Gå til innhold

2012 - mitt år :)


Anbefalte innlegg

  • Svar 254
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Krusmynte

Å velge hvilken klær en vil er en god følelse. Jeg er ikke helt der enda - med mine 1.80 har det ved enkelte anledninger vist seg å være vanskelig i enkelte butikker selv når jeg har vært på mitt slankeste, men de butikkene holder man seg da klokelig unna og bryr seg ikke om for utvalget er uansett mangedoblet. :)

Ønsker deg en finfin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Selv om ikke kiloene alltid så mye i den retningen man vil, så er heldigvis kroppen likevel på vei til å bli sunnere. :) Går ut fra at du bruker målebånd og? Hvis ikke - sett i gang! Det er nesten mer motiverende enn vekten synes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Jada, vi er alle utålmodige. Bare husk å ta vare på de gode følelsene på veien - buksen som plutselig ble for stor, den gamle favoritten som plutselig passer igjen, nye titall på veien osv osv. Og VIPS! så er du der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StinePetrine

Gratulerer med en flott nedgang i påsken! Er det ikke himmelsk å vite at man går ut av påsken lettere, full av sunne valg og kanskje litt ekstra glad pga de sunne vaglene. Det er jeg ialelfall, angrer ikke på at jeg ikke har kastet meg på påskemarsipanen og vinen, men hadde angret dersom jeg hadde gjort det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest turjente

Det går ikke akkurat med full fart, nei... Og jeg som er så utålmodig... Nå har jeg gått ned 3,8 kg på i overkant av fire uker.. Og veier skremmende 97,1 kg... Det er så masse. Strever med å holde motivasjonen oppe.. men vil ikke gi meg!

Her har vi stått i ro i en mnd. Vært sjuk siste uka og gått litt opp i kcal inntaket uten at jeg kaller max 1950 kcal per dag en sprekk. Er inne i en stressende periode og da går jeg ikke ned i vekt samme sutan har jeg funnet ut. :huh: Også trøstet meg med diiiiger smootie til kvelds.....youghurt youplait bringebær og blåbær, 20 g hjemmelaget frokostblanding....i et halvlitersglass...260 kcal..anbefales

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest turjente

Her har vi stått i ro i en mnd. Vært sjuk siste uka og gått litt opp i kcal inntaket uten at jeg kaller max 1950 kcal per dag en sprekk. Er inne i en stressende periode og da går jeg ikke ned i vekt samme sutan har jeg funnet ut. :huh:/> Også trøstet meg med diiiiger smootie til kvelds.....youghurt youplait bringebær og blåbær, 20 g hjemmelaget frokostblanding....i et halvlitersglass...260 kcal..anbefales

...

NED 0,5! Å herregud hvor glad jeg er for det! :P Lurer på hvordan det er mulig....Jøsses! Fornøyd ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Grattis, Turjente! Kroppen works in mysterious ways og av og til gjør den ting med oss som vi ikke forventer. Men så lenge det er med et minus foran er det jo helt greit! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...