Gå til innhold

Ny i Roede-klubben


Gjest Linnis78
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Linnis78

Hallo!

 

Da var jeg tilbake fra en hektisk jobbe-reise-uke..... :)

 

Nei ikke så lett å forstå hvordan kroppen reagerer alltid... Jeg tror innimellom at den "sier ifra" at nå vil jeg stabilisere litt.... Kanskje? Det går nok nedover igjen om en stund, bare du holder ut! :)Og jeg skjønner godt hva du mener med at -0,1 er noe helt annet enn +0,1!! Psykisk hvertfall! :P Men du går hvertfall ikke mye opp, og kanskje bygger du mye muskler for tiden? :)

 

Her har det gått helt ok denne uka. Bodd på hotell, men spist moderat, og fått trent hver dag. Gått ned 200g, og ligger nå på 64,7. Helt ok, med tanke på at jeg fikk mensen i går, og hadde en "spisehelg" forrige helg! Nå krysser jeg fingre for hyttehelg, med sunn og god mat, og gode turer. :)

 

Og neste helg er det kk-mila! Grugleder meg, men vet jo egentlig at det blir kjempe gøy!!

 

Håper alt står bra til, og at dere får en god helg!

 

Så håper jeg vi snart ser OleBrum her inne igjen!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 313
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er imponert over at du får til å trene hver dag på hotell altså Linnis! All ære til deg! :D Håper du fikk en sunn og fin hyttetur i helga, det kan jo være mye trim i gode turer!

 

Her har det vært mest bursdagsfeiring og ikke så mye trening i helga. Jeg trente etter jobb fredag, og etter det har det gått i ett med andre ting. Var i 2-årsdag for fadderbarnet vårt på lørdag, og ei venninne feiret med familien i går (jeg er ekstrasøster der i hus ;) ) så det har vært en travel helg. Jeg har heldigvis klart å holde meg på moderat nivå hva gjelder spising, kunne gjerne spist myyye mer :P Denne uka venter jeg mensen sånn midt i omtrent, og kjenner på søtsuget i kroppen allerede mandag morgen. Det blir en uke med øvelse i selvdisiplin med andre ord. Nå først jobb, så trening i ettermiddag. Det er ihvertfall en god start! :)

 

Ha en fin uke! :)

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ny dag, ny veiing og tilbake til tallet jeg så for to uker siden ;) Det vil da si 59,2 kg i dag, og -0,1 fra forrige uke. Jeg er full av hormoner og det var kickoff med tapas på jobb i går, så jeg sier meg fornøyd med tallet! :)

 

Det jeg ikke er så fornøyd med er at jeg våknet med sår hals i dag, så treningstøyet måtte stå hjemme. Blir nok en rolig ettermiddag for å prøve å lure meg unna en skikkelig forkjølelse, det er mange på jobb som er mer eller mindre forkjøla om dagen, håper i det lengste å slippe...! Så her er det skjerf og sofa som er planen etter arbeidstid.

 

Ha en fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Linnis, hvordan gikk KK-mila? Håper du fikk en fantastisk dag! :D

 

Her har det vært litt tunge tanker i løpet av helga. Vi har vært hos svigers, og altfor mange fristelser har funnet veien ned i magen. Ingen krise sånn i forhold til antall kcal totalt, men over det tillatte både lørdag og søndag, og jeg var skikkelig deppa i går formiddag. I går tenkte jeg at etter denne utskeielsen var mine to måneders innsats nå helt forgjeves. :rolleyes: Jeg skjønner jo nå at det ikke er sånn, men hjernen har sin egen logikk noen ganger. Derfor var det ekstra festlig å finne denne artikkelen i dag... ;) Jeg tror jeg skal minne meg på det ved neste korsvei også. Enn så lenge er jeg fornøyd med gårsdagens styrkeøkt, jeg har lagt et bra matløp for mandagen, og det er ingen grunn til å legge seg ned og gi opp. Quitters never win...!

 

Ha en flott og sunn mandag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

 

Jo takk det gikk helt greit i helgen. Jeg sprang på akkurat en time. Skulle gjerne vært nede på under timen, men når en springer i kø med 5000 andre, er det helt ok for min del. :) Super helg med gode venner og hotell/resturangmat gjør vel til at vekten ikke blir den beste denne uken heller.... MEN jeg har lovet meg selv at jeg ikke skal stresse noe nå før ferien, og heller ta tak i ekstrakiloene når jeg kommer hjem.... :rolleyes:

 

Uff, ja jeg vet godt hva du mener! Er ikke alltid følelsene og hodet matcher helt med kropp og vett ;) Veldig bra den bloggen! Kjenner jeg blir lett revet med når jeg leser sånt! Håpar du har en bedre dag i dag, og er glad og liker deg selv! Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel gjennomført Linnis! :) Kan tenke meg at det er litt forskjell på å løpe alene og sammen med så mange andre... ;) Det høres ut som du har kost deg masse ihvertfall, og det er jo også viktig i en sånn helg!! :D

 

Godt å høre at du tenker det ikke er lurt å stresse så mye før ferien, det nærmer seg ferie med stormskritt for meg også, om nøyaktig en uke er vi sannsynligvis ferdig boardet og på vei til det store eventyret, jeg gleder meg så masse!!! :lol: :lol: :lol: Jeg regner med det kommer til å kreves en innsats på vekt- og treningsfronten når jeg er vel hjemme igjen, men på ferie skal det virkelig koses!!

 

Jeg har heldigvis klart å avstemme vettet og følelsene for denne gang, så får jeg håpe at det fortsetter sånn i dagene framover også. I kveld skal vi ut og spise med min faggruppe på jobb, kommer sikkert noen utfordringer deg også, men sånn er jo faktisk hverdagen. Såpass må vi gi oss selv lov til!

 

Ha en strålende tirsdag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg bare inn hit og skryte litt! Jeg har klart meg utrolig bra i dag, tross gjentatte utfordringer! Først satt jeg på møtei over halvannen time med TRE typer sjokoladekjeks som luktet helt himmelsk uten å ta en, jeg må innrømme at jeg var veldig nær flere ganger!! Så var vi ute og spiste med faggruppa, god mat, jeg valgte sei til hovedrett og generelt var det veldig bra mat. Nøt desserten som besto av vaniljepudding, blåbærsorbet, liten ingefærkake, blåbærsyltetøy og hakkede hasselnøtter (høres egentlig ikke ut som jeg var så flink, men porsjonen var beskjeden altså...) På vei til bussen hadde hjernen til tross for alt det gode fått cravings (mye vil ha mer...?) og jeg gikk til Deli de Luca bare med cookies eller sjokolade på agendaen, og då kjøpte jeg ingenting!! :) Hurra! Twisted - kroppen 2-0!!

 

Jeg håper fortsatt ikke på noen store resultater på vekta i morgen med tanke på den sene middagen, at mensen har ikke meldt seg, er en uke på overtid i morgen og kroppen er tilsvarende i ulage. I tillegg er jeg så støl at jeg tror jeg holder flere kilo i slaggstoffer, men jeg har uansett vunnet viktige seire i dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vet jeg hva som har skjedd, men i dag viste vekta 58,7 kg!! :o:lol::blink::D Ned 0,5 kg siden forrige uke, det trengte jeg nå! Jeg hadde de samme målene, og det er helt greit kjenner jeg. Kanskje jeg trengte å slippe opp litt for så å stramme inn igjen?? Uansett grunn, det ble en veldig bra start på dagen! :D Og nå kan dere tro jeg var glad for at jeg hadde holdt meg i skinnet i går, ref forrige innlegg!!

 

Ha en fin onsdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er superflink Twisted!!! Stolt av deg altså!!

 

Her går det i hytt og pine om dagen, mye å gjøre både på jobb og privat før ferien, men nå er det bare et par timer igjen, så er det ferie!! :D

 

Jeg har spist altfor mye søtt og godt i det siste, og hadde forventet en skikkelig oppgang..... MEN, 100g ned, og displayet viser fortsatt 64,noe---- HURRA!! :) Målet er jo fortsatt 62-63, men bare det at jeg ikke har gått opp når jeg har vært så ustrukturert gjør at jeg smiler fra øre til øre! Og så er det helt greit å stabilisere litt av og til... :)

 

Håper dere får en fin uke til jeg er tilbake her fra varme strøk.... STÅ PÅ; jeg heier på dere!!!

 

Stor klem fra Linnis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei!

 

Tenk nå er du i USA Twisted!! SÅ utrolig gøy! Håper du koser deg max og nyter hvert sekund!! :D

 

Jeg har nytt ferien til det fulle! Masse sol, bading og kos, god mat og drikke, og godteri osv.... Og heldigvis to joggeturer....

Så i dag var det ikke så ille å gå på vekten som jeg hadde fryktet, selv om det var oppgang. 65.6 viste vekten i dag. Det er helt ok etter en uke med det gode liv (Faktisk var jeg 68,5 på snikveiing på søndag, så det var nok en del vann i kroppen min!)

 

Og så kaldt å komme hjem! Brrr..... Heldigvis er været flott, så jeg nyter høsten, men så kaldt.... 0 grader viste bilen min på turen min til jobb i dag! Det er ca 30 mindre enn forrige uke!

 

 

Gleder meg til å høre fra deg når du er tilbake!!

Er det forresten noen andre her inne lenger? :)

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Srkiver inn et lite innlegg her, selv om Twisted er på tur....

Oppgang på 100g var bedre enn fryktet, men dårligere enn det skulle vært..... Håper på mer styrke til å holde "sukkertrollet" borte.... :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Linnis!! :)

Nå er jeg tilbake! Ser du koste deg på tur, så bra! Det har jeg gjort også, til fulle! Det har vært en veldig fin tur, med masse opplevelser, høyt tempo, noen få små treningsøkter og masse godt å spise! Jeg så rekordlave 57,7 på vekta før jeg reiste, så utrolig moro! Gårsdagens vekt var faktisk ikke så ille, jeg hadde forventet mye verre, den var nemlig på 59,7. Opp 2 kg er slett ikke verst etter tre uker i sørstatene, så det er jeg fornøyd med. Om det stopper der er jeg dermed litt usikker på, jeg sliter voldsomt med jetlag nå, det gir seg utslag i søvnløshet og ekstrem ulvehunger! Jeg spiser absolutt alt jeg kommer over, og i dag har jeg gjort store innhogg i snopet jeg hadde med til jobben helt på egenhånd. Jeg skammer meg litt når jeg tenker over det kjenner jeg. Men når kroppen er i gjenge igjen, så skal jeg komme tilbake til alle de gode vanene jeg hadde før ferien, de ga jo knallresultater!! Må bare få inn søvnrytmen først!!

 

Jeg ser du har kastet deg på Sommerkroppen 2014-tråden, skal vi forholde oss til den framover eller skal i holde liv i begge to?

 

Håper du har en fin oktobertorsdag!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg ser du har kastet deg på Sommerkroppen 2014-tråden, skal vi forholde oss til den framover eller skal i holde liv i begge to?

 

Håper du har en fin oktobertorsdag!

:)/>

Ja det er helt ok :) Ikke vits å styre her med dobbelskriving når vi begge er der inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...