Gå til innhold

Endelig igang :)


Gjest sarabernard
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest sarabernard

Jippiiii :D 1,4 kg ned denne uka! Er like spent hver gang om der er noen forskjell...nå er jeg gått ned 6,2 kg på 5 uker, og er veldig fornøyd!

 

Gleder meg til å få dvd en, måtte le litt for meg selv her når jeg så bildet på utsiden, snart ser jo vi sånn ut, hehe :P Jepp, skal si fra når den kommer, så starter vi sammen:)

 

Ha en god dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest scarymary

Hurra! Du er så flink!! 1,4 på en uke er fantastisk! Snart er du nede og lukter på tosifret du også :D

 

Ha ha, har aldri hatt en kropp som har vært i nærheten av Jillians, ikke da jeg drev aktivt med idrett engang;) Men det hadde jammen vært flott;)

 

Ha en fin dag i morgen! Her er det meldt øs pøs så det blir vel en relativt kort dag bortpå lekene med barna vil jeg tro;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sarabernard

Hvordan har det gått med deg idag, scarymary? Er så spent på å høre resultatet fra kurset...lenge siden sist nå, håper alt står bra til :unsure:

 

Her går det relativt bra, og går hver dag og venter på trenings dvd kommer i posten, da skal det trimmes enda mer. Til nå har det gått i mest gåing, men også litt jogging innimellom.

 

Går i samme tralten med maten, så får se senere om jeg gjør noen endringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sarabernard

Idag kom dvd-en i posten, og første treningsøkt er unnagjort :D Ble skikkelig svett, og nivå èn var akkuratt passe for meg som aldri har trent før! Har fremdeles litt vondt i knea kjente jeg, da jeg skulle opp og ned på gulvet så mye, men satser på at de snart blir vant til litt ekstra belastning:)

 

Scarymary, savner deg her inne... :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest scarymary

Sarabernard:) jeg har ikke sviktet deg:) Har hatt barnebursdag både søndag og i går og vært helt kjørt:)

 

Var på kurs i går og hadde gått ned 0,6, det er jeg strålende fornøyd med. Har nemlig jukset ganske så mye denne uken :unsure: , men nå er det fult fokus igjen!

 

Så bra at dvd har kommet, det betyr at jeg må trene i dag det :P

Vi reiser på hytta i morgen så da blir det trening hver dag der også:) (kjipt at hytta er uten innlagt vann når jeg skal trene da, får dyppe meg i den iskalde sjøen:))

 

Supert at jeg har deg her så jeg har noen som kan holde meg i nakken:) Jeg må få tilbake motivasjonen som har sklidd litt ut den siste uken! Starter på nytt fra.... NÅ:)

 

Har ikke nett på hytta men skal prøve å gå innom via Iphone:)

 

Hopper i treningstøyet og setter på Jillian nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sarabernard

Der var du, det var jammen godt :lol: Skjønner godt du er pest etter to dager med barneselskap, skulle jo gitt flere trimpoeng bare det i seg selv ;)

 

Og gratulerer så mye med flott nedgang, du er jo kjempeflink! Og viser jo at en kan skeie ut litt innimellom også, så lenge det ikke blir hver dag:)

 

Syns du imponerer stort som tenker trim hver dag selv om du skal bort! Bra at du også er i gang med dvd, da har jeg litt ekstra press på meg til å gjennomføre daglig, regner med det blir tøffere på nivå 2 og 3... men det geniale var jo at det var kun 20 minutt, og det klarer en jo å presse seg, håper jeg da ;)

 

Du må ha kjempegod tur på hytta, og kose deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sarabernard

Denne ukens resultat: ned 0,8 og totalt 7 kg. Har gått inn 11 cm i livet, og det er jo veldig oppløftende!

 

Ellers er jeg ganske så lemster i dag, så tyder jo på at det var bra innsats med treningen igår:)

 

Fantastisk vær ute, nyt dagen alle sammen B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sarabernard

Du verden, at det går ann å være i så dårlig form... :blink:

30 day shred er virkelig til å anbefale, men er så lemster i ALLE mine muskler at alt jeg gjør i løpet av en dag gjør vondt! På den annen side er det jo også deilig å kjenne at en har gjort bra innsats :rolleyes:

 

Holder meg på nivå 1, og blir nok der ei lita stund til, men har hatt et par dager der jeg tok nivå 2 også rett etterpå, bare for å få opp litt trimpoeng. Gjorde så godt jeg kunne på nivå 2 også, men følte jeg var litt for svak i armene enda til å gjennomføre ordentlig, så blir gøy den dagen jeg kjenner jeg blir sterkere :)

 

 

Nå ut i sola for å få litt farge B) En god dag til alle sammen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest scarymary

Heia:)

 

7 kg er helt nydelig sarabernard! Du er så flink!

Jeg dro på hytta med bagen full av laptop og treningstøy og så brukte jeg det ikke en dag;) Det var jo sååå varmt, nesten 30 grader i skyggen så jeg kom aldri så langt, dårlig samvittighet nå kan du si;)

Men starter med ny giv nå!

Visste du kom til å bli helt ødelagt av shreden;) Jeg blir vel sånn den uken som kommer nå jeg da! Såvidt jeg husker tror jeg meningen er at man skal ta 10 dager på hvert nivå. Men jeg er ikke i stand til nivå 2 på en stund tror jeg;)

Den uken som kommer nå må jeg være veldig nøye med hva jeg spiser for jeg skal i 30/40 års dag på lørdag og da blir det god mat, kaker og god drikke og da orker jeg ikke tenke på grete roede, da skal jeg koooose meg;)

 

Fortsatt fin pinse:)

 

Og du, 11 cm i livet er jo helt utrolig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest scarymary

herrejemini!

Nå har jeg tatt dag to av shreden og jeg er i verdens dårligste form tror jeg;) svetter som en gris;) men deilig og da!

Hvor mange dager har du gjennomført nå sarabernard?

denne gangen skal jeg klare 30 dager i strekk altså! da bør formen ha kommet seg en god del:)

Har ikke fått veid meg denne uken siden det var helligdag i går, så det blir spennende på mandag!

 

Hvordan går det med deg? du skal vel veie i morgen du da! ikke lenge til tosifret nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sarabernard

Hehe, ser for meg at trening og ferie er en vanskelig kombinasjon ja, gruer meg nesten litt til sommerferien... har hatt litt trøbbel med dataen, og har vært inne å skrevet flere ganger her, men så blir alt sletta, og da blir jeg SUR!!

 

Supre mål, scarymary :D Er jo bare så utrolig deilig å se at det forsvinner fett fra kroppen, JIPPI! Vi er jo flinke også da, må jo se det slik :rolleyes:

 

Ja, den shreden er virkelig tøff, høres så enkelt ut med 20 min, men det er jammen meg hardt! Jeg også svetter som en gris, men jeg holder meg helt for meg selv, og hvis det er folk i huset, så står jeg på innelåst badet med pc og dvd ;) Og kan opplyse om at de glimtene jeg får av meg selv i speilet under trimmen, er IKKE et bra syn, så det gir litt ekstra guts til å stå på,disse kg skal av!!!

 

Har forresten gjennomført dag 8 idag, men får se om jeg hopper opp et nivå om tre dager, eller om jeg venter på deg, scarymary. Får se formen litt an. Følte idag at det kanskje gikk litt lettere, men det kan bare være tilfeldig...

 

Synd du ikke fikk veid deg igår, men klarer du altså å la være å veie deg hjemme? Merker at jeg har blitt litt opphengt i tallene, så har vært på vekta hver dag i det siste. Vet det ikke er lurt, og ser jo at det svinger opp og ned som bare det, men så er det så spennende også :) Denne uka tror jeg det blir stillestående resultat, men om det blir, så tar jeg ikke på vei. Har god samvittighet med både mat og trim siste uka, så resultater kommer før eller siden :) Da gleder jeg meg til å høre resultatet ditt på mandag, er sikker på at det blir bra nedgang :D

 

Blir visst veldig mye meg,meg,meg her, men må bare fortelle at jeg har fått min første kommentar fra ei venninne som ikke visste at jeg slanka meg, og etter at hun hadde spurt om jeg hadde tatt av meg, så sa hun at det syntes veldig godt, gjett om jeg er kry?! Og mere skal det synes etterhvert ja!!

 

Ha en fin dag videre, må få på grillen her, er vel siste sjansen i denne omgang, for nå har de meldt regn her noen dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sarabernard

0,6 ned denne uka, er kjempefornøyd med det! Har snikveid meg de siste dagene, og da så det ut som alt stod stille. Kanskje en grunn til at en ikke skal veie seg mer enn en dag i uka ja... ;)

 

Vel, totalt ned 7,6 kg, så det går rette veien:) 2,3 kg igjen så er jeg under 100, og det skal jeg klare innen ferien 1.juli! Så får bare stå på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest scarymary

Heia

 

Så deilig når man får kommentarer på at man har gått ned altså! Da skyter motivasjonen i været:)

 

Du er så flink å ha en jenvn nedgang! Flinkis! Ikke lenge til du tipper 10 kg, det er en milepæl!!

 

Jeg sliter litt med godissuget om dagen, men skal komme meg gjennom det:):)

 

Skal straks ta dag 4 på shreden og er mindre støl i dag så da er vel det værste over håper jeg;)

 

Har forresten meldt meg inn i en facebook-gruppe som jeg ble fant her på forumet. Si fra hvis du vil med så får du mailadressen til hun som administrerer den. Jeg trenger all motivasjon jeg kan få:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sarabernard

Ja, kan også kjenne litt på både godtesug og mangel på motivasjon, men så prøver jeg å huske på hvorfor jeg begynte på dette,hvor miserabel jeg egentlig føler meg, og da får jeg liksom en ny gnist igjen, men er ikke alltid enkelt :mellow:

 

Er jo deilig at vekta går nedover, og feilen jeg har gjort tidligere under halvhjerta forsøk, er at jeg blir så fornøyd med å ha gått ned feks 3 eller 4 kg, så det stopper liksom helt opp. Denne gangen er mannen en motivator, han skryter når jeg er flink til å trimme, og når jeg klarer stå imot fristelser, og det hjelper veldig! Får du støtte fra mannen din?

 

Merker jo at hele familien har lagt om kostvanene, så det i seg selv er jo også en stor motivasjon til å holde stø kurs:)

 

Jeg drømmer meg av og til litt bort, og tenker på hvordan det vil bli å få en slank kropp igjen. Lurer på hvordan jeg kommer til å se ut...(dette hjelper også å tenke på under shreden, de gangene en bare har lyst å gi opp)

 

Idag hadde jeg min 10 dag på shreden, men akkuratt da jeg skulle til på siste runden med jumping jacks(?)og mer, kom svigerfar innom, følte meg nesten "ferska", og kjempeteit der jeg stod foran tv`n i treningstøy, svett og fæl... :P Uansett, ble liksom noen minutters avbrudd der, så følte ikke jeg fikk tatt det ordentlig idag, så holder meg på nivå 1 i morra også,deretter kommer jeg nok til å prøve meg på nivå 2.

 

Vi er sammen om dette scarymary, og i mål skal vi, før eller siden :lol: Kjenner du godtesuget, husk frukt med vaniljekesam, er du som har satt meg på den ideen, og det er jo kjempegodt! Spiser du snop i helgene? Det gjør jeg, både fredag og lørdag...men veier alt nøye opp, og har det i egen skål som bare er til meg. Som regel har jeg litt superchips, og litt sjokolade, og i tillegg nettopp frukt og vaniljekesam, og sef pepsi max. Er ukas høydepunkt det!

 

Skal gå inn på forum å se på det med gruppe på facebook, men får litt panikk hvis det er sånn at alle jeg kjenner får vite at jeg er med på noe slankeopplegg, så får se :)

 

Stå på videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest scarymary

Phu, i dag har jeg utsatt og utsatt å ta shreden, men nå er det gjort:) deilig:) 4 dager totalt, syns ikke det går lettere enda men det kommer seg vel snart håper jeg, ellers blir det veldig tøft å hoppe over på level 2, gleder meg til å høre hvordan det går for deg:)

 

Jeg får støtte fra mannen, men han har vært gjennom så mange runder hvor jeg har slanket meg så jeg tror han syns det er litt vanskelig å tro på at det går denne gangen;) men jeg tror, det er det viktigste:)

 

Jeg spiser litt snop i helgene, men veier ikke opp som jeg burde så det blir nok kanskje litt mer enn jeg skal ha :P Pepsi max er det viktigste for meg å ha i hus, syns det kan dempe søtsuget litt!

 

Så kjipt å bli ferska ja, jeg pleier å stå på kjøkkenet og de eneste som fersker meg da er barna men jeg jager dem ut ellers blir det jo ikke god nok trening med de masekråkene rundt meg;)

 

Den facebook-gruppen er helt lukket så det er ingen som får se at du er medlem der, bortsett fra de som selv er medlem der da:)

 

Nå skal jeg ut og kjøpe mer pepsi max, er helt tomt og det går jo ikke, må bunkre opp før helgen:)

 

Ha det bra så lenge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sarabernard

Så bra han heier på deg, scarymary :D Og det går jo så det suser dette!

 

Hehe, typisk treningsted for meg er i tv-stua, med ettåringen som tilskuer i lekegrinda, eller på badet, hvis de andre ungene er hjemme. De er så store nå, at de kommer med kommentarer, og det er ikke noe jeg har lyst å høre på. Du har jo perfekt aldersforskjell på dine gutter da, de har nok mye glede av hverandre! Ser for meg hele settingen der du står og trimmer for harde livet, og guttene som springer rundt deg:)

 

Tror det kan være lurt å veie snopet, en får en liten aha-opplevelse der ja...syns sånne "pops" er så gode, og etter å ha sett på kcal innhold og deretter veid opp, var det ikke mange bitene en kunne ta innenfor et akseptabelt kcalnivå :(

 

Ja, hva skulle en gjort uten pepsi maxen? Rett og slett en fantastisk oppfinnelse :)

 

Var inne å så på den facebookgruppen, så forstod den var lukket for andre, men tror jeg venter litt med å joine, finner fremdeles endel inspirasjon her på forum :)

 

Klar over at det ikke er mange kg igjen før vi egentlig hører til i kategorien 10-20 kg, isteden for 20-30? Det er jo et kjempesteg :D

 

Nei, nå må jeg få lagt de siste barna her, vi "snakkes"! Og kos deg med selskap i helga om vi ikke skrives før:)

 

PS! Syns shreden har vært kjempehard fram til dag 8 tror jeg det var, etter det føler jeg det har gått en smule lettere, men som jeg har skrevet tidligere, kan det være tilfeldigheter også, som dagsform, kjøligere luft osv. Uansett hvilket nivå vi er på, så er det trim, og det er det viktigste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sarabernard

Dag 13 med 30 day shred unnagjort! Og det er faktisk utrolig deilig å få trent! Får nesten sjokk av å høre meg selv si noe sånt, men jeg mener det :D Nivå 2 er hardere enn første nivå ja, men ikke så ille som jeg så for meg. Svetten siler som bare det, og er lemster i mage, rompe og legg igjen, men det er jo bare positivt:) Har smugtittet gjennom nivå 3, og kan si at jeg gruer meg til den, ser virkelig intenst ut :unsure:

 

Måtte le igår, da mannen skulle teste ut shreden...jeg så for meg at han kom til å gli lett som bare det igjennom, ettersom han er ganske sprek. Men neida! Han måtte ta seg flere pauser innimellom, og ble helt kvalm! Svettet like mye som jeg pleier også;)

 

Så det var ganske oppmuntrende å se at jeg faktisk klarer noe som min mann syntes var vanskelig å gjennomføre :D Nå skal det sies at han innsisterte å ta nivå 2 med en gang, selv om jeg frarådet han det da, men likevel... :)

 

Stå på alle sammen, og lykke til mot målet som slanke og spreke!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sarabernard

Spent på hvordan det gikk med deg på kurs igår, scarymary:)

 

Her går det i samme tralten, veiedag i morgen, alltid like spennende:)

 

Har regnet ut at om jeg går ned gjennomsnittlig en kg i uka, vil jeg være i mål 28.10.12, men skal jo mye til at en klarer et så stort tap hver uke. Men om jeg klarer 0,7 pr uke, er jeg i mål før året er omme, og det er mitt store mål, at det nye året starter med en slank og sprek utgave av meg:)

 

Idag skal jeg gå en lang trilletur i rask gange i tillegg til shreden, blir bra:)

 

En god dag til alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sarabernard

Vekta viser 1,3 ned denne uka og lander på 100,9! Deilig å se jeg nærmer meg tosifret :D Målene er minsket med 45 cm totalt, så nå går det så det suser satser jeg på framover også:) Total nedgang 8,9 kg, hurra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest scarymary

Heia

 

Du er så flink sarabernard! 1,3 på en uke så langt ut i slankingen er jo fantastisk! Jeg mistet helt motivasjonen her og gikk kun ned 0,6 på to uker nå... men må tenke positivt og se at jeg har gått ned 6,3 kg på seks uker. motivasjonen er tilbake nå og jeg er i full gang med å registrere mat igjen:)

 

Jeg gikk tre dager uten shred og trente igjen i går og da var det såååå slitsomt så jeg kan ikke tillate meg å ha opphold igjen:) Tror jeg må kjøre hele denne uken på level 1 for å klare level 2 senere:)

 

Jeg merker at når jeg mister motivasjonen så holder jeg meg unna denne siden og det er jo helt idiotisk! Det er jo da jeg burde kommme meg inn her for å bli inspirert av deg! Du er superflink å holde fokus og snart er du på tosifret både vekt og vektnedgang:) Flinka:)

 

Lover å holde meg i skinnet nå og komme innom oftere! Skulle ønske du bodde her så vi kunne gått tur og inspirert hverandre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sarabernard

Takker for all skryt scarymary, og gratulerer til deg med nedgang :) All nedgang er jo riktig vei, og må bare takke og bukke for hver gang vekta viser et lavere tall:) Misunner deg virkelig det 98 tallet, snart er det 97, så 96 osv :)Må bare ta et tall om ganga, gram for gram skal av :)

 

Hadde vært helt supert om vi hadde bodd litt nærmere hverandre ja, her har jeg egentlig ingen andre å dele dette med, så derfor er det så bra med denne siden, og at jeg har deg her :D Bor du på en stor plass? Hva med de andre på kurset, noen på din alder der?

 

Du skrev tidligere at du har slanket deg flere ganger før, hvor mye har du gått ned da? Er nok stor forskjell på å ha gjort dette flere ganger før, og på å være "førstegangs"...er kanskje lettere å holde motivasjonen oppe nå, enn om jeg skulle ha gjort dette for tredje gang nå?

 

Idag har jeg enda ikke tatt shreden, har vært på førskoledag med jenta vår. Så da får det bli i kveld, selv om jeg liker best å ta den på formiddagen, ferdig med det liksom:) Supert at du er igang med treninga igjen,tro den gjør underverker! Merker at kroppen har blitt sterkere, og det er jo også et av målene:)

 

Stå på scarymary, du er kjempeflink!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Etabeta78

Takker for all skryt scarymary, og gratulerer til deg med nedgang :) All nedgang er jo riktig vei, og må bare takke og bukke for hver gang vekta viser et lavere tall:) Misunner deg virkelig det 98 tallet, snart er det 97, så 96 osv :)Må bare ta et tall om ganga, gram for gram skal av :)

 

Hadde vært helt supert om vi hadde bodd litt nærmere hverandre ja, her har jeg egentlig ingen andre å dele dette med, så derfor er det så bra med denne siden, og at jeg har deg her :D Bor du på en stor plass? Hva med de andre på kurset, noen på din alder der?

 

Du skrev tidligere at du har slanket deg flere ganger før, hvor mye har du gått ned da? Er nok stor forskjell på å ha gjort dette flere ganger før, og på å være "førstegangs"...er kanskje lettere å holde motivasjonen oppe nå, enn om jeg skulle ha gjort dette for tredje gang nå?

 

Idag har jeg enda ikke tatt shreden, har vært på førskoledag med jenta vår. Så da får det bli i kveld, selv om jeg liker best å ta den på formiddagen, ferdig med det liksom:) Supert at du er igang med treninga igjen,tro den gjør underverker! Merker at kroppen har blitt sterkere, og det er jo også et av målene:)

 

Stå på scarymary, du er kjempeflink!!! :D

 

Ikke langt igjen til 90 tallet nå :-) SPENNENDE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest scarymary

hei igjen.

Jeg bor i Bærum så her er det folk overalt:) På kurset er vi kun 4 stk nå, var 6 men to har droppet ut pga graviditet og jobb. En er endel yngre enn meg og de to andre endel eldre. De som er igjen er myyye slankere enn meg og skal kun ned 5 kg ca så jeg er definitivt størst. (skjønner ikke at de gidder betale 2300 for kurs når de er så tynne...) Men en fin gjeng så det er alltid gøy å gå dit:) Til høsten skal jeg ta et kurs på kvelden og da blir det nok flere deltakere tenker jeg.

 

Jeg liker også å ta shreden tidlig, blir såååå vanskelig å ta den på kvelden. Liker best å ta den med en gang jeg står opp egentlig. Dvs jeg lager frokost til gutta og så tar jeg den mens de spiser:)

 

Første gang jeg gikk på grete roede så gikk jeg ned 18 kg! Var 78 kg da jeg var ferdig og var superfornøyd! Så kommer jeg dit engang skal jeg egentlig være fornøyd! Jeg var helt nazi da og gikk ned så mye på tre mnd! Slikket ikke på et sukkertøy engang;) Det opplegget hadde aldri gått nå, da var jeg ung og singel og bodde alene så jeg handlet kun inn til meg selv, enklere da kan man si;)Da gikk jeg hjem fra jobb hver dag også, det tok 1 t og 20 min pluss at jeg trente basket 1-2 ganger i uken. Gikk også kurs etter jeg hadde fått minstemann og da gikk jeg ned 13 kg på to mnd så jeg vet jeg kan hvis jeg vil. Må bare finne ut hvordan jeg ikke skal gå opp igjen! Må lage en regel for meg selv at om jeg kommer over 80 kg må jeg på meny igjen til jeg er tilbake til under 80 tenker jeg.

 

Gleder meg veldig til jeg er tilbake til 70-tallet for å si det sånn! Kunne kjøpe klær på hm og cubus osv:) Gleeeeeeder meg, og motivasjonen er tilbake:) Trente shred i går pluss 25 min på en step-ting jeg har lånt av svigermor. Nå skal jeg snart ut og gå speedwalk med en venninne så det blir bra:) Håper bare regnet holder seg unna! Ha en fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...