Gå til innhold

En lettere vår!


Gjest 2+m
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Mittår!

Jeg syns dere er flinke, alle sammen! Dere er fortsatt fokuserte, og ned er ned, uansett om det er 200g eller 1,8kg! Ja, det er kjempeviktig å kjenne like stor glede over tapte cm som tapte kilo. Faktisk syns jeg det er enda viktigere! Husk at ved trening øker du muskelmassen, og fettreduksjonen har dermed vært større enn det vekta di forteller deg! IKKE GLEM DET!

 

Selv er jeg spent på hvordan denne uken blir, resultatmessig. Treningen er jeg fornøyd med; - startet med pilates og zumba på mandag og har svømt i en time i dag. Men vekta har ikke rikket seg siden søndag. (ja, jeg har smugveid meg... men nå skal jeg prøve å vente helt til søndag, da blir det mer spennende og jeg blir mer motivert for innsats). Der fokuserte jeg jammen på vekta alene, jeg også! Men buksa mi, derimot, og nå en annen enn sist, er løsere rundt magen enn før... ;) Jeg gidder ikke bruke målbånd denne gangen, slik jeg gjorde da jeg gikk på kurs. Tenkte passelige og for trange klær kunne ta seg av den biten, ved å fortelle meg at noe skjer.

 

Men matmessig har det ikke gått så bra de siste dagene. Jeg har holdt meg til planen nesten hele tiden, men tror jeg har spist for store middagsrasjoner...

I dag, etter svømminga var jeg hos ei venninne jeg ikke har sett på lenge, hun serverte kylling og pomesfrites, bra med kylling, ikke så bra med smult... Og så serverte hun sjokolade... Jeg tok imot... :(

Men likevel en god følelse at det er det eneste godteriet jeg har puttet i munnen siden jeg startet for halvannen uke siden! Litt fornøyd med det. :) Håper bare ikke at dagens utskeielser ødelegger for mye.

 

Dagens (lille) tips: Jeg gir ungene tran og sanasol hver dag (prøver i hvert fall å huske det...) selv tar jeg trankapsler. Men når søtbehovet kommer snikende etter middag, tar jeg gjerne en skei med sanasol, selv, også. Det er ikke så kjempegodt, men det er så utrolig søtt at søtsuget mitt forsvinner. :) Og så har kroppen nytte av det.

 

Tidligere brukte jeg c-vitamintablettene med appelsinsmak. I stedet for å putte en i meg om morgenen, sammen med trankapslene, ventet jeg med den til søtsuget meldte seg. Det var som oftest nok til å stille suget.

 

Sov søtt, alle i hopa! I morgen er det en ny dag med nye muligheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nystart��

Ny dag med nye muligheter...

Tørka støv av ei gammel "favoritt" bukse som har ligget gjemt laaangt inni skapet, litt usikker på om eg sko tørre å prøve den.. Tok sats, hoppet oppi, og TENK, den satt som ett skudd ;) JIPPI

Små gleder i det store bildet. Men den har vært 1 av målene mine, den har ventet trofast i over 5 år, så i dag i det en STOR dag :)

 

Treningen min går det kjempe fint med, kjenner eg blir rastløs visst eg ikkje får gjort noe. Hadde en hard økt i går me intervaller, styrke og puls.. Super gangsperr i den ene armen, så da ble det 1 times tur i dag. Hviledag i morgen er planen. Min store last er vel pepsi max, drikke nok 2 liter til dagen :( Liker IKKE vann, på trening er det greit, men klare ikke å få det i meg utenom...Psyker meg opp at eg skal kutte ut pepsi max på dagtid, begynne i det små... Har vel vært avhenging av det i 12 år. Vonde vaner er vonde å snu, men alt er mulig :)

 

Maten går fint, spiser hver 3-4 time. Variert og balansert, men klare ikke å komme meg opp i 1300 kcal, så slite med det..Og jeg går aldri sulten, så vet ikkje helt koss eg skal gjøre det..Noen ideer? alt tas i mot med stor takknemlighet :)

 

Ha en super dag videre jenter, snart helg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag med nye muligheter...

Tørka støv av ei gammel "favoritt" bukse som har ligget gjemt laaangt inni skapet, litt usikker på om eg sko tørre å prøve den.. Tok sats, hoppet oppi, og TENK, den satt som ett skudd ;) JIPPI

Små gleder i det store bildet. Men den har vært 1 av målene mine, den har ventet trofast i over 5 år, så i dag i det en STOR dag :)

 

Treningen min går det kjempe fint med, kjenner eg blir rastløs visst eg ikkje får gjort noe. Hadde en hard økt i går me intervaller, styrke og puls.. Super gangsperr i den ene armen, så da ble det 1 times tur i dag. Hviledag i morgen er planen. Min store last er vel pepsi max, drikke nok 2 liter til dagen :( Liker IKKE vann, på trening er det greit, men klare ikke å få det i meg utenom...Psyker meg opp at eg skal kutte ut pepsi max på dagtid, begynne i det små... Har vel vært avhenging av det i 12 år. Vonde vaner er vonde å snu, men alt er mulig :)

 

Maten går fint, spiser hver 3-4 time. Variert og balansert, men klare ikke å komme meg opp i 1300 kcal, så slite med det..Og jeg går aldri sulten, så vet ikkje helt koss eg skal gjøre det..Noen ideer? alt tas i mot med stor takknemlighet :)

 

Ha en super dag videre jenter, snart helg ;)

 

Heihei:)

Jeg har og tre bukser liggende, ei jeg skal ha på meg til 1.feb, ei til påske og den siste før 1.juni:) (uten at det ser ut som ei stappa julepølse;)) Kan tenke meg det var deilig å få den på deg, og ikke minst at den satt som et skudd:) Well done!!

 

Flink du er å spise jevnlig... Hva med å fylle opp med nøtter, eller andre Kcal-rike sunne ting? Kan være skummelt om kroppen går i sparebluss vettu.. Da stopper vektnedgangen, og det vil vi ikke ha noe av, vi skal jo klare dette!!!

 

Jeg har og vært en ekstrem brusdrikker.. Jeg drakk gjerne et par flasker på jobb pluss hjemme.

Men etter nyttår har jeg ikke smakt pepsi max/cola light..

Jeg bestemte meg for at det ikke var lurt.. og gjett hva, jeg har klart meg til nå..

 

Har kjøpt mozell light, farris, og fun light bare for å ha noe å variere med som ikke er så "kjedelig" som vann. OG det har funka..

 

Jeg har tatt en slurk vanlig Cola av C (samboer) noen ganger, så jeg har ikke vært helt avholdende, men det er kanskje max ett glass til sammen siden 1.1

 

Håper det går fint for deg å trappe ned, er jo ikke bra med all brusen vettu;)

Men forstår det er vanskelig, hadde helt ærlig ikke trodd jeg skulle greie det:) Men etter den første uka har det faktisk gått helt fint..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mittår!

Ny dag med nye muligheter...

Tørka støv av ei gammel "favoritt" bukse som har ligget gjemt laaangt inni skapet, litt usikker på om eg sko tørre å prøve den.. Tok sats, hoppet oppi, og TENK, den satt som ett skudd ;) JIPPI

Små gleder i det store bildet. Men den har vært 1 av målene mine, den har ventet trofast i over 5 år, så i dag i det en STOR dag :)

 

Treningen min går det kjempe fint med, kjenner eg blir rastløs visst eg ikkje får gjort noe. Hadde en hard økt i går me intervaller, styrke og puls.. Super gangsperr i den ene armen, så da ble det 1 times tur i dag. Hviledag i morgen er planen. Min store last er vel pepsi max, drikke nok 2 liter til dagen :( Liker IKKE vann, på trening er det greit, men klare ikke å få det i meg utenom...Psyker meg opp at eg skal kutte ut pepsi max på dagtid, begynne i det små... Har vel vært avhenging av det i 12 år. Vonde vaner er vonde å snu, men alt er mulig :)

 

Maten går fint, spiser hver 3-4 time. Variert og balansert, men klare ikke å komme meg opp i 1300 kcal, så slite med det..Og jeg går aldri sulten, så vet ikkje helt koss eg skal gjøre det..Noen ideer? alt tas i mot med stor takknemlighet :)

 

Ha en super dag videre jenter, snart helg ;)

 

Å, yvette! –Jeg gleder meg med deg! Nydelig følelse å komme seg inn i klærne som var blitt for trange! Så kjekt! Og så flink du har vært! :)

 

Jeg er enig med Cilen i tipset om å innta litt nøtter for å få opp kalorimengden. Det er sunt for hjertet i begrenset mengde. 10-12 nøtter om dagen! Og en appelsin, gjerne, eller et egg? Egg er bra rett etter trening.

 

I dag restituerer kroppen min. ;) Deilig å kunne slappe litt av fordi vi bør! Det er jo det beste for kroppen å samle seg litt før nye treningsøkter. Men jeg kjenner samtidig på den rastløsheten med å bare MÅTTE ut og trene. Den kommer nok av at vi er ivrige på å se resultater på vektnedgangen. :) God motivasjon, det!

 

I morgen blir det trening igjen. Jeg jublet i mitt stille sinn da jeg endelig kom over nøkkelkortet mitt til treningsstudio, som jeg ikke fant i forrige uke. Så da blir det elipse og styrke i morgen! Gleder meg!

 

Angående brus, og dette sier jeg ikke for å skremme, men mulig motivasjon til å begrense inntak. Vet dere at sukker frarøver skjelettet og hjernen vår viktige stoffer, i kroppens kamp for å bryte ned de kunstige stoffene den ikke er skapt for å motta/bryte ned? Sukker klarer ikke kroppen bryte ned uten å tappe fra andre steder på kroppen.

 

Jeg er veldig glad i vanlig Cola (bortsett fra når jeg smaker etter jeg har vært lenge borte fra sukker, da er det altfor søtt), så jeg sliter av og til med å holde meg unna. Får ofte kick på en kald cola på kvelden. Men etter jeg hørte enda mer om hvilken ugang den gjør i kroppen, har det blitt et minimum av inntak.

 

Lettbrus drikker jeg aldri. De inneholder aspartam som er enda mer skadelig enn sukker. Visste dere at Aspartam er magesårmedisin?

Det finnes en bok som heter "SUKKER - En snikende fare", som forteller om alt dette. Den våknet jeg av!

 

Men det er ikke dermed sagt at det er lett å holde seg unna søtsakene!!! Det er vanvittig vanskelig! Vi blir avhengig. Men prøver å være mer bevisst. Og etter å ha fokusert intenst på å motstå i noen dager, minker suget også.

 

Men nå vil jeg heller fokusere på noe muntert!

På jobb i dag sto det is, nonstop og peanøtter på bordet på personalrommet… Og jeg rørte det ikke! Er så fornøyd med at jeg klarte å la være! Men litt overrasket over hvor lett det var.. Hadde ikke lyst på. Merkelig! Pleier ikke være lett å motstå!

 

Et lite muntert videoklipp fra youtube:

Enjoy! Se på treningsgleden

og la deg inspirere! Vi er godt i gang, jenter! Flotte resultater og på vei i samme retning mot målene våre! Dere er gode å ha med på vegen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei

 

JEg var på Zumba i går, må ærlig innrømme at jeg ligna mer på jenta som kommer inn ca midt i videoen i forhold til de tre damene som danser.. Men en gang, en gang skal jeg og ha en sånn kropp:):)

 

Mittår! flink du var som styrte unna alt godisen på jobb.. Jeg klarte unngå vafler på jobb i lunsjen i dag, og er strålende fornøyd med meg selv- Det står sjokolade på bordet rett borti her men jeg har enda ikke smakt.. Hæppihæppihæppi:)

Utfordringen kommer kl 2, da er det kake i pausen..

Sjokoladekake, med masse glasur.. Jiiiizez, åssen skal jeg klare motstå?

Wish me luck!

 

Ha en fin dag girls!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahhhhhh, dere er så flinke til å trene!!!!!Gled dere over hver økt dere får til! Teller uker til jeg også kan igjen, og merker at det er VELIDG lett å kose seg litt ekstra i den situasjonen jeg nå er, litt sånn plaster-på-såret (i ordets rette forstand).....Vel, vel, har nå skeiet ut tre dager på rad med både sjokolade og kaker, så bør bli lite utskeielser i helgen om sluttresultatet i neste uke skal bli bedre.....VILJESTYRKE, hvor ble du av på veien???????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahhhhhh, dere er så flinke til å trene!!!!!Gled dere over hver økt dere får til! Teller uker til jeg også kan igjen, og merker at det er VELIDG lett å kose seg litt ekstra i den situasjonen jeg nå er, litt sånn plaster-på-såret (i ordets rette forstand).....Vel, vel, har nå skeiet ut tre dager på rad med både sjokolade og kaker, så bør bli lite utskeielser i helgen om sluttresultatet i neste uke skal bli bedre.....VILJESTYRKE, hvor ble du av på veien???????????

 

Kan være du har sagt noe om hvilken situasjon du er i som gjør at du ikke kan trene, men orker ikke lese meg bakover nå, så jeg er freidig og spør:) kan du ikke få bevege deg på annen måte, feks gå tur? Noe bevegelse er bedre enn ingen;)

 

Fy som har spist kake de siste dagene!!! det er ikke bra;)

Må kjefte litt, på samme måte som jeg trenger kjeft for å ikke ha greid Å si nei til en kakebit i topausa på jobb... Ahhh... Men resten av uka har jeg vært flink! MÅ fokusere på det som er bra:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mittår!

Tenk å sitte i sofan en fredagskveld og spise grovbrød med marell i tomat…! Hm! Føler meg dog supersunn. Kanskje litt for sunn…? Men skal det være, så skal det være. Nå er det briste eller bære. Dette er siste gangen jeg skal kvitte meg med disse kiloene. Godt fornøyd så langt.

 

Helgen er her, og da må planene mine følges konsentrert, ellers gir jeg blaffen som alltid før, og da gir jeg opp. Skal følge samme plan som forrige helg. Ingen godis til meg, bare til barna. Men en herlig smoothie til alle på kvelden, etter taco, og så er det lov med litt mer av cashewnøttene og druene enn ellers i uken.

 

Men jeg er tom for de ufarlige xocai-sjokoladene mine, som har vært med på å redde helgen min! Og DET er skikkelig krise!!!!!!! Det er de som hjelper meg best når søtsuget kommer. MÅ jo ha sjokolade, jeg! På butikken i dag sto jeg og funderte på om jeg skulle kjøpe meg en kokesjokolade, fordi jeg visste abstinensene mine ville komme i kveld… Men da jeg leste på innholdsfortegnelsen, la jeg den fra meg. Fysj, for en liste! Håper xocai-mannen rekker å komme i morgen! Har bestemt meg for å kjøpe en ny ladning, selv om den er svindyr. Tenker på alle utgiftene på annet godteri jeg slipper å bruke når jeg har den! Da går det sikkert opp i opp.

 

I dag har jeg vært på treningsstudioet og gått en halv mil på elipsemaskin og trent en halv time styrke etterpå. Fornøyd! :)

 

Klarte ikke holde meg unna badevekta i morges, heller, jeg… Og i dag ble det derfor nok en glede: kunne sette kryss over en ny smørpakke på plakaten min! Ingen sukkerpakke a 1kg ennå, men i alle fall en smørpakke på 500g. Spent på totalnedgangen på søndag! Vil, vil, VIL få det til!

 

Rosa, jeg er imponert over deg, jeg! Jeg har tenkt det flere ganger mens jeg har lest de ulike innleggene dine. Jeg beundrer deg for å være motivert når du ikke har mulighet til å trene slik du ønsker. Du er kjempegod! Fortsett, snart er det din tur å være aktiv igjen! Håper du slipper å vente så lenge!

 

Cilen: -Du ba om det selv: FY!!! Jeg tenkte på deg i totiden! :) Jeg vet hvor vanskelig det er å motstå disse fristelsene på lunsjrommet. Men du har SÅ rett i at du må fokusere på det positive! Du står på daglig og skal være stolt av deg selv!

 

Dagens tips:

Jeg anbefaler boka â€Tenk deg slank†av Sigurd Stubsjøen.

Har dere, som jeg, tenkt at det er viljestyrke som må til for å nå målet? Har du også funnet ut at det ikke stemmer? Viljen spiller selvsagt en stor rolle, men det er Dopamin som er sjefen…

 

Det er det kjemiske stoffet Dopamin som får oss til å føle oss vel. F.eks i samme øyeblikk som du tar den første biten av sjokoladen, den lykkefølelsen du får akkurat da, den kommer av dopamin, det styrer oss mye sterkere enn viljen.

 

Det er derfor vi mislykkes så ofte med å nå målet med bare viljestyrke. Viljen er underordnet sjefen: dopamin. Og da nytter det lite, samme hvor viljesterke vi føler oss. Jeg har i hvert fall opplevd gang på gang at viljen ikke var nok, selv om den var aldri så sterk.

 

Hver gang du gjør noe du setter pris på, produserer hjernen dopamin. F.eks, hvis du setter pris på å lytte til klassisk musikk, vil hjernen din skille ut dopamin. Når hjernen registrerer at noe positivt skjer, utskilles dopamin. Stoffet gir signaler til hjernen om å registrere det som skjer og å huske de positive tingene. Neste gang du befinner deg i en lignende situasjon (for eksempel stå ved sjokoladehyllen på butikken), vil hjernen din påvirke deg ubevisst til å reagere positivt på det som forårsaket dopaminutskillelsen (og du kjøper/spiser sjokoladen)

 

Det som fremkaller dopaminutskillelse i en bestemt persons hjerne, er ikke nødvendigvis det samme hos en annen.

 

Målet er å trene opp hjernen til å utskille dopamin når du følger sunnere livsmønstre.

 

Det går altså an å bli venn med dette stoffet og fremkalle det i andre sammenhenger, slik at vi avlaster kaloriinntaket. Jeg anbefaler dere å lese boka Tenk deg slank. Det er NLP som er tatt i bruk.

 

Boka handler om mye mer enn dopamin, altså… mange interessante kapitler for oss som vil endre livsstil. Han hjelper oss til å endre tankemønster.

 

Proppfull av gode tanketeknikker, f.eks hva du kan gjøre før og mens du er i et selskap med mye god mat, osv. Har ikke lest hele boka ennå, starten var så god at jeg trenger tid til å fordøye det jeg har lært så langt, før jeg fortsetter. Men det jeg har lest så langt gir meg grunn til å anbefale boken videre til dere.

 

Helg igjen! Ju-huu! Nyt den, alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goooooopd modning:)

 

Her er dagen i gang, frokosten er spist og jeg er i treningsklær.. Off to spinning:)

 

Ha en fiiiin dag:)

 

Mittår! Takk for kjeft, jeg skal skjerpe meg :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mittår!

Goooooopd modning:)

 

Her er dagen i gang, frokosten er spist og jeg er i treningsklær.. Off to spinning:)

 

Ha en fiiiin dag:)

 

Mittår! Takk for kjeft, jeg skal skjerpe meg :):)

 

Flinke deg, Cilen! For en herlig måte å starte lørdagen på! Og enda herligere følelse etterpå å ta med seg for resten av dagen.

 

Lørdagen min er snart bestått! Har klart å holde meg til planen! Jippi! Er spent på endelig resultat av uken min i morgen! :rolleyes:

 

Dagens tips:

 

VÅR LØRDAGS-SMOOTHIE:

ca 1/2 liter Nora Familiens beste skogsbærjuice

2 ss yoghurt naturell

en stor kopp frosne blåbær

en stor kopp frosne jordbær

en banan

 

 

Mix og nyt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go' mårn:)

Siste dagen i helga, og jeg føler meg klar for de utfordringene som måtte komme:)

 

Planen for dagen er å kle på oss bobletøy og stikke ut i snøen...

Men først skal jeg rydde gjesterommet, det har stått fullt av ting og tang siden jul, og i dag har jeg bestemt meg for å fikse det:)

 

Armene er støle etter styrkerunden min i går.. Får prøve å tøye dem godt på yoga' n i kveld:)

 

Ha en strålende dag jenter:) klem !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mittår!

O, herlige søndag! Nydelig vær ute og ett kg ned! Kan dagen starte bedre? Offisiell veiedag, med andre ord. 82 kg! Det betyr 1,1kg ned fra forrige uke. 3 ned fra jeg startet sammen med dere. Og totalt 7 ned siden jeg startet kampen fra min høyeste vekt noen gang, i mai 2011!

 

Gleder meg til ny uke og videre aksjon mot målet! Skjønt, jeg prøver hele veien å tenke at dette er min livsstil fra nå av, slik at jeg ikke innbilder meg at jeg kan leve som før når jeg har nådd trivselsvekt, og fyker opp igjen. Trening skal alltid være en selvsagt del av livet mitt. Det skal prentes inn i hodet. Det er jo bare til å lete seg frem til tiden som passer best og så plotte det inn i kalenderen som noe som er like viktig som å gå på jobb. Før har jeg tenkt at jeg aldri får tid til trening. Jeg innser at sånn er det. Derfor må jeg TA meg tid! Jeg har nok nevnt det i denne tråden før, må bare si det til meg selv atter en gang!

 

I dag er det fotball-cup for åtteåringen, så da er det dette store deler av dagen går med til. Det er jo kjekt, da. Se de små som kjemper og fryder seg og får tommel opp, smil og heiarop fra sidelinjen. Jeg får ta meg noen runder rundt stadion innimellom, og kanskje en tur i kveld. Skal ikke gå hardere ut i dag, for i morgen starter jeg igjen uken med kruttøkten pilates, zumba og stretching! Ju-huuu!

 

God tur ut i snøen, Cilen! Kos dere! Heldige som har snø! Jeg er så glad for at du er her i tråden min hele tiden! :)

 

Spent på oppdatering fra dere andre, også! :)

 

God søndag, alle sammen! Klem!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo hallo! Her ble ikke søndagen helt som planlagt, siden guttene i huset (mann og minstemann) har fått omgangssyken, og trenger pleie og stell. Jeg selv er jo ikke akkurat i storslag jeg heller grunnet operasjonen, men heldigvis ikke verre enn at jeg fikk til å gå meg en halvtimes tur i et OK tempo. Deilig med sol og knallflott vinterføre!!!!!!

 

Jeg er klar for en ny og bedre start i morgen igjen, siden denne uken ikke har vært så mye å rope hurra for. Matplan er klar for morgendagens måltider, har en plan B når søtsuget melder seg (og det kommer alltid på kvelden etter middag for min del, og har tenkt å lage meg et motivasjonskort som jeg skal se på før jeg evt. velger å putte i meg den sjokoladen jeg egentlig har lyst på. Kortet skal ha en kalender på seg, for å visualisere min plan om å gå ned 10-11 kg. før sommerferien, et bilde av meg i en slankere utgave, et bilde av en som trener (for da får jeg alltid så lyst på å være veldig sunn og veltrent)og et par for og motargumenter ifht. hva den sjokoladen egentlig gir meg om jeg spiser den. Samtidig har jeg tenkt å kutte opp grønnsaker og legge de i en bolle med vann i kjøleskapet så blir det enklere å småsnokle det før middagen enn andre usunne ting. Jepp, I'm ready! Next week, just come!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes: Hallo :rolleyes:

Kan det være plass til en til her tror dere?

Jeg er også med i en annen tråd som har veiedag på onsdager.

 

Om meg :huh: 55år og veier for mye,akkurat nå 83,5 jeg er 168cm over bakken.

Jeg likte det innlegget om å utelate noe hver måned av mat,eller forbedre noe.

 

Skal lage meg en plan,kommer tilbake med den.

 

Veiedag her???

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes: Hallo :rolleyes:

Kan det være plass til en til her tror dere?

Jeg er også med i en annen tråd som har veiedag på onsdager.

 

Om meg :huh: 55år og veier for mye,akkurat nå 83,5 jeg er 168cm over bakken.

Jeg likte det innlegget om å utelate noe hver måned av mat,eller forbedre noe.

 

Skal lage meg en plan,kommer tilbake med den.

 

Veiedag her???

:)

Klart du kan være med her:)

Veiedagene er litt sånn forskjellig her inne har jeg inntrykk av, noen har søndag, noen mandag:)

 

Jeg har mandag, men er og med i ei gruppe som har veiedag onsdag, så det er det samme hvilken dag du ønsker=)

 

Gleder meg til å se planen din! Kanskje jeg blir enda mer inspirert=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mittår!

Gratulerer så mye Mittår:) jeg har prøvd å sende deg en privat melding, men får bare opp at brukernavnet ditt ikke er riktig, mystisk

 

Takk for det, englejenta28! :)

 

Jeg har også merket meg at det er noe merkelig med kontoen og brukernavnet mitt. Men jeg aner ikke hva. Har fått mail om at det er andre som har sendt meg melding, også, men jeg har ikke fått noe frem i inboksen.

 

Jeg ser også, i menyen over de ulike trådene, at det også står feil i feltet der vi kan se hvem som har laget tråden, -der kalles jeg 2+m... ANER ikke hvorfor?! Det navnet har ikke jeg funnet på. Kanskje det er dette som gjør at ingen kommer frem til meg?

 

Skal høre med de som administrerer denne nettsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mittår!

Synes det er kjekt å ha noen få tråder å være aktive i:)

Så virker det som det er mange hyggelige mennesker her inne:)

 

Ha en fin dag:) klem

 

Enig med deg, Cilen! Mange hyggelige damer her!

Hva skjedde forresten med tråden du selv startet? Slettet du den? Jeg finner den ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mittår!

Hallo hallo! Her ble ikke søndagen helt som planlagt, siden guttene i huset (mann og minstemann) har fått omgangssyken, og trenger pleie og stell. Jeg selv er jo ikke akkurat i storslag jeg heller grunnet operasjonen, men heldigvis ikke verre enn at jeg fikk til å gå meg en halvtimes tur i et OK tempo deilig med sol og knallflott vinterføre!!!!!!

 

Jeg er klar for en ny og bedre start i morgen igjen, siden denne uken ikke har vært så mye å rope hurra for. Matplan er klar for morgendagens måltider, har en plan B når søtsuget melder seg (og det kommer alltid på kvelden etter middag for min del, og har tenkt å lage meg et motivasjonskort som jeg skal se på før jeg evt. velger å putte i meg den sjokoladen jeg egentlig har lyst på.. Kortet skal ha en kalender på seg, for å visualisere min plan om å gå ned 10-11 kg. før sommerferien, et bilde av meg i en slankere utgave, et bilde av en som trener (for da får jeg alltid så lyst på å være veldig sunn og veltrent)og et par for og motargumenter ifht. hva den sjokoladen egentlig gir meg om jeg spiser den. Samtidig har jeg tnekt å kutte opp grønnsaker og legge de i en bolle med vann i kjøleskapet så blir det enklere å smpsnokle det før middagen enn andre usunne ting. Jepp, I'm ready! Next week, just come!!!!!!

 

 

Takk for kjempegod ide, Rosa! Et slikt kort vil jeg også lage! Ble jo veldig nysgjerrig på å få se kortet... Men jeg må prøve på noe sånt. Så mange effekter du fikk med på en gang!

 

Så fint at du fikk deg en deilig tur i sola, tross sykdom i heimen! Jeg lengtet ut da jeg var inne i en idrettshall i hele dag. Viktig å være supporter for min lille sønn, men fint vær har vi ikke hatt på VELDIG lenge, så det merket jeg!

 

Satser på finvær noen dager til. Og så håper jeg dine gutter blir fort frisk og at du slipper unna å bli syk, selv.

 

Det inspirerer å se at du er så motivert for uken som kommer! Det kommer du langt med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mittår!

:rolleyes: Hallo :rolleyes:

Kan det være plass til en til her tror dere?

Jeg er også med i en annen tråd som har veiedag på onsdager.

 

Om meg :huh: 55år og veier for mye,akkurat nå 83,5 jeg er 168cm over bakken.

Jeg likte det innlegget om å utelate noe hver måned av mat,eller forbedre noe.

 

Skal lage meg en plan,kommer tilbake med den.

 

Veiedag her???

:)

 

Her har vi plass til alle som har lyst! :) Velkommen, bessa!

Ja, det stemmer som Cilen sier, jeg tror de fleste har veiedag søndag eller mandag. Hva med deg?

 

Ser frem til å bli bedre kjent med deg, også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kjempegod ide, Rosa! Et slikt kort vil jeg også lage! Ble jo veldig nysgjerrig på å få se kortet... Men jeg må prøve på noe sånt. Så mange effekter du fikk med på en gang!

 

Så fint at du fikk deg en deilig tur i sola, tross sykdom i heimen! Jeg lengtet ut da jeg var inne i en idrettshall i hele dag. Viktig å være supporter for min lille sønn, men fint vær har vi ikke hatt på VELDIG lenge, så det merket jeg!

 

Satser på finvær noen dager til. Og så håper jeg dine gutter blir fort frisk og at du slipper unna å bli syk, selv.

 

Det inspirerer å se at du er så motivert for uken som kommer! Det kommer du langt med!

Takk for hyggelig tilbakemelding! Kjekt å kunne inspirere andre, og må også si at du og andre her også motiverer meg, er sååå kjekt med et forum og en tråd som dette:) Innendørs i Idrettshall er vel ikke det aller kjekkeste i fint vær på en måte, men klart at rollen som supporter må overskygge uteønsket! Satser på at du ved neste anledning kan nyte snøfint vær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi plass til alle som har lyst! :) Velkommen, bessa!

Ja, det stemmer som Cilen sier, jeg tror de fleste har veiedag søndag eller mandag. Hva med deg?

 

Ser frem til å bli bedre kjent med deg, også!

Signerer! Velkommen skal du være! Jeg er av de som har veiedag på onsdager til info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mittår!

Takk for hyggelig tilbakemelding! Kjekt å kunne inspirere andre, og må også si at du og andre her også motiverer meg, er sååå kjekt med et forum og en tråd som dette:) Innendørs i Idrettshall er vel ikke det aller kjekkeste i fint vær på en måte, men klart at rollen som supporter må overskygge uteønsket! Satser på at du ved neste anledning kan nyte snøfint vær!

 

 

Ja, det gleder jeg meg til! Sola er gull verdt i disse mørke dager!

Gleder meg til vår og lyse tider!

Så kjekt at du liker deg her i tråden! Håper du er kommet for å bli! ;)

 

Vi var mange i starten, men litt færre nå. Forstår igrunn det. Jeg meldte meg inn i noen andre tråder selv, men ble helt forvirra over hvor jeg var og hvor mye tid jeg brukte, og på å skille de ulike fra hverandre.

 

Mest aktiv her nå, og så stikker jeg innom de andre innimellom. Kjekt å se hvordan det går med dem, også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg, Cilen! Mange hyggelige damer her!

Hva skjedde forresten med tråden du selv startet? Slettet du den? Jeg finner den ikke igjen.

 

 

Jeg la bare ut en presentasjon inne på presentasjoner... Er nok tråder å følge med i her, så orker ikke ha min egen:)

 

Dagen i dag har vært helt grei matmessig.. Jeg har hatt en minisjokkisbit, men likevel ikke bikket 1300 kcal (men hadde over budsjett i går, så går nok ikke i sparemodus med det første:) )

 

var ute på skøyter for første gang på sikkert 15 år i dag.. morro, men kjente det godt i beina:) Etter det var jeg på yoga.. Deilig å trene yoga i en liten gruppe med rolig musikk for å avslutte uka...

 

Nå er jeg klar for en ny uke, veiing i morgen og nye dager i sunnhetens tegn:)

Håper jeg ser 87tallet.. DET hadde vært digg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...