... :) Å tenke gode tanker om seg selv, det er i allefall en tankegang jeg har tro på:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mittår!

Takk for hyggelige tilbakemeldinger! :)

 

Englejenta28: At det ikke ble Indoor walking var i hvert fall ikke din feil, så snakk positivt til deg selv, det fortjener du! Intensjonen din var der. Ta gåturen og berøm deg selv for at du er i aktivitet, alt hjelper!

 

Angående kyllingkjøttet ville i hvert fall jeg tro at det skulle holde å spise av det til du kjenner deg mett. Eventuelt kan du jo maule resten dersom du kjenner deg sulten på kvelden.

 

Cilen: Ja, nå ble jeg også spent på tallet du får se i morgen! Men det kan jo være at det stemmer… I hvert fall dersom du f.eks hadde mer mat og drikke i kroppen da du veide deg sist, enn du hadde nå? Veier du deg til samme tid på døgnet hver gang? Jeg veier meg alltid før frokost når jeg har veiedag, for å få et så reelt bilde av utviklingen som mulig.

 

Dagens tips:

Denne motiverer meg: http://www.tv3play.se/play/235220

Folk mener så mangt om Anna Anka, men jeg blir motivert av å se disse programmene her. Spesielt når det kommer til sylinderen med fett som skal illustrere hvor mye fett de går og bærer på. Ta en kikk og la deg inspirere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

Mittår: jeg var ute og gikk i 1,5 time i dag da så noe fornuftig har jeg gjort.

så på dne linken med Anna Anka og kjente jeg begynte å gråte, kjente meg slik igjen, i 2007 og 2008 så var jeg også slik, spiste og spiste og la på meg av det og medisiner pga jeg var deprimert.

 

Jeg har forresten lagt ut før og etterbilder av meg under gruppen. vi som skal ned 10-20 kg så dere kan nå titte om dere vil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mittår!

Englejenta28: så flink du har vært i dag, med halvannen times tur! :)

 

Jeg har skrevet litt til deg i tråden din. Håper du forstår at jeg ikke mente å få deg til å gråte. Videoen viser at det er mulig å gjøre endring, og det har DU absolutt vært god på! Fokuser på den fantastiske innsatsen du har gjort etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mittår!

-og en ting til: jeg lærte en gang at jeg bør snakke til meg selv som om jeg var min beste venninne! Vi fortjener å snakke like fint til oss selv som til andre! Du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

ja det er sant det mitt år:)

 

jeg smugveide meg hjemme i dag d aog vekta viste 71,1 , på kurset sist onsdag veide jeg 72,9, hadde litt mer klær på da, og vet ikke hva vekta hjemme viste da, men forhåpentligvis har jeg gått ned.

 

 

I dag har jeg spist slik

 

frokost: havregrøt på 2 dl melk og 45 gram proteinshake

 

mellommåltid 2 proteinshaker og en banan og et eple, en proteinshake og en frukt før og etter gåturen

 

lunsj ble nå nettopp da jeg stod opp så sent og det ble 70 gram kyllingsalatkjøtt og 5 cherrytomater og litt thousand island dressing

 

middag: blir samme som lunsj, men også med 10 usalta cashewnøtter

 

kvelds: 1,5 dl mager vaniljekesam med 1 kiwi og 10 cashewnøtter.

 

Nå er jeg da oppi 1604 kalorier, scoren er på 6,1 i dag, er det bra eller dårlig egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...