Gå til innhold

2012 - mitt år :)


Anbefalte innlegg

Lar meg imponere av dere damer! Flinke dere er altså! :)

 

Jeg hadde min andre veiing i dag, ned 1,5 - og dermed har jeg mista (hurra) 3,1 kg på to uker. Er utrolig fornøyd. Og så gøy når man kan dele det med dere her inne :)

 

Vi er flinke alle sammen :) Stå på !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 254
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Kristin75

Hei på dere jenter :)

Da har jeg hatt veiedag her hjemme. Nesten to uker siden sist.

Og ned 200 gram!!! Det var nedtur gitt!!!

Men jeg har ikke veid og målt maten, så det er vel der det ligger...

Må bli flinkere til det igjen så blir det vel mer nedgang vil jeg tro...

Stå på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ned 0,8 siden sist:) Nå er det bare 100g igjen til 15 kg. Er stolt av meg selv, samtidig føler jeg innimellom veldig sterkt på at det er skrekkelig langt igjen.. Men jeg skal greie det!!

 

 

Så flink du er!! 100 g igjen til 15 kilo - det er fantastisk! :) Og du burde virkelig være stolt av deg selv ja. Du sier du av og til føler det er lang vei igjen, og det kjenner jeg meg veldig igjen i. Og ja - kanskje er det lang vei igjen, men vi skjønte vel at dette kom til å ta tid? Jeg er i allefall veldig innstilt på at dette tar laaaaang tid for min del. Har vel gått ned litt over 6 kilo... (litt usikker, har veiedag i morra)... siden jeg starta. Og er kjempefornøyd :)

 

Men kjære Villelile - Når du ser at du har klart 15 kilo, så vet du jo at selv om det kjennes ut som det er lang vei igjen, så vil du klare det - for du har jo allerede klart så mye!! :) Du greier det!

 

Stå på folkens, dette fikser vi :)

 

Stikker innom i morra med oppdateringer på vektfronten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 5 months later...

Jeg har lagt på meg nesten alt igjen.... Veier 100,9 kg.. Ingen bukser passer, jakka er trang - og jeg føler meg så utrolig lite fin...

Æsj, Bæsj!

Snart er det vår - og jeg vil komme inn i sommerklærne mine. Så det så!!

Hva er gøyest, liksom? Å spise kokosboller - eller å føle seg lekker i fine klær? Å stappe i seg mat - eller å føle seg lett? Å bli sliten av å gå i oppoverbakker - eller ha masse energi? Jeg fatter ikke at jeg kan ha sluppet på meg så masse flesk!

Nå vil jeg ha det bra! Jeg vil føle meg fin! Jeg vil ha masse energi! Jeg vil ha fine klær! Og det skal jeg greie så lett som bare det :)

Mantra de kommende dagene:

Jeg velger det som er bra for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt på meg nesten alt igjen.... Veier 100,9 kg.. Ingen bukser passer, jakka er trang - og jeg føler meg så utrolig lite fin...

Æsj, Bæsj!

Snart er det vår - og jeg vil komme inn i sommerklærne mine. Så det så!!

Hva er gøyest, liksom? Å spise kokosboller - eller å føle seg lekker i fine klær? Å stappe i seg mat - eller å føle seg lett? Å bli sliten av å gå i oppoverbakker - eller ha masse energi? Jeg fatter ikke at jeg kan ha sluppet på meg så masse flesk!

Nå vil jeg ha det bra! Jeg vil føle meg fin! Jeg vil ha masse energi! Jeg vil ha fine klær! Og det skal jeg greie så lett som bare det :)/>/>

Mantra de kommende dagene:

Jeg velger det som er bra for meg!

 

Høres ut som du er klar for å gjøre gode valg! :)/>

Her hos meg har vekta gått litt opp og ned... Men jeg starta på nytt kurs denne uka - og mener jeg er klar for gode endringer denne gangen!

Mandag denne uka stoppa vekta på 113.3 altså 14 kilo ned siden jeg starta med GR i fjor... må jo si meg fornøyd med 14 kilo - men det har gått litt seint ( og jeg har ikke vært så himla flink heller )...

 

Men nå tar vi tak igjen! Heia Heia til oss alle sammen!

 

Og.. et forslag - burde vi lage en ny tråd? 2013 i stedet for 2012? (2013 - mitt år )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 kg er jo helt fantastisk :) Synes du har vært superflink, jeg!

Ja, nå tar vi tak - og Heia oss - og alle motiverende ting vi kan komme på å si til hverandre :) Det kan godt være smart å starte en ny tråd :) Ny frisk, liksom :)

I dag er det sol her - og jeg gleder meg som et uvær til vår. Jeg gleder meg ihjel til å se lekker ut i sommerklær! Og det er bare et tidsspørsmål :)

Og jeg skal aldri mer i hele mitt liv være tjukk - så det så :) Jeg tar nemlig valg som er gode for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sanasol

Jeg har lagt på meg nesten alt igjen.... Veier 100,9 kg.. Ingen bukser passer, jakka er trang - og jeg føler meg så utrolig lite fin...

Æsj, Bæsj!

Snart er det vår - og jeg vil komme inn i sommerklærne mine. Så det så!!

Hva er gøyest, liksom? Å spise kokosboller - eller å føle seg lekker i fine klær? Å stappe i seg mat - eller å føle seg lett? Å bli sliten av å gå i oppoverbakker - eller ha masse energi? Jeg fatter ikke at jeg kan ha sluppet på meg så masse flesk!

Nå vil jeg ha det bra! Jeg vil føle meg fin! Jeg vil ha masse energi! Jeg vil ha fine klær! Og det skal jeg greie så lett som bare det :)/>

Mantra de kommende dagene:

Jeg velger det som er bra for meg!

 

Akkurat nå vil jeg gjerne ha kokosboller og slumring i sofaen takk... Det er mulig vi kan spise mye bare vi spiser riktig, men jeg kan ikke spise noe særlig av de 'næringstette' matvarene jeg har lyst på. 15 gram stratos er 83 kcal, DET er kjipt. Til sammenligning kan jeg spise 700 gram isbergsalat før det tilsvarer denne kjipe lille stratosbiten. <_<

 

Hehe... Jeg lot meg visst inspirere av snakket om kokosbolle (og selvfølgelig det totale fraværet av kokosbolle i kosten) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra å bli minnet om å ta kloke valg :) Nå er jeg på full fart inn i helgen - og minner meg selv om at jeg bare velger det som er bra for meg :) I kveld innebærer det middag med min kjære. Alle fire englebarna er ute av huset - og det er skikkelig digg:) Voksentid er bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart slutt på helgen. Status er: Sånn passe fornøyd med meg selv:) Litt for mye vin, litt for mye sjokolade - men ellers har jeg vært skikkelig flink. Jeg har fått gått to gode turer med kjæreste og hund - og det er deilig :) Har handlet inn sunn mat for en uke - og er klar som et uvær for å bli tynnere :)

Jeg velger det som er bra for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart slutt på helgen. Status er: Sånn passe fornøyd med meg selv:) Litt for mye vin, litt for mye sjokolade - men ellers har jeg vært skikkelig flink. Jeg har fått gått to gode turer med kjæreste og hund - og det er deilig :)/> Har handlet inn sunn mat for en uke - og er klar som et uvær for å bli tynnere :)/>

Jeg velger det som er bra for meg.

 

Jeg liker innstillingen din! :) Dette kommer nok til å gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juppidu :) En dag nærmere et bedre liv :)Akkurat nå er det så digg å føle at jeg er på rett vei. Jeg skal ikke være tjukk mer. Jeg blir stadig slankere - og gleder meg til å få en mer "lettvint" kropp. Tenk så vidunderlig det skal bli å kunne kle på seg hva som helst. Jeg gleeeeder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg prøver. Og prøver. Og prøver...

Går litt ned. Laaaangsomt. Og legger på meg igjen. Fort...

 

Jeg tror at jeg er en av de som ALLTID må passe på, spise lite, holde fokus.

Livet går opp og ned. Og det samme gjør visst vekta..

 

Jeg har maaaaange kilo å ta av. Et helt svangerskap sitter fortsatt på kroppen, selv om ungen har rukket å bli 5 år allerede..

Og jeg kommer nok tilmå være her inne en stund ja..

 

Lykke til med vektnedgang og mål frem mot sommerferien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...