Gå til innhold

Minus 3 kg til 1. august.


Anbefalte innlegg

Ja, her også. Synes det er lettere å finne tid når jeg trener hjemme. Selv jogger jeg og har nettopp begynt med yoga :) bruker du treningsvideoer eller bare finner du øvelsene på egenhånd?

Jeg har både treningsvideoer og wii fit der jeg trener yoga!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hos meg går det i jogging for tiden. Deilig å trene ute og så lettvint å bare ta på seg skoa å løpe i vei. Nå har jeg akkurat svidd av 3,6 trimpoeng og er deilig å svett :) Ingenting kan sammenlignes med følelsen etter ei god treningsøkt ;)

Dæven jeg er imponert! Jeg er elendig på å jogge.. kondisjonen og beina svikter meg!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Litt sent i mnd, men jeg vil også gjerne være med her.

Har kommet tilbake fra ferien med ca 3kgs oppgang. Nå vil jeg starte igjen. Veier nå 70,1 kg.

Har egentlig veiedager på mandag så jeg kommer inn på mandag igjen . Håååper jeg har gått ned noe..

 

Ha en fortsatt fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ført deg opp på lista nå, Komal! :-)

 

Oversikten:

 

Nueva vida: 91,4 kg

Ninjastar: 72,2 kg

Margaritha: 80,2 kg

Sivalur: 81,2 - 81,2 (0 kg)

Jqulin: 63,9 - 63,0 (-0,9 kg)

Stairway: 78,9 - 78,4 (-0,5 kg)

Snupsipups: 76,0 - 75,8 (-0,2 kg)

Slankisn: 69 - 68,8 (-0,2 kg)

Sarah: 75,4 - 74,5 (-0,9 kg)

Henna: 67,1 kg

Tinamor: 63,9 kg

Mia123: 71,9 kg

Glee: 73,0 - 72,1 (-0,9 kg)

Trønder: 82,7

Hemulen: 88,5 kg

eml87: 64,8 - 64,3 (-0,5 kg)

Frk57: 88,1 kg

Missoki: 75,2 kg

Lambada: 72,5 kg

Komal: 70,1 kg

Bijou: 64,8 - 64,1 (-0,7 kg)

 

Her håper jeg også det er nedgang til mandagen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eml87: "Hvilke treningsaktiviter driver dere med?"

 

Det varierer litt hos meg. Har jo holdt på med dette slankeopplegget en stund nå. :P Men nå for tiden går det i raske gåturer (innlagt motbakker), stretching, litt styrke og rockering. Synes det fungerer utmerket for meg. Kondisen har blitt bedre, pluss at jeg trenger å tøye kroppen litt. Den begynner å bli gammel og stiv... He he!

 

Egentrening er tingen. Er ikke noe treningsstudio-menneske, i alle fall. Blir så aggressiv og mannevond av det. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at mange har gått ned denne uka, veldig bra jobbet!! :-D

 

Hvilke treningsaktiviter driver dere med? ;)

 

Jeg har faktisk investert i tredemølle hjemme. Helt topp. Prøver å løpe/gå ca 4-5 km annenhver dag. Og så kan jeg anbefale flg dvd: 30 day shred. Tar ca. 20 min, bra styrketrening. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Jeg driver også mest med jogging :) kneet mitt svikta desverre igjen idag, etter bare 3km (hadde planer om mellom 12 og 18) men det ble rask gange og litt over 20km! på rett over 3t :)

 

Ellers så prøver jeg meg på litt styrketrening hjemme nå som hallen her i bygda er stengt, er likke like flink der, men alle monner drar..

 

Jeg hadde en tur hjem i helgen som var og 40t i bil etter det så har gått opp, men er ganske sikker på at jeg er på vei ned igjen nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke "bare", damer! Det er NED! B)

 

Grattis til dere begge! :D

 

Oversikten:

 

Nueva vida: 91,4 kg

Ninjastar: 72,2 kg

Margaritha: 80,2 kg

Sivalur: 81,2 - 81,2 (0)

Jqulin: 63,9 - 63,0 - 62,8 (-1,1 kg)

Stairway: 78,9 - 78,4 - 77,9 (-1,0 kg)

Snupsipups: 76,0 - 75,8 (-0,2 kg)

Slankisn: 69 - 68,8 (-0,2 kg)

Sarah: 75,4 - 74,5 (-0,9 kg)

Henna: 67,1 kg

Tinamor: 63,9 kg

Mia123: 71,9 kg

Glee: 73,0 - 72,1 (-0,9 kg)

Trønder: 82,7

Hemulen: 88,5 kg

eml87: 64,8 - 64,3 (-0,5 kg)

Frk57: 88,1 kg

Missoki: 75,2 kg

Lambada: 72,5 kg

Komal: 70,1 kg

Bijou: 64,8 - 64,1 (-0,7 kg)

 

God helg til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk investert i tredemølle hjemme. Helt topp. Prøver å løpe/gå ca 4-5 km annenhver dag. Og så kan jeg anbefale flg dvd: 30 day shred. Tar ca. 20 min, bra styrketrening. Lykke til!

 

Ja, den har jeg prøvd. Klarer ikke den dama lenger hehe :-P

 

takk og lykke til på ny tredemølle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker både pulsklokke og endomondo på mobilen, så her blir både puls, kalorier, fart og distanse loggført. Synes det hjelper på motivasjonen :) Og selvfølgelig er musikken på ørene også med ;)

 

samme appen jeg har ;) har vurdert en sånn pulsklokke men synes de er så dyre. Får kjøpe meg en som belønning når jeg har nådd målet mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

samme appen jeg har ;) har vurdert en sånn pulsklokke men synes de er så dyre. Får kjøpe meg en som belønning når jeg har nådd målet mitt :)

 

Du kan kjøpe pulsbelte til 600,- som du får registert på mobilen, jeg bruker samme appen som dere og bruker bluetooth polar pulsbelte, mener å huske d kosta 599,- :)

 

 

Funker kjempefint! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kjøpe pulsbelte til 600,- som du får registert på mobilen, jeg bruker samme appen som dere og bruker bluetooth polar pulsbelte, mener å huske d kosta 599,- :)

 

 

Funker kjempefint! :D

 

Har vurdert å kjøpe til et sånt et jeg også, så får jeg med pulsen på endomondo appen også. Fungerer det bra? Må vel kanskje sjekke ut om det fungerer til min mobil først kanskje....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Har vurdert å kjøpe til et sånt et jeg også, så får jeg med pulsen på endomondo appen også. Fungerer det bra? Må vel kanskje sjekke ut om det fungerer til min mobil først kanskje....

 

Har du bluetooth på mobilen så fungerer det :) og om du har tilgang til nett og kan bruke appen tviler jeg sterkt på at du ikke har det.. Jeg syns den fungerer kjempefint! Har pulsklokke, som jeg også har på (lettere å se der men jeg løper) og de viser likt av det jeg har sett hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bluetooth på mobilen så fungerer det :) og om du har tilgang til nett og kan bruke appen tviler jeg sterkt på at du ikke har det.. Jeg syns den fungerer kjempefint! Har pulsklokke, som jeg også har på (lettere å se der men jeg løper) og de viser likt av det jeg har sett hvertfall :)

 

Ja, bluetooth har jeg og netttilgangen er i orden, så da går det sikkert til meg også da. Og siden jeg akkurat har passert et nytt delmål så fortjener jeg det også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kjøpe pulsbelte til 600,- som du får registert på mobilen, jeg bruker samme appen som dere og bruker bluetooth polar pulsbelte, mener å huske d kosta 599,- :)

 

 

Funker kjempefint! :D

 

åå det har jeg ikke hørt om. Kjøpte du den på nettet? send gjerne en link :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

åå det har jeg ikke hørt om. Kjøpte du den på nettet? send gjerne en link :)

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=635905&gclid=CL-NlMGtl7ECFY0tmAodZ04mIQ

 

Denne er bare med info om den jeg har, for m iphone er det ikke alle m bluetooth som funker, men denne gjør det :)

http://www.polarusa.com/us-en/products/accessories/H7_heart_rate_sensor

 

Denne er det billig frakt på :)

http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=635905&cks=ASS&assoc=CD1DAD3B-0D82-4A06-9CF0-4DAF7B5CCDEE

 

Men jeg fikk mamma til å kjøpr min i butikk og sende til meg sammen m et par andre ting hun skulle sende alikevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missoki

Hurra! Etter en uke med mye opp og ned, og fokus med å komme i rutine med maten etter ferie viste vekte 74,4 kg noe som vil si ned 800 gram! Kjempeglad på en mandag:) Denne uken blir fokus å komme i gang med trening igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvveis i juli nå. Og halvveis til minus tre kilo. Jag kan notere 86,6 kg i dag, det er faktisk ned 1,5 kg. 1,5 kg til på bare to uker blir ikke lett. Men alt som er nedover er oppmuntrende. Stå på alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det også ned 800 gram. Fra 64,1 til 63,3. Juhuu! :) Superduperfornøyd! SÅÅÅÅ deilig å bli kvitt det 64-tallet, som jeg lå på helt siden slutten av mai!

 

Men nå er jeg løs og videre på vei. La oss håpe det holder seg sånn. I bevegelse! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med all nedgang! Synes vi er superflinke, jeg! :D

 

Oversikten:

 

Nueva vida: 91,4 kg

Ninjastar: 72,2 kg

Margaritha: 80,2 kg

Sivalur: 81,2 - 81,2 (0)

Jqulin: 63,9 - 63,0 - 62,8 (-1,1 kg)

Stairway: 78,9 - 78,4 - 77,9 (-1,0 kg)

Snupsipups: 76,0 - 75,8 (-0,2 kg)

Slankisn: 69 - 68,8 (-0,2 kg)

Sarah: 75,4 - 74,5 (-0,9 kg)

Henna: 67,1 kg

Tinamor: 63,9 kg

Mia123: 71,9 kg

Glee: 73,0 - 72,1 (-0,9 kg)

Trønder: 82,7

Hemulen: 88,5 kg

eml87: 64,8 - 64,3 (-0,5 kg)

Frk57: 88,1 - 86,6 (-1,5 kg)

Missoki: 75,2 - 74,4 (-0,8 kg)

Lambada: 72,5 kg

Komal: 70,1 kg

Bijou: 64,8 - 64,1 - 63,3 (-1,5 kg)

 

Og husk: litt av gangen blir mye til slutt! :)

 

Ha en ny strålende juli-uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Necesitas

....kan jeg slenge meg på dere også? Er helt grønn når det kommer til å gjøre det på denne måten, men jeg tror det kan være til stor motivasjon!Skal riktignok ha ferie snart, men det må da være mulig å holde seg på matta alikevel!

Jeg er 170 cm høy, og tror jeg veier 69 kg! Målet er 60 kg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Grattis med nedgang folkens! Bra jobba:)Jeg e litt treig med å rapportere inn idag. men vekten viste 73.9, så har gått ned 6 hekto. Og d er helt totalt ufortjent!Har vært syk den siste uken, og har kun lagt i senga, så ingen trening og har spist mye!:S men men.. Jeg takker og bukker,men redd jeg må betala for d senere.. men men, idag e det back to normal life:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...